Daryl Janmaat

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor gerdykster » 29-07-2008 19:24

Wanneer komt hij bij de groep?? Morgen al of later deze week??
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Avatar gebruiker
gerdykster
Wereldspeler
 
Berichten: 1222
Geregistreerd op: 30-06-2008 10:37

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor ADO Den Haag » 29-07-2008 19:56

Check op www.groengeelhart.nl de reacties van onze "geweldige" supporters over het vertrek van Janmaat. :roll:

Simpele zieltjes.
ADO Den Haag
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 01-11-2007 21:39

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor forca hveen » 29-07-2008 20:07

meeste reacties zijn inderdaad erg lachwekkend daar. Gelukkig zitten er ook realisten tussen:
by alberto @ 29 Jul 2008 10:54 am
Daryl veel geluk gewenst,bedankt dat je je best heb gedaan bij ons.ik ben er niet blij mee ,maar wist het vorig seizoen al je werd onhoudbaar voor ons door je klasse spel.altijd raken we spelers kwijt die er boven uit steken .weet ook dat heereveen je binnen een jaar doorverkoopt aan psv.
bedankt Daryl Janmaat.

by alaindh @ 29 Jul 2008 12:18 pm
zonde dat janmaat weg is, komt het 'goede' beleid van de club weer naar voren

ps. beetje netjes houde hier he tongue

by Luca @ 29 Jul 2008 01:20 pm
@ allemaal:
Mannen, Janmaat is net 19, heeft nog geen 1 speelminuut eredivisie ervaring, is boven zichzelf en de rest van de spelers uitgestegen en brengt bijna 1/5 deel op van wat v/d Kallen heeft gestoken in FC Den Haag.

Tel daarbij op dat Janmaat niet de gehele jeugopleiding bij FC Den Haag heeft doorgebracht.
Dan maken we toch een munten voor weinig investering. (1 jaar FC Den Haag = 1,5 tot 2,5 miljoen euri

Ik dank Daryl voor de passie, techniek, acties en de doelpunten die hij de supporters heeft gegeven en wens hem het allerbeste in Heerenveen.


en waar heb ik dit toch eerder gehoord?
by opaaah @ 29 Jul 2008 01:38 pm
"Ik blijfzeker"

kk op zeg

Denk dat het voor ons nu net zo lachwekkend is om bij ado de reacties te lezen zoals voor de ajax supporters bij ons was bij Sulejmani. Ajax supporters zeiden dat hij zou komen en wij zeiden niet verkopen. Nu zijn de rollen omgedraaid en zitten wij aan kant van ajax want zeiden wij ook niet dat Janmaat wel zou komen terwijl ado niet wou verkopen?
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Lipton » 29-07-2008 20:21

Leuke supporters daar, volgens mij is er nog nooit zoveel geld betaald voor een speler van Ado Den Haag, wees blij met die centen, want die hebben ze daar juist niet.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Skopperij » 29-07-2008 20:48

Och... de reacties waren hier ook niet heel positief toen Sulejmani naar Ajax ging. En voor ons was die 16mln in verhouding een groter bedrag dan wat zij voor Janmaat krijgen. Het hoort er bij, klaar. Janmaat is van ons en zij hebben er hopelijk een leuk bedrag voor gevangen. Iedereen blij.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Lipton » 29-07-2008 20:50

Jahaa, wij gingen Sulejmani hier ook massal kanker toewensen.. :?
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor forca hveen » 29-07-2008 20:58

Nee we gingen hem geen kanker toewensen maar er waren vele mensen hier op het forum die flink pissig waren op bijvoorbeeld het bestuur die hem zou behouden e.d.
Er waren hier ook genoeg die sulejmani maar een verrader vonden omdat hij nu toch naar ajax ging.
Daar in den haag zijn ze alleen nogal gek op het woordje kanker waardoor ze hem dat maar toewensen bij gebrek aan beter.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor ADO Den Haag » 29-07-2008 21:24

Lipton schreef:Leuke supporters daar, volgens mij is er nog nooit zoveel geld betaald voor een speler van ADO Den Haag, wees blij met die centen, want die hebben ze daar juist niet.

Helemaal niets meer aan toe te voegen. Hoewel de daadwerkelijke transfersom stil wordt gehouden, denk ik dat Janmaat het meeste transfergeld voor ADO Den Haag heeft opgeleverd.

Het was eerst Michael van der Heijden (gaat naar Swansea City en wordt door hen verhuurd).

