Goran Popov

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Popov is, nog, geen groot gemis. Bak Nielsen nu wel des te meer. Want door zijn afwezigheid kan Breuer niet linksback spelen en MOET JAP daar spelen. Zodra JAP tegen een beetje handige en snelle rechtsbuiten speelt is het foute boel, maar goed tegen Volendam en Heracles zou hij toch prima mee moeten kunnen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Zijn spel heeft inderdaad optisch wel iets van dat van Erik Edman ( vooral naar voren komend in het veelvuldig opkomen ), maar het verschil in kwaliteit is nogal behoorlijk ( om het maar voorzichtig te zeggen ). Edman stond ook verdedigend als een huis, had een veel betere techniek en ook een betere, zuiverder trap.

JAP tegen een snelle rechtsbuiten foute boel?
Ik herinner me een thuiswedstrijd tegen Twente waarin Denneboom totaal niet aan de bal kwam ( al scoorde hij wel de winnende na een blunder van Zuiverloon ).
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Maar Popov is fysiek weer sterker en aggresiever. Kijk, ik schat Edman natuurlijk ook wel hoger in (beste linksback sinds lange tijd) maar ik denk dat Popov een prima back kan worden voor Heerenveen. Sollied zal hem tactisch nog wel even moeten slijpen. Dingen als wanneer mee naar voren, hoe de ruimte te bespelen, het principe van zoneverdediging. Daar heb ik dan wel vertrouwen in want Sollied is als coach tactisch erg sterk. Als dat lukt dan heb je een uitstekende back in huis die vooral aanvallend veel meer toevoegt dan een Jong-a-Pin of een Breuer.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Tijdje stil omtrent deze jonge, weet iemand hoe het met hem staat?

Ik heb het idee dat deze jongen veel potentie heeft, krijgt van basis want JAP is ook niet alles
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Popov is geopereerd en is de komende weken nog niet inzetbaar.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Nou het is dat jij het verteld. Gaat gewoon geruisloos voorbij.
Gaat lekker Janmaat, Bak en Popov afwezig achterin en een coach die Dingsdag op het middenveld zet.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

ALS 26.000 schreef:Nou het is dat jij het verteld. Gaat gewoon geruisloos voorbij.
Gaat lekker Janmaat, Bak en Popov afwezig achterin en een coach die Dingsdag op het middenveld zet.
Heeft gewoon op de off. site gestaan!
Gebruikersavatar
Johannesvk
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 16-09-2008 18:56

Bericht door Johannesvk »

Als ie er straks weer bij is zal Heerenveen weer beschikken over een oersterke linksback. Hou wel van deze speler, ondanks dat ik hem nog maar een paar keer heb zien spelen.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Hij heeft de training weer hervat volgens VI. Ik ben benieuwd.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Sollied ziet zijn selectie weer groeien, want ook Goran Popov en Michal Svec melden zich waarschijnlijk snel op het trainingsveld. De Macedonische verdediger onderging enkele weken geleden een meniscusoperatie en sluit waarschijnlijk begin volgende week aan bij de groep. Met Michal Svec (enkel) gaat het de goede kant op. De Tsjech is woensdag getest en lijkt ook snel weer aan te kunnen sluiten.
Bron: sc-heerenveen.nl
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Dat is mooi. Als deze jongen eenmaal draait is hij een geweldige meerwaarde voor de ploeg denk ik. Ik heb veel vertrouwen in deze jongen.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Aanvallend wel, verdedigend niet tegen een snelle, wendbare vleugelspits. Daar mist hij de snelheid voor, want hij komt wel erg log en weinig wendbaar over. Ik moet nog zien of hij JAP eruit speelt.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Volgens de LC zit Popov morgenavond wellicht op de bank. Verder las ik dat Janmaat op de weg terug is, maar Roda-uit komt waarschijnlijk nog te vroeg.
vakkie19dtc
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 24-10-2008 17:55

Bericht door vakkie19dtc »

hallo,

Een vraagje over gister, waarom speelde bak nielsen niet en popov wel??
Over zondag wie weet wat dan de vermoedelijke opstelling is,

Speelt dan bak nielsen of popov of beiden

Bvd
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Welkom op ons forum!

Sollied had een 'taktisch plannetje'. Met Popov hangend in de zone op links dacht hij een sterker middenveld en meer opbouw te krijgen. Knap mislukt dus. Vragen over de komende wedstrijd graag in het desbetreffende topic in 'Wedstrijden'. Wie zondag wel/niet speelt weet nog niemand.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Popov raakte vandaag ook weer aardig wat ballen goed. Hij zal, ook gelet op het feit dat hij een vrije trap mocht nemen, vast iets kunnen. Misschien kunnen we dat eens op band krijgen.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

... En op youtube was die nog wel zo goed. Gevalletje Matusiak?

Waarom moet er een Macedoniër uit Griekenland komen, terwijl er zoiets bestaat als een beloftenteam. Ik vind dat er de laatste jaren veel onbegrijpelijke aankopen worden gedaan. Gusatu had een kleinere draaicirkel.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Gearard schreef: terwijl er zoiets bestaat als een beloftenteam. Ik vind dat er de laatste jaren veel onbegrijpelijke aankopen worden gedaan.
Hoe bedoel je dat met het beloften team?
En welke onbegrijpelijke aankopen?

