Daryl Janmaat

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Zou Daryl 'haarbandje' Janmaat nog steeds sterretjes zien vandaag? De arme jongen zal wel slecht geslapen hebben vannacht..
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Eigenlijk, ongeacht wat er op de bank zat, had Sollied die jongen na twintig minuten inderdaad uit zijn lijden moeten verlossen.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Het probleem is alleen dat er niets beters op de bank zit.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

En wie had dan de plaats van Breuer over moeten nemen?
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

In een interview op eredivisielive.nl verteld Sollied dat Janmaat en VDB ongeoorloofd een ochtendtraining gemist hebben. Toch wel zorgwekkend dat het zo slecht gesteld is met de discipline van sommige spelers.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Gemist? volgens mij waren ze te laat.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
davp
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1597
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

Dat zou ook kunnen, het is soms moeilijk op te maken wat meneer Sollied precies bedoelt.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

davp schreef:Dat zou ook kunnen, het is soms moeilijk op te maken wat meneer Sollied precies bedoelt.
Ik denk dat iemand uit Groningen gemiddeld moeilijker te volgen is dan Trond.
VDB en Janmaat hebben de training in de ochtond overgeslagen en zijn pas bij de lunch aangeschoven.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Laat Janmaat voorlopig maar staan, want voetballend staat het dan een stuk beter dan met Breuer op rechts. Ik vond het sowieso al onterecht dat hij geslachtofferd werd na het debacle tegen Twente. Hij had het toen moeilijk, maar dat geldt voor bijna elke rechtsback die tegen Elia speelt.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

En dan te bedenken dat het vandaag niet eens geweldig ging. Veel balverlies bij Janmaat en medespelers die hem niet begrijpen. Ik ben geen fan van Breuer en daarom mag hij blijven staan maar het kan allemaal nog wel een stuk beter.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
BSCH77
Bankzitter
Berichten: 168
Lid geworden op: 07-10-2008 18:28
Locatie: Leeuwarden

Bericht door BSCH77 »

Tsja na elke gewonnen wedstrijd hebben we allemaal weer zoiets;is dit dan de verdediging die het moet zijn??

Nu dus Janmaat;denk wel dat Janmaat het type voetballer is wat Sollied zoekt in zn spelsysteem; niet te beroerd om zn eigen straatje schoon te houden, tijd over om anderen te helpen en dan ook nog mee opkomen...

Begrijp me goed,vond m zeker sterk spelen vandaag maar de hele verdediging probeerde nu eens niet alles voetballend op te lossen maar af en toe ook de bal gewoon weg te rammen..Janmaat wat meer zn plek laten vinden en begrip te laten groeien bij zijn medespelers v.v. zodat aanvallende acties meer rendement krijgen en dan de linkerkant nog...
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Je hebt twee echte opties op rechts en dat zijn Janmaat en Breuer. Zet Janmaat er maar in, op de bank wordt 'ie niet beter. Talent heeft hij genoeg en hij lijkt ook alles in zich te hebben om te slagen. Dan kan Breuer op links. Sollied lijkt weinig vertrouwen in JAP te hebben en als Popov doorgaat met tegenstanders onbehouwen neerbeuken loopt 'ie vanzelf tegen rode kaarten aan.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Daryl deed het best aardig vandaag tegen Groningen. Kwam een aantal keer ook mee op en leverde technisch goede voorzetten af. Alleen weinig rendement. Gelukkig stond Svec op het middenveld. Geef Daryl gewoon wat tijd en ik denk dat het wel wat wordt. Heeft iemand Breuer gemist ?
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Viel niet heel veel over de backs te zeggen omdat Groningen alles hoog door het midden speelde. Wil hem wel weer eens echt onder druk zien, zoals tegen Twente. Gisteren was het redelijk, al had hij er gezien zijn enorme vrijheid (geen directe tegenstander eigenlijk) meer uit kunnen en moeten halen.

Maar potentie zit er zat in deze jongen. Er staat wel echt iemand.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
forza heerenveen
Selectiespeler
Berichten: 645
Lid geworden op: 20-04-2006 21:06
Locatie: reduzum

Bericht door forza heerenveen »

janmaat was gister in ieder geval niet met de spelersbus mee ,want toen wij bij de mcdonalds in heerenveen kwamen toen was hij er al. en even later als je zit te eten zie je de spelersbus voorbij rijden en maakt hij dat ie weg komt om waarschijnlijk naar het stadion te gaan. vind ik toch wel vreemd.
Gebruikersavatar
BW Viking
Invaller
Berichten: 295
Lid geworden op: 13-05-2008 19:37

Bericht door BW Viking »

forza heerenveen schreef:janmaat was gister in ieder geval niet met de spelersbus mee ,want toen wij bij de mcdonalds in heerenveen kwamen toen was hij er al. en even later als je zit te eten zie je de spelersbus voorbij rijden en maakt hij dat ie weg komt om waarschijnlijk naar het stadion te gaan. vind ik toch wel vreemd.
Zat hij te eten bij de MC?, hij kan beter aan een strikte spartaanse dieet houden dan junkfood dat hoort ook bij de mentaliteit van een topsporter.

Ben dit seizoen overigens niet zo weg van Dingsdag als Breuer centraal naast Bak gaat en Janmaat gewoon op rechts heb je ook wel een leuke verdediging, Janmaat moet iedergeval ervaring opdoen gezien zijn leeftijd om beter te worden kan me nog wel herinderen toen hij deze zomer met veel bombarie werd binnengehaald maar tot nu toe nog niet echt opvallend geweest.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Voorstopper schreef:Viel niet heel veel over de backs te zeggen omdat Groningen alles hoog door het midden speelde. Wil hem wel weer eens echt onder druk zien, zoals tegen Twente. Gisteren was het redelijk, al had hij er gezien zijn enorme vrijheid (geen directe tegenstander eigenlijk) meer uit kunnen en moeten halen.

