Goran Popov

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Jan de Jonge was analyticus van Eredivisie Live en vond de tweede gele kaart van Popov absoluut onterecht. 'Nijhuis verpestte de wedstrijd ermee,' vond hij.

Dat laatste klopt, maar die overtreding vond ik zeker geel waard.
scharrelkip
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 06-08-2007 11:27

Bericht door scharrelkip »

SCH017 schreef:Jan de Jonge was analyticus van Eredivisie Live en vond de tweede gele kaart van Popov absoluut onterecht. 'Nijhuis verpestte de wedstrijd ermee,' vond hij.

Dat laatste klopt, maar die overtreding vond ik zeker geel waard.
Op de tribune waar wij zaten,leek het het onterecht.
De tv beelden gaf een ander beeld.
Hij kon hem geven,wanneer hij de wedstrijd consequent had gefloten.
Helaas liet hij dit na.

Totaal ongeschikt voor de ere divisie,die fluitist..............
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja Popov was te laat en dan is het dus niet bewust, maar omdat die speler van Utrecht nog even snel bij de bal komt schoffel je die wel onderuit en ben je de pineut, hoewel hele goede scheidsrechters het misschien zullen zien dat het geen opzet is.
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Popov en de tegenstander waren beide te laat bij de bal. Door de prachtige heupzwaai en dito koprol/salto van de Utrecht speler leek het allemaal heel ernstig, naar mijn mening een ongelukkige botsing. En zoals gezegd zou een goede scheidsrechter met inlevingsvermogen de situatie beter beoordeeld hebben. Maar ja het was Nijhuis :roll:
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
lollig
Bankzitter
Berichten: 211
Lid geworden op: 16-02-2004 19:45

Bericht door lollig »

Op de kaarten na, speelde hij weer, net als vorig weekend, een prima partij. Hij stond er en aanvallend een bonk kracht!
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Popov is een speler waarin ik veel potentie zien. Heb de overtredingen nog niet gezien maar er zijn veel spelers die aan zijn mentaliteit een voorbeeld kunnen nemen.
SCH
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

Ja, Popov was net als tegen Den Haag echt goed gister. Fel, opkomend en scherp. Jammer van de 2 gele kaarten, maarja kan gebeuren als je fel bent. Als deze jongen zo door blijft gaan is hij wat mij betreft vaste linksback!
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Ik zie popov heel veel positieve dingen: sterk, snel, goede voorzet. Maar ook nog zo wild in alles!Tegen Haaglandia schopte hij tot twee keer na onder het oog van de scheids, nadat hij was getackeld. Mijn gevoelzei toen al dat hij binnenkort met rood van het veld zou lopen, maar dit was sneller dan gedacht. 1e goal kwam van zijn kant weg en die 2e (lichte) overtreding was onnodig.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja, dat zijn niet al te snuggere acties van meneer Popov. De plaatsen van overtreding afgelopen zaterdag waren ook totaal onnodig...
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

ALS 26.000 schreef:Tsja, dat zijn niet al te snuggere acties van meneer Popov. De plaatsen van overtreding afgelopen zaterdag waren ook totaal onnodig...
Niet mee eens!
Als hij niet in grijpt is het ook niet goed! ik hou wel van dit soort spelers die strijd leveren. en ja dan kan het een keer gebeuren dat je 2 gele kaarten krijgt!
Cross-Side on tour
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja, als jij dom schoppen op onnodige plaatsen goed wil praten dan vind ik dat prima, maar reken maar dat Popov hier op aangesproken is.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Goran Popov is door de tuchtcommissie van de KNVB één duel geschorst voor zijn rode kaart in de thuiswedstrijd tegen FC Utrecht. De Macedonische international kreeg zaterdag twee maal geel van scheidsrechter Nijhuis. Popov kreeg in de vijfde minuut van de eerste helft zijn eerste gele kaart en werd in de vijfde minuut van de tweede helft opnieuw bestraft met een gele kaart.
Als je dit leest lijkt het alsof hij alleen kaarten kan pakken na 5 minuten.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Goran onze bull-dozer :lol:
Gelukkig voor hem winnen we de wedstrijd anders had hij wel eens de zondebok kunnen worden.
Samen maken we de club sterk.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Dat is ook weer zo krom tussen amateur- en profvoetbal. Bij de amateurs is 2x geel geen automatische schorsing en bij de profs wel.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

Ebiede schreef:Dat is ook weer zo krom tussen amateur- en profvoetbal. Bij de amateurs is 2x geel geen automatische schorsing en bij de profs wel.
2x geel in 1 wedstrijd is altijd een schorsing van 1 wedstrijd, ook bij de amateurs
Cross-Side on tour
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

cross schreef: 2x geel in 1 wedstrijd is altijd een schorsing van 1 wedstrijd, ook bij de amateurs
Nope, niet bij de amateurs.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

