Goran Popov

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Goran Popov

Berichtdoor Kiekerjan » 09-06-2010 12:49

Ja die website is officieel, het is officieel

Afbeelding

Afbeelding

Als iemand Oekraïens kan iemand dan de berichte snel vertalen? Geen google translate of andere vertaling middelen, daar mee schiet je niks mee op.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Goran Popov

Berichtdoor Heerenveen rules » 09-06-2010 12:51

Ongelooflijk! Popov naar Kiev. :mrgreen:

Ze hebben hem vast uitvoerig bekeken en heel veel wedstrijden zien spelen :mrgreen: . Zo ruimt het lekker op. Weg met de middelmaat.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Goran Popov

Berichtdoor Calimero » 09-06-2010 13:00

Wie had dat gedacht, ik gun het hem wel hoor, daar niet van. Maar schijnbaar is hij dus toch niet zo slecht als wij hier denken.
Avatar gebruiker
Calimero
Superster
 
Berichten: 5191
Geregistreerd op: 13-12-2009 11:36

Re: Goran Popov

Berichtdoor Kiekerjan » 09-06-2010 13:06

Ane Lenstra schreef:Google vertaalt ook humor stukjes:
Ik ben blij dat Goran Popov, net als onze hoofdtrainer, die zorgvuldig zijn spel studeerde op video, luister naar de mening van kwekers. Binnenkort zal de speler gaan met het eerste team te verzamelen in Oostenrijk.

:lol: :lol:


Ach ja de scouts van Dinamo Kiev zullen het vast wel goed hebben.

Overigens dit is de 1000 post in het Popov topic, kunnen we hem verplaatsen naar de oud spelers topic XD.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Goran Popov

Berichtdoor Superfries88' » 09-06-2010 13:07

Prima dat Popov vertrekt! Volgens mij is het een prima vent, ook al haalt hij nog wel eens vreemde capriolen uit. Op het veld heeft hij ook best wel eens wat aardige dingen laten zien (o.a. de bekerfinale). Over de gehele linie genomen is hij alleen wel gewogen en te licht bevonden. Het is geen ramp als je eens een fout maakt, op jaarbasis kan dat ook wat vaker gebeuren. Maar als je op je 25ste nog onbegrijpelijke fouten maakt en daar gewoon niet van schijnt te willen leren, dan heb je op het niveau van Heerenveen niets te zoeken. Zo simpel werkt dat in dit wereldje.

Nu maar hopen dat hij nog een leuk bedrag heeft opgeleverd. Zullen vast niet zo hoog zijn als bepaalde mediums beweren, maar een paar miljoen euro zou wel aardig zijn. Heerenveen blij, Popov blij. Want Goran zal er vast lekker verdienen en dat in één van de grootste clubs van Oost-Europa. Toch wel fraai hoor.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Goran Popov

Berichtdoor Kiekerjan » 09-06-2010 13:17

Goran Popov vertrekt naar Dynamo Kiev

sc Heerenveen raakt verdediger Goran Popov kwijt. De Macedonische international heeft vandaag overeenstemming bereikt met Dynamo Kiev over een vijfjarig contract. sc Heerenveen en Dynamo Kiev hadden in een eerder stadium al een akkoord bereikt over de overgang van de linksbenige verdediger.

Directeur Yme Kuiper gunt Goran Popov de transfer naar Dynamo Kiev. ,,De laatste maanden van het seizoen waren niet zijn meest gelukkige, maar Goran heeft zich altijd voor de volle honderd procent ingezet voor de club. Hij hoefde wat ons betreft niet weg, maar voor hem is het een mooie stap. Ik kan me voorstellen dat zin heeft in een avontuur bij Kiev.’’ Dat een speler van sc Heerenveen naar Dinamo Kiev vertrekt, is volgens Kuiper goed voor de uitstraling van de Friese club. ,,Kiev is nog altijd een naam in Europa. Dat zij in een speler van Heerenveen een versterking zien, beschouw ik als een compliment.’’

De 25-jarige Goran Popov kwam in de zomer van het Griekse Levadiakos naar Friesland. Popov kwam in It Friese Haagje tot 51 competitieduels waarin hij twee maal wist te scoren. De Macedoniër veroverde vorig seizoen met sc Heerenveen de KNVB beker en was in de finale tegen FC Twente nog goed voor een doelpunt.

Goran Popov heeft in Dinamo Kiev een nieuwe werkgever gevonden.

