Tarik Elyounoussi

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Tarik Elyounoussi

Bericht door Theo »

Tarik reiser til Heerenveen

Tarik Elyounoussi reiser til Nederland og Heerenveen tirsdag for å se på forholdene i klubben.

-Vi har ikke skrevet under overgangspapirene og det gjenstår litt i forhandlingene, men Tarik reiser til Nederlandske Heerenveen tirsdag for å titte på forholdene og for en eventuell legesjekk, bekrefter sportlig administrativ leder i FFK, Per Morten Haugen.

Dermed kan det bli nederlandsk toppfotball for Tarik Elyounoussi i fremtiden. Tarik spiller trolig likevel FFKs neste kamp mot Brann lørdag. I dag hadde ikke Tarik dagen på banen, og det er kanskje ikke så merkelig etter mye tankevirksomhet om fremtiden de siste dagene.
Aldus de officiële website van zijn club. Beetje voorbarig misschien nog, maar dat hij komt is 99,9999% zeker.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Een medische keuring kan misschien nog roet in het eten gooien, maar hij gaf aan graag naar Heerenveen te willen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Zover ik hem aan het werk heb gezien een goeie speler, maar eerder een type Sulejmani dan een type Sibon.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Gaf je nu antwoord op je eigen verhaal Theo? :?
Spijt heb je morgen maar!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Ebiede schreef:Gaf je nu antwoord op je eigen verhaal Theo? :?
Zat een bericht tussen van ene Muck. Is later verwijderd.
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Elyounoussi reist af naar Heerenveen
Tarik Elyounoussi reist nog deze week af naar Nederland om met sc Heerenveen te onderhandelen over een contract. Dat bevestigt zijn club Fredrikstad FK op de eigen website.

De twintigjarige aanvaller is een van de grootste talenten van Noorwegen en stond ook in de belangstelling van diverse grotere clubs uit het buitenland.

"We hebben de transferpapieren bij de hand liggen. Tarik vertrekt donderdag naar Heerenveen om te praten over een mogelijke overgang", zo meldt algemeen directeur Per Morten Haugen op de website.
Aldus voetbalprimeur... voor zij die geen Noors spreken... :D
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Met de fout dat daar donderdag staat terwijl in eerste bericht Tirsdag staat wat noors is voor dinsdag :wink:
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Vind het echt bewonderingswaardig hoe goed jullie je talen beheersen :lol:
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Als je het verslagje leest van voetbalprimeur dan is het nog niet zeker dat hij komt, hij komt om te onderhandelen dus ze zijn er nog niet uit?!
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

ItFean82 schreef:Als je het verslagje leest van voetbalprimeur dan is het nog niet zeker dat hij komt, hij komt om te onderhandelen dus ze zijn er nog niet uit?!
Het is nog niet helemaal rond nee. De clubs zijn het wel al eens over een transfersom die ongeveer 3 miljoen zal zijn. Er moeten nog wat details in zijn contract doorgenomen worden en er volgt nog een medische keuring.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Willyfean schreef:Vind het echt bewonderingswaardig hoe goed jullie je talen beheersen :lol:
Vertaalmachine's genoeg online :wink:

Er is tot zoverre een deel uit het artikel te halen dat hij gaat reiser til Nederland og Heerenveen tirsdag. Vrij simpel zelf te vertalen naar dat hij naar nederland reist om precies te zijn Heerenveen op tirsdag.
Hoef je alleen nog maar tirsdag op te zoeken in de vertaalmachine.
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

He heren, dit gaat een beetje dubbelop.
Ook in het topic van aanvallers gaat het de laatste berichten over Tarik.
Wat is wijsheid, hier of daar verder gaan over deze speler?
Per slot van rekening is er nog niets concreets.
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Enige concrete is dat hij morgen naar heerenveen toe komt.
Dit zou je als vooruitgang kunnen zien en als teken dat hij komt.
Dat het op de clubsite staat van zijn huidige club dat hij afreist naar Heerenveen zegt toch wel redelijk veel vind ik.

Het is alleen natuurlijk nog geen bevestiging dat hij komt. Maar hulde voor visje en zijn bron als hij wel blijkt te komen :)
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2451
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Volgens mij was het beleid zo dat er pas een topic van een speler wordt aangemaakt zodra deze heeft getekend.
Persoonlijk lijkt het me ook beter om in het aanvaller geruchten topic verder te gaan.
Maar ik ben geen moderator natuurlijk!! :)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Vrieskist schreef:Volgens mij was het beleid zo dat er pas een topic van een speler wordt aangemaakt zodra deze heeft getekend.
Persoonlijk lijkt het me ook beter om in het aanvaller geruchten topic verder te gaan.
Maar ik ben geen moderator natuurlijk!! :)
Nee. We hebben een topic gehad, met de naam misschien wat voor ons?. Dit is een soortgelijk topic, maar dan speciaal voor de aanvallers. Hier kan je dus over spelers discussiëren, die volgens jou welkom zijn. Uiteraard realistische namen en niet alleen dumpen, maar een onderbouwing is ook zeer prettig.

