Pedro Henrique (Beda)

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Pedro Henrique (Beda)

Berichtdoor Lardy » 21-10-2010 11:26

Marça schreef:
Lardy schreef:Echt jammer, was de ideale spits voor Feyenoord geweest.

Meen je dit nou serieus? Ik kan me indenken dat je een fan van Beda bent, dat ben ik zelf ook geruime tijd geweest, maar als je bij Emmen al geen potten kan breken wat moet hij dan bij Feyenoord? Laat hem in Brazilië eerst maar weer eens wat wedstrijden gaan spelen, wie weet dat het er later in Europa nog wel ergens uitkomt.

Hij heeft alles wat bij de aanval van Feyenoord ontbreekt, ik zie niet wat daar mis aan is.

Jurjenv schreef:En dan kan Evert ten Napel/ Frank Snoeks elke wedstrijd weer zeggen dat hij vroeger nog bij Heerenveen en Emmen heeft gespeeld.

En dat zijn zus een eigen bakkerij begonnen is in een klein dorpje in de binnenlanden van Brazilie.
Lardy
Superster

Berichtdoor Bubbe » 21-10-2010 11:43

Hij heeft een contract voor ongeveer 2 maanden...
Bubbe
Beheerder

Berichtdoor 1983 » 21-10-2010 12:11

Voor volgend seizoen in de Jupiler League bedoel je of wat? Nee, dit kun je toch niet serieus menen man. Bij Emmen trapte hij al geen deuk in een pakje boter laat staan bij Feyenoord. Dit is typisch zo'n jongen waarvan er heel veel zijn, alles met een bal kunnen maar een slechte mentaliteit en niet de echte wil om er te komen. Hier ga je nooit meer wat van horen.
1983
Superster

Berichtdoor Lardy » 21-10-2010 12:14

Superfries1983 schreef:

Voor volgend seizoen in de Jupiler League bedoel je of wat? Nee, dit kun je toch niet serieus menen man. Bij Emmen trapte hij al geen deuk in een pakje boter laat staan bij Feyenoord. Dit is typisch zo'n jongen waarvan er heel veel zijn, alles met een bal kunnen maar een slechte mentaliteit en niet de echte wil om er te komen. Hier ga je nooit meer wat van horen.

Goed man!
Lardy
Superster

Berichtdoor 1983 » 21-10-2010 13:04

Ja? wat wil je nou eigenlijk zeggen met die laatste reactie? Dat iemand veel met een bal kan wil nog niet zeggen dat het er ook uit komt. Of wou je zeggen dat Beda het goed heeft gedaan bij Emmen en dat Heerenveen hem zeer onterecht heeft laten gaan? en dat moet een versterking voor een zwalkend Feyenoord zijn. Laat me toch niet lachen man.
1983
Superster

Berichtdoor H-J » 21-10-2010 13:31

Superfries1983 schreef:Ja? wat wil je nou eigenlijk zeggen met die laatste reactie? Dat iemand veel met een bal kan wil nog niet zeggen dat het er ook uit komt. Of wou je zeggen dat Beda het goed heeft gedaan bij Emmen en dat Heerenveen hem zeer onterecht heeft laten gaan? en dat moet een versterking voor een zwalkend Feyenoord zijn. Laat me toch niet lachen man.

Hoezo niet, hij maakte een prima indruk bij al zijn invalbeurten voor Heerenveen! :erm:
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster

Berichtdoor Lardy » 21-10-2010 14:22

Superfries1983 schreef:Ja? wat wil je nou eigenlijk zeggen met die laatste reactie? Dat iemand veel met een bal kan wil nog niet zeggen dat het er ook uit komt. Of wou je zeggen dat Beda het goed heeft gedaan bij Emmen en dat Heerenveen hem zeer onterecht heeft laten gaan? en dat moet een versterking voor een zwalkend Feyenoord zijn. Laat me toch niet lachen man.