Eljero Elia is ook niet echt bekend gemaakt. Volgens geruchten zou het gaan om 750.000 euro.
ADO Den Haag
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 01-11-2007 21:39

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor oldtimer » 30-07-2008 09:23

De opstelling van sommigen van ons richting Ajax is inderdaad zwaar hypocriet.
Op " onze " beurt hebben "we" net zolang aan Janmaat getrokken tot hij voor ADO niet meer te houden was.
Misschien zeggen ze nu in Den Haag dat "wij" maar een eigen scoutingapparaat moeten aanschaffen.
Zo wordt hier immers altijd over Ajax ( overigens ook absoluut mijn favourite club niet ) gepraat.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Jeroen » 30-07-2008 09:38

Als wij elk seizoen 1 of meerdere spelers van ADO zouden kopen zou die vergelijking wel opgaan, nu natuurlijk niet.
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Superfries88' » 30-07-2008 12:11

Transfersom is 2,5 miljoen euro, aldus de VI.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Gekko » 30-07-2008 12:27

Die slaan er ook maar een slag naar. Kan net zo goed hoger of lager zijn.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Pietro » 31-07-2008 14:31

In kan mij niet voorstellen dat een nederlands talent met 1 jaar Jupiler League ervaring al 2,5 miljoen euro kost.
Voor datzelfde geld heb je een zweed met iets meer ervaring waarvan je in ieder geval weet dat ie wat kan!
Pietro
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 12-08-2006 20:07

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor abegoal » 31-07-2008 14:54

Pietro schreef:In kan mij niet voorstellen dat een nederlands talent met 1 jaar Jupiler League ervaring al 2,5 miljoen euro kost.
Voor datzelfde geld heb je een zweed met iets meer ervaring waarvan je in ieder geval weet dat ie wat kan!


Typisch voorbeeld van "het is nooit goed".

Daryl Janmaat is jong en talentvol. Is een Nederlandse jongen die ook nog eens zeer geschikt is voor de positie die bij Heerenveen vacant was, halen ze die jongen en laten daar mee zien ambitieus te zijn, is hij weer te duur.

Ik vind het zelf ook erg interessant wat de spelers allemaal kosten en opbrengen, maar wat bepaald nu eigenlijk de prijs van een speler. De waan van de dag toch? 16.25 miljoen voor Sulejmani, Alves die voor 18 miljoen wordt verkocht. Waarom zou (als de prijs al klopt) 2.5 miljoen voor Daryl dan te veel geld zijn?
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Pietro » 01-08-2008 08:08

Het is zeker wel goed, Abegoal. Ik vind dat Heerenveen vooraan moet staan als er nederlands talent te halen valt
en daarom is dit ook een goede zet. Ik trek het talent en de kwaliteiten van Janmaat ook helemaal niet in twijfel.
Ik verbaas mij alleen over het bedrag wat genoemd wordt voor deze speler. Maar je hebt gelijk dat de prijzen in
het voetbal worden bepaald door de waan van de dag plus het feit dat iedereen natuurlijk weet dat Heerenveen geld heeft.
Pietro
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 12-08-2006 20:07

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor ADO Den Haag » 03-08-2008 18:17

Pietro schreef:In kan mij niet voorstellen dat een nederlands talent met 1 jaar Jupiler League ervaring al 2,5 miljoen euro kost.
Voor datzelfde geld heb je een zweed met iets meer ervaring waarvan je in ieder geval weet dat ie wat kan!

Ter verduidelijking; Janmaat had een doorlopend contract!!!! Deze moest afgekocht worden.

Dat sc Heerenveen geld heeft, doet er niet toe. ADO had dan net zo goed 5 miljoen kunnen vragen.


Daryl Janmaat is met ADO Den Haag in onderhandeling over een contract. Hoe staat het er op dit moment voor? ‘We zijn bijna rond’, klinkt het vastberaden.

Eigenlijk moet ik blij zijn dat hij weg is. Janmaat is ook niet iemand van zijn woord.
ADO Den Haag
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 01-11-2007 21:39

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor diepFries » 03-08-2008 18:32

ADO Den Haag schreef:
Daryl Janmaat is met ADO Den Haag in onderhandeling over een contract. Hoe staat het er op dit moment voor? ‘We zijn bijna rond’, klinkt het vastberaden.

Eigenlijk moet ik blij zijn dat hij weg is. Janmaat is ook niet iemand van zijn woord.
Nu weet ik niet uit welke periode de uitspraken stammen waar jij op doelt, maar Daryl heeft in het interview met Heerenveen.tv gezegd niet achter Gianni Zuiverloon op de bank te willen belanden. Toen die naar Engeland vertrok, was voor hem de weg open.. En zeg nu zelf, van ADO den Haag naar SC Heerenveen is zowel sportief als financieel een flinke stap vooruit. En mocht hij bij ons een basisplaats weten te bemachtigen, dan zal hij daar zowel nationaal als internationaal meer mee in de schijnwerpers staan, dan bij ADO. Overigens gaf hij in datzelfde interview aan mede voor Heerenveen te hebben gekozen omdat de club de afgelopen jaren veel jonge spelers goed heeft doorverkocht. Mijns inziens een teken van gezonde ambitie.
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor ADO Den Haag » 03-08-2008 19:52

