Milan Kopic

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Als ik terug denk aan zijn eerste wedstrijden, o.a. toen in Appelscha, vond ik het een wendbare verdediger met voetballend vermogen. Het leek me een aanwinst maar het is er nooit uitgekomen en hij heeft slecht minimaal in het eerste team gespeeld. Nog zo'n jaar zou einde oefneing betekenen en het perspectief is voor hem niet beter dan hoe het was. Ook zo'n speler van wie nooit een goed beeld hebben kunnen krijgen waarom hij is gehaald. Zonde.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik denk dat ik het wel met Sollied en co eens kan zijn dat Kopic te aardig is.
Op de eerste training liet hij een gedreven en vooral agressieve manier van voetballen zien, dan is hij op z'n best denk ik.
Maar in wedstrijden van de beloftes komt hij te rustig over.
linny1981
Nieuw talent
Berichten: 66
Lid geworden op: 27-08-2007 13:55
Locatie: Zwolle

Bericht door linny1981 »

Maar in wedstrijden van de beloftes komt hij te rustig over.

Te rustig, welke huidige verdediger is dan niet rustig?? Ik zie geen enkele verdediger actief verdedigen. Ze kijken iedere wedstrijd rustig hoe de tegenstandigers vrij voor hun neus kunnen staan en een doelpunt maken.

Wat is het verschil?? Ik zeg, probeer het eens! Wie weet krijgt hij een kans bij JdJ.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Op de website wordt er uitleg gegeven waarom Kalou niet op de lijst staat. Maar Kopic staat er ook niet bij? wat is hier de reden van?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Rick schreef:Maar Kopic staat er ook niet bij? wat is hier de reden van?
Zelfde redenen: geen basisplaats, genoeg concurrenten en verplichte jeugdspelers op de lijst. Je moet keuze's maken en Kopic is één van de slachtoffers.
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Feanfan.nl meld:
Kopic op transferlijst Heerenveen


Na amper anderhalf seizoen komt er mogelijk al een einde aan de samenwerking tussen sc Heerenveen en Milan Kopic. Dat schrijft de Leeuwarder Courant donderdag. De 24-jarige centrumverdediger uit Tsjechië heeft toestemming gekregen om nog deze maand een nieuwe club te zoeken, al dan niet op huurbasis.

In het kader van het onderlinge samenwerkingsverband zou Kopic de overstap van sc Heerenveen naar FC Emmen kunnen maken. Voor de Tsjech is dat een optie, maar vooralsnog heeft hij niet besloten of hij ook daadwerkelijk voor de eerste divisionist wil gaan spelen. In ieder geval maakt de verdediger geen deel uit van de 26-koppige selectie dat is afgereisd naar het Turkse Belek voor een trainingskamp.

Anderhalf jaar geleden werd Kopic door Heerenveen nog overgenomen van FK Mladá Boleslav.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Mooi, die kan ook weg. Hopelijk is er snel een club bereid hem over te nemen. Dat hij voor minder dan de aankoopprijs weg gaat lijkt me een zekerheidje.

Goed werk wederom van onze scouting!
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Dat hij tekort kwam om hier een vaste waarde te worden is helaas al een tijdje duidelijk. Ik vind het in ieder geval positief dat de club bezig is afstand te doen van spelers die het hier duidelijk niet redden.
Ladies and gentleman: We've got him!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Gearard schreef:
Goed werk wederom van onze scouting!
En dat is drie na Ingelsten en Kalou. Nu Steppe en Djuric en er zijn 5 blunders weer weggestuurd. En we zijn miljoenen lichter.
Wat heeft dit bestuur toch een geluk dat wij zulk tam publiek hebben..........
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Kalou was een gok, Steppe is niet zo heel veel mis mee...


Jammer dat Kopic het niet heeft kunnen brengen. Wellicht kan ie Emmen nog behoeden voor de Topklasse.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Wat is er mis met Steppe?

Voor Kopic en Heerenveen is dit het beste. Wat me wel tegenvalt van deze jongen is het eer gevoel om het bij Emmen wel te laten zien.
Spijt heb je morgen maar!
winterzzz85
Selectiespeler
Berichten: 711
Lid geworden op: 09-10-2008 13:47
Locatie: Zeist

Bericht door winterzzz85 »

Ebiede schreef: Wat me wel tegenvalt van deze jongen is het eer gevoel om het bij Emmen wel te laten zien.
Hoezo valt dat je tegen? Hij heeft toch nog geen beslissing genomen en zegt dat Emmen een optie is...? Ik denk dat hij wel naar Emmen zal gaan aangezien er geen andere clubs om hem staan te springen, neem ik aan.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hopen dat er nog een Tsjechische club is die hem op basis van destijds vergaarde roem een tweede kans gunt. Dat beperkt de schade. Ik ga ervanuit dat hetzelfde bericht voor Djuric binnenkort ook wel volgt.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Dit zagen we allemaal al aankomen. Er wordt nu rap schoon schip gemaakt. En gelieve niet weer dergelijk dramatisch transferbeleid bitte!

