Goran Popov

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Volgens Henk Hoekstra (LC) was de prijs gewoon prima.
Zaten er ook zegeltjes bij volgens Henk? Ik bedoel maar te zeggen dat je met een dergelijke opmerking weinig kunt. Prijs was prima! Nou vooruit dan maar zo te zien is hij het wel waard verder afwachten maar weer op die links back positie is het al snel een verbetering.
Laatst gewijzigd door hansrob op 12-06-2008 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

hansrob schreef:Zaten er ook zegeltjes bij volgens Henk?
Nee, maar wel twee welpies. :mrgreen:
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

abegoal schreef:Is er ook iets bekend over de transfersom voor Popov?
Is dat interessant dan? Wordt het door de prijs een betere of mindere speler?

Heerenveen kennende zal er niets bekend worden gemaakt over de prijs.
Spijt heb je morgen maar!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

drika746 schreef:
Na 3 minuten blijkt natuurlijk al dat deze beste jongen een directe versterking is. Hij is bikkelhard, speelt met 6 goede pinnen onder de schoenen dus zal zijn tegenstander wel eens flink raken. Wat hij daarnaast met de bal kan, Jong-a-Pin en Breuer zijn er amateurs bij. Het is natuurlijk wel even afwachten hoe het uitpakt, maar ik denk dat dit wel eens de beste aankoop van het seizoen kan worden.
En dit op basis van één filmpje........ :lol:

Het lijkt mij ook zeker een versterking en ben blij dat ze de zwakke linksbackpositie hebben versterkt, maar eerst maar even afwachten hoe goed hij is. In ieder geval een speler met aanvallende kwaliteiten en een goede techniek zo lijkt.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Ebiede schreef: Is dat interessant dan? Wordt het door de prijs een betere of mindere speler?

Heerenveen kennende zal er niets bekend worden gemaakt over de prijs.
Zekers dat dit interessant is. Kunnen we aan het eind van het seizoen uitrekenen wat voor winst we hebben gemaakt al alle top clubs weer voor hem in de rij staan :mrgreen: .
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Heerenveen rules schreef: En dit op basis van één filmpje........ :lol:
Correct me if i am wrong maar ik denk dat Drika het cynisch heeft bedoeld gezien de lofuitingen in dit topic nav 2 filmpjes op Youtube :?
Bedankt Torcida:-)
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Het filmpje is leuk inderdaad, maar we moeten afwachten wat het wordt. In ieder geval al de 2e aankoop en nog geen topper weg, ik krijg zin in het nieuwe seizoen :stan:
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Prijs de dag niet voor het avond is he :wink: Matusiak was ook een gouden aankoop volgens de meestten onder ons en uiteindelijk heeft hij (jammerlijk) niet kunnen brengen wat we verwachtten. Natuurlijk hoop ik ook dat Popov een goede tot geweldige linksback is maar met zo'n filmpje kan je weinig.

Ik weet me nog te herinneren dat Friend ook allemaal geweldige dingen deed op een filmpje en met hem liep het bij Heerenveen ook niet goed af.

By the way, was Popov niet op meerdere plekken in de verdediging inzetbaar?
scheerenveen.supporterswereld.nl
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Ja klopt, Popov is op meerdere plaatsen in de verdediging te gebruiken maar heerenveen heeft het meeste behoefte aan een goede linksback (op dit moment dan).
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Dit lijkt mij een geweldige speler, een linksback met veel techniek en een serieuze drang naar voren.
Overigens denk ik dat hij wel een moment van gewenning nodig heeft, want hij speelde eerst voor een club uit de Griekse 2e Divisie.
Prachtig trouwens dat deze jongen zo goed Engels kan spreken, dit is beslist geen domme jongen.
Jarno!
Nieuw talent
Berichten: 89
Lid geworden op: 13-09-2007 12:37
Locatie: Muscat
Contacteer:

Bericht door Jarno! »

Lipton schreef: Prachtig trouwens dat deze jongen zo goed Engels kan spreken, dit is beslist geen domme jongen.
Het is maar wat je goed Engels noemt, ik heb niet 1 volledige zin gehoord :wink:
Gebruikersavatar
hansrob
Basisspeler
Berichten: 871
Lid geworden op: 16-06-2005 23:04

Bericht door hansrob »

Lipton schreef: want hij speelde eerst voor een club uit de Griekse 2e Divisie.
Nee dat deed hij niet daar was hij "slechts eigendom van.
De verdediger speelde afgelopen seizoen op huurbasis voor Levadiakos, maar stond nog onder contract bij Aigaleo dat hem na de degradatie in 2007 naar de Griekse tweede divisie op Popov’s verzoek verhuurde aan Levadiakos. Hij was dus weliswaar eigendom van een 2e divisieclub maar speelde daar niet. Levadiakos is een Griekse voetbalclub uit Levadia en speelt momenteel in de Alpha Ethniki, de Griekse hoogste klasse.
iedere dag dronken is ook een geregeld leven
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

abegoal schreef:Is er ook iets bekend over de transfersom voor Popov?
Tussen de 7 ton en 1 miljoen volgens de site transfermarkt.de.

Dus niet zo duur, Henk Hoekstra vond de prijs ook prima. Goede aankoop voor dit bedrag.

