Pedro Henrique (Beda)

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Blizzard » 18-11-2008 22:49

ALS 26.000 schreef:Sibon is wel ons aanspeelpunt, BEda speelt meer als middenvelder. Maar goed, ik weet toevallig dat de technische mensen nog niet tevreden over hem zijn.


Oké maar Beda is toch gehaald als de potentiële opvolger voor Sibon. Of waren dat loze woorden.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor ALS 26.000 » 18-11-2008 22:51

Tsja, hoe vaak gebeurt het wel niet dat een speler niet aan de verwachtingen voldoet.... Toch best vaak.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Ebiede » 19-11-2008 11:35

Lardy schreef: Hij ziet er ook uit als een goede voetballer



Wat heeft dat er mee te maken. Hoe zit een goede voetballer er uit dan :? ?

Wat mij betreft hebben we elf Bassie's op het veld lopen.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Lardy » 19-11-2008 13:18

Jammer dat je die smiley niet erachter quote.

Dan had iedereen het begrepen :!:
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Lardy » 21-11-2008 19:44

En jaar hoor. Morgen zit hij minimaal bij de selectie die afreisd naar Enschede. Henrique is namelijk niet fit :erm:

BEDA :wink:
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor MarteNN » 21-11-2008 20:30

Lardy schreef:Wat een optimisme over Sibon...

Wat een optimisme van jou over Beda. Is dat ook ergens op gebaseerd?
MarteNN
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 07-02-2006 15:53
Woonplaats: Dronrijp

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor drika746 » 21-11-2008 21:29

Lardy schreef:Omdat hij een goede voetballer is. En Sibon het niet MEER kan.


Je gooit hier sinds je komst op het forum allemaal slecht of niet beargumenteerde one-liners neer. Waar basseer jij in hemelsnaam op dat Beda een goede voetballer is, hij heeft nog geen hele wedstrijd in het 1e gespeeld. En Sibon afschrijven is overdreven, zie zelf ook liever een andere spits, maar onderbouw eens wat man.
drika746
Superster
 
Berichten: 2580
Geregistreerd op: 05-01-2007 21:37

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Lardy » 21-11-2008 21:51

haha, die reactie van jou is ook overtrokken maarja zo zijn hier wel meer mensen heb ik het idee.

Ik zie vaak hoogtepunten van de beloftes en zie dat Beda oogt als een wendbare snelle centrumspits die makkelijk zijn doelpunten meepikt, en als ik dat Sibon zie aanklooien daar in de punt van de aanval dan heb ik toch mij twijfels. Maar Sibon heeft door zijn vorige seizoen nogal wat krediet bij de mensen hier maar die man wordt ook 35 en het houdt ook een keer op he.

Of zijn dit weer oneliners Drika??? Onderbouw ik het nu wel goed??? Sinds mijn komt heb ik ook alleen nog maar onzin uitgekraamt dus je moet niet veel waarde hechten aan deze tekst hierboven :shock:
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor MarteNN » 21-11-2008 22:34

Lardy schreef:Omdat hij een goede voetballer is. En Sibon het niet MEER kan.

Drika746 heeft toch wel een punt. Dit is natuurlijk een belachelijke argumentatie.

En ook in bovenstaande reactie richt je je meer op Sibon dan op Beda. Hoe slechter Sibon, hoe beter Beda? Of hoe moet ik dat zien? Daarnaast ben ik benieuwd waar jij de hoogtepunten ziet waar je je mening op baseert.
MarteNN
Selectiespeler
 
Berichten: 157
Geregistreerd op: 07-02-2006 15:53
Woonplaats: Dronrijp

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Wiggs » 21-11-2008 23:35

Ik zie vaak Wedstrijden van de beloftes en zie daar dat Beda potentie heeft
Maar nog lang niet zover is
Om Johan Derksen vandaag een beetje te quoten vandaag op vi.nl
Hij mag de veters van Sibon nog niet eens strikken :wink:
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 22-11-2008 10:49

Op een samenvatting van de beloften kun je toch iemand niet reeel beoordelen? Kom op zeg, bovendien is er natuurlijk een niveauverschil tussen het eerste en de beloften. In een samenvatting bij de beloften zal Sibon waarschijnlijk ook goed te zien zijn, dus dat zegt niet zoveel. Als je hem elke maandag ziet spelen, heb je recht van spreken, op basis van een samenvatting totaal niet.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Lardy » 22-11-2008 10:56

Ik mag toch wel vinden dat ik meer vertrouwens in Beda heb dan in Sibon.