De nieuwe club van Popov eindigde afgelopen seizoen als nummer twee van de Oekraïne achter kampioen Shakhtar Donetsk. Na het uiteenvallen van de Sovjet-Unie komt Dynamo Kiev uit in de Oekraïense competitie, waar het recordkampioen is met dertien landstitels.

Dynamo Kiev won twee keer de Europacup voor Bekerwinnaars. Beide keren was Valeri Lobanovsky de coach van de winnende ploeg. Nadat hij in 2002, terwijl nog steeds trainer was van Dynamo, overleed werd als eerbetoon aan hem het Dynamo-stadion naar hem vernoemd.


Officiële site, als het nog niet officieel was XD

Nog een keer voor Popov dan:

Daar moet op gedronken worden !!!!!
Laatst bijgewerkt door Kiekerjan op 09-06-2010 13:20, in het totaal 2 keer bewerkt
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Goran Popov

Berichtdoor Muck » 09-06-2010 13:18

Ane Lenstra schreef:Google vertaalt ook humor stukjes:
Ik ben blij dat Goran Popov, net als onze hoofdtrainer, die zorgvuldig zijn spel studeerde op video, luister naar de mening van kwekers. Binnenkort zal de speler gaan met het eerste team te verzamelen in Oostenrijk.

:lol: :lol:


Van de Dynamo-site, vertaald van Russisch naar Nederlands:
Igor Surkis: "De positie van links-back was een probleem"
09.06.2010

Na de ondertekening van het contract met Goran Popov Dynamo president Ihor Surkis club feliciteerde beginner, wensen hem een succesvolle carrière in Kiev. Op de Macedonische verdediger, alsook over eventuele transfers van deze zomer, Igor vertelde de club Informotdelu.

- Gedurende het seizoen voor Popov, op de voet gevolgd onze fokkers - Berislav Stanojevic, Vladimir Lozinski. In de tweede helft van het kampioenschap van Oekraïne is duidelijk geworden dat met betrekking tot trauma El Kaddouri en overtuigend herstel Nesmachnyi links-back is ons probleem geworden. Begreep ook dat als gevolg van de overdracht van bescherming zijn niet volledig gebruik maken van de potentiële aanvaller Magrão. Daarom hebben we nodig om deze positie te versterken, zoals herhaaldelijk gezegd Valery Gazzaev. Ik ben blij dat Goran Popov, net als onze hoofdtrainer, die zorgvuldig zijn spel studeerde op video, luister naar de mening van kwekers. Binnenkort zal de speler gaan met het eerste team te verzamelen in Oostenrijk.

- Waren er nog andere kanshebbers voor het recht te hebben in hun gelederen Goran Popov?

- Ik kan niet zeggen dat was een bijzondere strijd. Wij snel gewerkt, hebben gevangen het voetbal in hun gelederen. Waarschijnlijk, spannend was, maar over het meer in het bijzonder, kan Goran zeg tegen mezelf. De uiteindelijke beslissing over de aankoop van Popova nam na het bekijken van ons team selectors twee wedstrijden van Macedonië - tegen Azerbeidzjan en Roemenië. In de eerste bijeenkomst Popov meer verbinding te maken met de aanslagen, terwijl de tweede act van de verdediging. Dus het spel Popova, hebben we een compleet beeld - zoals in games in Nederland voor Heerenveen competitie, en op het niveau van de teams. Nu maar hopen dat het voetbal snel giet in de samenstelling en brengen ons veel voordelen.

- In het licht van El Kaddouri, Nesmachnyi en Magrão nu Dynamo heeft vier linkse verdediger ...

- Je weet wel, Magrão niet achter, hij oorspronkelijk aangekocht voor een andere positie. In El Kaddouri en Nesmachnyi vorig seizoen had gezondheidsproblemen. Bovendien zijn zij Badr blijven, was hij niet van plan om een team in Oostenrijk te verzamelen. Resterende Nesmachnyi en Popov. Een speler kan ook spelen in alle wedstrijden. By the way, "Dynamo" is de speler die het hele seizoen gemist voor een vergadering, en zelfs dan, als gevolg van twee gele kaarten. Dit Vukojevic. Ik denk dat de mededinging moet worden, moet niet bang zijn. Dus denk en Goran, de ondertekening van een contract met ons.

- Voor het vertrek voor het kamp in Oostenrijk zal worden of er nog andere overnames?

