Milan Kopic

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Ik vind het wel grappig dat juist jij anderen verheerlijking verwijt, maar ik vind het ook nog eens onzin. Kopic heeft gewoon een goede voorbereiding gedraaid om vervolgens op de been te blijven tegen PSV en Twente. Dan kan je heus wel wat. Of het structureel voldoende is weet je natuurlijk nooit, maar het is ook wel erg makkelijk om de conclusie te trekken dat iemand niet goed genoeg is omdat het voorheen niet ging. Jong-a-Pin heeft tenslotte aangetoond dat je afgeschreven en wel nog best opeens daar kan staan.

Wel geef ik je gelijk wat betreft het centrale duo. Die speelt hij niet eventjes weg. Breuer is aanvoerder en Jans heeft het vertrouwen in hem uitgesproken, dus ik denk dat Kopic moet 'hopen' dat hij een concurrent geblesseerd raakt of een schorsing oploopt. Zo moet hij die kans zien te grijpen. En dat kan altijd.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Superfries88' schreef:el geef ik je gelijk wat betreft het centrale duo. Die speelt hij niet eventjes weg. Breuer is aanvoerder en Jans heeft het vertrouwen in hem uitgesproken
Dus kunnen wij ons weer lang ergeren aan die antivoetballer en verdediger Michel Breuer. Als Kopic weer fit is en hij raakt in de vorm die hij in die 2 wedstrijden heeft laten zien, dan is Breuer in mijn ogen allerminst zeker.
Onze club is echt nooit goed geweest in het scouten van keepers en verdedigers.
Breuer is daar één van de grote voorbeelden van.
Laatst gewijzigd door Flying Tilster op 14-01-2011 00:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Ik was de eerste twee wedstrijden ook gecharmeerd van deze man, eindelijk een no-nonsens verdediger die het lekker simpel houdt. Niet voor niets gingen we een stuk slechter spelen na zijn blessure. Lekker nog een half jaartje houden, denk dat hij sowieso wel een vaste waarde kan worden.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Flying Tilster, spreek voor jezelf wat betreft Breuer. Ik denk dat een kleine groep tegen hem is en die profileert zich nadrukkelijk, wat vaak is met mensen die TEGEN iets zijn.
Breuer is stukken beter dan Kopic en bulkt van de ervaring. Heeft vele jaren Europees gespeeld en is gewoon een uitstekende mandekker.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Knipecity schreef:Flying Tilster, spreek voor jezelf wat betreft Breuer. Ik denk dat een kleine groep tegen hem is en die profileert zich nadrukkelijk, wat vaak is met mensen die TEGEN iets zijn.
Breuer is stukken beter dan Kopic en bulkt van de ervaring. Heeft vele jaren Europees gespeeld en is gewoon een uitstekende mandekker.
Al geef je Tilster nog een miljoen, hij zou nooit het gelijk op jou antwoord doen.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Knipecity schreef:Flying Tilster, spreek voor jezelf wat betreft Breuer
Dat doe ik toch ook. Bovendien denk ik dat de groep "tegen" Breuer echt wel groter is dan jij hier beweert.
Jurjenv schreef:Al geef je Tilster nog een miljoen, hij zou nooit het gelijk op jou antwoord doen.
Waarom zou ik dat doen? Dit is typisch zo'n speler die continue op zijn tenen moet lopen. En als Kopic zich in positieve zin kan ontwikkelen en geen grote terugval krijgt na zijn blessure, dan moet iedere verdediger met een beetje kwaliteit Breuer eruit kunnen spelen.

Ik verheug met op Groningen thuis.. hoeveel ballen gaat Breuer nu weer in de voeten van de Grunningers schuiven :roll:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Flying Tilster schreef:Ik verheug met op Groningen thuis.. hoeveel ballen gaat Breuer nu weer in de voeten van de Grunningers schuiven :roll:
Bijzondere motivatie om je op een wedstrijd te verheugen. Ik hoop dat Breuer alle duels wint, geen een keer balverlies leidt, twee assists geeft en zelf drie keer scoort.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Flying Tilster schreef: Dat doe ik toch ook. Bovendien denk ik dat de groep "tegen" Breuer echt wel groter is dan jij hier beweert.
Waarom zou ik dat doen? Dit is typisch zo'n speler die continue op zijn tenen moet lopen. En als Kopic zich in positieve zin kan ontwikkelen en geen grote terugval krijgt na zijn blessure, dan moet iedere verdediger met een beetje kwaliteit Breuer eruit kunnen spelen.

