Tarik Elyounoussi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heerenveen rules schreef:
Hij had de onderbroek al vol voordat hij de spelerstunnel uitliep. De grootste miskoop aller tijden haast wel gezien zijn transferbedrag!
Hwma, hij heeft nooit echt een eerlijke kans gehad. Hij begon goed maar is daarna ver teruggevallen. Heeft daarna ook nooit meer een kans gehad van Jans. Jammer.

Natuurlijk speelde hij soms heel matig, maar hij heeft nooit zoveel mogen falen als bijvoorbeeld een Narsingh, Gouweleeuw of Drjucicic.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hij faalde vrijwel iedere wedstrijd die hij speelde. En niet veel kans? Hij heeft 39 wedstrijden voor ons gespeeld en hij trainde elke dag. Ik heb ook veel trainingen gezien, maar zelfs daar viel hij keer op keer door de mand. Hij komt gewoon veel te veel niveau te kort voor de eredivisie.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heerenveen rules schreef: Hij komt gewoon veel te veel niveau te kort voor de eredivisie.
Maar hij kan de back van Engeland wel moeiteloos dollen?

Er zal echt meer aan de hand geweest zijn dan alleen een beetje vertrouwen. Van die 29 wedstrijden die hij mocht spelen waren er 20 als invaller. Geen echte kans als je het mij vraagt.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ruim dertig competitiewedstrijden, tig wedstrijden in het beloftenteam plus dagelijks trainen: dat gezamenlijk moet voldoende zijn om jezelf te bewijzen. Als je dan niet voldoende opvalt, dan ben je niet goed genoeg om te slagen. Bovendien hebben verschillende trainers het geprobeerd en je maakt mij niet wijs dat werkelijk iedereen slecht met hem opgesprongen is. Ik wil best geloven dat hij voldoende potentie bezit, maar je moet het wel tonen en dat is niet gebeurd. In de topsport haak je dan af. Zonde, maar zo gaat dat.

Overigens is er in Noorwegen ook volop geklaagd over zijn fysieke kracht, of gebrek aan eigenlijk. Dat is dus niet iets wat louter hier is opgevallen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Superfries88' schreef:Ruim dertig competitiewedstrijden, tig wedstrijden in het beloftenteam plus dagelijks trainen: dat gezamenlijk moet voldoende zijn om jezelf te bewijzen. Als je dan niet voldoende opvalt, dan ben je niet goed genoeg om te slagen. Bovendien hebben verschillende trainers het geprobeerd en je maakt mij niet wijs dat werkelijk iedereen slecht met hem opgesprongen is. Ik wil best geloven dat hij voldoende potentie bezit, maar je moet het wel tonen en dat is niet gebeurd. In de topsport haak je dan af. Zonde, maar zo gaat dat.

Overigens is er in Noorwegen ook volop geklaagd over zijn fysieke kracht, of gebrek aan eigenlijk. Dat is dus niet iets wat louter hier is opgevallen.
Je gaat mij niet wijsmaken dat de club er alles aan gedaan heeft om deze jongen hier te laten slagen. Net als met Paulo Henrique hebben ze hem maar wat in de steek gelaten als je het mij vraagt. Met een beetje beleid had deze jongen(s) het hier gewoon gered. Natuurlijk blijft het een iel mannetje, maar dat zijn Narsingh en Assaidi oook.

Gezien zijn voetballende kwaliteiten is hij een klasse beter dan bijvoorbeeld van La Para, die vreemd genoeg wel de kans krijgt van supporters en trainers om zich te ontwikkelen, maar die kan niet eens een bal aannemen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Lipton schreef:Je gaat mij niet wijsmaken dat de club er alles aan gedaan heeft om deze jongen hier te laten slagen. Net als met Paulo Henrique hebben ze hem maar wat in de steek gelaten als je het mij vraagt.
Dat geloof ik niet. Elyounoussi heeft vanuit diverse geledingen binnen de club ruimte gekregen om zich te ontwikkelen, zowel sportief als mentaal. Dat heeft hij ook aangekaart in de media onder het mom 'nu gaat het gebeuren', maar telkens faalde hij zodra het moest gebeuren. Op een gegeven moment gaat het gewoon niet meer.

Natuurlijk had de begeleiding best beter gekund, daar is altijd winst te boeken. Maar het gaat me te ver om het mislukken van Elyounoussi op het bordje van de club te schuiven vanwege een gebrek aan aandacht. Elyounoussi is na zijn komst vooral vies tegengevallen. Zelfs tegen amateurteams blonk hij nauwelijks uit terwijl hij ontzettend gemotiveerd was en zich naar eigen zeggen goed voelde; dan ligt het vooral aan jezelf.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Jij vindt iemand die er 32 scoort een slechte afmaker en je hebt vertrouwen in Elyounoussi. Vreemde visie heb je Lipton.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heerenveen rules schreef:Jij vindt iemand die er 32 scoort een slechte afmaker en je hebt vertrouwen in Elyounoussi. Vreemde visie heb je Lipton.
Dost is ook een slechte afmaker, hoewel er een kleine stijgende lijn in zit veracht ik niet dat hij in Duitsland of Engeland zomaar boven de 15 goals komt.

Elyounoussi is een prima speler, maar het is er helaas niet uitgekomen bij sc Heerenveen. En dat is toch jammer omdat hij veel centen gekost heeft. Ik ben van mening als de club zorgvuldiger met dat soort talenten omgesprongen was, dat het geen miskoop hoefde te zijn. Ze hebben veel geld betaald voor hem maar hadden betere spelers op zijn posities, dus zijn komst was compleet overbodig.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lipton schreef: Dost is ook een slechte afmaker, hoewel er een kleine stijgende lijn in zit veracht ik niet dat hij in Duitsland of Engeland zomaar boven de 15 goals komt.

Elyounoussi is een prima speler
Ik kan je niet zien, maar ik kan me niet voorstellen dat je dit met droge ogen vertelt.

Ik draai het om. Dost is een prima afmaker en Elyounoussi is een dramatische voetballer.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Je hebt geen idee hoe gemakkelijk een in potentie goede voetballer kan mislukken. Laatst zag ik Nordfeldt doelloos door Heerenveen zwerven, patatje halen enz. Nu is dat een nonchalante vent, dus dat komt wel goed. Maar Elyounoussi was dat niet en zonder goede begeleiding heb je dan een recept voor mislukking.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Skopperij schreef:Je hebt geen idee hoe gemakkelijk een in potentie goede voetballer kan mislukken.
Een goede voetballer kan mislukken ja...................
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Hoe kan iemand hier nu vertellend dat die jongen geen kansen heeft gehad. Hij stond in het begin elke keer in de basis. Hij speelde echter als een natte krant, dus dan moet je hem eruit halen om het team te laten presteren. Bovendien moest je hem tegen zichzelf en tegen het publiek in bescherming nemen omdat hij helemaal verkrampte. Vervolgens moet die jongen op de training en bij de beloften laten zien dat hij het wel kan, en zijn plek terugverdienen. Ook heeft hij later nog diverse keren als basisspeler en als invaller de kans gekregen. Verdeeld over meerdere jaren. Nooit heeft hij laten zien van de druk verlost te zijn. Wat moet je dan? Een trainer wordt afgerekend op de resultaten, en die waren volgens mij behoorlijk matig. Dan kun je het je niet permitteren om mentale wrakken op te stellen. Tarik was zelfs bij de beloften de zwakste van het veld. Dan is het jammer, maar dan zijn er anderen die kansen krijgen. Gewoon omdat die het verdienen, afgedwongen met hun prestaties. Tarik betaalde geen contributie, hij werd grof betaald voor zijn diensten. Het is professioneel voetbal. Je hebt te maken met een groep. Dan kan je het niet maken om een speler die niet presteert maar kansen te blijven geven.
Skopperij schreef:Je hebt geen idee hoe gemakkelijk een in potentie goede voetballer kan mislukken. Laatst zag ik Nordfeldt doelloos door Heerenveen zwerven, patatje halen enz. Nu is dat een nonchalante vent, dus dat komt wel goed. Maar Elyounoussi was dat niet en zonder goede begeleiding heb je dan een recept voor mislukking.
Wat wil je hier nu mee zeggen? Moet er de hele dag iemand op Nordfeldt passen, zorgen dat hij zich niet verveeld, scrabbelen op de club? Potje sjoelen? Is dat begeleiden? Jongens van een jaar of 16 die hier uit het buitenland komen, die moet je in de gaten houden. Of ze goed eten en slapen en dergelijke. Maar wat moet je er verder aan doen? Denk je dat een speler van een jaar of 20 zich de hele dag wil laten begeleiden? Je doet net of het zwakbegaafden zijn.

