Goran Popov

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
maikel 41
Jeugdspeler
Berichten: 23
Lid geworden op: 24-06-2009 09:48

Bericht door maikel 41 »

"Heb net als "airforce" ook gezien wat Breuer deed als hij in de problemen kwam, ja Popov de bal aanspelen die geen enkele kant op kan.
Ook gezien dat Breuer bij zijn man weg loopt en Popov met twee man opzadelt.
En dan maar afgeven op hem.
Ben geen Popov fan, maar verdedigend werd hij wel in de misere gebracht door Breuer.
Allebeide maar niet weer opstellen zou ik zeggen.
Zijn beide op afstand de slechtste verdedigers.
Gelukkig maakten ze bij Sparta er een gewoonte van om te twijfelen wat te doen, maar tegen een echte tegenstander was het weer niet goed afgelopen.
Maar gelukkig zijn we nu veilig(als we het al niet waren).
Volgend seizoen beter met twee echte verdedigers erbij, want Bak heeft vanavond laten zien dat hij het echt wel kan.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Wat een onzin zeg, Popov was weer zeer slecht. Die bal die hij door het centrum probeert uit te verdedigend, tenenkrommend zo'n actie.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

maikel 41 schreef:"Heb net als "airforce" ook gezien wat Breuer deed als hij in de problemen kwam, ja Popov de bal aanspelen die geen enkele kant op kan.
Wat een ongelooflijke onzin zeg. Breuer speelt de bal gewoon naar de zijkant en Popov moet die bal langs de lijn rammen.
Maar nee.. hij gaat kappen, kappen, kappen en oh ja kappen en schiet de bal dan maar door het centrum.
Iets wat Breuer op dat moment niet wilde doen...

Na de rode kaart stond het goed met Grindheim.. we hebben weinig kansen weggegeven. Totdat.. jawel Popov binnen de lijnene kwam.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Wanneer komt het circus weer naar Heerenveen? Misschien willen die hem wel kopen.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

3-0 voor niets aan de hand met een man minder. Onze clown komt er staat niet op te letten bij de tegengoal. Kop voor de leuk nog in bal naar binnen in plaats van naar buiten. En ja hoor de ik kap m'n tegenstander uit met balverlies was ook weer aanwezig.

Weg met deze clown!
Spijt heb je morgen maar!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vond het ook weer erg knap hoe hij weer een bal dwars door de midden kopte net als in Kerkrade. Niks geleer dus. Deze man heeft geen enkel voetbalverstand.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Popov mag van mij ook per direct weg. Kopbal inderdaad panklaar leggen voor Sparta en later nog eens een breedtepass, 2 schitterende assists Popov, alleen wel voor de tegenpartij. Echt, zooo slecht als hij is. Ook flinke irritatie met Beerens in het veld na wederom een domme pass, en dan kijkt ie met de armen in de lucht naar de tribune maar meneer-de-grootste-verdiener-bij-Heerenveen, JIJ bent verkeerd bezig hoor, niet de rest. Echt, gelijk verkopen. Kijk eens hoe Janmaat staat te spelen al weken en weken, zeer aanvallend maar verdedigend nooit verzuimen.
100% achter Marco van Basten!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het gelijk van Everse is wel bewezen, dacht ik zo. Popov maakt al twee seizoenen lang dezelfde fouten en hij leert er werkelijk helemaal niets van. Dat kan en mag je niet accepteren op dergelijk niveau.

Als je op die leeftijd niet begrijpt dat je niet door het midden moet uitverdedigen... Nee, hopeloos.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Met Popov hebben we één gigantisch probleem: zijn contract loopt nog twee jaar door. Hij staat zo dramatisch slecht te voetballen dat er geen club is die hem wil hebben, laat staan voor hem wil betalen. Popov weet zelf ook dat hij nooit weer zo'n contract krijgt als bij Heerenveen. Die zit liever twee jaar op de bank zijn zakken te vullen dan dat hij zijn contract laat ontbinden zoals Paulo Henrique. En als Heerenveen zijn contract afkoopt zijn we een hele smak geld kwijt.