Ik verheug met op Groningen thuis.. hoeveel ballen gaat Breuer nu weer in de voeten van de Grunningers schuiven :roll:
Jup, al 6 jaar ist niet :roll:

Ga toch lekker in het Groningen van zitten joh.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

'K word een beetje moe van die 'fans' die telkens weer Breuer de grond in boren.
OK, ben 't eens dat 't niet de meest sierlijke verdediger is en dat z'n opbouw beter kan.
Maar noem mij maar eens iemand binnen het team met meer strijdkracht, clubliefde, doorzettingsvermogen en teamwork???
Zo'n speler moet je koesteren.. hij wordt er straks heus wel 'uitgespeeld' door een betere verdediger.. maar dit soort mensen heb je op dit moment nodig; daar steunt en leunt een team op..
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Wizard, je hebt helemaal gelijk. Breuer bewijst al vele jaren dat hij mee kan. Hij is de Waterreus van Heerenveen (VDB eigenlijk ook) Steeds lijkt hij plaats te moeten maken, maar steeds blijft hij basisspeler en zelfs aanvoerder.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Ane Lenstra schreef:Dan heeft hij altijd nog Jong a Pin om de grond in te boren natuurlijk.
En daar is de 2e zwakke schakel in de verdediging. :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
hveen88
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 02-01-2011 16:33

Bericht door hveen88 »

Knipecity schreef:Wizard, je hebt helemaal gelijk. Breuer bewijst al vele jaren dat hij mee kan. Hij is de Waterreus van Heerenveen (VDB eigenlijk ook) Steeds lijkt hij plaats te moeten maken, maar steeds blijft hij basisspeler en zelfs aanvoerder.
Klopt! en niks dan hulde voor breuer zijn inzet! Hij straalt het niet meteen uit in interviews e.d. maar hij is er nog steeds.

Maar is dat dan niet ook onkunde van de club op scoutingsnivo? dat breuer zolang al in de basis staat en aanvoeder is? Hij is tenslotte niet de beste verdediger die er rond loopt.

Breuer is in mijn optiek de ideale 12 man voor je verdediging maar zo niet standaard in de basis moeten staan.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Dit topic hebben we speciaal ingericht voor Milan Kopic, frustraties over en liefdesverklaringen aan andere contractspelers graag in de threads van de desbetreffende persoon.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

'Kopic en Djuric niet populair op de markt'
Het is twijfelachtig of sc Heerenveen deze maand zowel Milan Kopic als Igor Djuric nog weet te slijten. Voor beide centrale verdedigers is er amper belangstelling, dat meldt Omrop Fryslân.
Kopic en Djuric hebben nog een doorlopend contract in Heerenveen, respectievelijk tot 2012 en 2013. Toch mogen de beide verdedigers uitkijken naar een nieuwe club. Sinds zijn komst in de zomer van 2009 speelde Djuric slechts één competitieduel voor de Friezen. Voor Kopic (foto) geldt hetzelfde, al kwam hij sinds zijn komst tot meer optredens waarvan een aantal zelfs als basisspeler.
voetbalprimeur.nl
.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

TSja, deze twee miskleunen raak je aan de straatstenen niet kwijt. Als ze niet weg komen deze periode maar stallen bij Emmen. Doen ze nog wat ritme op, hoewel Djuric daar misschien ook wel niet zal spelen...
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Miskleunen? Nee, Kruiswijk, dat is een topper..!!!
Een Kopic zoals tegen Psv, zie ik liever dan de kleurloze en niets toevoegende Kruiswijk.
SCH
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Ik vind die kopic een heel behoorlijke speler!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Surhuisterveen schreef:Miskleunen? Nee, Kruiswijk, dat is een topper..!!!
Een Kopic zoals tegen Psv, zie ik liever dan de kleurloze en niets toevoegende Kruiswijk.
Helemaal mee eens. Kopic was voor mij tegen PSV en Twente de openbaring.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Kopic zou ik nu zeker niet gelijk afschrijven. In de voorbereiding en het begin van het seizoen was eenieder razend enthousiast over zijn plotselinge ontwikkeling, en zeker nu met het vertrek van El-Ak moet je toch wel een linkse speler aanhouden. Naar de verhalen wordt Kopic nu klaargestoomd voor een eventuele inval op de linksback, omdat je met alleen JAP het seizoen niet vol zekerheid kunt afmaken. Dan zou Breuer nog op die plek kunnen spelen, maar dan mis je in het centrum weer een speler.

