Michel Poldervaart

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Michel Poldervaart

Bericht door ItFean82 »

Michel Poldervaart zet zijn carrière voort bij SC Heerenveen. De vleugelaanvaller van Jong Feyenoord tekent in het Abe Lenstrastadion een overeenkomst voor twee seizoenen, terwijl Feyenoord een deel van de transferrechten behoudt. Poldervaart (20) doorliep vrijwel de gehele jeugdopleiding van Feyenoord, maar zag een doorbraak in de afgelopen seizoenen gedwarsboomd door blessureleed. In Friesland hoopt de Rotterdammer meer aan spelen op het hoogste niveau toe te komen.
Omdat hij al 20 is, denk ik toch maar een eigen topic. Iemand die hem kent?
Op naar het volgende seizoen....
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Is dat weer zo'n aan aankoop a la Mark Bloemendaal. Want deze jongen zit volgens mij niet eens bij de eerste selectie van Feyenoord, zelfs nu niet met al die geblesseerden.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Hij zal in eerste instantie wel voor jong Heerenveen gehaald zijn. Ik verwacht er in ieder geval niets van. Blijkt hij na verloop van tijd toch een meerwaarde, dan is dat mooi meegenomen.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Zonder deze jongen overigens gelijk al af te willen branden, maar ik ben toch wat sceptisch over deze aankopen voor het tweede elftal.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Hij schijnt toch jeugdinternational te zijn, dus zo slecht zal hij niet zijn. Komt uit dezelfde lichting als Biseswar. Poldervaart is veel geblesseerd geweest maar schijnt qua kwaliteit even goed te zijn als Biseswar.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Ik wil hem ook helemaal niet afbranden hoor. Ik denk gewoon dat we op korte termijn nog niet veel van hem moeten verwachten, dat is alles. Maar ik hoop natuurlijk dat hij gaat verrassen.
vandenbusschefan
Nieuw talent
Berichten: 121
Lid geworden op: 26-10-2005 23:05
Locatie: Haskerdijken

Bericht door vandenbusschefan »

Misschien is hij wel in de deal betrokken met Rob van Dijk?
Maar goed, laten we eerst maar eens afwachten wat hij brengt.
Misschien breekt hij bij Heerenveen wel definitief door!
Heerenveen on-tour!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Theo schreef:Zonder deze jongen overigens gelijk al af te willen branden, maar ik ben toch wat sceptisch over deze aankopen voor het tweede elftal.
Aankopen voor het tweede elftal worden niet gedaan, daar word de club echt niet beter van.
Spelers die gekocht worden en uiteindelijk alleen maar in het tweede spelen is vaak gevolg van concurentie en geen ontwikkeling.
Deze speler zal vast en zeker wel kunnen voetballen anders haalt heerenveen hem niet, tijd zal ons leren wat dit talent ons gaat brengen.
klaas kist
Bankzitter
Berichten: 208
Lid geworden op: 06-07-2007 17:46

Bericht door klaas kist »

11 mei 2007, iemand op een Feyenoord-forum:
'Ik ben het dus ook met vele andere forumgangers eens dat Poldervaart een grote zal worden. Wij zijn blijkbaar niet de enige die hier zo over denken. Poldervaart blijkt de oogappel van niemand minder dan Robin van Persie te zijn. Deze week noemt Van Persie hem weer in een interview met Henk Spaan in de nieuwe editie van Hard Gras. Van Persie noemt Poldervaart als de jongen waar hij iets in ziet.'