- Nieuwkomers in het team, zeker. Of, voordat zij voor de collectie, of in de loop van de collectie. We moeten de aanval te versterken, te kopen spits, voor wie we nauw hebben gevolgd. Dan een beetje adem, kijken hoe het team werkt op de assemblage. Tot de overdracht venster sluit zullen twee maanden, gedurende welke tijd, indien nodig, zal verwijzen naar de samenstelling aan te passen.

- De Dynamo waren eerder Goran Gavrancic, Goran Sablić ...

- En nu zal Goran Popov. Wie zal zijn naam te lezen, kunnen denken dat hij niet als een legionair.

- Hoe lang is het contract getekend?

- Voor vijf jaar. Geen vragen tijdens de overgang of met zijn voormalige club of de spelers zelf, stond ik op. Toch is in Europa omgaan met de transfer van spelers is veel gemakkelijker dan met de clubs van, bijvoorbeeld, Brazilië of Argentinië. Alle vragen werden overgang Popov "gesloten" maar voor een dag.

Info Desk Dynamo (Kiev)
Muck
Basisspeler
 
Berichten: 981
Geregistreerd op: 09-07-2007 20:28
Woonplaats: Heerenveen

Re: Goran Popov

Berichtdoor 1983 » 09-06-2010 13:23

Mooi zo, het is dus officieel. Ik had hier een week geleden nog niet op durven hopen dat iemand ons van Popov zou verlossen. En dan krijgen we er nog geld voor ook :D Dit is het beste nieuws van de afgelopen weken. Nooit meer die blinde draver in het Blauw/Wit.
Avatar gebruiker
1983
Superster
 
Berichten: 5276
Geregistreerd op: 08-04-2005 12:11

Re: Goran Popov

Berichtdoor Kiekerjan » 09-06-2010 13:29

Muck schreef:

- Voor vijf jaar. Geen vragen tijdens de overgang of met zijn voormalige club of de spelers zelf, stond ik op. Toch is in Europa omgaan met de transfer van spelers is veel gemakkelijker dan met de clubs van, bijvoorbeeld, Brazilië of Argentinië. Alle vragen werden overgang Popov "gesloten" maar voor een dag.


Ow heerlijk, hier krijgen ze spijt van, je kan wel merken aan dit stukje dat ze Popov dol graag wouden verkopen. Fantatisch gedaan Yme dat mag ook een keer gezegd worden. Moet ik het bedank briefje maar naar het Russisch vertalen??

Oke en het wordt nu maar eens tijd om een nieuwe linksback te presenteren, nou kom op wie wordt het.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Goran Popov

Berichtdoor Riverside » 09-06-2010 13:30

Igor Surkis: "De positie van links-back was een probleem"


Dat is het nog steeds. :mrgreen:
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Goran Popov

Berichtdoor TWR22 » 09-06-2010 13:41

Van 6 ton naar 3 mio per jaar, niet slecht ... die Russen betalen belachelijk veel.

En ik heb vernomen dat het geen 5,8 is en ook geen 1,6 mio, maar 2,5 mio. Wat het ook is: opvallend dat de man die zo bejubeld werd begin dit jaar, nu zo vergruisd is.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Goran Popov

Berichtdoor mitrita » 09-06-2010 13:42

Hoppa !
En nu snel dit topic verplaatsen naar de "oud spelers".

Ik wens hem veel succes in zijn verdere carrière :wink:
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Goran Popov

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 09-06-2010 13:54

TWR22 schreef:die Russen betalen belachelijk veel.


Heb ik wat gemist? Volgens mij is Kiev de hoofdstad van Oekraine, dat al enige tijd onafhankelijk is :roll:
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Goran Popov

Berichtdoor Gekko » 09-06-2010 14:18

Net als de obscure tentjes in Riga zullen ook de clubs in Oekraïne worden gedomineerd door Russen. Goede transfer voor alle betrokkenen en voor de lokale verkeersveiligheid hier. Er zal nu ook achterin nog een extra versterking nodig zijn. Met Koning, Bak, Breuer, Kruiswijk, Haglund en waarschijnlijk El Akchaoui hebben we 6 kandidaten voor vier posities.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Goran Popov

Berichtdoor dykstraatje » 09-06-2010 14:35

Ik ben blij dat Goran Popov, net als onze hoofdtrainer, die zorgvuldig zijn spel studeerde op video,


Ik vraag me af welke video ze hebben geizen?
dykstraatje
Bankzitter
 
Berichten: 4
Geregistreerd op: 02-04-2010 10:47

Re: Goran Popov

Berichtdoor Flying Frisian » 09-06-2010 14:39

dykstraatje schreef:Ik vraag me af welke video ze hebben geizen?