Maar potentie zit er zat in deze jongen. Er staat wel echt iemand.
Janmaat is op zijn best als de tegenstander zonder vleugels speelt zodat hij zich aanvallend kan inschakelen. Dit is hetzelfde met Popov. Alleen moeten ze nog wel wat meer leren elkander rugdenking te geven als een verdediger zijn tegenstander opvangt.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2442
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Nieuwe jongens kunnen zich bij Heerenveen vaak optrekken aan een goed lopend elftal, dat is makkelijker voetballen. Janmaat heeft pech dat het dit jaar nog niet zo goed loopt, men verwacht nu nog te veel van hem.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Zeker potentie, maar moet nog veel leren en heeft daar tijd voor nodig. Stond ook dichts bij GGG toen die de bal kreeg voor de 1-1, maar was te laat. Popov was bij beide tegengoals betrokken. Onze zorgen liggen toch het meest daar.
Toch ben ik er van overtuigd dat het goed komt met die jongens. Ook jongens als Kopic en Elyounoussi moet je nog lang niet afschrijven. Vorig jaar dacht ik ook vaak, wat moeten we met Svec? Maar nu...
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2442
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

ALS 26.000 schreef:Zeker potentie, maar moet nog veel leren en heeft daar tijd voor nodig. Stond ook dichts bij GGG toen die de bal kreeg voor de 1-1, maar was te laat. Popov was bij beide tegengoals betrokken. Onze zorgen liggen toch het meest daar.
Toch ben ik er van overtuigd dat het goed komt met die jongens. Ook jongens als Kopic en Elyounoussi moet je nog lang niet afschrijven. Vorig jaar dacht ik ook vaak, wat moeten we met Svec? Maar nu...
Heerenveen is nooit snel met afschrijven van spelers. Zie maar hoe lang Drost's hier al onder contract staan, of bijvoorbeeld Prager. Kopic en Elyounoussi hebben ook nog eens flink meer gekost dan die twee, dus Heerenveen laat ze echt nog wel even rijpen. Janmaat moeten ze gewoon laten staan, hij kan alleen maar groeien en dat gaat sneller in het eerste. Breuer kan wel op rechts spelen, maar Janmaat is een echte rechtsback.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Breuer kan ook prima op links, dat weten we. Maar volgens mij heeft Sollied liefst een type Popov...
Fries
Bankzitter
Berichten: 224
Lid geworden op: 25-07-2008 20:25

Bericht door Fries »

Hij kan het wel deze jongen, ben heel blij met zijn goede optreden. :stan:
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

ALS 26.000 schreef:Breuer kan ook prima op links, dat weten we. Maar volgens mij heeft Sollied liefst een type Popov...

Dat lijkt mij prima. Breuer is beter op links dan op rechts. Een aanvallende back zoals Popov is straks helemaal niet mer nodig op links. We hebben daar straks Daniel en Viktor Elm die geven al druk naar voren genoeg.

Gewoon een degelijke back zoals Breuer links opstellen, dat geloop naar voren van Popov is veel te link. Dan lopen alle linkspoten steeds voor de bal.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ik heb Breuer absoluut niet gemist. Mooi met deze basis doorgaan.
SCH
ADO Den Haag
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 01-11-2007 21:39

Bericht door ADO Den Haag »

XXXX schreef:

ik hoorde net van betrouware bron dat janmaat heel misschien nog voor de tweede seizoenshelft terugkeert naar ado.
Den haag wil hem heel graag huren voor een half jaar.
Welcome back Janmaat!!
Hier iets bekend over mogelijke verhuur van Janmaat aan ADO? Het lijkt mij onwaarschijnlijk, omdat hij aan het begin van het seizoen dit ook niet wilde. Waarom dan nu wel.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Voor zover wij weten blijft Daryl gewoon. Hij zal zijn speelminuten, zeker bij blessures, nog wel krijgen en is een betrouwbare stand-in (behalve tegen Elia dan) die meteen inzetbaar is. Kleine kans dat hij naar ADO zal verkassen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik heb daar niets over gehoord. Het lijkt mij ook onwaarschijnlijk want wij willen hier de posities natuurlijk wel dubbel bezet hebben. Op dit moment krijgt Breuer de voorkeur maar als hij weg zou vallen door bijvoorbeeld een blessure en Janmaat is er ook niet dan is er volgens mij geen alternatief van niveau meer. Janmaat heeft het voorlopig even moeilijk maar ik vind het wel een speler die veel in zijn mars heeft. Ik denk dat hij nog wat meer tijd nodig heeft om te wennen aan het niveau en dan komt hij er wel.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Janmaat vind ik erg traag voor een rechtsback. Tegen een snelle buitenspeler (zoals eerder Elia en gisteren Loval) is dat toch een serieuze handicap.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hij is vooral ook qua wendbaarheid niet snel genoeg. Hij oogt te zwaar.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Sneu voor Janmaat dat hij zo'n ongelukkig seizoen meemaakt. Tegen Twente werd hij dolgedraaid door Elia en waarschijnlijk moet hij weer spelen tegen Volendam. Die Van Zaanen is aardig op dreef de laatste tijd en wordt de directe tegenstander van Janmaat.

Toch heeft die jongen genoeg potentie. Gewoon een basisplaats geven vanaf het begin van de voorbereiding. Hij heeft alles in zich om een betere rechtsback te zijn dan Breuer.
Plaats reactie