Goran Popov

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Goran Popov dreigt opnieuw op de bank te beginnen, ondanks de schorsing van Dingsdag. Omdat Michel Breuer opnieuw als linksback zal fungeren moet er centraal achterin een nieuwe keuze gemaakt worden. Eén van de kandidaten bleek donderdagochtend op de training middenvelder Viktor Elm te zijn
Dit lijkt mij het einde van Popov bij Heerenveen. Die jongen moet een onvoorstelbare prutser zijn, als je liever Elm in de verdediging hebt dan Popov. Een doodsteek, noem je zoiets.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Skopperij schreef: Dit lijkt mij het einde van Popov bij Heerenveen. Die jongen moet een onvoorstelbare prutser zijn, als je liever Elm in de verdediging hebt dan Popov. Een doodsteek, noem je zoiets.
Dit seizoen wel vermoed ik. Je ziet dat Everse alle mogelijkheden probeert om Popov niet te laten starten/spelen. Doet me toch een beetje denken aan de Ajax-behandeling bij Sulejmani... :roll:
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Vind ik niet. Moet hij openbaar trappen lopen in het stadion? Het is keer op keer aangegeven dat hij scherper moet verdedigen, als hij dat keer op keer nalaat is de maat gewoon vol. Overigens vind ik Elm centraal niet eens zo'n raar idee. Oké hij is weliswaar een beetje langzaam om centrale verdediger te spelen, maar als je kan zorgen dat hij alleen hoeft op te bouwen kan dat prima. Zijn pass is namelijk wel goed, en achterin heeft hij wat meer tijd dan centraal op het middenveld. Dus ook voor zijn handelingssnelheid is dat geen probleem, het enige probleem lijkt zijn snelheid.
Op naar het volgende seizoen....
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Dat nog nét niet, maar verder scheelt het niet veel hoor.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

hij is helemaal gepasseerd vandaag, zit niet eens op de bank.
Feanfan 1
Verified
Forumicoon
Berichten: 7719
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

geert. schreef:hij is helemaal gepasseerd vandaag, zit niet eens op de bank.
Klopt. Everse had dan gauw de neiging om hem weer op te stellen en dan maakt hij dezelfde fouten als voorgaande wedstrijden
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Jan Everse na afloop over Popov:
Interviewer: Waar was Popov?
Everse: Popov is thuis.
Interviewer: Punt? Of want..?
Everse: Kijk, daar hebben we heel veel aandacht aan besteed; banden laten zien, we praten er mee. Maar hij blijft herhalen in dezelfde fouten. Vorige week bij Sparta viel hij in, dan gebeuren er zoveel dingen die eigenlijk niet kunnen op dit niveau. We hebben op een gegeven moment gezegd: dan kiezen we voor Gerry Koning. Als je iemand meenemt dan kom je ook vaak in de verleiding om hem op te stellen. En op dit moment is dat boek een beetje dicht.
Met andere woorden: onder Jan Everse hoeft Popov niet te rekenen op speeltijd. Dat lijkt me niet meer dan terecht. Ik hoop dat de directie deze kluns weet te slijten aan één of andere club. In Heerenveen heeft hij niets meer te zoeken.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Dat is nu definitief einde oefening. Beter voor de club en dus ook voor hem als hij toch geen kansen meer krijgt.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

En toch vind ik het vreemd vinden.. Hij heeft wel een hele grote terugval gehad dit seizoen..
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Cyn schreef:En toch vind ik het vreemd vinden.. Hij heeft wel een hele grote terugval gehad dit seizoen..
hij was vorig jaar aan het begin van het seizoen ook dramatsich slecht. Daarna heeft hij gewoon een goeie periode gehad. Maar maakte hij nog steeds zijn foutjes.

Ik denk dat het probleem van popov gewoon is dat hij niet leerd van zijn fouten. Fouten maken mag maar je mag dezelfde fout niet 6x maken. Dit is gewoon zijn grootste probleem. Keer op keer dezelfde fouten

En als hij een bal verspeeld dan gaat hij op z'n dooie gemak terug lopen om te kijken hoe de rest het oplost. Kijkt naar janmaat die gaat ook mee naar voren maar zorgt wel dat hij op tijd terug komt.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Currahee schreef:hij was vorig jaar aan het begin van het seizoen ook dramatsich slecht. Daarna heeft hij gewoon een goeie periode gehad. Maar maakte hij nog steeds zijn foutjes.