Lekker afwachten dus, wellicht speelt 'ie over een paar wedstrijden de rest van het seizoen de sterren van de hemel en kunnen we een leuk bedrag voor hem ontvangen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ach kom op, natuurlijk speelde Milan niet verkeerd. Maar we moeten niet net gaan doen alsof hij de beste centrale verdediger is die we in jaren hebben gehad. Hij speelt immers zelden....
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Maar heeft in die wedstrijden al meer toevoegingen laten zien, dan Kruiswijk.
SCH
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Lipton schreef:Ach kom op, natuurlijk speelde Milan niet verkeerd. Maar we moeten niet net gaan doen alsof hij de beste centrale verdediger is die we in jaren hebben gehad. Hij speelt immers zelden....
Beter dan wat er op dit moment staat, of wou je dat soms ontkennen?
Gebruikersavatar
USAFries
Nieuw talent
Berichten: 95
Lid geworden op: 09-06-2009 16:59
Locatie: Carthage, MO (USA)
Contacteer:

Bericht door USAFries »

"Weinig belangstelling voor Kopic"

Ach, toch nog wat goed nieuws in al deze ellende!
Het leven is geen pak vla!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Kopic heeft in 3 seizoenen tijd al 6 keer voor Heerenveen gespeeld, dan ben je inderdaad de onbetwiste verdediger die niet te passeren is.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Lipton schreef:Kopic heeft in 3 seizoenen tijd al 6 keer voor Heerenveen gespeeld, dan ben je inderdaad de onbetwiste verdediger die niet te passeren is.
Wie zegt dat?
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Lipton schreef:Kopic heeft in 3 seizoenen tijd al 6 keer voor Heerenveen gespeeld, dan ben je inderdaad de onbetwiste verdediger die niet te passeren is.
Kopic was dit seizoen in die paar wedstrijden dat hij speelde prima, zeker beter dan de heren die nu centraal achterin staan.
Daarvoor was het uiteraard niet best maar ik zou Kopic niet weg doen. Wie hebben we dan nog als de huidige verdedigers geschorst of geblesseerd raken?
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Lipton schreef:Kopic heeft in 3 seizoenen tijd al 6 keer voor Heerenveen gespeeld, dan ben je inderdaad de onbetwiste verdediger die niet te passeren is.
Die verhuurperiode heeft Kopic goed gedaan en dat was te zien aan het begin van het seizoen. Toen enorm de pecht dat hij geblesseerd raakte. Maar kijkende naar de huidige verdedigers dan mag Kopic z.s.m. spelen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Zoals ik het zie heeft Kopic het niet slecht gedaan in die 2 wedstrijden, maar ik denk dat onze lat ook niet zo hoog lag als het om ging, oftewel er was een laag verwachtingspatroon en dan is het al snel goed. Speelt hij straks een langere periode dan zal hij anders beoordeeld worden en de vraag is of hij dan beter is dan wat we hebben staan.

Jans ziet de mannen iedere dag aan het werk en zal toch niet voor niets akkoord gaan met zijn vertrek.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Hij speelde heel goed in die 2 wedstrijden, dat zag er beter uit dan wat de mensen die er nu staan lieten zien. Maar of Kopic dat ook over een langere periode kan brengen moet nog maar blijken. Ik zou hem er in princiepe graag bijhouden. Maar als Jans er alleen maar een reserve in ziet, dan is het wel een hele dure bankzitter. Dan is een vertrek dus beter voor alle partrijen.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hij straalde in die wedstrijden iets uit van vastberadenheid, concentratie, wilskracht. Zo van: hier valt niets te halen. Bij de meeste andere mannen achterin denk je steeds van 'komt dat wel goed'.
Plaats reactie