Tarik is gewoon mentaal niet goed genoeg om in een betere competitie te slagen. Ook als hij ergens een nieuwe kans zou krijgen. Hij verkrampt, kan niet tegen de druk van het moeten presteren. Bovendien is hij ook gewoon niet bijzonder goed. Hij is niet extreem snel, beschikt niet over bijzondere passeerbewegingen en is zo licht als een veertje. De vergelijking met Assaidi en Narsingh gaat ook volkomen mank. Vergeleken met Tarik zijn deze jongens bodybuilders. Bovendien weet Assaidi elk fysiek duel te vermijden doordat hij de bal aan een touwtje heeft.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Otsje P schreef: Hij stond in het begin elke keer in de basis. .
Misschien toch eens tijd om stront uit je ogen te halen, hij begon van de 29 wedstrijden 9x in de basis.

Tarik had hier kunnen slagen, alleen dan had men er beter mee om moeten springen dan ze nu gedaan hebben. Ik geloof er niks van dat er bij sc Heerenveen druk is. Wij hebben alleen wat oude mannetjes op de tribune die alleen maar zitten klappen, hoezo druk?? Bovendien is het ook vreemd dat je voor veel geld een speler haalt en die vervolgens laat spelen bij de beloftes, of zie ik dat verkeerd?

Natuurlijk had hij het zelf ook moeten afdwingen maar als je hem dan ziet voetballen tegen Engeland dan vraag je je wel af wat er precies mis is gegaan. Want hij was de beste op het veld, speelde echt een prima pot.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Lipton schreef:Misschien toch eens tijd om stront uit je ogen te halen, hij begon van de 29 wedstrijden 9x in de basis.
Waarvan de meeste basisplaatsen in de beginperiode van het seizoen, dus OtsjeP heeft feitelijk gewoon gelijk. Elyounoussi heeft hier vanaf het begin vertrouwen gegeven en heeft dat niet waargemaakt. Op een gegeven moment is het krediet op, dan moet je een andere speler de kans geven. Je kan wel een miljoenenaankoop zijn, maar dat is geen garantie voor succes. Je moet het net zo goed afdwingen. Onder diverse trainers heeft hij de kans gehad, hij heeft ook onder Jans nog een keer in de basis gestaan. Maar zelfs de meest simpele dingen gingen helemaal fout bij hem. Passes over vijf meter kwamen niet aan, duels verloor hij bijna standaard, gevaar bleef uit; er was géén reden om hem te blijven opstellen. Op topniveau moet je presteren, als je het keer op keer niet laat zien val je door de mand. Dan neemt iemand anders het over. Dat is topsport.