Zegt misschien niets, maar van Persie is niet onnozel. Laten we eerst maar hopen, dat ie zijn portie blessureleed heeft gehad en wie weet, hebben we er onverwacht een goede linksbuiten bij. Heeft in de jeugd ook nog wel eens op het middenveld gestaan.

http://feyenoord.netwerk.to/forums/HTML/forum8/408.php
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

fysiek tegenslag gehad, maar zekers veel talent. Hoop dat hij zich kan ontwikkellen bij ons.
Baat het niet dan schaat het niet. Hij is echt wel gescout hoor!
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Lipton schreef:Aankopen voor het tweede elftal worden niet gedaan, daar word de club echt niet beter van.
Ik heb de constructie met Bloemendaal anders nooit begrepen. Als je bij De Graafschap al bankzitter bent.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Niet iedereen breekt op zn 18de door he. Misschien heeft deze speler wel wat meer tijd nodig. Blijkbaar kan hij wel wat, anders zou de scouting hem niet naar Heerenveen halen. Ik verwacht er voorlopig nog niet teveel van maar misschien kan die speler verassen.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Hij is wel zo'n beetje de enige linksbenige aanvaller die Heerenveen heeft, dus dat is in ieder geval al iets.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Poldervaart in het kader van ruilverkaveling? we zullen zien wat hij kan.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Theo schreef: Ik heb de constructie met Bloemendaal anders nooit begrepen. Als je bij De Graafschap al bankzitter bent.
Bloemendaal speelde in zijn debuut jaar altijd geweldig, en stond bekend als een heel groot talent, zelfs Boro wou deze speler hebben.
Maar ik Friesland kwam hij totaal niet uit de verf volgens hem was het cultuurs verschil te groot. (Gevalletje heimwee dus)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Het kan eigenlijk nooit fout lopen. Een creatieve oplossing van een probleem. Voor deze positie, stand-in voor de aanvallers, kun je natuurlijk niet veel verwachten. Of het wordt een jong talent, of een oude speler die af komt bouwen. Het is het eerste geworden.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

Michel Poldervaart speelt dit seizoen in het shirt van sc Heerenveen. De 20-jarige voetballer komt over van Feyenoord. Poldervaart tekende een contract voor twee seizoenen bij de Friese club.


De aanvaller kwam jaren uit in de jeugdopleiding van de Rotterdamse club. ,,Poldervaart is gehaald als versterking van de selectie van jong sc Heerenveen. Na het vertrek van onder andere Prager konden we nog wel een speler gebruiken. Hij kan op de flanken, maar ook op het middenveld spelen,’’ aldus directeur Kuiper
No offense, but....Defense! Defense!
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

01-11-2005

Naam: Michel Poldervaart
Geboren: 28 maart 1988, Rotterdam
Positie: Linkerspits
Contract tot: juli 2010
Bij Feyenoord sinds: 1996/1997
Vorige club: Neptunus

Citaat:
Poldervaart en Wattamaleo tekenen profcontract

De jeugdinternationals Michel Poldervaart en Kevin Wattamaleo hebben vrijdagmiddag hun eerste profcontract getekend. De aanvallers, die al sinds jonge leeftijd in Feyenoords jeugdopleiding zitten, signeerden een vijfjarige verbintenis. Poldervaart (17) en Wattamaleo (16) hadden het afgelopen seizoen een groot aandeel in de successen van de B1. Het team van trainer Cor Adriaanse sleepte naast het kampioenschap ook de beker en Super Cup binnen.

‘Michel en Kevin zijn twee technisch goede spelers met beiden een groot scorend vermogen. Daarnaast zijn ze international en spelen ze al lang bij Feyenoord. Voor ons was er zodoende genoeg reden om hen een contract aan te bieden’, aldus Henk van Stee, manager van de jeugdopleiding op Varkenoord.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Prima dat er toch op het zo ongeveer laatste moment een speler voor de linkervleugel is gehaald, die daar echt thuis hoort.
Weliswaar geen gearriveerde speler, maar toch.
Ik heb daar op mijn eigen manier al weken voor gepleit.
Hij mag dan ( zo luidt de officiele lezing tenminste ) in eerste instantie wel zijn gehaald voor Jong Heerenveen, maar ik denk toch dat men meer van hem verwacht dan aanhaken bij de 2e keus. Een jeugdinternational van Feyenoord haal je niet voor een Beloftenelftal, zeker niet een die al 20 jaar oud is. Sommigen zullen misschien zeggen dat je je er in elk geval geen buil aan zult vallen.
Maar afgaande op de zeer negatieve reacties op zijn vertrek op het Feyenoordforum zal hij best wat kunnen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Enigszins off-topic, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen en bovendien sluit het aan bij de vorige post: deed die nieuwe vleugelspits van Feyenoord ook mee?
En zo ja, valt daar iets over te zeggen?
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