Waarom ik dan wel?
Cross-Side on tour
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

Waarschijnlijk was het je vierde gele kaart.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

FC Drogeham schreef:Waarschijnlijk was het je vierde gele kaart.
euh ja dat zou heel goed kunnen :D
Wel vreemd idd.. dat je dan rood (2x geel) krijgt en niet geschorst word
Cross-Side on tour
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

cross schreef: 2x geel in 1 wedstrijd is altijd een schorsing van 1 wedstrijd, ook bij de amateurs
Om alle schijn weg te halen ben je zowel bij de amateurs als bij de profs bij een rode kaart of 2x geel direct geschorst voor de eerst volgende wedstrijd. Zoek maar na in de KNVB-regelementen. (aldus een KNVB-scheidsrechter)

back on topic maar weer
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Zelf heb ik een verenigingsscheidsrechter-cursus gevolgd en dacht ook dat direct rood wel direct een schorsing opleverde, maar 2x geel in principe niet. Hij krijgt dan wel rood, maar het is 2x geel.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Flying Tilster schreef:Zelf heb ik een verenigingsscheidsrechter-cursus gevolgd en dacht ook dat direct rood wel direct een schorsing opleverde, maar 2x geel in principe niet. Hij krijgt dan wel rood, maar het is 2x geel.
Nogmaals, sinds dit seizoen ben je bij 2x geel automatisch de volgende wedstrijd geschorst. Speel je gewoon mee dan heb je een probleem.
scheerenveen.supporterswereld.nl
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

Janneman schreef: Nogmaals, sinds dit seizoen ben je bij 2x geel automatisch de volgende wedstrijd geschorst. Speel je gewoon mee dan heb je een probleem.
Dat is vreemd, want onze aanvoerder kreeg in de eerste competitiewedstrijd van dit seizoen 2x geel, speelde de week erna gewoon weer mee en heeft er nooit weer wat van gehoord.
Outlaw
Invaller
Berichten: 437
Lid geworden op: 09-12-2002 20:05

Bericht door Outlaw »

Klopt, bij ons was dat ook zo. Bij het eerste elftal van Jirnsum werd de laatste man twee keer bestraft met geel (dus rood) in een wedstrijd.
Maar hij mocht gewoon spelen de week erna.
Vond het eerst ook vreemd, maar bleek bij navraag wel juist te zijn.
Dus niet meer automatisch geschorst voor de volgende wedstrijd na tweemaal geel.
Zou nog maar 'ns navraag doen Janneman. Waarschijnlijk heb je een update van KNVB gemist. :lol:
De Grinzer bargen modderje om ‘e raak en knoarje kinne se ek
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

Montenegro - Macedonie 2-1, doelpuntenmaker van Macedonië is Popov. Zal onze Goran wel zijn
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Feanfan 1 schreef:Montenegro - Macedonie 2-1, doelpuntenmaker van Macedonië is Popov. Zal onze Goran wel zijn
Ik zie idd G. Popov staan op livescore. Nu denk ik dat ze daar allemaal Popov heten zo ongeveer maar dit zal de onze wel zijn :lol:

Wel matig van Macedonie dat ze achter staan tegen Montenegro, al is het maar een friendly.
Gebruikersavatar
Feanfan-4-life
Invaller
Berichten: 481
Lid geworden op: 26-08-2007 21:28

Bericht door Feanfan-4-life »

Ik moet zeggen dat ik deze speler in het begin niet echt serieus nam en dat kwam vooral door het intervieuw met hem op SCH-tv.
In gebrekkig Engels zij hij toen: " And then I go forward en i want to score and i go up and out and up and out(naar voren en weer naar achter bedoeld hij hier dus mee) :lol: .

Ik heb hem nu in een aantal wedstrijden zien spelen en hij doet z'n woorden wel eer aan :D Op een positieve manier welteverstaan, want ik vind wel dat er dreiging van hem uitgaat en als hij naar voren gaat dan maakt hij dus ook wel eens een goal(tegen Montenegro dus).
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja en nu nog leren verdedigen zonder domme gele kaarten.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Hij is er gisteravond zonder kaarten vanaf gekomen, maar ik houd mijn hart vast bij deze speler. Hij komt in de eerste helft met twee gestrekte benen in, nota bene op de zijlijn halverwege de helft van PSV. Ik heb absoluut geen moeite met spelers die er hard ingaan, maar hij doet het zo opzichtig dat we met meer kaarten rekening moeten houden als het zo doorgaat.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Gisteren was hij van waarde. Veel duels gewonnen en veel aanvallende inbreng, ook veel rustiger aan de bal dan eerder. Als hij deze lijn vasthoudt een zekerheidje op links.
Plaats reactie