Bonaventure Kalou

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Kalou is er vrijdag niet bij en mist ook de wedstrijd tegen Setubal volgens de LC, de blessure is wel hersteld maar (nog steeds) niet op conditie... toch jammer hoor, zou hem nu wel eens topfit willen zien, dan pas kunnen we zien of hij 'het' nog heeft!
Net fan dat benaude!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Moet eerst dat buikje er af ;-)

Tsja, jammer, maar ik verwacht pas in de loop van oktober echt iets van hem te zien, als hij tenminste niet door die slechte conditie van blessure naar blessure gaat, zoals je vaak ziet.
Joho
Selectiespeler
Berichten: 661
Lid geworden op: 22-12-2004 20:52

Bericht door Joho »

Ik verwacht helemaal niets (meer) van Kalou. Elke bal die hij goed gaat raken is wat mij betreft meegenomen. Ik hoop dat hij ons allen gaat verrassen, maar ik zou mijn geld er niet op inzetten.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Met Joho eens.
Ik zie de meerwaarde niet direct nu we Vayrynen er ook nog eens bij hebben gekregen.
SCH
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Súrhusterfeanfans schreef:Met Joho eens.
Ik zie de meerwaarde niet direct nu we Vayrynen er ook nog eens bij hebben gekregen.
Wat hebben Kalou en Vayrynen met elkaar te maken?
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Ik neem aan dat Kalou de 3 spitsen die er nu instaan niet zomaar even gaat passeren. Kalou kan achter de spitsen, maar daar acht ik Vayrynen toch een stuk beter dan een zwaargewicht.
SCH
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Kalou is echt niet gehaald voor het middenveld lijkt mij. Heerenveen speelt ook niet met iemand achter de spitsen. Hij zal zich voornamelijk moeten richten op rechts- of linksbuiten. Ik vind het erg jammer dat hij er nog niet klaar voor is, want een beetje concurrentie is alleen maar goed. En we zitten al niet zo breed in de buitenspelers, dus om dit zo gemakkelijk af te doen vind ik niet terecht.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Vooral zijn ervaring kan nuttig zijn voor mannen als Kalou, Beerens en Tarik.
Ook ik denk dat Kalou niet veel op het middenveld zal spelen, maar eerder een rol voorin zal krijgen, zoals tegen Socidad het geval was.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Joho schreef:Ik verwacht helemaal niets (meer) van Kalou. Elke bal die hij goed gaat raken is wat mij betreft meegenomen. Ik hoop dat hij ons allen gaat verrassen, maar ik zou mijn geld er niet op inzetten.
Heb je deze regel uit het forum van Sibon van vorig jaar weggehaald? :wink:
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
SUPER FRIES 23
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-06-2006 13:39

Bericht door SUPER FRIES 23 »

UEFA Cup: Kalou misschien inzetbaar bij SC Heerenveen Tell-a-Friend print nieuwsartikel

SC Heerenveen kan komende donderdag in het UEFA Cup-duel met Vitória Setúbal wellicht weer beschikken over Bonaventure Kalou (foto). De Ivoriaanse aanwinst speelt maandagavond één helft met de Friese beloften tegen Jong PSV. Als hij die test goed doorstaat, reist hij mee naar Portugal. Kalou liep in augustus in de oefencampagne een hamstringblessure op.
bron: sportweek
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Voetballend zal Kalou wel moeiteloos mee kunnen, zeker als je het niveau van afgelopen wedstrijd bekijkt, maar fysiek.... Dat ois even afwachten. Hij is slecht met zijn lichaam omgegaan afgelopen jaar gezien zijn overgwicht.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

en kalou is niet mee afgereisd naar portugal dus zal vanavond niet inzetbaar zijn :wink:
André
Wereldspeler
Berichten: 1349
Lid geworden op: 21-02-2003 17:19

Bericht door André »

Op de samenvatting is te zien dat hij weer is uitgevallen met hamstringklachten in de wedstrijd tegen Jong RKC
Als één man achter onze trots!
Gebruikersavatar
Rumsas
Invaller
Berichten: 277
Lid geworden op: 03-07-2006 15:40

Bericht door Rumsas »

Het gaat wel lekker met Bona zeg! Ik houd mijn hart vast of dit nog goed gaat komen...
Heerenveen lijkt Kalou opnieuw te moeten missen
Bonaventure Kalou is vermoedelijk weer enige tijd uitgeschakeld met een knieblessure. De aanvaller moest maandagavond tijdens het duel tussen Jong sc Heerenveen en Jong RKC Waalwijk (5-0) het veld vroegtijdig verlaten.