Dat jij zo zwart-wit redeneertis prima. Ik beoordeel wat de mogelijkheden van een speler zijn. Ik kijk niet puur naar resultaat van die 5 minuten bij Heerenveen en dat halve seizoen bij Emmen.
Lardy
Superster

Berichtdoor 1983 » 21-10-2010 14:34

Als hij die mogelijkheden die hij volgens jou heeft werkelijk waar zou hebben dan zou hij hier niet zo makkelijk zijn weggestuurd. Ik beoordeel hem inderdaad op de periode hier bij Heerenveen en Emmen. Niet zo gek ook want van iets anders ken ik hem niet. Uit die periode kan je duidelijk opmaken dat er iets niet klopt aan de mentaliteit van die jongen. Dat hij goed kan voetballen dat geloof ik heus wel. Maar lang niet iedereen die een geweldig talent ergens voor heeft gaat het redden. Je moet ook de juiste mentaliteit hebben om te slagen aan de top en juist daar ontbreekt het bij Beda aan als we afgaan op zijn periode hier in Nederland. Ik geloof niet dat een club als Feyenoord momenteel zit te wachten op iemand met zo een gebrekkige mentaliteit als Beda die zich ook nog eens nergens bewezen heeft op voetbal gebied. Dat jij daar anders over denkt prima. Hij zou wellicht wel lekker goedkoop voor ze zijn, dat dan weer wel.
1983
Superster

Berichtdoor Lardy » 21-10-2010 15:01

Superfries1983 schreef:Als hij die mogelijkheden die hij volgens jou heeft werkelijk waar zou hebben dan zou hij hier niet zo makkelijk zijn weggestuurd......

Paulo Henrique? Doet het geweldig in Belgie, hier ook weggestuurd. Ik krijg het idee dat Heerenveen helemaal geen tijd steekt in die jongens. Volgens Heerenveen moeten ze zich gedragen zoals een fries en anders ben je een moeilijk persoon.
Lardy
Superster

Berichtdoor Superfries88' » 21-10-2010 15:24

Lardy schreef:Paulo Henrique? Doet het geweldig in Belgie, hier ook weggestuurd. Ik krijg het idee dat Heerenveen helemaal geen tijd steekt in die jongens. Volgens Heerenveen moeten ze zich gedragen zoals een fries en anders ben je een moeilijk persoon.

Pardon? Als er één speler is waar Heerenveen waanzinnig veel tijd heeft gestoken, dan is dat wel Henrique. Die jongen heeft het puur en alleen aan zichzelf te danken dat men op een gegeven moment schoon genoeg van hem had. En dan kun je wel wijzen naar België, maar in zijn eerste seizoen was hier ook niet zoveel aan de hand. Dat kwam ook later pas. Laten we derhalve eerst even afwachten hoe het over enkele maanden of over een jaar met hem gaat. Het zou me helemaal niets verbazen als hij t.z.t. weer ter discussie staat.

Beda is hetzelfde verhaal. Ook die heeft zijn kansen echt wel gehad, maar simpelweg niet benut. Het houdt een keer op. Je kunt niet keer op keer alles door de vingers zien en iemand een nieuwe kans geven als het toch 0,0 oplevert. Beda heeft niets afgedwongen en dan verdien je niets meer dan via de achterdeur te vertrekken. Dan kun je wel roepen dat er nog meer begeleiding moet komen, maar dat vind ik onzin. We zijn geen sociale zorginstelling. Men schept voorwaarden en vervolgens moet je zelf de kansen grijpen. Doe je dat niet, dan ben je simpelweg ongeschikt. Profvoetbal is nu eenmaal hard.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor Gekko » 22-10-2010 06:35

Beide Henriques hebben meer gegokt en gezopen dan gepresteerd. Dan houdt het een keer op, ook omdat je andere jongens op verkeerde ideeën brengt als je er niet tegen op treedt.
Gekko
Superster

Berichtdoor Lardy » 31-01-2011 11:08

Voor diegene die nog willen weten wat deze held momenteel doet. Hij speelt momenteel bij Esporte Clube Bahia en stond gisteren in de basis tegen Fluminense.

Hier de beelden!

Bahia speelt in Rood-Blauw, en Beda heeft Nr. 50.
Lardy
Superster

Berichtdoor davp » 31-01-2011 18:29

Lardy, vanwaar heb jij zo'n grote adoratie voor Beda als ik vragen mag?
davp
Wereldspeler

Berichtdoor Lardy » 31-01-2011 22:01

Adoratie is wat overdreven, ik vond het gewoon een leuke speler om naar te kijken. Je moet overigens nou niet denken dat ik Beda aan het volgen ben in Brazilie. Was aan het kijken waar hij beland was en kwam dit toen tegen.
Lardy
Superster

Berichtdoor Gekko » 01-02-2011 09:42

Blij dat jij geen scouting doet voor Heerenveen. Dan zaten we met allemaal mooie jongens die niet kunnen voetballen.
Gekko
Superster

Berichtdoor Lardy » 01-02-2011 10:03

Gekko schreef:Blij dat jij geen scouting doet voor Heerenveen. Dan zaten we met allemaal mooie jongens die niet kunnen voetballen.