Hebben we nog veel transfergeld over !!!
scharrelkip
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 06-08-2007 11:27

Bericht door scharrelkip »

Wel weer een buitenlander.Heb niets tegen op buitenlanders.Er word al gesproken over een 6/5 regeling?Wanneer dit er door komt.Maar op het 1e gezicht een prima aankoop!24 juli in surhuisterveen,maar even kijken,of dit daadwerkelijk zo is..........
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

Ziet er leuk uit op de filmpjes, opvallend detail is wel dat dit al de 8e club voor hem is in 6 jaar tijd.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Dat zijn, voor zover ik snel heb bekeken, alleen maar Griekse, Macedonische en Servische Clubs.
Clubs die zeker qua salariering niet ateeds even betrouwbaar zijn en niet uitblinken door stabiel beleid.
Misschien moet je het in die richting zoeken en minder bij de speler zelf.
FrisianProud
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 16-06-2008 22:52

Bericht door FrisianProud »

Momenteel is er nog niks te zeggen over versterking ja of nee voor het team,
gewoon omdat het een onbekende speler is uit een onbekende competitie. Tenzij iemand hem langer dan 30 seconden op een filmpje heeft gezien tenminste :wink:

Alleen lijkt het mij geen 'vervanger' voor Breuer, maar een beetje concurrentie kan nooit kwaad natuurlijk.
This is Fryslân
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Verrassend sterke indruk heeft ie op mij gemaakt. Ik denk echter dat ie de opvolger wordt van Pranjic, die na het EK vertrekt bij ons.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Volgens de site http://www.Macedonianfootball.com was Popov het laatste jaar goed bezig en zaten er meerdere internationale scouts voor hem op de tribune...
After the good performances in the Greek league in Levadiakos' shirt and on the Macedonian national team matches, Goran Popov took the attention from few bigger European clubs. Several managers and scouts watched him on the friendly against Poland in May, so after his good performance it was only question of time when he will make a big transfer. Famous Dutch club SC Heerenveen showed the biggest interest, so yesterday they signed Popov with 4 years long contract.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

drika746 schreef: Famous Dutch club SC Heerenveen .
Deze zin doet het hem! :mrgreen:
scharrelkip
Bankzitter
Berichten: 191
Lid geworden op: 06-08-2007 11:27

Bericht door scharrelkip »

Goran Popov laat al zien een prima aankoop te zijn.Verdedigend helaas nog niet onder druk gezien.
Maar hij was opbouwend zeker een versterking vanuit de verdedigeng.
Fysiek zeer sterk.Uitstraling en zeer gedreven!

Kortom,hier gaat Heerenveen zeer veel plezier aan beleven.
De nieuwe links back van Heerenveen!
Gerard-F
Nieuw talent
Berichten: 73
Lid geworden op: 18-06-2008 09:50

Bericht door Gerard-F »

Ik vond Popov zeer sterk in de wedstrijd tegen it fean 52. Kwam soms dreigend uit de hoek en geeft wel aardig goede voorzetten.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Nou...allemaal maar een half jaar genieten van deze man! Linksback`s zijn erg dun gezaaid! Valt hij positief op zijn er geheid weer kapers op de kust!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ben hier niet rouwig om. Kan Breuer naar links, Dingsdag centraal met Kopic en Bradley op '6'. Eventueel kan JAP op links en Breuer ipv Kopic al vind ik Breuer niet goed genoeg centraal.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Dingsdag heeft de hele voorbereiding op 6 gespeeld, ik denk niet dat hij nu ineens naar achteren geschoven wordt. Jong a pin zal zijn positie wel innemen. Ik hou eerlijk gezegd mijn hart vast met de verdediging Janmaat, Kopic, Breuer, Jong a Pin. Vooral Breuer in het centrum vind ik geen goede keus, (Dit heeft hij vorig jaar wel bewezen) Breuer komt daar tekort voor. Ik heb Breuer liever op de back positie.
Op naar het volgende seizoen....
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

ItFean82 schreef: Janmaat, Kopic, Breuer, Jong a Pin.
Hier wordt je inderdaad niet vrolijk van........ Een centrum met Kopic/Breuer komt tekort omdat ze beide opbouwend te weinig handelingssnelheid hebben en ze zijn te weinig agressief in de duels. En JAP is ook niet goed genoeg op linksback. Zo is het in ieder geval niets beter dan vorig seizoen.
si-bon
Jeugdspeler
Berichten: 26
Lid geworden op: 30-01-2008 17:26

Bericht door si-bon »

Heerenveen rules schreef:En JAP is ook niet goed genoeg op linksback. Zo is het in ieder geval niets beter dan vorig seizoen.
JAP niet goed genoeg??? ik heb hem fantastisch zien spelen bij de os en Kopic word zeker onderschat maar natuurlijk wel jammer dat Popov er niet bij is hij is denk ik wel beter dan JAP maar JAP kan wel mee op dit niveau denk ik maar over breuer ben ik het zeker met je eens
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

si-bon schreef: JAP niet goed genoeg??? ik heb hem fantastisch zien spelen bij de os
Ik heb hem bij Heerenveen zien spelen en daarin kwam naar voren dat hij niet goed genoeg als linksback voor Heerenveen. Vandaar dat Popov ook gehaald is. En waarom wordt Kopic onderschat? Heb jij dingen gezien die wij nog niet gezien hebben
Gebruikersavatar
Crash
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 04-05-2005 10:56
Locatie: Heerenveen

Bericht door Crash »

Jong-a-Pin is verdedigend beter, Popov aanvallend. Dat Jong-a-Pin verdedigend beter is zegt meer over de verdedigende kwaliteiten van Popov, overigens.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Crash schreef:Jong-a-Pin is verdedigend beter, Popov aanvallend. Dat Jong-a-Pin verdedigend beter is zegt meer over de verdedigende kwaliteiten van Popov, overigens.
JAP is verdedigend een bron van onrust. Hij heeft niet de gave rustig en weldoordacht te verdedigen. Ik vind hem dus een stand-in voor Popov die veel van dezelfde kwaliteiten heeft als Erik Edman, de beste linksback tot nu toe die Heerenveen heeft gehad.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Plaats reactie