Ik hou er maar overop want als ik over Sibon praat wordt iedereen ineens boos, naja.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor ItFean82 » 22-11-2008 11:07

Hoe vaak heb jij Beda in het eerste zien spelen? Want een wedstrijdje met de beloften is heel anders dan een wedstrijdje met het eerste. Overigens is er met een beetje knip en plakwerk per wedstrijd ook wel een leuke compilatie over Sibon te maken hoor. Dat Sibon uit vorm is moge duidelijk zijn, maar om maar te stellen dat Beda dan beter is natuurlijk onzin als je geen vergelijkingsmateriaal hebt.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Lardy » 22-11-2008 11:13

Ik heb BEDA inderdaad nog niet in het eerste gezien, als jij al mij reactie's en die van de andere hebt gezien dan had jou kunnen concluderen dat ik daar dus voor pleit, neem Beda een keer meer in de selectie. Want anders kan die vraag altijd stellen, waarom zouden we die Beda meenemen hij heeft nog nooit wat laten zien in het eerst. JOH lijkt mij dan vrij logisch.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor ItFean82 » 22-11-2008 11:19

Beda heeft al meerdere keren bij de selectie gezeten, nu geeft sollied de voorkeur aan Deekman en euh hoe schrijf ik zijn naam, nou ja die pool. :wink: Dat geeft dus een beetje aan dat Beda niet meer zo sterk speelt/traint is als in het begin van de competitie. Als Beda echt zo goed is als jij stelt dan gaat Sollied hem echt wel opstellen, maar voorlopig denk ik dat hij (nog) te kort komt voor het eerste.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Superfries88' » 22-11-2008 11:27

Lardy schreef:Ik hou er maar overop want als ik over Sibon praat wordt iedereen ineens boos, naja.


Waarschijnlijk is niemand boos op jou. Jij komt gewoon met standpunten waar relatief veel forummers het mee oneens zijn, dus komen er kritische reacties.

Sibon scoort dusver te weinig en er gaat te veel mis bij hem. Dat zal niemand ontkennen, maar het is geen toeval dat Sibon in de beste wedstrijden van Heerenveen één van de uitblinkers is. Met zijn kwaliteiten (balvast, slimmigheidjes) is hij zeker van toegevoegde waarde. Ik ben niet tevreden over hem, dat is hij zelf ook niet, maar ik zou hem gewoon laten staan.

Jij zegt trouwens dat Pedro Beda een kans moet krijgen, omdat hij zich anders niet kan bewijzen. Dat ben ik niet met je eens. Hij traint elke dag en speelt wekelijks bij de beloftes. Lijkt me voldoende om jezelf te bewijzen. Dat hij geen kans krijgt en diverse andere jeugdspelers wel is misschien ook wel een teken aan de wand. Misschien is hij nog niet ver genoeg.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Skopperij » 22-11-2008 11:50

Lardy schreef:Ik zie vaak hoogtepunten van de beloftes en zie dat Beda oogt als een wendbare snelle centrumspits die makkelijk zijn doelpunten meepikt

Als je alle hoogtepunten van SC Heerenveen op een rijtje zet oogt Sibon als een uiterst technisch, intelligente, kopsterke, scorende, coachende, passende en sympathieke centrumspits die makkelijk zijn doelpunten meepikt. Hij kan zó naar Real Madrid!

Kortom, als je Beda wilt beoordelen komt er heel wat meer bij kijken. Als je tien volledige wedstrijden van de beloftes hebt gezien plus een aantal trainingen kun je pas een gefundeerd oordeel over Beda hebben. Als hij echt zo goed was dan had Sollied hem wel opgesteld, die man ziet hem elke dag.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor massan » 22-11-2008 12:24

Skopperij schreef:
Kortom, als je Beda wilt beoordelen komt er heel wat meer bij kijken. Als je tien volledige wedstrijden van de beloftes hebt gezien plus een aantal trainingen kun je pas een gefundeerd oordeel over Beda hebben. Als hij echt zo goed was dan had Sollied hem wel opgesteld, die man ziet hem elke dag.


"Do I tell you what to do with your wife??" :mrgreen:
Avatar gebruiker
massan
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 21-09-2007 08:36

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Lardy » 22-11-2008 20:38

Sorry jongens ik heb mij ernstig vergist, Beda is nog niet top, en Sibon speelt tegen Twente een berepartij dus waarom wisselen van spits.

Sorry :cry:
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor ItFean82 » 22-11-2008 20:41

Lekker makkelijk Lardy, denk dat we met Beda in de spits ook met 4-0 achter hadden gestaan.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Lardy » 22-11-2008 20:44

Misschien hadden we dan aanvallend wat kunnen brengen wat die draak die er nu staat is het aankijken niet waard.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor oldtimer » 23-11-2008 11:37

Beda had gisteren het verschil ook niet kunnen maken, maar het bevreemdt mij toch wat dat Sollied kennelijk de voorkeur geeft aan lichtgewichten als Narsingh en onze Poolse junior als bankbezetting.
Overigens irriteert het mij enigszins dat er zo over Sibon wordt gesproken, ook al presteert hij de laatste weken ( veel ) minder. Iets meer respect, graag.
oldtimer
Superster
 
Berichten: 4785
Geregistreerd op: 15-12-2005 17:13
Woonplaats: heerenveen

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Lardy » 23-11-2008 20:09

Sibon speelde gister slecht, de keuze voor Sibon was ook een rare. Twente heeft achterin Douglas, Braafheid en Wiellaert staan. 3 slopers die over de grond zeer kwetsbaar zijn, met een spits als Beda die toch bekender staat om z'n souplesse, dynamische bewegingen en iets meer bravoure was in zo'n wedstrijd ideaal. Van die lange lompe verdedigers moet je over de grond spelen, snel aanvallend voetbal.