Haha, ik kijk hoe die voetbalt en met leuke speler bedoel ik een speler die wel aardig kan ballen.
Lardy
Superster

Berichtdoor Lardy » 20-07-2012 18:10

Hij heeft 3 weken geleden een contract getekend bij Moreirense FC. Komend jaar spelend in de hoogste divisie in Portugal, maar heeft 2 dagen geleden z'n contract ingeleverd omdat hij niet kon aarden in Portugal naar het schijnt. Beetje merkwaardig aangezien Portugal en Brazilië niet een hele overgang is. Misschien later meer.....

Afbeelding
Lardy
Superster

Berichtdoor Lipton » 20-07-2012 19:17

Lardy schreef:Hij heeft 3 weken geleden een contract getekend bij Moreirense FC. Komend jaar spelend in de hoogste divisie in Portugal, maar heeft 2 dagen geleden z'n contract ingeleverd omdat hij niet kon aarden in Portugal naar het schijnt. Beetje merkwaardig aangezien Portugal en Brazilië niet een hele overgang is. Misschien later meer.....

Naast een waardeloze voetballer ook nog eens een waardeloze kerel.
Lipton
Superster

Berichtdoor Stiffie » 21-07-2012 20:55

Hoorde dat hij nog steeds schulden heeft uitstaan voor het appartement dat hij in Heerenveen bewoonde. Daar draait SC Heerenveen nu voor op. Beetje een flierefluiter die zijn voetbaltalent verkwanseld lijkt mij.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster

Berichtdoor Ebiede » 22-07-2012 07:49

Stiffie schreef:Hoorde dat hij nog steeds schulden heeft uitstaan voor het appartement dat hij in Heerenveen bewoonde. Daar draait SC Heerenveen nu voor op. Beetje een flierefluiter die zijn voetbaltalent verkwanseld lijkt mij.

Dat zou wel heel dom zijn van Heerenveen, waarom zouden zie de schulden van een particulier moeten betalen?
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor Stiffie » 22-07-2012 08:36

Omdat Heerenveen in het appartementencomplex de nodige appartementen huurt met en voor spelers en de vereniging van Eigenaren / medebewoners te vriend moet houden. Ik weet niet precies hoe het zit maar Beda had daar nog schulden (wellicht servicekosten) waar Heerenveen voor opdraait.
Born to party, forced to work
Stiffie
Superster

Berichtdoor Lipton » 24-10-2012 08:42

Beda is weer in Friesland, bij zijn gast gezin in Akkrum. Het schijnt dat SWZ hem wil proberen te halen.
Lipton
Superster

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 24-10-2012 09:56

Die kunnen inderdaad wel een spits gebruiken.
Corruption is everywhere, fight it!
Fanatic 4-ever
Superster

Berichtdoor Vrieskist » 25-10-2012 09:24

Die heeft ook een goede carriere opgebouwd ..
Vrieskist
Superster

Berichtdoor Otsje P » 25-10-2012 10:02

De mentaliteit van die boys..... Oh, oh, wat is dat toch zonde. Ze kunnen heus wel wat, maar ze denken bij hun 1e fatsoenlijke contract dat ze het gemaakt hebben, en dat ze binnen zijn. Echter, zodra dat contract afloopt, en ze niet meer 250 k per jaar binnen krijgen, dan blijkt dat hun levensstijl snel een gat in de financiën slaat. Misschien komt dan het besef dat er gewerkt moet worden. Hoe eerder ze deze knauw krijgen, hoe eerder ze in de gaten hebben hoe het werkt. Misschien is er nog hoop voor dit mantsje.
Otsje P
Superster

Berichtdoor Lardy » 07-10-2014 14:48

Deze baas voetbalt inmiddels in de Segunda Division B, het derde niveau in Spanje. Zal zo'n jongen ook spijt krijgen, later als hij gestopt is met voetballen, dat hij met zijn talent niks heeft gedaan? We hebben helaas teveel van dit soort jongens gezien bij Heerenveen.
Lardy
Superster

Berichtdoor Knipecity » 07-10-2014 20:39

Lardy schreef:Deze baas voetbalt inmiddels in de Segunda Division B, het derde niveau in Spanje. Zal zo'n jongen ook spijt krijgen, later als hij gestopt is met voetballen, dat hij met zijn talent niks heeft gedaan? We hebben helaas teveel van dit soort jongens gezien bij Heerenveen.

Toch steun jij hem nog steeds met zijn foto :?
Knipecity
Superster

Vorige

Keer terug naar Oud-spelers