diepFries schreef:
ADO Den Haag schreef:Nu weet ik niet uit welke periode de uitspraken stammen waar jij op doelt, maar Daryl heeft in het interview met Heerenveen.tv gezegd niet achter Gianni Zuiverloon op de bank te willen belanden. Toen die naar Engeland vertrok, was voor hem de weg open.. En zeg nu zelf, van ADO den Haag naar SC Heerenveen is zowel sportief als financieel een flinke stap vooruit. En mocht hij bij ons een basisplaats weten te bemachtigen, dan zal hij daar zowel nationaal als internationaal meer mee in de schijnwerpers staan, dan bij ADO. Overigens gaf hij in datzelfde interview aan mede voor Heerenveen te hebben gekozen omdat de club de afgelopen jaren veel jonge spelers goed heeft doorverkocht. Mijns inziens een teken van gezonde ambitie.

De uitspraak dateert van 30 juli j.l.

Iedereen mag van mij ambitie hebben om bij een topclub te voetballen. Echter, het gebeurt te vaak dat spelers zeggen dat ADO hun club is en uiteindelijk niet weten hoe snel ze weg moeten wezen.

Kolk, Elia, Saeijs en nu dan Janmaat. Ze kunnen beter hun mond houden, want het wekt valse hoop bij de supporters.
ADO Den Haag
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 01-11-2007 21:39

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Surhuisterveen » 03-08-2008 20:04

Supporters moeten er maar aan wennen. Wij hebben het ook al een aantal keren mee moeten maken. Het is en blijft doodzonde als er weer 1 van je oogappels vertrekt.
SCH
Surhuisterveen
Superster
 
Berichten: 5440
Geregistreerd op: 17-03-2005 22:18

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Caspar » 03-08-2008 21:15

30 juli lijkt me sterk, toen stond hij namelijk al hier onder contract. Bedoel je wellicht 30 juni? Toen was Zuiverloon hier ook ook nog, en dat maakt het een stuk meer plausibel.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Lipton » 03-08-2008 22:21

Aan de ene kant snap ik de supporters wel, maar het is ook maar net in wat voor context je het plaatst.

Geert Arend Roorda zegt zelf dat hij helemaal weg is van Heerenveen, hij is helemaal gek van Heerenveen, en hij zal altijd supporter worden van Heerenveen.
Dat wil niet gelijk zeggen dat hij zijn hele leven bij Heerenveen wil voetballen, Geert wil namelijk dol graag nog eens voor Manchester United voetballen, wanneer hij die kans krijgt neem ik hem helemaal NIETS kwalijk, want hij heeft ambitie om ergens anders op een hoog niveau te voetballen.

Waar Geert ook zal voetballen, hij zal altijd supporter zijn van Heerenveen.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor ADO Den Haag » 04-08-2008 19:05

Caspar schreef:30 juli lijkt me sterk, toen stond hij namelijk al hier onder contract.

Artikel is van 30 juli en niet 30 juni.
ADO Den Haag
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 01-11-2007 21:39

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Caspar » 04-08-2008 19:56

In dat geval zou ik je agenda nog eens goed bestuderen. Hij tekende hier op dinsdagochtend een contract, en dan zou hij op woensdag zeggen dat hij er bijna met ADO uit is?
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor drika746 » 04-08-2008 20:03

Hij bedoelde natuurlijk, "Ik ben bijna uit den Haag" :lol:
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor ADO Den Haag » 04-08-2008 20:43

Caspar schreef:In dat geval zou ik je agenda nog eens goed bestuderen. Hij tekende hier op dinsdagochtend een contract, en dan zou hij op woensdag zeggen dat hij er bijna met ADO uit is?

Het stuk is opzeker van 30 juli, maar interview kan eerder afgenomen zijn. Hoe het ook zij; hij is in ieder geval geen man van zijn woord.

Ja, of het stuk is vrij laat geplaatst. Er stond toch echt 30 juli. Afijn, ik neem hem het meest kwalijk dat hij heel duidelijk op tv-west zei dat hij niet zou weggaan. Er werd hem namelijk gevraagd of hij naar Heerenveen verkaste. Hij antwoordde resoluut "Ik blijf". Genoeg daarover.

Hebben jullie hem al zien spelen?
ADO Den Haag
Nieuw talent
 
Berichten: 57
Geregistreerd op: 01-11-2007 21:39

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor feanfans » 04-08-2008 20:50

Hebben jullie hem al zien spelen?


