Moderators: Beheerders, Fanmasters
Bij een arbeidsongeschiktheid verzekering bij je bij ongeschiktheid geen premie verschuldigd. Dus bij ongeschiktheid betaald de club geen premie maar ontvangt het een uitkering.
Boegyman (NL) schreef:Je haalt nu een AOV (voor zelfstandigen) en een verzuimverzekering (voor werknemers) door elkaar. Dat laatste bedoelde Du Longhi.
Feanatieke schreef:Tijd voor een topickick. Deze jongen naast Gouweleeuw zetten centraal als hij volledig hersteld is. Ik wed dat het centrale duo Kopic - Gouweleeuw op dit moment de sterkste en betrouwbaarste optie is.
originefries schreef:Buiten dat vind ik kopic gewoon slecht maar dat is persoonlijk
Feanatieke schreef:Tijd voor een topickick. Deze jongen naast Gouweleeuw zetten centraal als hij volledig hersteld is. Ik wed dat het centrale duo Kopic - Gouweleeuw op dit moment de sterkste en betrouwbaarste optie is.
Bubbe schreef:Tsjechië zit gewoon bij de Europese Unie.
Lardy schreef:Misschien moet hij zich maar richten op Linkback positie. Hij is opbouwend goed, verdedigend sterk en is in de lucht sterk. Misschien is hij wel de geschikte man daarvoor.
rust schreef:Zou mooi zijn als deze kerel er weer bij komt. Gaat duels aan als een oorlogsveteraan in zn ergste nachtmerrie. Dat is iets wat er nu nog ontbreekt en wat er voor zal zorgen dat Heerenveen voor elke Nederlandse club een onneembare vesting word. Mes tussen de tanden en de spits onschadelijk maken. Gouweleeuw het voetballende gedeelte en zomer lekker op de back!
rust schreef:Deze verdediger weet precies waar je de aanvaller moet raken, dat is op dit moment nog het enige ontbrekende puzzelstukje!
rust schreef:Deze verdediger weet precies waar je de aanvaller moet raken
rust schreef:Heb jij ook de timing, snelheid en kracht om iemand de wedstrijd uit te trappen? Kopic wel...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten