Richard Stolte

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Richard Stolte

Bericht door JayT »

Wederom een jeugdspeler vastgelegd.
sc Heerenveen legt Richard Stolte voor twee jaar vast
18 juni 2008
sc Heerenveen heeft jeugdinternational Richard Stolte voor twee seizoenen vastgelegd. De Friese club heeft bovendien een optie voor nog eens twee jaar op de talenvolle linkspoot. Richard Stolte is oorspronkelijk afkomstig van Emmeloord. Hij kwam in 2002 bij de voetbalschool van sc Heerenveen en speelde afgelopen seizoen in de A-junioren. Op de foto rechts van Richard Stolte zijn ouders. Links van hem zitten directeur Henk Hoekstra van sc Heerenveen en zaakwaarnemer Peter de Waal.
positief dat ze de jonge jongens aan zich weten te binden. Komende jaren zal moeten blijken hoe de jeugdopleiding van Heerenveen zijn uitwerking heeft (gehad), waarin de afgelopen in is geinvesteerd.
No offense, but....Defense! Defense!
Gebruikersavatar
FeanfanPieter
Invaller
Berichten: 368
Lid geworden op: 02-08-2007 14:49
Locatie: DKV van DKV

Bericht door FeanfanPieter »

En hij staat volgens de NOS teletekst vanavond in de basis. :o
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Ik zat ook al te kijken wie dat nou was...
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Die jonge moet je niet in een oningespeeld team laten debuteren. Laat hem bij een veilige 3-0 eens invallen. Dat Kalou (de man met ervaring en creativiteit) dit allemaal over zich heen laat komen.
Hij (Stolte) had ook zomaar een rode kaart kunnen krijgen voor een tackle van achteren.
SCH
Gebruikersavatar
Vrieskist
Beheerder
Berichten: 2435
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Waar komt die Stolte ineens vandaan?

Wat iemand hier ook zei, vroeger debuteerde iemand in een thuiswedstrijd bij een 3-0 voorsprong. Maar ja, een voorsprong hebben we dit seizoen ook nog niet gehad :D
GJ7300
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 15-05-2009 19:35

Bericht door GJ7300 »

Is ie nou zo goed of gebruikt Sollied 'm om een statement te maken richting bestuur of ongewilde spelers als Kalou etc?
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

Hij was een van de heel weinigen die wel een voldoende haalde wat mij betreft. Als debutant niet slecht gespeeld in zo´n zwalkend elftal.
Wolliepoly
Wereldspeler
Berichten: 1111
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Stolte: 'Prachtig om te debuteren'Gepubliceerd op: 8 augustus 2009 13:00


Richard Stolte maakte gisteravond zijn debuut voor SC Heerenveen. Trainer Trond Sollied stelde de jongeling op bezoek bij NEC op als linksback. Het 19-jarige talent kon niet voorkomen dat zijn ploeg hard onderuit ging: 4-1.
Ondanks de nederlaag kon Stolte toch redelijk tevreden terugkijken op de avond. "Het is prachtig om te mogen debuteren in het eerste, maar een 4-1 verlies is wel heel erg zuur. Dit is toch het moment waar ik lang naartoe heb gewerkt", zegt hij op de clubsite.

FC Emmen leek deze zomer de nieuwe werkgever van Stolte te worden. Trainer Trond Sollied hield hem echter in Friesland. "Ik kan de hele linkerkant bestrijken. Ik denk dat ik voor dit seizoen mij echter het meest moet richten op de linksback positie."
bron: elfvoetbal.nl
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gebruikersavatar
hjwiltjer
Invaller
Berichten: 469
Lid geworden op: 27-02-2007 21:10
Locatie: Groningen

Bericht door hjwiltjer »

GJ7300 schreef:Is ie nou zo goed of gebruikt Sollied 'm om een statement te maken richting bestuur of ongewilde spelers als Kalou etc?
Daar dacht ik ook al aan.
Blauw-wit is mijn hart! | 17-05-2009 |
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Hoe lang loopt zijn contract dan, tot 2010 dan dus? Ik kende m echt niet hoor, zal wel aan mij liggen.
100% achter Marco van Basten!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Als je nou de eerste post even leest! :wink:
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

18 juni 2010 loopt zijn contract denk ik af aangezien hij op 18 juni 2008 contract heeft getekend
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

forca hveen schreef:18 juni 2010 loopt zijn contract denk ik af aangezien hij op 18 juni 2008 contract heeft getekend
Zijn contract bevat een optie dat hem voor nog twee jaar extra aan de club kan binden.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Kan onmogelijk slechter zijn dan de koning!
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

Stolte is verhuurd aan Fortuna Sittard.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik dacht dat zijn contract afliep?
Corruption is everywhere, fight it!
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler
Berichten: 509
Lid geworden op: 06-07-2009 09:40

Bericht door VeurAltiedEmmn »

Hij heeft een contract tot 2012, ik ga hem niet missen bij FC Emmen. Was een redelijke speler voor de breedte, maar niet meer dan dat. Als wij in ieder geval Harm Zeinstra en Johnny de Vries weer krijgen, kan Stolte me gestolen worden...:)
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Stolte was in de jeugd volgens mij een aardige linksback altijd. Staat stil in zijn ontwikkeling als ik de berichten mag geloven. Zou zelf toch ook liever bij Emmen als bij Fortuna spelen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler
Berichten: 509
Lid geworden op: 06-07-2009 09:40

Bericht door VeurAltiedEmmn »

Nou ja, Fortuna haalt hem in principe voor een basisplaats. Dat was bij Emmen niet het geval geweest. Daarbij vraag ik me ook af of Emmen hem uberhaupt nog wel een jaar wilde huren.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Stolte zou naar Emmen gaat voor de breedte neem ik aan.
Hij begon goed bij Emmen maar is daarna terug gevallen. Terwijl bij Johnny de Vries het tegenover gestelde gebeurde, die is alleen maar beter geworden bij Emmen.
Stolte kan beter naar Fortuna en een "belangrijke" rol krijgen dan bank zitten bij Emmen.
Plaats reactie