Afgelopen zaterdag heeft hij de 2e helft meegedaan tegen Falkirk.
Hij heeft een heel redelijk debuut gemaakt.
Zeker voor de korte tijd dat hij bij de selectie zit. Ik verwacht niet dat hij veel moeite heeft zich aan te passen en als hij zich goed doorontwikkeld is hij zeker klaar voor een basisplaats. Hoewel Breuer altijd een geduchte concurent blijft.
feanfans
Superster
 
Berichten: 2186
Geregistreerd op: 22-12-2005 16:48

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Kale » 07-08-2008 10:45

Janmaat is voorlopig twee weken uitgeschakeld door een liesblesure. Heeft hij vorig jaar ook al eens last van gehad. Hoop dat het dit keer mee valt voor 'm.

Beetje leedvermaak heb ik wel als ik naar de stomme reacties kijk op deze site richting de ADO supporters. Dan zeggen ze dat er in Den Haag veel ééncelligen rondlopen, maar schijnbaar hebben sommigen in Friesland daar ook last van.

Waarom kunnen supporters nu niet gewoon gezellig met elkaar om gaan. Gewoon jij bent voor Heerenveen ik voor ADO. Elkaar een beetje plagen, maar verder niet grof worden of zo.

Afgelopen jaar werd Volendam bij ons kampioen. Bij ons op de Eretribune zaten zo'n 200 Volendammers. Jant Smit zat pal achter me. Was gewoon heel gezellig. Er is geen onvertogen woord gevallen. We hebben de Volendammers gefeliciteerd en die hebben een leuk feestje gevierd op onze tribune. Moet toch gewoon kunnen.

Beetje dollen met elkaar, maar laat elkaar in waarde.

Enfin... moest dit effe kwijt. Maar on topic : ik hoop dat Daryl snel weer fit is en gun hem een mooie toekomst. Let op mijn woorden : "die jongen speelt binnen twee jaar in Oranje".
Kale
Bankzitter
 
Berichten: 14
Geregistreerd op: 08-07-2008 14:07

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Gekko » 07-08-2008 10:53

Ja, jullie club staat niet al te best bekend. Daar zul je mee hebben leren leven. Misschien dat de definitie van 'een beetje dollen' daar wat anders leeft dan hier (gezien alle incidenten uit het ook weer recente verleden). Als Heerenveen in de laatste thuiswedstrijd Den Haag terug kan sturen naar de eerste divsie, zal ik blij zijn. Neemt niet weg dat er ook goede Hagenezen/-naars zijn waaronder de nu helaas even geblesseeerd zijnde Janmaat. Zijn redding is dat de grote concurrent voor die positie ook twee weken uit de running is. Hij staat er dus wel als de competitie begint.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor ItFean82 » 07-08-2008 10:58

@kale
Dat was een reactie op een reeks belachelijke reactie's op de site van ADO. Of jij moet de reactie's wel normaal vinden? Trouwens ik vind de reacties op de Den Haag reactie's nog vrij normaal, waar zie jij rare dingen dan?

En je verhaal dat we gewoon met elkaar moeten omgaan raakt hier ook kant nog wal. Misschien dat je het niet weet maar wij gaan hier elke wedstrijd normaal met elkaar om.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Daryl Janmaat

Berichtdoor Kale » 07-08-2008 11:36

ItFean82 schreef:@kale
Dat was een reactie op een reeks belachelijke reactie's op de site van ADO. Of jij moet de reactie's wel normaal vinden? Trouwens ik vind de reacties op de Den Haag reactie's nog vrij normaal, waar zie jij rare dingen dan?

En je verhaal dat we gewoon met elkaar moeten omgaan raakt hier ook kant nog wal. Misschien dat je het niet weet maar wij gaan hier elke wedstrijd normaal met elkaar om.


Ik ga de reacties echt niet meer terug zoeken. Maar ik heb een aantal domme reacties voorbij zien komen op inderdaad domme opmerkingen op een van de ADO sites. Het is ook maar op welke ADO site je kijkt. Op de site GroenGeelHart wordt vaak heel grof gereageerd en daar vliegen de ziektes je om de oren. Het forum van ADO fans is wat dat betreft al een stuk beter op een enkele uitzondering na. Bij "club achter de duinen" gaat het er ook een stuk netter aan toe. Maar het gaat erom dat sommigen hier zich ertoe verlagen om (op de verkeerde manier) te reageren op een paar stommelingen uit Den Haag. Negeer die simpele zielen toch gewoon.

En wat betreft dat omgaan met elkaar dat was meer in het algemeen een reactie op de sfeer tussen supportersgroepen onderling. Dus geen kritiek op Heerenveen fans. Zo heb ik dat tenminste niet bedoeld.
Kale
Bankzitter
 
Berichten: 14
Geregistreerd op: 08-07-2008 14:07

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 44 gasten