Goran Popov

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Eigenlijk vind ik het wel wat naaierig van Sollied, hij stelt hem op wetende dat hij geen wedstrijd in 1.5 maand gespeeld heeft en dan zeggen: Hey lul jij hebt geen wedstrijdritme.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Je maakt hem inderdaad niet sterker van zulke acties. Past in het hapsnapbeleid van Sollied tot nog toe. Wat is de lijn erin?
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Denk niet dat popov de enige is zonder wedstrijdritme. Ook Kalou wat mij betreft maja die wordt ook opgesteld.
Gebruikersavatar
davp
Wereldspeler
Berichten: 1595
Lid geworden op: 22-06-2005 11:36
Locatie: De Knipe

Bericht door davp »

We mogen hopen dat Popov snel genoeg wedstrijd ritme opdoet. Want JAP valt wekelijks zeer pijnlijk door de mand.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

davp schreef:We mogen hopen dat Popov snel genoeg wedstrijd ritme opdoet. Want JAP valt wekelijks zeer pijnlijk door de mand.
Inderdaad, volgens mij kwamen vandaag 2 van de 3 tegendoelpunten uit zijn zone. Hopelijk doet Popov het beter als hij erin staat.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Waarom is iedereen zo lyrisch over Popov, wat ik van hem gezien heb (incluis een aantal oefenpotten) stelt het juist verdedigend weinig voor. Aanvallend is het beter dan JAP, maar verdedigend vind ik hem op dit moment misschien nog wel minder.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
BW Viking
Invaller
Berichten: 295
Lid geworden op: 13-05-2008 19:37

Bericht door BW Viking »

ItFean82 schreef:Waarom is iedereen zo lyrisch over Popov, wat ik van hem gezien heb (incluis een aantal oefenpotten) stelt het juist verdedigend weinig voor. Aanvallend is het beter dan JAP, maar verdedigend vind ik hem op dit moment misschien nog wel minder.
Misschien is dit dan wel het sterkste verdediging van Heerenveen als het compleet is; janmaat, Bak Nielsen, Kopic, Breuer
linksback was volgens mij Breuers favoriete stek niet?.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Wat ik gezien heb van popov tot nu toe valt het mij ook niet mee. Ik heb ook een groot aantal oefenwedstrijden gezien en ook daar viel hij me heel erg tegen. De enige keer dat ik dacht van he dit is een goede aankoop is de eerste wedstrijd tegen gaasterland sloten. Maar na die wedstrijd is hij me alleen maar tegen gevallen. Hij heeft vooral heel veel moeite om een lange hooge bal in te schatten waar die neer gaat komen hij gaat er heel vaak onderdoor.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Hmmm, misschien is het een speler voor de oefenwedstrijden tegen amateurclubs. Dan kan hij goed mee ;-)

Nee, hij is er nog lang niet, maar ik heb wel een idee dat door veel wedstrijden (in het belofteteam) en werken aan zijn baltechniek en handelingssnelheid (heel veel positiespelletjes doen op klein veldje), die jongen nog veel kan groeien. Verdedigend heb ik uberhaupt nog weinig van hem gezien. Ik zie hem alleen maar aanvallen.
Laatst gewijzigd door ALS 26.000 op 02-11-2008 12:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
BW Viking
Invaller
Berichten: 295
Lid geworden op: 13-05-2008 19:37

Bericht door BW Viking »

Dat wou H'veen toch graag aanvallende backs (net als Janmaat) nou in dat opzichte is de scouting gelukt. :wink:
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja, was alleen wel idee geweest om fitte en goede backs te halen ;-)
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Voor het eerst vandaag flitsen gezien van de locomotief die over links kan denderen en een goede voorzet kan geven. Speelde een hele aardige partij. Defensief ook degelijk. Hopelijk kan hij dit voortzetten.
The two most powerful warriors are patience and time.
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Die jongen heeft idd vandaag een goede wedstrijd gespeeld! Eindelijk zagen we eens een goede rush van hem, dat had ik tot nu toe alleen nog maar op filmpjes gezien maar nog niet in het shirt van onze trots :stan:

Wel stond hij een paar keer slecht te verdedigen! Basis dingen zoals goede kant dekken etc.

Maar verder Goed Dien :lol:

jala jala jalla la la We hebben Goran Popov!
FORZA SC HEERENVEEN
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Hij kan het dus WEL! He he eindelijk de echte Popov gezien.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hij was goed vandaag maar de tegenstand was ook van laag niveau. Maar het begin is er.....
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Fysiek imposant, bestrijkt de hele linkerkant en hij heeft een prima voorzet in de benen. Hij durft tenminste! In de tweede helft knalde hij er een paar keer aardig in. Nu zijn verdedigende werk nog wat bijschaven en we hebben een hele prima linksback. Het kan snel gaan in het voetbal.
Gebruikersavatar
BW Viking
Invaller
Berichten: 295
Lid geworden op: 13-05-2008 19:37

Bericht door BW Viking »

Vergeet niet hij was lange tijd geblesseert geweest he zonder wedstrijdritme, ik aarzelde ook toen ik zijn naam zag op de opstelling vandaag maar hij speelde wel goed, nu Janmaat terug dan kan Breuer van mij wel centraal op Dingsdag plek, die man mag van mij wel tijdje op de bank zitten met zijn grote mond.