De Ivoriaan, die zaterdag als invaller zijn competitiedebuut tegen NEC maakte, verliet na veertig minuten spelen het veld nadat hij een verkeerde beweging maakte. Hij was nog maar net hersteld van een eerdere knieblessure, die hem tijdens de eerste drie wedstrijden van het seizoen uitschakelde.
Aldus voetblaprimeur.nl
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Nou, lekker slecht overgetikt van LC.nl zeg. Een knieblessure? :roll:
Gebruikersavatar
Rumsas
Invaller
Berichten: 277
Lid geworden op: 03-07-2006 15:40

Bericht door Rumsas »

Het zal ongetwijfeld zijn hamstring zijn, maar het gaat om het feit dat hij wederom geblesseerd is. Erg vervelend allemaal!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Rumsas schreef:Het zal ongetwijfeld zijn hamstring zijn, maar het gaat om het feit dat hij wederom geblesseerd is. Erg vervelend allemaal!
Dat meen je niet?? Ik denk dat Kalou gezien zijn postuur eerst wel een paar kilo's er af mag werken en dan beter weer kan gaan voetballen want hij moet toch een topsportprestatie leveren en daarvoor dien je een goed en afgetraind lichaam te hebben.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Zullen we eerst maar afwachten op de uitslag van de medische staff, Dank u!
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Je hoeft niet medisch onderlegd te zijn om te zien - als je er gisteren bij was uiteraard - dat hij met een onwillige hamstring kampte en daarom naar de kant ging.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Moet nog zien dat we echt wat aan deze jongen zullen hebben. Hij oogt totaal nog niet fit. Eerst maar eens afgetraind raken.
Olafke50
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 30-09-2008 17:40

Bericht door Olafke50 »

Weet iemand waneer hij weer op het trainingsveld staat? Vindt het namelijk jammer dat je zo'n speler haalt en hij de hele tijd blesseerd is. Echt balen. Je weet nu nog steeds niet wat zijn kwaliteiten zijn, afwachten maar :(.
Laatst gewijzigd door Superfries88' op 30-09-2008 17:54, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Voortaan wat meer aandacht aan je post besteden (o.a. interpunctie)
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Volgens de VI maakt Kalou tegen Zulte Waregem (vrijdag) zijn rentree.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik vind het een beetje overbodige speler.
We hebben genoeg andere aanvallers, beter om jong talent erin te zetten dan hem.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Dat hij overbodig zou zijn, vind ik echt onzin. We spelen de komende tijd twee wedstrijden per week, dus we zullen veel spelers nodig hebben. Bovendien kunnen we nog wel wat meer ervaring voorin gebruiken. Op Sibon na zijn het allemaal broekies in de aanval van Heerenveen. Daarnaast is concurrentie alleen maar goed, dus ik hoop dat hij snel weer fit wordt.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Jongens als Kalou, Mika en Sibon hebben internationaal ook het nodige meegemaakt. Prima te gebruiken straks, in voorbereiding op en tijdens wedstrijden.
Baantjer
Jeugdspeler
Berichten: 17
Lid geworden op: 14-01-2006 21:37

Bericht door Baantjer »

Ik twijfel er nog aan of Kalou wel zo'n goede aankoop is. Hij heeft wel twee jaar amper een bal aangeraakt. Tevens hoorde ik dat hij nog steeds tien kilo te zwaar is.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Geloof mij, voor jongens als Beerens, Tarik, Poalo en Beda is hij zeer nuttig, hij heeft zoveel ervaring die hij kan overbrengen op die jongens.
En ik geloof er weinig van dat hij nog 10 kilo te zwaar is, dan zou hij nauwlijks kunnen hard lopen :mrgreen:
Baantjer
Jeugdspeler
Berichten: 17
Lid geworden op: 14-01-2006 21:37

Bericht door Baantjer »

jij hoeft ook niks te geloven lipton, maar als jij hem er afgetraind vind uit zien geloof ik ook niet. Ze hebben hem de afgelopen weken "de opdracht" gegeven om aftevallen. Echter na deze weken was er nog geen kilo af. Zoals je snapt was de technische staf hier niet zo blij mee. Dit heb ik in ieder geval gehoord.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Bonaventure Kalou heeft nog weinig kunnen betekenen, maar ik vind het nog steeds een alleszins te verantwoorden aankoop. Sulejmani vertrok en dat ving je op met een Noors supertalent én een ervaren rot. Dan mag één van beiden falen, daarom hebben ze het ook zo opgelost. Jammer is het natuurlijk wel, want ik vraag me af of hij zich nog in de basis speelt. Zeker als Elyounoussi in vorm komt, want die kan heus wel wat.
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Bona scoort vrijdagavond voor Heerenveen, maar in dit http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=67153 artikel. Staat dat hij gister voor Ivoorkust heeft gescoord, het kan snel gaan in het voetbal van tegenwoordig!
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Plaats reactie