Zo slecht viel Popov ook weer niet in, hij had wel moeite met de bewegelijke Biseswar, maar verders was het best ok.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Dat er in het beloftenteam ook wel een linksback rondloopt die minstens even goed is als Popov. En je kunt niet zeggen dat ons aankoopbeleid er de laatste 2 jaar op vooruit is gegaan.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Je noemt geen naam, dus het lijkt er op dat je bedoelt dat daar vast wel een goeie linksback loopt.
De laaste 2 jaren kwamen Alves en Sulejmani hier en die waren natuurlijk heel slecht... :mrgreen:

Je kunt Matusiak beschouwen als een miskoop, maar ook de club kon niet weten dat hij in een grote verslaving en andere problemen zou komen waardoor hij mentaal niet meer geschikt is voor de topsport.
Dieder

Bericht door Dieder »

Lipton schreef:Je noemt geen naam, dus het lijkt er op dat je bedoelt dat daar vast wel een goeie linksback loopt.
De laaste 2 jaren kwamen Alves en Sulejmani hier en die waren natuurlijk heel slecht... :mrgreen:

Je kunt Matusiak beschouwen als een miskoop, maar ook de club kon niet weten dat hij in een grote verslaving en andere problemen zou komen waardoor hij mentaal niet meer geschikt is voor de topsport.
Misschien heb ik wat gemist?
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Verdedigend is Popov niet goed, althans gisteren. Ik heb wat meer op hem gelet en hij staat eigenlijk constant aan de buitenkant te dekken, zelfs als zijn tegenstander de bal aangespeelt krijgt of in balbezit is. Gevolg: tegenstander draait gemakkelijk naar binnen waar hij een paar meter ruimte heeft, veel gevaar kwam daar in het laatste kwartier vandaan gisteren.
Corruption is everywhere, fight it!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Is dit niveau niet uit Nederland te halen? Popov moet nog flink wat stappen maken voor hij zicht heeft op een basisplaats en dat is toch waar je zulke jongens voor haalt.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Gekko schreef:Is dit niveau niet uit Nederland te halen? Popov moet nog flink wat stappen maken voor hij zicht heeft op een basisplaats en dat is toch waar je zulke jongens voor haalt.
Als je zo goed weet dat Popov niet het niveau is wat we moeten hebben, moet je toch weten wie we WEL moeten hebben.
Overigens heb ik nog alle vertrouwen in Popov want hij is nog maar net terug van een blessure, en moet nog wennen aan dit niveau/systeem.
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

Dieder schreef: Misschien heb ik wat gemist?
Wil iemand mij ook even bijpraten? Ik volg SCH toch behoorlijk, dacht ik, maar wat is dit nou? :roll:
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Het gaat mij niet specifiek om Popov (vind het wel een mooie kerel, zo breed als een deur en het lef om vooruit te voetballen)maar meer om die categorie. AZ heeft het nu bjvoorbeeld gezocht in jongens (als Van der Velden en Moisander) die kwalitatief niet zoveel beter zijn dan Popov, Kopic en Svec maar het Nederlandse voetbal al kennen en de taal spreken/Nederlands zijn. Ik weet wel dat de transferprijzen en salarissen van dergelijke spelers in verhouding hoog kunnen zijn maar spelers als Svec, Kopic en Popov hebben lopen terwijl ze de stap niet maken is ook zonde. Nogmaals van Popov maar ook Kopic zie ik wel de kwaliteiten maar ze lijken relatief veel tijd nodig te hebben om zich aan te passen (ook vergeleken met Zeden, Noren). En dan te bedenken dat spelers gemiddeld hooguit een jaar of twee, drie bij je spelen dan is de verhouding tussen 'aanlooptijd' en 'profiteertijd' zo scheef. Maar als we Zweed1 moeten geloven droogt de Scandinavisch bron ook langzaam op.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Willyfean schreef: Wil iemand mij ook even bijpraten? Ik volg SCH toch behoorlijk, dacht ik, maar wat is dit nou? :roll:
Ik heb van verschillende bronnen (Vrienden en een journalist.) uit Polen gehoord dat Matusiak momenteel een zware gok verslaving heeft, en dat hij daardoor ook in verschillende andere problemen is gekomen.
Mede daardoor heeft hij het altijd zwaar aan de stok met Poolse media, die hem dan ook helemaal afschrijven en de grond in boren.
Maar wat er nou precies gebeurt is met het contract van Matusiak, en wat er in de toekomst gebeurt met hem is mij helemaal onduidelijk.

PS: Ik moest het hier wel posten omdat het Matusiak topic op slot zit.
Dirk
Invaller
Berichten: 290
Lid geworden op: 08-04-2006 10:51

Bericht door Dirk »

Volgens de site van ScH heeft Sollied na de wedstrijd tegen Feyenoord ontdekt, dat het Popov aan wedstrijdritme ontbreekt en dat hij dat nu eerst maar moet opdoen bij de beloften.
Volgens mij hadden de meeste supporters dit na 10 minuten in de wedstrijd tegen Milan al ontdekt........
Airforce
Nieuw talent
Berichten: 84
Lid geworden op: 29-10-2008 12:32

Bericht door Airforce »

ben tot op heden nog niet onder de indruk van Goran. komt startsnelheid tekort en vind zijn aanname ver beneden peil.
laten we hopen dat zijn niveau nog stijgt....
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2030
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

In de eerste wedstrijd van het seizoen (voorbereiding) zag ik het al na vijf balcontacten: dit wordt een topper. Diezelfde Popov heb ik in de competitie nog niet gezien en dat kan inderdaad met spelritme te maken hebben. Ik heb het idee dat Sollied voor zowel Janmaat als Popov nog grote plannen heeft. Beiden hebben de neiging mee naar voren te gaan als dat kan, en beiden kunnen een voorzet afleveren. De mensen die er nu staan (Breuer, Jong-a-Pin) doen dit amper.

Ik zou hem net als Kalou eerst wat wedstrijden achter elkaar laten spelen voordat je er een oordeel over gaat vellen. Gelukkig kan dat bij Heerenveen in ieder geval wel.
Plaats reactie