Wat betreft (mis)Kopic: hij zou wel beter moeten kunnen krijgen dan Emmen. Een Tsjechische subtopper wil hem vast wel weer oplappen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heerenveen rules schreef:Wat heeft dit bestuur toch een geluk dat wij zulk tam publiek hebben..........
Wat laat jou om een klinker bij de 3 leden van de directie door het raam te gooien? :lol:

Toch wel opmerkelijk dat Kopic nooit wat is geworden, in Tsjechie was hij (vergelijkbaar met Djuric) een van de betere verdedigers.
Ik ben benieuwd waarom Kopic nou precies niks is geworden, een centrale verdediger dient goed te kunnen communiceren, ik dat dat daar zijn grote probleem lag.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

En goede communicatie is natuurlijk helemaal belangrijk als je trager dan traag bent. En dat is Kopic. Traag en niet wendbaar. Een beetje een Penders.
The two most powerful warriors are patience and time.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Kopic weigerde taallessen is het gerucht, dus dan ligt het nogal aan de communicatie ja.. Bovendien getuigt het niet van een goede instelling om er iets van te willen maken.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Voorstopper schreef:En goede communicatie is natuurlijk helemaal belangrijk als je trager dan traag bent. En dat is Kopic. Traag en niet wendbaar. Een beetje een Penders.
Desondanks is Penders een goede verdediger. Dus er moet, zoals Jeroen aangeeft, toch wel wat meer aan het handje zijn lijkt mij.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Jeroen schreef:Kopic weigerde taallessen is het gerucht, dus dan ligt het nogal aan de communicatie ja.. Bovendien getuigt het niet van een goede instelling om er iets van te willen maken.
Het wordt echt tijd dat de spelers ook een keer gescout worden op houding en gedrag. Wat een amateurisme.
Op naar het volgende seizoen....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

ItFean82 schreef: Het wordt echt tijd dat de spelers ook een keer gescout worden op houding en gedrag. Wat een amateurisme.
Dat is natuurlijk niet alleen aan een wedstrijd te zien. Er zijn ook genoeg spelers die een transfer maken en dan mentaliteits problemen krijgen, zie een Sulejmani.

Overigens moet ik wel een beetje terug komen op mijn eerdere uitspraak, want ik heb Kopic wel eens duidelijk Nederlands horen praten tijdens een training.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Heerenveen stemt in met transferwens Kopic
Milan Kopic mag op zoek naar een nieuwe club. Volgens Omroep Friesland wil Heerenveen de 24-jarige verdediger geen strobreed in de weg leggen in zijn zoektocht naar speelminuten.


Kopic (24) komt bij Heerenveen niet aan spelen toe. De verdediger, die afgelopen seizoen overkwam van het Tsjechische Mladá Blodeslav, wil daarom op zoek naar een nieuwe werkgever. Heerenveen biedt hem daarbij de helpende hand. Kopic mag transfervrije de deur uitlopen.

Directeur Yme Kuiper bevestigt het bericht tegenover de regio-omroep. Naast een 'verkoop' is volgens de bestuurder ook het verhuren van Kopic een serieuze optie. Daarbij wordt gedacht aan een transfer naar FC Emmen. Kopic maakt ondertussen geen deel meer uit van de selectie van Heerenveen, die momenteel op trainingskamp is in Turkije.
Hebben we niet 2 miljoen voor M(is) Kopic betaald? :?
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Hij mocht toch juist NIET transfervrij weg?
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Dat las ik ook op een andere site zonet. Ze zullen hoe dan ook wel in de rij staan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

H-J schreef:[Hebben we niet 2 miljoen voor M(is) Kopic betaald? :?
Anderhalf meen ik. Weer top gescout.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Heerenveen rules schreef:Anderhalf meen ik. Weer top gescout.
Natuurlijk is elke euro teveel betaald voor Kopic, dramatisch gescout. Dan kunnen we door blijven zeuren over al die slechte transfers, maar daar is iedereen het nu wel over eens. Wees blij dat Heerenveen grote schoonmaak houdt en het redelijk voortvarend oplost.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Wees blij dat Heerenveen grote schoonmaak houdt en het redelijk voortvarend oplost.
Wat lossen ze voortvarend op?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Transfervrij ook nog wel. Die 2 miljoen voor Kopic hadden ze dus net zo goed het Nannewiid in kunnen mieteren.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Volgens mij staat op de officiele site meewerken en ik betwijfel of dat tranfervrij is!
Kleppie
Jeugdspeler
Berichten: 29
Lid geworden op: 13-08-2009 21:17

Bericht door Kleppie »

Mooie hoge post in de jaarrekening: Afschrijvingskosten!!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Op OF staat dat Kuiper zegt dat hij niet transfervrij wegmag.
Plaats reactie