Milan Kopic

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Milan Kopic

Berichtdoor thestreets » 07-02-2011 16:31

Wiens fout was het vrij staan van vleminkx eigenlijk bij die super redding van ellegaard?
Habemus san Marco!
thestreets
Selectiespeler
 
Berichten: 258
Geregistreerd op: 31-08-2007 19:01

Re: Milan Kopic

Berichtdoor dagizmo » 07-02-2011 16:40

Geen idee, maar een dergelijke fout heb je altijd (zeker bij ons).

100% foutloos gaat bij ons in ieder geval nooit slagen. Je kunt dus gaan kijken naar die ene fout, maar het totale plaatje met Kopic is gewoon degelijker. Wanneer hij laat zien dat hij dat ook doet tegen de betere aanvallers en clubs die meer aanvallen dan NEC, dan is Kopic gewoon goed bezig (zeker voor ons niveau).

Geef hem het vertrouwen en laat hem gewoon eens zien wat hij over meerdere wedstrijden kan.

Als hij op deze manier staande blijft doet hij het beter dan een Kruiswijk.
Avatar gebruiker
dagizmo
Selectiespeler
 
Berichten: 285
Geregistreerd op: 31-03-2007 10:02
Woonplaats: Groningen

Re: Milan Kopic

Berichtdoor vak22erwin » 07-02-2011 16:44

volgens mij begint dat bij mika die niet naar de man toe gaat waardoor kopic en man moet laten gaan om de speler op te vangen, djuric wil naar de man van kopic en breuer en mika dekken uiteindelijk niemand.
kopic geeft djuric een uitbrander omdat die bij die belg moest blijven.

kort samengevat fout word begaan op het missenveld waar niemand ingrijpt.
vak22erwin
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 22-12-2009 20:18

Re: Milan Kopic

Berichtdoor sonnema » 07-02-2011 19:03

dagizmo schreef:100% foutloos gaat bij ons in ieder geval nooit slagen.


Gelukkig niet alleen bij ons hoor.
Anders zou voetbal ook een saaie sport zijn, aangezien goals over het algemeen voortkomen uit fouten
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: Milan Kopic

Berichtdoor vak22erwin » 10-02-2011 16:52

Hopelijk staat hij er weer in en niet kruiswijk dit weekend.
Zonet het intervieuw gezien van Kruiswijk maar die heeft echt de uitstraling van een lantaarnpaal.

Kopic in de basis kom op Jans iedereen ziet het nu jij nog.
vak22erwin
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 22-12-2009 20:18

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Knipecity » 10-02-2011 17:18

vak22erwin schreef:Hopelijk staat hij er weer in en niet kruiswijk dit weekend.
Zonet het intervieuw gezien van Kruiswijk maar die heeft echt de uitstraling van een lantaarnpaal.

Kopic in de basis kom op Jans iedereen ziet het nu jij nog.


We hebben het wel altijd over uitstraling, maar gaat het er niet gewoon om hoe iemand speelt ipv hoe hij er uit ziet?
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Milan Kopic

Berichtdoor ---E--- » 10-02-2011 17:29

Ja klopt en uitstraling helpt daar al een heel stuk bij. Buiten dat speelt Kruiswijk altijd kleurloos, en vaak ook gewoon erg matig. Kopic heeft mij wel overtuigd en zou ik graag eens een paar wedstrijden de kans zien krijgen. Ziet er allemaal veel energieker uit.
---E---
Basisspeler
 
Berichten: 733
Geregistreerd op: 01-03-2008 23:43

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Knipecity » 10-02-2011 18:18

---E--- schreef:Ja klopt en uitstraling helpt daar al een heel stuk bij. Buiten dat speelt Kruiswijk altijd kleurloos, en vaak ook gewoon erg matig. Kopic heeft mij wel overtuigd en zou ik graag eens een paar wedstrijden de kans zien krijgen. Ziet er allemaal veel energieker uit.