Hoe dan ook, dit wordt een dure grap.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Ik snap niet waarom die jongen niet is gaan poolen...
Airforce
Nieuw talent
Berichten: 84
Lid geworden op: 29-10-2008 12:32

Bericht door Airforce »

Ebiede schreef:3-0 voor niets aan de hand met een man minder. Onze clown komt er staat niet op te letten bij de tegengoal. Kop voor de leuk nog in bal naar binnen in plaats van naar buiten. En ja hoor de ik kap m'n tegenstander uit met balverlies was ook weer aanwezig.

Weg met deze clown!

nou moet ik je even corrigeren...na nog een keer de herhaling te hebben gezien is het toch echt Breuer die zijn man laat lopen...het lijkt popov omdat hij nog wil corrigeren wat Breuer heeft nagelaten.

de kopbal die hij panklaar legt voor sparta was het gevolg van een bal die bijna over hem heen ging, hierdoor raakte hij hem ongelukkig....en ik zit in vak 29 en kon dit goed beoordelen/zien.
neemt niet weg dat hij ook een aantal minder gelukkige acties had...maar om hem overal de schuld van te geven gaat me ff te ver.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

ik zit in vak 30 en die bal had hij ook gewoon kunnen laten lopen';) hij had hem zo achter kunnen laten gaan de man in zijn rug deed eigenlijk niets.

En natuurlijk kun je popov niet overal de schuld van geven. Maar je ziet wel dat er gelijk een stuk onrust komt in de verdediging. Daarvoor werd er geconcentreert verdedigt al kreeg sparta kansjes. Maar popov brengt erg veel onrust en daardoor gaan ook anderen onrustig spelen want ze weten niet wat er gaat gebeuren.

Ik vind het ook niet erg dat mensen foutjes maken dat doet iedereen maar je moet ook gewoon leren van je fouten en dat kun je toch niet zeggen dat hij dat doet. Hij maakt wekelijks dezelfde fouten en bij een zelfde situatie volgende week gaat hij weer hetzelfde doen. Dat is zijn grote probleem.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Hou eens op, dan draaien we het om: heeft ie ook maar iets echt goed gedaan zaterdag? Een opvallende actie die je bij gebleven is? Welnee, Breuer op de linksback volgend seizoen, Janmaat op rechts, Bak was gewoon goed dus die kan het best en dan een nieuwe CV erbij, een LEIDER. En Popov? Niet meer opstellen.
100% achter Marco van Basten!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Nog beter: iemand halen die linksback is en dat op ons niveau kan spelen. We klooien al een tijd aan met noodoplossingen. Ook Breuer is geen linksback, net zo min als Popov (want die kan niet verdedigen). Na het invallen van Popov zag je de ploeg verzwakken en onzekerder worden. Zijn krediet is verspeeld. Hopen dat we gunstig van hem afkomen.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Gekko schreef:Na het invallen van Popov zag je de ploeg verzwakken en onzekerder worden. Zijn krediet is verspeeld. Hopen dat we gunstig van hem afkomen.
En dat vond ik dus ook.. En waren het niet Everse zijn woorden dat hij Popov eruit haalde mede door onderlinge irritaties?
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Dat is ook iets wat ik afgelopen zaterdag al zei. "Popov komt erin dus komen er ook goals" en dat bleek wel.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Die goals komen altijd wel, of hij er nu in staat ofniet. Beetje simpel het dan zo te zeggen. :roll:
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Rick schreef:Die goals komen altijd wel, of hij er nu in staat ofniet. Beetje simpel het dan zo te zeggen. :roll:
Bij de meeste tegengoals is Goran bijna altijd betrokken. Dat op zich zegt toch ook al voldoende? :wink:
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Daarom is het ook geen linksback en ik zou hem graag een keer aan het werk zien als vervanger van Elm.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Baggerraartje schreef:Daarom is het ook geen linksback en ik zou hem graag een keer aan het werk zien als vervanger van Elm.
Everse gaf laatst aan in een interview dat Popov tekort komt voor het middenveld..
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Cyn schreef: Everse gaf laatst aan in een interview dat Popov tekort komt voor het middenveld..
tegen groningen stond hij op het middenveld en stond daar te zwemmen. Was niet normaal hij wist totaal niet wat te doen. Ook mist hij gewoon de slimheid om een goeie middenvelder te zijn. Hij mist gewoon heel veel voetbal slimheid.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik snap niet wat mensen nog zien in Popov.. En dan helemaal als middenvelder? Moet je nog eens terugkijken hoe hij tegen Sparta speelde als hij met de bal over de middenlijn kwam.. Ik was iedere keer weer opgelucht wanneer hij de bal weer veilig bij een ploeggenoot inleverde.