Janmaat == Bak Nielsen == Breuer == Popov :P
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja, twee aanvallende backs, zo wil Sollied het het liefst, maar kwetsbaar ben je dan wel.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ik moet ook mijn eerdere woorden terug nemen dat Popov niks is. Hij speelde vandaag gewoon erg goed, zowel in verdedigend als aanvallend opzicht. Maar eerlijk is eerlijk, Den Haag was helemaal niks vandaag.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
BW Viking
Invaller
Berichten: 295
Lid geworden op: 13-05-2008 19:37

Bericht door BW Viking »

ALS 26.000 schreef:Tsja, twee aanvallende backs, zo wil Sollied het het liefst, maar kwetsbaar ben je dan wel.
Bak Nielsen en Breuer zijn opzich wel 2 betrouwbare centrale duo, zolang Dingsdag maar op de bank blijft want die valt de laatste tijd wel door de mand en dan ook nog zeggen dat hij klaar is voor een topclub. :D Ja misschien als 3e wissel verdediger bij Ajax, Heerenveen als subtopper is wel het hoogsthaalbare voor hem.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Na een paar dramatische wedstrijden is het nu ineens de linksback waar we al jaren naar op zoek waren? Wat mij betreft krijgt hij nu de kans op links en is hij eerste keus boven JAP, maar laten we wel realistisch blijven. Komende weken mag hij gaan bewijzen dat de wedstrijd van vandaag geen incident was.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Hij heeft gisteren een aardige wedstrijd gespeeld. Alleen 1 zwaluw maakt nog geen zomer!
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Natuurlijk maakt één zwaluw nog geen zomer. Wel moet je ook bedenken dat het elke keer beter gaat en verwacht dat hij de komende wedstrijden ook mag spelen. Een mooie verdediging met breuer, bak en popov + een andere speler komende weken wat mij betreft. Kan popov bewijzen dat hij elke keer beter wordt en ritme begint te krijgen :)
Gebruikersavatar
BW Viking
Invaller
Berichten: 295
Lid geworden op: 13-05-2008 19:37

Bericht door BW Viking »

forca hveen schreef:Een mooie verdediging met breuer, bak en popov + een andere speler komende weken wat mij betreft. Kan popov bewijzen dat hij elke keer beter wordt en ritme begint te krijgen :)
Ik hoop Janmaat, maar laten we ook niet te snel conclusies trekken als Janmaat weer gaat beginnen want hij heeft weer tijd geen wedstrijdritme opgedaan net als Popov.

Janmaat == Bak Nielsen == Breuer == Popov
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Moet een gigantische boete krijgen. Oliedomme overtreding op het middenveld !!!! met al een kaart op zak.

Door deze stommiteit een draak van een 2e helft. Trouwens wel goed gewerkt van alle spelers, maar door toedoen van Popov zeer onnodige energieverspilling.
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

Moet een gigantische boete krijgen. Oliedomme overtreding op het middenveld !!!! met al een kaart op zak.
Ga weg man, eindelijk eens een speler die er lekker in kleunt, en jij wilt hem een boete geven als beloning? Hadden we maar meer mensen als Popov en Vayrynen, die niet bang zijn om een keert een kaart te incasseren.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Die actie van hem in de tweede helft vond ik echt van uitzonderlijke schoonheid. Nu ben ik weinig klasse gewend van backs bij Heerenveen de laatste jaren en we moeten ook nog afwachten of Popov slaagt maar hij toonde wel even wat voor meerwaarde een aanvallende back kan hebben voor je elftal. Fantastisch hoe hij er op pure snelheid (en kracht) langs ging.

Over de 2 kaarten kan ik (nog) niet oordelen, moet ik eerste even de beelden terug zien. Maar altijd liever iemand die er fel op zit dan spelers als Drost...
Laatst gewijzigd door Blizzard op 16-11-2008 00:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Abe Lenstra
Jeugdspeler
Berichten: 9
Lid geworden op: 15-11-2008 17:23

Bericht door Abe Lenstra »

Popov, een speler waar ik persoonlijk van te vore een hoge verwachting van had. Hij heeft al bij een paar mooie clubs gespeeld, in het begin kon hij het (voor mij tenminste) nog niet waarmaken, hij kreeg ook een blessure. Hij speelde de laatste wedstrijden weer en er zaten vorderingen in. Zonde van de rode kaart gisteren, maar ik vrees dat het toch bij hem hoort.
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik weet ook niet hoe hoog ik hem moet inschatten eigenlijk. Ik zie zijn kwaliteiten maar ook zijn tekortkomingen. Afwachten dus of hij hier slaagt. Ben benieuwd.
Hij heeft al bij een paar mooie clubs gespeeld
En hij mag dan wel voor Red Star en AEK Athene gespeeld hebben. Bij Red Star waren het 0 wedstrijden en bij AEK 8 duels. Voor de rest waren het vrij bescheiden clubs zo heb ik de indruk. Ik wordt iig niet warm van Levadiakos of Odra Wodzisław, jij wel ;) :lol:
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Gewoon domme overtredingen, op domme plekken en domme momenten. Klaar.
Plaats reactie