Sollied had gekozen om te spelen zoals altijd, lange bal naar voren, ervanuitgaand dat Sibon het kopduel en aansluitende middenvelder.

Kortom, een wedstrijd tegen Twente is niks voor een lange statische spits.

Conclusie: Ik had liever een frivole spelers als Beda gezien.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Superfries88' » 23-11-2008 20:15

Een paar dingen Lardy:
1) dit is het Pedro Beda-topic, dus hier graag discussiëren over Beda ipv Sibon
2) je mening is wel duidelijk, dus steeds weer je mening verkondigen is overbodig en zelfs irritant

Bedankt! Nu weer on-topic!
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Lardy » 23-11-2008 20:17

Superfries88' schreef:Een paar dingen Lardy:
1) dit is het Pedro Beda-topic, dus hier graag discussiëren over Beda ipv Sibon
2) je mening is wel duidelijk, dus steeds weer je mening verkondigen is overbodig en zelfs irritant


1) Ik heb het over BEDA
2) Dit is een forum dus mag ik toch ook MIJN mening geven, daar het jij niks mee te maken.
3) Jij ook irritant
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Skopperij » 23-11-2008 20:20

Natuurlijk mag je je mening geven. Gráág zelfs, daarvoor hebben we dit forum, nietwaar? Ik ben blij dat je zo kickt op Pedro Beda, dan is er in ieder geval wat discussie mogelijk. Maar je hoeft niet op elk uur van de dag je mening te verkondigen. Als ik je nickname zie staan is Beda ongeveer het eerste waar ik aan denk. We wéten het nu wel. Dat bedoelt mijn collega-moderator. Als er weer aanleiding is mag je gerust Beda met hand en tand verdedigen. Als je maar niet dagelijks een Beda-preek houdt. Wat vind je er van als ik iedere dag vertel dat ik Beda een lul de behanger vindt? Juist.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Heerenveen rules » 23-11-2008 22:39

Lardy schreef:1) Ik heb het over BEDA
2) Dit is een forum dus mag ik toch ook MIJN mening geven, daar het jij niks mee te maken.
3) Jij ook irritant


Om maar even een duit in het zakje te doen Lardy. Je gemekker over Beda begint inderdaad echt irrittant te worden. Je hebt hem nog geen 90 min. zien spelen en nu ben je al voorzitter, penningmeester en secretaris van zijn fanclub. En dat voor een speler die alleen in het tweede zijn wedstrijdjes meepikt....... Misschien hebben de trainers een beter beeld van hem omdat ze hem dagelijks zien dan jij.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor sjoerdy88 » 24-11-2008 00:18

Laat ik me dan als eerste lid van de club aanmelden.

ik heb wel de meeste thuiswedstrijden van de beloftes gezien en ook op trainingen geweest en daar maakte Beda zeer zeker een goede indruk. Maar zoals vele op dit topic (denken/verwachten) is hij er idd nog niet helemaal.

Nog wat onrustig en vele acties hebben helaas nog geen redement. Maar dit word denk ik wel een speler waarvan we nog heel veel lol gaan beleven. Want de balvastheid,het inzicht en uitstekende techniek van deze jongen zijn zeer zeker niet over het hoofd te zien.
Stand your ground and fight
sjoerdy88
Selectiespeler
 
Berichten: 168
Geregistreerd op: 10-09-2007 20:25

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Marça » 26-12-2008 14:31

Gepland voor morgen (23), is het spel ten goede komen "Vrienden van Pedro Beda" x Press. Bevestigd de aanwezigheid van de speler Pedro Beda, 19 jaar oud, speler van Heerenveen, Nederland.

Naast Beda, gehonoreerd geval van Caxias doelman Rafael Lopes van Rio Grande do Sul in rekening wordt gebracht voor binnenkomst 1kg van niet-bederfelijke levensmiddelen. Er zal een heleboel Heerenveen shirt.

Van de 19HS, het spel zal beginnen om 20u de vrouwelijke en mannelijke in het gebied van Mara Miller, een voormalig Club Santa Marta. Het voedsel zal worden gedoneerd aan Kerstmis zonder honger campagne van Pan Fm.

De aanwezigheid van Keirrisson van Coritiba, is nog niet bevestigd.


Weet niet of het iets toevoegd aan dit topic, maar kwam het bovenstaande bericht tegen op een Braziliaanse site.
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Blizzard » 26-12-2008 14:45

De aanwezigheid van Keirrisson van Coritiba, is nog niet bevestigd.


Die Beda mag wel even een heel goed woordje doen over Heerenveen. Keirrison is één van de grootste spitsentalenten van dit moment uit Brasil. Al zou deze speler toch wel onhaalbaar zijn, ook omdat hij net naar Palmeiras is getransferreerd en omdat alle topclubs hem wel kennen :)

De spelers van Jong Heerenveen hebben dus vakantie?
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 42 gasten