Waarschijnlijk van dezelfde persoon die het beeldmateriaal van Popov aan sc Heerenveen geleverd heeft...zijn manager :wink:
Flying Frisian
Superster
 
Berichten: 3159
Geregistreerd op: 26-04-2007 08:26

Re: Goran Popov

Berichtdoor Kiekerjan » 09-06-2010 15:06

Een stukje uit een interview:

speelt in een zwaardere competitie


Hier ben ik het niet mee eens> Oke je krijgt daar bakken meer geld door prive investeerders. Maar de algemene competitie is niet beter dan de nederlandse:

De enige clubs die gelijk kunnen mee doen in Nederland zijn: Shaktar en Dynamo. Maar daar onder is het klasse niveau enorm.
Kiekerjan
Selectiespeler
 
Berichten: 355
Geregistreerd op: 26-02-2009 11:16

Re: Goran Popov

Berichtdoor E.D. » 09-06-2010 16:06

Jongens, dit vindt Popov vet cool. Lekker dronken door de straten van Kiev. Vervolgens worden aangehouden door de politie, die een zakcentje van Popov meekrijgen, vervolgens kan hij z'n nachtelijke ritjes gewoon voortzetten. IDEAAL! :wink:
Sexbierum groet S.C.Heerenveen
E.D.
Basisspeler
 
Berichten: 568
Geregistreerd op: 02-12-2002 21:31
Woonplaats: Mercuriusfontein

Re: Goran Popov

Berichtdoor Royce_SCH » 09-06-2010 16:07

Dit is natuurlijk een hele goede deal van Heerenveen. Popov was een natuurlijk een leuke voetballer die altijd 100% inzet had. Maar als je kijkt naar zijn verdedigende fouten, tjah... Dan is hij Heerenveen niet waard. Het is mooi dat je ook nog zo'n bedrag voor Popov kan krijgen. Nu kunnen we rustig opzoek naar een niuewe linksback die het niveau van Heerenveen aan kan.

Goran het gaat je goed in Oekraine.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Avatar gebruiker
Royce_SCH
Superster
 
Berichten: 2128
Geregistreerd op: 25-02-2007 15:18

Re: Goran Popov

Berichtdoor davp » 09-06-2010 16:10

Die 3mio van TWR lijkt me een beetje sterk! Ik bedoel, Adriano gaat bij AS Roma 3mio op jaarbasis verdienen, dus gaat Kiev echt never of te nimmer zoveel per jaar aan een middelmatige spelers als Popov uitgeven!?
Avatar gebruiker
davp
Superster
 
Berichten: 1589
Geregistreerd op: 22-06-2005 10:36
Woonplaats: De Knipe

Re: Goran Popov

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 09-06-2010 18:44

davp schreef:Die 3mio van TWR lijkt me een beetje sterk! Ik bedoel, Adriano gaat bij AS Roma 3mio op jaarbasis verdienen, dus gaat Kiev echt never of te nimmer zoveel per jaar aan een middelmatige spelers als Popov uitgeven!?


Dat lijkt mij ook. Maar gezien Popov (net als de meeste spelers) een broodvoetballer is zal hij wel meer dan de 6 ton krijgen die hij bij ons kreeg.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Goran Popov

Berichtdoor Wolliepoly » 09-06-2010 19:49

Ik las idd ook ergens dat het 3 Miljoen was maar dan in Dollars, dus als het 3 Miljoen US Dollar is zouden we er 2.497.902,89 Miljoen Euro voor hebben gekregen(omgerekend via Valutacalculator)

als dat het geval zou zijn vind ik het lang niet slecht.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Goran Popov

Berichtdoor camataru » 09-06-2010 20:39

http://www.transfermarkt.de/de/popov-zu-dynamo-kiew/news/anzeigen_40833.html

Afbeelding

Overgins kopen ze ook nog een argentijn van Colon Santa Fe van 19 jaar voor 4 mio. geld zat daar in the Ukraine.
of het nu dollars of euro's zijn, er is weer winst gemaakt op een speler van heerenveen.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Goran Popov

Berichtdoor Boegyman (NL) » 09-06-2010 20:46

Jammer. Aan de andere kant toch een mooi transferbedrag en voor Popov een mooie club. Maar ik zal hem missen.
Afbeelding
Avatar gebruiker
Boegyman (NL)
Wereldspeler
 
Berichten: 1332
Geregistreerd op: 02-12-2002 13:05
Woonplaats: Groningen

Re: Goran Popov

Berichtdoor ALS 26.000 » 09-06-2010 21:30

3 miljoen zou echt prachtig zijn. Direct maar weer investeren wat daar van overblijft. Popov heeft in Oost Europa best wel een goede naam.