Maar leg eens uit hoe uitstraling helpt dan? Vertongen heeft ook een beetje een ideale schoonzoon uitstraling (zeker niet dat Robuuste van een Stam, Alderweireld etc.), maar is toch een prima verdediger. Zo kan ik tig voorbeelden noemen. Wisgerhof heeft ook niet echt veel uitstraling en was jarenlang een cv voor een club als NEC, maar staat nu wel in Oranje. Strootman is gewoon lelijk, maar staat wel in Oranje....'
Zegt me weinig dus.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Milan Kopic

Berichtdoor larsSCH » 10-02-2011 18:28

Uitstraling is inhoudelijk inderdaad niet echt een sterk argument, maar speelt in de beeldvorming wel een grote rol. Kruiswijk komt een beetje sloom over, terwijl Kopic een felle blik heeft en een imponerende fysiek. Hij gaat duels vol aan, waarvan toch een positief signaal richting medespelers en publiek uitgaat.

Op dit moment is Kopic duidelijk de beste CV'er. Fysiek sterk, prachtige trap, goed gevoel voor de ruimte, kan coachen en heeft een positieve uitstraling. De eerste optie in de verdediging.
larsSCH
Nieuw talent
 
Berichten: 109
Geregistreerd op: 15-10-2006 12:19

Re: Milan Kopic

Berichtdoor vak22erwin » 10-02-2011 18:50

Uitstraling:

Kruiswijk, lijkt niet op een killer, is nog niet eens zo nodig maar straalt ook geen winnaars mentaliteit uit.
Tevens vind ik hem met zn kromme rug en graat mager zijn nou ook niet echt bepaalt solide ogend.

Kopic: Lijkt wel een killer heeft een atletische lichaamsbouw krachtig persoon en heeft uitstraling.
Toekomstige leider in het veld.

Zelf vind in het wel belangrijk hoe een speler oogt. wel of niet atletisch vind ik wel belangrijk.
Heel sneu voor kruiswijk maar hij oogt gewoon een beetje lomp.
En ik ken nou niet echt topsporters bedenken die het ver schoppen met een lomp lichaam.
vak22erwin
Nieuw talent
 
Berichten: 147
Geregistreerd op: 22-12-2009 20:18

Re: Milan Kopic

Berichtdoor mitrita » 10-02-2011 18:56

Laten we het niet over Kruiswijk hebben, Kopic is het onderwerp.
Toch mooi dat zo'n speler die 2 jaar kansloos aan de zijlijn heeft gestaan het toch nog waar lijkt te gaan maken.
In die paar wedstrijden heeft hij een veel betere indruk achtergelaten dan Kruiswijk en Breuer samen.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Knipecity » 10-02-2011 19:10

Nu is het alleen de vraag of hij staande blijft over een langere periode en als we wel veel onder druk staan. Ik ben nog niet overtuigd.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Milan Kopic

Berichtdoor mitrita » 10-02-2011 19:13

Een opmerkelijk negatief standpunt van jouw kant. :wink:
De tijd zal het leren, Kopic zal inderdaad eerst maar eens een goede serie moeten neerzetten.
Er is echter geen enkele reden om dat niets eens te proberen.
Bijkomende voordeel is dat Breuer veel beter op zijn plek is als rechtsachter dan in het centrum.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Knipecity » 10-02-2011 19:46

Mwaw, ik ben niet zozeer negatief over Kopic, maar heb een beetje moeite met de mensen die hem nu al boven Breuer en Kruiswijk plaatsen omdat hij 3 wedstrijden 'aardig' heeft gespeeld. Die 2 andere mannen gaan al veel langer mee en hebben al veel meer laten zien. Ik vind het niet terecht dat die beide heren als een stelletje nietsnutten neergezet worden.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Milan Kopic

Berichtdoor sonnema » 10-02-2011 20:51

Knipecity schreef:Die 2 andere mannen gaan al veel langer mee en hebben al veel meer laten zien.