Dat eeuwige kappen en draaien zonder doel wordt ik zo moedeloos van. Ik zie veel liever een technisch beperktere Breuer, die weet in ieder geval waar zijn zwaktes liggen. Die begint niet aan solo's omdat hij weet dat hij het niet kan. Knap overigens dat dat hij (Popov) met zo'n beperkte techniek nog zo hoog heeft kunnen voetballen, daar heb ik dan wel respect voor.

Maar we zullen nog wel een tijdje met hem opgescheept zitten vrees ik...
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Dus als we het hoofd van Elm op het lichaam van popov zetten, zouden we een uittsekende linkermiddenvelder hebben! :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Baggerraartje schreef:Daarom is het ook geen linksback en ik zou hem graag een keer aan het werk zien als vervanger van Elm.
Ik niet. Deze kerel moet z.s.m. opsodemieteren. Blijkt dus ook een onruststokertje te zijn.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Cyn schreef: Everse gaf laatst aan in een interview dat Popov tekort komt voor het middenveld..
Klopt, handelingssnelheid. Op de back heeft hij tijd zat om een bal aan te nemen en op het middenveld niet. En het expiriment tegen Groningen was inderdaad geen doorslaand succes.
Op naar het volgende seizoen....
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Deze man moet gewoon zo snel mogelijk getransfereerd worden. Als ik hem zie spelen dan heb ik niet het idee dat hij zijn verstand daar bij gebruikt. Amateurs leren beter van hun fouten dan deze man. Watis hij afgegleden sinds de bekerfinale waarin hij wel goed was.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heerenveen rules schreef:Watis hij afgegleden sinds de bekerfinale waarin hij wel goed was.
Hij is niet de enige die na de bekerfinale is afgegleden.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Lipton schreef:Hij is niet de enige die na de bekerfinale is afgegleden.
Het is inderdaad zo dat zowat het gehele team na de bekerfinale in elkaar is gezakt qua niveau. Ik kan geen lichtpuntje ontdekken die beter is gaan spelen sinds de finale.

Echter valt dit het meeste op bij Goran Popov maar er worden meer fouten gemaakt. Als Popov uit positie is neemt ook niemand deze over, enz, enz...

Kwestie van communicatie en acceptatie, daar liggen deels het probleem van dit seizoen
scheerenveen.supporterswereld.nl
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Popov was het eerste half jaar hier zwak tot zeer zwak en ik vroeg me af wat met hem deden. De 2e seizoenshelft vorig jaar werd hij beter en beter. In de bekerfinale was hij sterk en heel belangrijk.
Helaas is hij dit seizoen weer vaak van het niveau van zijn eerste half jaar.
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Deze week heb ik een training van het eerste elftal gezien, het viel me op hoe vaak Jan Everse op Popov stond te mopperen. Af en toe onderbrak het het partijspel zelfs om hem op zijn (inschattings)fouten te wijzen. De irritatie merkbaar, ook bij Popov trouwens die duidelijk niet happy is onder deze trainer.

Jan is net als de vorige Jan duidelijk geen fan van hem, maar dat is ook eigenlijk geen nieuws.
Plaats reactie