oldtimer schreef:Enigszins off-topic, maar ik weet niet waar ik het anders moet plaatsen en bovendien sluit het aan bij de vorige post: deed die nieuwe vleugelspits van Feyenoord ook mee?
En zo ja, valt daar iets over te zeggen?
deed een half uurtje mee en ging er toen uit met een elleboogstoot van een speler van jong rkc waalwijk...
leek vrij onschuldig maar ging er toch uit.
kan verder dus weinig oordelen over poldervaart...zie verder...op de site van scheerenveen
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Stond trouwens op het middenveld, niet in de voorhoede.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Opmakend uit zijn eigen woorden in het RTV Drenthe-item mag Poldervaart komende zomer vertrekken bij de club. Van de FC Emmen huurlingen kwam hij op mij over als de speler met de meeste potentie, los van het feit of hij het bij sc Heerenveen zou gaan redden.
johnemmen
Nieuw talent
Berichten: 84
Lid geworden op: 04-09-2009 18:26

Bericht door johnemmen »

Flying Frisian schreef:Opmakend uit zijn eigen woorden in het RTV Drenthe-item mag Poldervaart komende zomer vertrekken bij de club. Van de FC Emmen huurlingen kwam hij op mij over als de speler met de meeste potentie, los van het feit of hij het bij sc Heerenveen zou gaan redden.
Zeker de beste speler welke we van SC Heerenveen hebben gekregen. Of hij het komend seizoen in de selectie van Heerenveen zou redden weet ik niet, maar hij heeft zeker potentie. Goede mentaliteit en instelling. Hoop dat wij (FC Emmen) hem nog kunnen vastleggen. Zie hem in een periode van 1 a 2 jaar zeker nog naar de eredivisie doorgroeien.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Dat de laatste post uit dit topic uit 2008 kwam verbaasd het mij niet dat ze zijn contract niet verlengen.
Wanneer Emmen hem wil hebben, van mij mogen jullie :wink:
Het is overduidelijk dat hij bij heerenveen niet in de schijnwerpers heeft gestaan.
johnemmen
Nieuw talent
Berichten: 84
Lid geworden op: 04-09-2009 18:26

Bericht door johnemmen »

forca hveen schreef:Dat de laatste post uit dit topic uit 2008 kwam verbaasd het mij niet dat ze zijn contract niet verlengen.
Wanneer Emmen hem wil hebben, van mij mogen jullie :wink:
Het is overduidelijk dat hij bij heerenveen niet in de schijnwerpers heeft gestaan.
Kijk eens in de samenwerkingstopic binnen de rubriek algemeen voordat je zulke uitspraken doet zou ik zeggen. Maar in ieder geval bedankt dat wij deze speler wat jou betreft mogen hebben.

On topic: binnen FC Emmen is er enige verbazing dat Heerenveen Poldervaart zomaar laat gaan.
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler
Berichten: 509
Lid geworden op: 06-07-2009 09:40

Bericht door VeurAltiedEmmn »

Dit topic kan ook definitief verplaatst worden naar ''Oud-spelers''. Michel Poldervaart heeft een tweejarig contract getekend bij FC Emmen. :D
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Gedaan ;) Gefeliciteerd met jullie aankoop!
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Mooi dat hij een plek heeft gevonden waar hij dan wel tot zijn recht komt :)
Wens jullie veel plezier met hem!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

johnemmen schreef:On topic: binnen FC Emmen is er enige verbazing dat Heerenveen Poldervaart zomaar laat gaan.
Hij zal op korte termijn geen toegevoegde waarde hebben voor het eerste elftal. En aangezien Heerenveen toch in het aantal spelers terug wil, mag hij vertrekken naar Emmen. En dat het gratis gaat, daar heb je een samenwerkingsverband voor toch? :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Plaats reactie