Elyounoussi heeft bovendien ook begeleiding toegeschoven gekregen binnen de club. In interviews heeft hij meerdere malen aangegeven zich weer vrij te voelen, dat er weer ruimte was om het te laten zien. Maar vervolgens schitterde hij zelfs tegen amateurclubs niet, om de grote wedstrijden nog maar buiten beschouwing te laten. Het was uiteindelijk gewoon niet goed genoeg en dat ligt aan Elyounoussi zelf. Hij heeft zelf aangegeven dat er voldoende hulp is aangereikt in de loop van de tijd, dus een gebrek aan aandacht kan geen excuus zijn. Hij heeft het zelf niet laten zien en dáár moet je op afgerekend worden. Ik denk ook dat Elyounoussi het nooit gaat redden in een goede buitenlandse competitie.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Lipton schreef: Misschien toch eens tijd om stront uit je ogen te halen, hij begon van de 29 wedstrijden 9x in de basis.
Gezellig zo. Ik zeg, hij stond in het begin elke keer in de basis. Dat begint in de voorbereiding. En ondanks het feit dat hij in die voorbereiding al weinig goeds deed, stond hij aan het begin van de competitie en de Europese wedstrijden "gewoon"in de basis. Niks mis met mijn ogen volgens mij. Hij liet echter helemaal niks zien, dus dan haal je hem uit je basisteam. Als anderen beter zijn, dan is dat een logisch gevolg.
Lipton schreef: Tarik had hier kunnen slagen, alleen dan had men er beter mee om moeten springen dan ze nu gedaan hebben. Ik geloof er niks van dat er bij sc Heerenveen druk is. Wij hebben alleen wat oude mannetjes op de tribune die alleen maar zitten klappen, hoezo druk??
Druk is iets wat moeilijk te peilen is. Dat is voor iedereen anders. Voor een jonge speler die uit de matige Noorse competitie naar een Europees voetbal spelende Nederlandse subtopper gaat voor veel geld, kan dat druk opleveren. Bovendien is ons publiek een stuk kritischer dan jij het doet voorkomen. Als Tarik in het veld kwam, dan hoorde je meteen een negatief geroezemoes door het stadion gaan. Dat hoort een speler ook, die is niet achterlijk. De ene speler lacht daarom, terwijl een ander verkrampt. Die gaat nadenken: Deze bal MOET ik goed aannemen, deze pass MOET goed zijn. Hierdoor komt er angst en verkramping en lukt er niets meer.
Lipton schreef: Bovendien is het ook vreemd dat je voor veel geld een speler haalt en die vervolgens laat spelen bij de beloftes, of zie ik dat verkeerd?
Hij ging pas bij de beloften spelen toen hij bij het eerste weinig minuten ging maken. Dat is niet meer dan logisch. Hij moest toch ergens laten zien wat hij in huis had. Ze lieten hem veel minuten maken bij de beloften, in de hoop dat hij het juk van zich af zou schudden. Echter, ook bij de beloften lukte er helemaal niets. Dan is er ook geen enkele reden om hem meer kansen in het eerste te geven.
Lipton schreef: Natuurlijk had hij het zelf ook moeten afdwingen maar als je hem dan ziet voetballen tegen Engeland dan vraag je je wel af wat er precies mis is gegaan. Want hij was de beste op het veld, speelde echt een prima pot.
Dan ben jij dus 1 van de weinige Nederlanders die kan zeggen dat je hem een goede wedstrijd hebt zien spelen. Je hoeft je niet af te vragen wat er precies is misgegaan. Dat is namelijk wel duidelijk. Het is een mentale kwestie. Dat is jammer, maar helaas zitten niet alle spelers(mensen) hetzelfde in elkaar. Ik kan er wat dat betreft zelf wel een woordje over meepraten. (niet op topsport niveau)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Otsje P schreef:Het is een mentale kwestie.
Als je zag hoe die jongen een bal aannam en hoe ver hij dan van zijn voet sprong, dan kun je ook wel stellen dat hij heel veel kwaliteit miste. Schandalig dat ze voor zo'n dramavoetballer zoveel betaald hebben. Weggegooid geld.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef: Als je zag hoe die jongen een bal aannam en hoe ver hij dan van zijn voet sprong, dan kun je ook wel stellen dat hij heel veel kwaliteit miste. Schandalig dat ze voor zo'n dramavoetballer zoveel betaald hebben. Weggegooid geld.
Allemaal het gevolg van spanning. Hij verkrampte helemaal. Kon totaal geen ontspanning in zijn spel leggen. Waardoor zelfs de simpelste ballen een paar meter van zijn voet sprongen. Die jongen kan prima voetballen.