In dit topic worden wel geruchten besproken en dat is prima, maar je mag voor spelers die serieus in beeld zijn best een topic openen. Zo zie je in deze sectie ook een topic over Amrabat staan. Dat is geen probleem.

Het is dus toegestaan, alleen worden de meeste geruchten in de speciale topics besproken. Dat mag natuurlijk ook.

Nu maar weer on-topic. Als er vragen zijn of opmerkingen, stuur dan gerust een PB of bespreek het in de speciale sectie (Fansite & Forum).
bdb
Selectiespeler
Berichten: 727
Lid geworden op: 22-12-2007 13:30

Bericht door bdb »

Hmm me moeder moet morgen werken in het ziekenhuis(cardiologie) , en als ze hem zag zou ze me even een berichtje doen! :D dus ik houd jullie wel even op de hoogte!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Sterchele kwam ook kijken en onderhandelen en was zo goed als binnen. Elyounoussi moet eerst gepresenteerd worden voordat ik enige waarde hecht aan alles wat gezegd en geschreven wordt.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Voor de geruchten en berichten t.a.v Tarik Elyounoussi graag hier posten. Dit om dubbele discussies in het aanvallerstopic en dit topic te vermijden. Wanneer de deal rond komt, zal dit topic verplaatst worden naar "spelers en staf".
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Het zijn natuurlijk slechts youtube beelden, maar wat mij opvalt is dat deze niet heel veel ruimte nodig heeft om te scoren. Er zitten een groot aantal knappe goals bij.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Nijsingh
Jeugdspeler
Berichten: 41
Lid geworden op: 04-10-2004 14:59

Bericht door Nijsingh »

Kan bli en sportslig nedtur

Elyounoussi skal til Heerenveen på legesjekk

NADDERUD (VG Nett) (Stabæk-Fredrikstad 5-1) Trener Anders Grønhagen tror et eventuelt salg av Tarik Elyounoussi kan føre til sportslig nedtur i Fredrikstad.

Selv om Elyounoussi ikke offisielt kan kalle seg Heerenveen-spiller, er det mye som tyder på at han kan det innen kort tid. Grønhagen tror unggutten gjør et klokt valg dersom han går til Trond Sollieds klubb, men frykter konsekvensene det kan få for Fredrikstad.

Les også:Får kun 11 mill. ved Tarik-salg

- Han har vært fantastisk denne sesongen, og han kan komme langt dersom han velger å gå til Heerenveen. Vi har mange gode spillere i stallen vår, men det kan bli en sportslig nedtur for oss dersom han forsvinner. Han er tross alt vår eneste landslagsspiler, sier svensken overfor VG Nett.

Vil hente "minst" to spillere

Når overgangsvinduet åpner 1. august, tror Grønhagen det blir nødvendig å hente inn nye spillere for å sikre Fredrikstads eksistens i det øverste sjiktet av eliteserien.

- Vi må ikke bare ha inn én, men minst to spillere. Men det blir nok vanskelig å finne en type som kan erstatte Tarik, sier han.

Elyounoussi, som i morgen drar til Nederland for å gjennomføre den obligatoriske legesjekken, er tydelig på at han ønsker å slutte seg til Trond Sollied og Christian Grindheim når overgangsvinduet åpner.

- Jeg har veldig lyst til å spille for Heerenveen. Det er en spennende klubb, med en ung og lovende spillerstall. Jeg tror det er et riktig steg av meg å ta, fastslår Elyounoussi overfor VG Nett etter braktapet mot Stabæk.


Les også:Fnyser av Le Mans-utspill

Vil dra med hevet hode

20-åringen var langt nede etter at Fredrikstad ble frarøvet tabelltoppen, etter bare å ha hatt den i én serierunde. Selv om hans agent, Torgeir Knutsen, fortsatt sitter i forhandlinger med Heerenveen om de personlige betingelsene, virker han trygg på at hans siste kamp blir mot Vålerenga 2. august.

- Det blir tøft å forlate Fredrikstad. Jeg skulle gjerne ha vært igjen og kjempet. Kampen mot Vålerenga blir nok min siste, og jeg håper å dra fra klubben med hevet hode, sier han.

Lagkaptein Kasey Wehrman hadde mandag kveld ikke kjennskap til hvor nært forestående Tarik-overgangen var, men støtter 20-åringen dersom han forlater klubben.

- Vi vil selvfølgelig beholde Tarik, men han fortjener å gjøre som han vil, kommenterer han kort.

Selv om han lenge har vært et ettertraktet objekt på spillermarkedet, imponerte Tarik på ingen måte i kveldens kamp mot Stabæk.

- Det var en skremmende dårlig kamp av oss. Jeg var dessuten litt småsyk, så det fungerte ikke helt i dag, sier han.
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Ja en???
Wat heeft dat nou voor nut om er een noors verhaal op het forum te plempen?!?!? Behalve Trond ken geen hond dit lezen hoor...