Mijn gevoel bij hem was altijd heel dubbel:

sterk: Fysiek enorm sterk, kopsterk, goede rush, prachtige crosspass, snel
zwak: verdedigend vaak te laat of onoplettend, te veel naar voren gericht, soms niet al te snugger in zijn spel.

Hij had meer goede dan zwakke punten, maar op die zwakke punten wordt hij als verdediger wel afgerekend.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Goran Popov

Berichtdoor Eric » 10-06-2010 01:46

ALS 26.000, ik het vinden in je standpunten, maar ik zou graag wel eens weten hoeveel van de crosspasses daadwerkelijk aankomen bij Popov. Volgens mij is zijn aanvallende rendement eigenlijk ook dramatisch.

Ik ben iig blij dat hij verkocht is, alhoewel ik ook denk dat hij het nog best wel eens zou kunnen gaan maken bij Kiev.
Avatar gebruiker
Eric
Superster
 
Berichten: 3079
Geregistreerd op: 08-12-2002 12:00
Woonplaats: Rotterdam

Re: Goran Popov

Berichtdoor dirk2 » 10-06-2010 06:43

Als we echt 3 miljoen hebben gekregen voor deze parodie op een verdediger, dan kunnen we spreken van een totaal onverwachte meevaller. Hulde voor het verkoopteam!
dirk2
Selectiespeler
 
Berichten: 228
Geregistreerd op: 17-01-2010 16:26

Re: Goran Popov

Berichtdoor TORCIDA » 10-06-2010 08:59

1.75 mio ontvangen ze voor goran.
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Goran Popov

Berichtdoor Freezeman » 10-06-2010 10:46

Mijn vertrouwen in Popov was ook een beetje weg maar als ik de berichten hier lees is het afgelopen seizoen helemaal de schuld van Popov en dat is natuurlijk niet zo.
Persoonlijk denk ik dat dit voor beide partijen een goeie deal zal zijn.

Ik zal zijn doelpunt in de kuip nooit vergeten dus wat mij betreft, Popov bedankt.
Anti anti. :)
Avatar gebruiker
Freezeman
Superster
 
Berichten: 2851
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:34
Woonplaats: Sneek

Re: Goran Popov

Berichtdoor Flying Tilster » 10-06-2010 22:17

ALS 26.000 schreef:3 miljoen zou echt prachtig zijn. Direct maar weer investeren wat daar van overblijft. Popov heeft in Oost Europa best wel een goede naam.


Dat is zeker een fantastisch bedrag voor iemand die bewezen heeft dat het eigenlijk geen verdediger is.

ALS 26.000 schreef:sterk: Fysiek enorm sterk, kopsterk, goede rush, prachtige crosspass, snel


Hij had altijd een rush en een crosspass, maar goed en prachtig waren ze in 85% van de gevallen niet.
Het leek altijd heel veelbelovend als hij gas begon te geven, maar het resulteerde vrij vaak in dom balverlies.
Ook is het leuk dat je een crosspass kunt geven, maar die kwamen niet vaak aan.

ALS 26.000 schreef:Hij had meer goede dan zwakke punten, maar op die zwakke punten wordt hij als verdediger wel afgerekend.


De zwakke punten van Popov waren toch echt wel in de meerderheid. Hij is een verdediger en dan ga je daar het eerste naar kijken: positioneel ontzettend zwak, onoplettend, laat continue een man uit de rug lopen, zeer aanvallend ingesteld.. zo kun je wel even bezig blijven. Men heeft genoeg tijd in hem geïnvesteerd, maar meneer wilde niet luisteren. Die trok zijn eigen plan. Dan is het logisch dat een trainer daar een keer genoeg van heeft. Hij is gewogen en achteraf gezien veel te licht bevonden.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Avatar gebruiker
Flying Tilster
Superster
 
Berichten: 5690
Geregistreerd op: 24-09-2005 08:34
Woonplaats: Kootstertille

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 41 gasten