Tarik speelt nu weer prima, zowel in de competitie als in het Noorse team. Op basis van zij prestaties zal er misschien wel weer een club komen die veel voor hem betaald. Die club zal waarschijnlijk ook van een koude kermis thuiskomen, maar dat weet je nooit zeker. Achteraf is het makkelijk lullen, en kun je inderdaad spreken over weggegooid geld. Mentale problemen zie je echter niet zo gemakkelijk van te voren aankomen. Een 2-voudig talent van het jaar staat er over het algemeen niet om bekend geen bal aan te kunnen nemen. Op het moment dat hij gescout werd speelde hij heel goed en was hij een grote belofte. Als hij dan tijdens de gesprekken ook nog eens zelfverzekerd overkomt, dan zijn er weinig indicaties tot mentale zwakheid.

Niet te voorzien, maar wel doodzonde.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Otsje P schreef:Tarik speelt nu weer prima, zowel in de competitie
Het is veel te gemakkelijk om het op spanning te gooien. Als je ziet dat hij nu weer goed speelt, dan zegt dat genoeg over zijn niveau. De Noorse competitie is erg matig, dus daar kan hij aardig presteren. Hogerop niet.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef: Het is veel te gemakkelijk om het op spanning te gooien. Als je ziet dat hij nu weer goed speelt, dan zegt dat genoeg over zijn niveau. De Noorse competitie is erg matig, dus daar kan hij aardig presteren. Hogerop niet.
Nee, het is juist te gemakkelijk om maar te zeggen dat hij gewoon geen kwaliteit heeft. Dan kan de Noorse competitie wel matig zijn, maar daar een bal aannemen is niet anders dan hier een bal aannemen. Spanning en druk kan je lichaam aan laten voelen alsof het niet je eigen is. Dat is voor sommige mensen lastig voor te stellen. Aan alles kon je zien dat Tarik hier doodsbenauwd was om een fout te maken.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

En dat al bij een subtopper uit Nederland.... Kun je nagaan. Als je kwaliteit hebt, heb je automatisch wel zelfvertrouwen en schijt je niet 3 kleuren bagger als je een bal aangespeeld krijgt. Jij jouw mening, ik de mijne. Hij mist ook kwaliteit.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Het is een prima voetballer en een erg goede voetballer ook, heeft het helaas hier niet kunnen waarmaken. En dan zoals Heerenveen Rules zeggen dat hij er niks van kan en dat ballen van z'n voet springen. En vervolgens zeggen dat dat niks met vertrouwen te maken heeft. Dat zou dan betekenen dat de ballen in Noorwegen ook van z'n voet afspringen.

Het zal ook te maken hebben gehad met de begeleiding, ik heb geen idee hoe dat geregeld is bij Heerenveen maar ik krijg het idee dat daar in het verleden wel wat fout is gegaan. Dat zal mede met de coaches te maken hebben gehad die toch een wat hardere en afstandelijke methode hanteerde. Ik denk dat hij 100% geslaagd zou zijn als hij onder Jans aan het voetballen was gekomen. Die is veel meer persoonlijk met de mensen bezig. Kijk naar Assaidi en Narsingh.
Otsje P
Verified
Superster
Berichten: 4850
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Heerenveen rules schreef:En dat al bij een subtopper uit Nederland.... Kun je nagaan. Als je kwaliteit hebt, heb je automatisch wel zelfvertrouwen en schijt je niet 3 kleuren bagger als je een bal aangespeeld krijgt. Jij jouw mening, ik de mijne. Hij mist ook kwaliteit.
Mentaal sterk zijn is ook een vorm van kwaliteit, dus daarin geef ik je al gelijk. :wink:
Maar ik ben het wel met je eens hoor, dat hij ook gewoon geen hele bijzondere speler is. Het ging mij er vooral om dat je dat je van te voren niet kan weten dat iemand er mentaal aan onderdoor gaat. Ben niet lid van de fanclub hoor. Mijn makker en ik noemden hem op de duur "hij die niet genoemd mag worden". Om maar aan te geven dat ik hem hier een ramp vond. Maar tegelijk heb ik ook altijd medelijden met hem gehad omdat hij zichzelf volledig in de weg zat.

Maar dat is topsport. Je hebt gelijk, als je bij een subtopper in Nederland al aan de druk te onder gaat, dan ben je niet geschikt voor echt topvoetbal.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lardy schreef:Het is een prima voetballer en een erg goede voetballer ook,
Waar blijkt het volgens jou dan uit dat hij een prima voetballer is?