Maaruh... wie gaat er donderdag even door de deur van ALS posten? Dan weten we zeker of de geruchten waar zijn dat hij naar Heerenveen komt voor een keuring...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

SpongeBob schreef:Ja en???
Wat heeft dat nou voor nut om er een noors verhaal op het forum te plempen?!?!? Behalve Trond ken geen hond dit lezen hoor...
Ik kan er inderdaad ook weinig van maken..
Maaruh... wie gaat er donderdag even door de deur van ALS posten? Dan weten we zeker of de geruchten waar zijn dat hij naar Heerenveen komt voor een keuring...
Als je even goed had gelezen, dan was hierboven pas een keer of 10 gezegd dat Tirsdag niet donderdag is maar dinsdag. Hij zou dus vandaag al in Heerenveen komen voor onderhandelingen..

Ik ben wel benieuwd. Klinkt veelbelovend en is het ongetwijfeld ook. Zou mooi zijn wanneer hij qua speelstijl een tweede Sulejmani (of een eerste Elyounoussi :wink: ) blijkt te zijn. Samen met Beerens, Sibon, Matusiak, Kalou en Pedro en Paulo Henrique hebben we dan best een leuke aanval lopen :D
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

SpongeBob schreef:Ja en???
Wat heeft dat nou voor nut om er een noors verhaal op het forum te plempen?!?!? Behalve Trond ken geen hond dit lezen hoor...
Evenveel nut als een babbelfish vertaling op het forum te plempen....helemaal niks dus!
Zou gele kaarten op moeten leveren wat mij betreft! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Zoek de dissonant tussen die namen..... Misschien wel de duurste van allemaal; Matusiak.
Alhoewel onze Noorse vriend ook de nodige centen zal kosten, denk ik.

Heb ik goed begrepen dat Kalou achter de spitsen moet? Dat zou betekenen dat hij met de punt naar voren speelt ipv naar achteren dat hij normaal doet, toch? Als Pranjic blijft zal het er dan zo uit zien, denk ik:

Midden: Pranjic Kalou Grindheim
Voor: Elyounoussi of Henrique Sibon of Henrique en rechts Beerens

Poeh, lekker team hoor. We worden alleen maar beter als die Elyounoussi inderdaad zo'n groot talent is en Kalou weer zijn oude vorm (of beter) kan vinden.
Laatst gewijzigd door ALS 26.000 op 22-07-2008 09:33, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Laatst was een bod van 4M van Le Mans geaccepteerd door Fredrikstad. Het bod van Heerenveen zal dus ook vast in die richting zitten (3-4M). Lijkt me dat Fredrikstad de clubs ook wel tegen elkaar uitspeelt, zoals wij ook doen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

De transfersom is idd ongeveer 3 miljoen euro. Van een eventuele clausule bij doorverkoop is bij mij vooralsnog niets bekend maar dat zou me wel logisch lijken vanwege Le Mans zoals hierboven al aangegeven.
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Venderwel schreef: Evenveel nut als een babbelfish vertaling op het forum te plempen....helemaal niks dus!
Zou gele kaarten op moeten leveren wat mij betreft! :mrgreen:
Helemaal mee eens :mrgreen:

Dus tirstag is dus dinsdag... dan mogen al die 4389 sites die het bericht klakkeloos hebben overgenomen zich wel even achter de oren krabben..

Maar ik ben benieuwd. Klinkt als een erg leuke aanwist..
Ik heb geen onderschrift nodig...
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Tarik Elyounoussi wordt donderdag door sc Heerenveen medisch gekeurd. De eredivisionist verwacht de aanvaller te contracteren. De spits kost ongeveer drie miljoen euro, weet Sportweek.

Mocht de aanvaller de keuring doorstaan dan neemt de eredivisionist de spits over van de Noorse club Fredrikstad. Elyounoussi had de afgelopen weken over aandacht niet te klagen. De twintigjarige aanvaller stond in de belangstellig van Tottenham Hotspur, Portsmouth, Newcastle United, Chelsea en FC Groningen.

De Noor van Marokkaanse afkomst baarde opzien door tijdens zijn interlanddebuut tegen Uruguay de bal na vier minuten al in het mandje te leggen. De aanvaller werd in 2006 en 2007 uitgeroepen tot talent van het jaar in Noorwegen.
Bron: Voetbalprimeur.nl
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

SC Heerenveen verwacht aanvaller Tarik Elyounoussi (20) te strikken. De speler, die vandaag wordt gekeurd, komt van Fredrikstad in Noorwegen en kost de Friezen ongeveer drie miljoen euro.
Aldus De Telegraaf.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Superfries88' schreef: Bron: Voetbalprimeur.nl
Sportweek komt ook al met donderdag aanzetten.. Zou hij hier dan langer blijven dan alleen vandaag of komt 'ie 2x over?

Het is dan maar wiki, maar dit lijkt me toch vrij overtuigend:

Ukedager
Mandag | Tirsdag | Onsdag | Torsdag | Fredag | Lørdag | Søndag
In case of doubt, make it sound convincing
Plaats reactie