Het gaat er niet om wat je in het verleden hebt laten zien, maar wat je recent hebt laten zien.Resultaten uit het verleden bieden nou eenmaal geen garantie voor de toekomst.
Zeker in het voetbal werkt het zo en met name na de winterstop heeft het centrale duo Breuer- Kruiswijk mij niet overtuigd.
Dan vind ik het niet meer dan logisch dat een trainer een keer iets anders gaat proberen om het tij te keren.
En ook als zal het niet foutloos zijn geweest, Djuric en Kopic straalden in ieder geval daadkracht en onverzettelijkheid uit.
sonnema
Basisspeler
 
Berichten: 740
Geregistreerd op: 04-06-2003 09:19

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Flying Tilster » 10-02-2011 22:20

Knipecity schreef:Mwaw, ik ben niet zozeer negatief over Kopic, maar heb een beetje moeite met de mensen die hem nu al boven Breuer en Kruiswijk plaatsen omdat hij 3 wedstrijden 'aardig' heeft gespeeld. Die 2 andere mannen gaan al veel langer mee en hebben al veel meer laten zien.


Wat heeft Kruiswijk hier al laten zien dan?? Die heeft nog geen enkele wedstrijd goed gespeeld hierzo. Kopic daarentegen heeft de 3 wedstrijden gespeeld gewoon goed gespeeld.
Is een verademing t.o.v. Kruiswijk en Breuer.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Knipecity » 11-02-2011 08:38

Tsja en daar verschillen we dus van mening over. Zo goed vond ik Kopic afgelopen weekend niet. En daarnaast kwam hij weinig onder druk te staan. En als hij 20 wedstrijden op rij speelt zullen er genoeg lastige wedstrijden bij zitten en de vraag is dan hoe hij zich houdt.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Jurjenv » 11-02-2011 09:27

Hij heeft 3 passes gegeven die Kruiswijk het hele seizoen, zo niet heel zijn leven, nog niet heeft gegeven.
Avatar gebruiker
Jurjenv
Superster
 
Berichten: 1980
Geregistreerd op: 20-08-2009 18:31

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Flying Tilster » 11-02-2011 20:11

Knipecity schreef:Tsja en daar verschillen we dus van mening over. Zo goed vond ik Kopic afgelopen weekend niet. En daarnaast kwam hij weinig onder druk te staan. En als hij 20 wedstrijden op rij speelt zullen er genoeg lastige wedstrijden bij zitten en de vraag is dan hoe hij zich houdt.


Je hebt een punt dat het nog wel wat beter kan. Maar na redelijk lang blessureleed vind ik dat hij in deze wedstrijd al meer heeft laten zien dan Kruiswijk. We hadden het nog wel eens over misKopic, maar die Kruiswijk begint eerder een enorme miskoop te worden. Die heeft werkelijk nog niks laten zien en de verdediging is er met hem absoluut niet sterker op geworden. Een centraal duo Kruiswijk/Breuer is gedoemd te mislukken. Daarvoor missen beide spelers enige basiskwaliteiten.

Trouwens... Als Kruiswijk een hele wedstrijd onder druk gezet wordt houdt hij het echt ook niet. Jammer van de centjes.. dat zijn spelers die ons niet beter maken en we dus ook niet nodig hebben. Ik heb liever dat men gaat investeren in Kopic dan dat men de pijlen richt op Kruiswijk.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Muck » 06-07-2011 13:39

Kopic gisteren niet in actie tegen de Eagles. Is hij geblesseerd?
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Flying Frisian » 09-07-2011 17:26

Milan was ook niet aanwezig op het wekelijkse fotomoment en staat derhalve ook niet op de teamfoto. In de media is niets verschenen dat ook hij met de beloften mee moet trainen.
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Lipton » 09-07-2011 18:26

Of hij gaat weg, of de club zet hem uit de selectie. Hopelijk het eerste, dan zijn we daar ook eindelijk vanaf.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-07-2011 19:52

Toch jammer want ik zie hem liever spelen dan Kruiswijk. Hij is in ieder hard in de duels en er staat een kerel. Tegenstanders zullen wel weer roepen dat hij tegen WII slecht speelde, maar toen was iedereen dramatisch.