Ik denk dat het probleem van popov gewoon is dat hij niet leerd van zijn fouten. Fouten maken mag maar je mag dezelfde fout niet 6x maken. Dit is gewoon zijn grootste probleem. Keer op keer dezelfde fouten

En als hij een bal verspeeld dan gaat hij op z'n dooie gemak terug lopen om te kijken hoe de rest het oplost. Kijkt naar janmaat die gaat ook mee naar voren maar zorgt wel dat hij op tijd terug komt.
Maar we hebben gezien dat hij het wél kan. Ik geloof niet zo in geluksmomentjes, dus waarom kon het toen even wel? Overigens meer dan terecht dat hij momenteel aan de kant gezet wordt.. Wat zal hij een hekel hebben aan Everse zeg.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

ik denk dat ook te maken heeft met het ongrijpbare van vorm. Vorig jaar speelden we een tijdje best wel aardig en dan is er vertrouwen en met vertrouwen speel je gewoon beter. Nu verval je weer naar je onder level en die ligt bij popov gewoon heel laag. Je ziet het in mindere mate ook bij elm. Als een team goed draait zijn dit soort spelers ook goed maar als het team minder draait dan vallen dit soort jongens gewoon heel er terug.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het probleem van Popov is helder: zijn ondergrens is (te) laag en hij leert niet van zijn fouten. Hij heeft een enorm loopvermogen en offensief gezien een goede mentaliteit, maar het lijkt vaak beter dan het is. Ook in zijn beste periode leverde het relatief weinig op. Het oog wil alleen ook wat natuurlijk...

Gewoon afscheid van nemen in de zomer.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Toch doet die Manolev van PSV mij elke keer enorm aan Popov denken. Zelfde type spelers. Fysiek sterk, enorme drang naar voren en regelmatig verdedigend een steekje laten vallen. Alleen is Manolev overal net even wat beter in en maakt hij wat minder fouten. Hoewel vandaag een veel te korte terugspeelbal die niet afgestraft werd.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

ALS 26.000 schreef:Toch doet die Manolev van PSV mij elke keer enorm aan Popov denken
En ook Manolev vind ik maar een hele matige verdediger. 't Is mij ook een enorm raadsel waarom PSV die man gehaald heeft.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Flying Tilster schreef:En ook Manolev vind ik maar een hele matige verdediger. 't Is mij ook een enorm raadsel waarom PSV die man gehaald heeft.
Volledig mee eens! Laat een verdediger nou eens primair VERDEDIGER zijn, zeker een back! Manolev zou ik hier ook niet willen nee, en Popov ben ik ook klaar mee. Zo ook zijn hele team trouwens, dat zie je duidelijk.
100% achter Marco van Basten!
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Ik vind juist dat Manolev minder wild aanvalt dan Popov. Bij Manolev komt er volgens mij ook aanvallend meer uit dan bij Goran.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

geert. schreef:Ik vind juist dat Manolev minder wild aanvalt dan Popov. Bij Manolev komt er volgens mij ook aanvallend meer uit dan bij Goran.
Is het voor een verdediger niet de primaire taak dat hij gaat verdedigen? Popov is juist een speler die wel mee ten aanval trekt, maar een fatsoenlijke verdedigende actie zie je bijna nooit van hem.
Continue laat hij mensen uit zijn rug lopen. Daarna het vingertje wijzend naar anderen.. Ik ben wel klaar met deze clown en ik hoop dat Ron Jans hem de kans niet eens geeft.

Jammer van de transfersom die je waarschijnlijk niet terug zult verdienen, maar het is niet anders. De directie heeft wel meer geld weggegooid de afgelopen 2 jaar dus dit kan er ook nog wel bij :evil:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

Zo veel heeft clown popov toch niet gekost?
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Makkum8 schreef:Zo veel heeft clown popov toch niet gekost?
Ik meende zeven ton, maar dat is hoe dan ook een groot bedrag als hij niet speelt/beter wordt.
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Vandaag een vernietigend stukje in de LC waar Everse iets zei zoals: Ik denk dat het niet aan de wil van die jongen ligt maar dat het een kwestie van kunnen is.