Ook zo'n gezwets vind ik het dat een speler niet goed presteert omdat hij niet goed begeleid is. Een goede voetballer komt wel bovendrijven als hij genoeg kwaliteit heeft. Wel vreemd dat Elyounoussi ook niet meer in het Noorse elftal speelt, daar heeft de bondscoach ook wel gezien dat hij er weinig van kan.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Wel vreemd dat Elyounoussi ook niet meer in het Noorse elftal speelt, daar heeft de bondscoach ook wel gezien dat hij er weinig van kan.
Hij was de beste tegen Engeland dus waar heb jij het over?
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Lardy schreef:Het zal ook te maken hebben gehad met de begeleiding, ik heb geen idee hoe dat geregeld is bij Heerenveen maar ik krijg het idee dat daar in het verleden wel wat fout is gegaan. Dat zal mede met de coaches te maken hebben gehad die toch een wat hardere en afstandelijke methode hanteerde.
Dat was ook wel zo, veel jongens hebben ze gewoon wat laten bungelen. Achteraf is het dan heel makkelijk zeggen dat ze niet goed genoeg waren en niet om konden gaan met het leven, en je liegt niet eens. Maar iedereen hier heeft het volgens mij wel eens lastig gehad toen ze uit huis gingen. Moet je nagaan hoe dat is als je mijlenver van huis bent en geen bekenden om je heen hebt. Sulejmani is overigens wel geslaagd, maar daarvoor liepen Paps en Pranjic rond.
Corruption is everywhere, fight it!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Opvallend is alleen dat Elyounoussi driemaal een nieuwe start heeft gemaakt. In 2009 stroomde hij via Fredrikstad in één keer door, stond hij zelfs al snel in de basis, maar ondanks een goede hoeveelheid wedstrijden was het niet best. Een jaar later gaf hij aan hernieuwd vertrouwen te voelen, maar na een seizoenshelft (twee trainers) werd hij verhuurd aan Lillestrøm. Weer voelde hij vertrouwen, juist de aanpak van Jans was een stimulans en wéér ging het mis. Dat is gewoon een groot mentaal probleem en gaat veel verder dan een simpele aanpak. Dat is voer voor psychologen zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Fanatic 4-ever schreef:Dat was ook wel zo, veel jongens hebben ze gewoon wat laten bungelen. Achteraf is het dan heel makkelijk zeggen dat ze niet goed genoeg waren en niet om konden gaan met het leven, en je liegt niet eens. (...) Moet je nagaan hoe dat is als je mijlenver van huis bent en geen bekenden om je heen hebt.
Daar ben ik het zó mee eens. Je kunt wel roepen dat voetballers veel verdienen en dat ze hun best maar moeten doen, maar dat is veel te simpel. Het gaat wel om je kapitaal. In het geval van Elyounoussi zelfs 3mln.
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Tarik voert gesprekken met Pescara dat uitkomt in de Serie A. Zou Heerenveen nog een doorverkooppercentage hebben bedongen ??.

Neem aan van wel want hij is duur gekocht en bijna gratis de deur uitgegaan !
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Dat is te hopen van wel, hij ging voor een relatief klein bedrag, dus ik neem aan dat wij wel de nodige %ten mogen vangen.
Wij krijgen sowieso centen voor de jaren die hij hier gespeeld heeft. Maar dat is natuurlijk een bescheiden bedrag.
RobertDeVries
Basisspeler
Berichten: 753
Lid geworden op: 14-06-2010 20:50

Bericht door RobertDeVries »

Lipton schreef:Dat is te hopen van wel, hij ging voor een relatief klein bedrag, dus ik neem aan dat wij wel de nodige %ten mogen vangen.
Wij krijgen sowieso centen voor de jaren die hij hier gespeeld heeft. Maar dat is natuurlijk een bescheiden bedrag.
Ze wilden veel te graag van die jongen af dus ga er maar niet vanuit. Maar dan zijn er dus meer mensen die het in deze jongen zien zitten...
Plaats reactie