Ik had Kruiswijk op de transferlijst gezet en Kopic de kans gegeven al schijnt hij nogal veel te verdienen (wederom slim Yme!).
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Flying Tilster » 09-07-2011 19:59

Heerenveen rules schreef:Ik had Kruiswijk op de transferlijst gezet en Kopic de kans gegeven al schijnt hij nogal veel te verdienen (wederom slim Yme!).


Daarom kan hij inderdaad beter spelen. Als hij goed speelt kan hij misschien halverwege of na dit seizoen voor een leuk bedrag weg. De competitie weer in met die kleurloze Kruiswijk zie ik ook niet zitten.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Lipton » 10-07-2011 11:22

Kopic heeft over drie seizoenen gewoon te weinig laten zien. Wel is het een verdediger die er vol voor gaat. Daar hou ik echt van. Maar de keuzes die hij maakt zijn vaak verkeerd. Hij zou van mij mogen blijven, maar hij heeft een groot contract en speelt gewoon te weinig.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Wizard » 11-07-2011 09:17

Lipton schreef:Kopic heeft over drie seizoenen gewoon te weinig laten zien. Wel is het een verdediger die er vol voor gaat. Daar hou ik echt van. Maar de keuzes die hij maakt zijn vaak verkeerd. Hij zou van mij mogen blijven, maar hij heeft een groot contract en speelt gewoon te weinig.


Eindelijk weer es iemand die verder kijkt dan z'n neus lang is.
Het is een leuke ijzervreter, een echte Oost-Europese verdediger. Hard, bikkelend, maar voetballend onvoldoende. Helaas voor hem is 't voetballende vermogen in NL meer gewenst dan 't bikkelen..
Wizard
Beheerder
 
Berichten: 5036
Geregistreerd op: 28-07-2009 12:55

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Flying Tilster » 11-07-2011 09:51

Wizard schreef:Eindelijk weer es iemand die verder kijkt dan z'n neus lang is. Het is een leuke ijzervreter, een echte Oost-Europese verdediger. Hard, bikkelend, maar voetballend onvoldoende. Helaas voor hem is 't voetballende vermogen in NL meer gewenst dan 't bikkelen..


Voetballend mag het onvoldoende zijn, maar dat is het met Kruiswijk ook. Dat is wel gebleken het afgelopen seizoen. Bovendien is Kruiswijk verdedigend matig tot slecht en is Kopic duidelijk beter.
Het voetbal moet dan wel van achteruit komen, maar als je bij elke tegenaanval bijna een goal om je oren krijgt wordt het vertrouwen er ook niet beter op.

Dat Kopic o.a. veel verdiend, veel geblesseerd is geweest en daarom weg mag is duidelijk. Maar.. als er geen enkele club komt en hij moet blijven zie ik hem liever naast Gouweleeuw dan Kruiswijk. Kruiswijk is vorig seizoen behoorlijk door het ijs gezakt en heeft geen toegevoegde waarde gehad.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Calimero » 11-07-2011 10:14

Is 'ie alweer gespot? Vind het maar vreemd, al enkele weken niks van hem vernomen. Misschien opgegeten door de wilde beren?
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Jelmer1981 » 11-07-2011 15:00

Rond half 1 is de eerste selectie van sc Heerenveen vanmiddag vertrokken naar Vaals. In Zuid Limburg zijn de mannen van Ron Jans een paar dagen op trainingskamp. Milan Kopic, Michal Svec en Viktor Elm zijn niet mee in verband met blessures. Bas Dost sluit morgen aan vanwege prive omstandigheden.


Blessure dus, geen op handen zijnde transfer... jammer
Jelmer1981
Wereldspeler
 
Berichten: 1103
Geregistreerd op: 08-06-2008 08:10

Re: Milan Kopic

Berichtdoor Muck » 11-07-2011 15:17

Jelmer1981 schreef:Blessure dus, geen op handen zijnde transfer... jammer


Maar dit verklaart nog steeds niet zijn afwezigheid op de persdag. Volgens mij kun je met een blessure prima voor een camera gaan zitten.
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 44 gasten