M.a.w. hij kan er niks van.

Toch wel een lekkere frisse wind hoor, die Everse.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Flying Tilster schreef:Is het voor een verdediger niet de primaire taak dat hij gaat verdedigen?
Ik zeg ook helemaal niet dat verdedigen niet zijn primaire taak is. Maar als je als back mee naar voren komt, dan moet er wat uit komen. Hetgeen bij Manolev meer voorkomt dan bij Popov.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

PRIMEUR - Goran Popov heeft niet alleen zijn krediet verspeeld bij interim-trainer Jan Everse, maar ook de nieuwe trainer Ron Jans ziet het niet zitten in de Macedonische linksback. De clubleiding heeft bij Popov aangegeven dat hij ondanks een doorlopend contract mag vertrekken bij de Friese club, zo weet FeanOnline te melden. De club overweegt zelfs hem een transfervrije status te geven.

Het riante contract van Popov van rond de 450.000 euro per jaar is een relatief grote kostenpost op de begroting van Heerenveen, en zeker wanneer hij niet in de toekomstplannen past van de toekomstige trainer Ron Jans. Het is echter nog maar de vraag of er clubs geïnteresseerd zijn in de Macedonische international.

Mede daarom overweegt de clubleiding hem een transfervrije status te geven, als Popov op zijn beurt afziet van zijn nog twee jaar lopende contract. De vermeende interesse van het Engelse Middlesbrough van afgelopen november blijkt overigens ongegrond te zijn geweest.

Popov kwam twee seizoenen geleden over van het Griekse Levadiakos voor een bedrag rond de 800.000 euro. In zijn eerste seizoen was de linksback redelijk onomstreden en was hij met een doelpunt in de bekerfinale een gevierd man in Friesland.

Dit seizoen grossiert de linksback echter onophoudend met het maken van fouten waardoor hij afgelopen weekend zelfs buiten de wedstrijdselectie werd gehouden door Everse.
eindelijk goed nieuws, de Macedonische Clown gaat weg, welicht heeft het Russischstaats-circus nog een plaatsje.
Kan hij de wereld beroemde clown Popov opvolgen.
Wij zijn Heerenveen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ach, ik denk niet dat men Popov gratis laat gaan, voor een Macedonische zal altijd wel intresse zijn.
Beetje een paniek bericht als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2463
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Als iemand nog een paar ton voor hem wil neerleggen is dat fantastisch natuurlijk. Op die manier heeft de club weer een deel van het salaris terug. Aan de andere kant is een vertrek sowieso goed omdat je dan voor dat salaris een betere speler kan zoeken!
Gebruikersavatar
Sjoerdbokje
Invaller
Berichten: 483
Lid geworden op: 17-02-2010 10:26

Bericht door Sjoerdbokje »

Er is vast wel iets in de Russische tweede divisie te vinden voor hem. Dinamo Novgorod, Lux Energya Vladivostok of zoiets, die hebben de centen wel. Hij is tenslotte nog steeds Macedonisch international, dat staat altijd leuk op een cv.
Maarten de Jong, de kalkvreter!
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Sjoerdbokje schreef:Er is vast wel iets in de Russische tweede divisie te vinden voor hem. Dinamo Novgorod, Lux Energya Vladivostok of zoiets, die hebben de centen wel. Hij is tenslotte nog steeds Macedonisch international, dat staat altijd leuk op een cv.
wat te denken van ene belgische club, clubsa ls lokeren, aa gent en cercle bestaan grotendeels uit oostblokkers.
Alleen dan verdien ej hoogstens ene 1 á 2 ton aan hem.
Wij zijn Heerenveen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Lijkt me dus dat we kunnen concluderen dat Popov zijn laatste voetstappen in het ALS reeds heeft gezet..
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Makkum8 schreef:Zo veel heeft clown popov toch niet gekost?
Verdient het meest van de hele selectie, en geen 450.000 maar 600.000.
100% achter Marco van Basten!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ook een aanfluiting dus. Een misser van jewelste. Daar kunnen we inmiddels een aardig team mee vullen helaas.
Plaats reactie