Paweł Wojciechowski

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 722
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

viewtopic.php?f=12&t=4234

Ergens op een sportpark in hoogezand...
.-
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

ItFean82 schreef:Hij is lange tijd geblesseerd geweest na die bewuste wedstrijd tegen AZ.
Hij heeft tussen de bedrijven door wel enkele wedstrijden voor de A junioren gespeeld.
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Hij heeft gisteren meegedaan in de bekerfinale en scoorde daar de 3-0. Is dus weer helemaal op de goede weg, en kan nu ook eerst van zijn vakantie genieten.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

FeanFanForLife schreef:Hij heeft gisteren meegedaan in de bekerfinale en scoorde daar de 3-0. Is dus weer helemaal op de goede weg, en kan nu ook eerst van zijn vakantie genieten.
Da`s goed nieuws! Hoe speelde ie verder?
Miereneukert!
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Ik ben er zelf niet geweest, maar heb van mensen die er wel waren begrepen dat hij goed speelde. Zag net op de officiele site dat daar ook staat dat hij een uitstekende wedstrijd heeft gespeeld. Heb net nog even met hem gesproken, en hij was zelf ook erg tevreden over de wedstrijd en gaat nu van zijn vakantie genieten in Polen. Hij hoopt volgend seizoen aan te sluiten bij de beloftes en meer te spelen zodat hij kan laten zien waarom hij gekomen is.
El Conde
Selectiespeler
Berichten: 632
Lid geworden op: 13-04-2009 10:14

Bericht door El Conde »

Veel aandacht voor een A-junior hier die nog lang niet klaar is voor het 1e.... :roll:
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

El Conde schreef:Veel aandacht voor een A-junior hier die nog lang niet klaar is voor het 1e.... :roll:
Wat is nog lang niet klaar voor het eerste? Hij heeft zelfs een keer meegespeeld en gescoord in de eredivisie dus niet zo heel vreemd dat men zich afvraagt hoe het nu met hem staat lijkt mij.
El Conde
Selectiespeler
Berichten: 632
Lid geworden op: 13-04-2009 10:14

Bericht door El Conde »

Hij speelde toen omdat er heel veel afwezigen waren en ondanks die 'lucky' goal acht ik hem nog lang niet klaar voor het echte werk. Niet voor niets speelde hij daarna nauwelijks bij de beloftes, maar vooral bij de A's.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

hahah wat een opmerking. "Veel aandacht voor een A-junior hier die nog lang niet klaar is voor het 1e"

DUS?
Net alsof je pas aandacht aan een speler moet geven die in het 1ste zit. Als iemand talent erkend in de A-junioren kan daar over gepraat worden. En lucky goal ofniet, hij doet het toch maar.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

El Conde schreef: Niet voor niets speelde hij daarna nauwelijks bij de beloftes, maar vooral bij de A's.
Hij is heel veel geblesseerd geweest, dat is ook een reden waarom hij bijna helemaal niet heeft gespeeld.
Op naar het volgende seizoen....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Gister zat Pawel op de bank, om de 2e helft niet terug te keren, opvallend!
Hij had van mij na 8 minuten Grindheim al mogen vervangen.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Inderdaad. Wat speelde Grindheim slecht! Had Kalou voor hem verwacht..
SCH
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Spelers als Grindheim en Svec zijn sterkhouders in een team gedurende een hele wedstrijd. Een paar slechte momenten betekent niet dat ze geen inbreng meer hebben. Deze jongens dragen het hele team, vormen het fundamenent en zijn ook van grote waarde als ze niet zelf alles goed doen. Kijk maar eens hoe Beerens profiteert van het feit dat deze beide spelers met een hoge handelingssnelheid (de hoogste van de totale selectie) met de tijd geven door de individuele actie (die nog mee rmoet opleveren maar dat is een ander verhaal). Daar kun je een Wojchiechowski in de verste verte nog niet mee vergelijken. Laat staan dat je na 8 minuten "slecht spelen" een van de dragers van je team moet vervangen. Daarmee zou je het hele teamfundament weg halen.
noram
Jeugdspeler
Berichten: 34
Lid geworden op: 29-11-2006 18:31

Bericht door noram »

Hoop dat de blessure die deze jongen vanavond opliep tijdens de wedstrijd met het beloftenteam niet al te ernstig is..
al zag het er niet best uit...
Gebruikersavatar
Willyfean
Invaller
Berichten: 493
Lid geworden op: 03-01-2008 19:46
Locatie: Sneek

Bericht door Willyfean »

In de groepsfase Europa League kan interim-trainer Jan de Jonge van sc Heerenveen over een uitgebreide selectie beschikken. Tot dusver speelde de ploeg al twee Europese duels, maar omdat de transfermarkt pas vorige week werd gesloten mocht de definitieve spelerslijst pas recent worden ingeleverd. Op de lijst van Heerenveen staan 32 spelers, inclusief nieuweling Oussama Assaidi.

De Europese selectie van sc Heerenveen:
Doel:
Martin Lejsal (24)
Brian Vandenbussche (25)
Diederik Bangma (27)
Verdediging:
Kristian Bak Nielsen (3)
Michel Breuer (4)
Michael Dingsdag (5)
Igor Djuric (6)
Daryl Janmaat (19)
Goran Popov (20)
Bart de Groot (30)
Johnny de Vries (33)
Gerry Koning (37)
Jeffrey Gouweleeuw (38)
Rico Wolven (40)
Middenveld:
Viktor Elm (7)
Geert Arend Roorda (9)
Mika Väyrynen (10)
Michal Svec (15)
Christian Grindheim (17)
Hernán Losada (23)
Björn Jonsson (29)
Arnór Smárason (31)
Pele van Anholt (45)
Aanval:
Roy Beerens (8)
Michal Papadopulos (11)
Paulo Henrique (12)
Tarik Elyounoussi (13)
Patrik Ingelsten (14)
Oussama Assaidi (22)
Richard Stolte (32)
Gerald Sibon (35)
Luciano Narsingh (43)
Geen Wojciechowski dus...
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Waarschijnlijk is hij hier nog niet lang genoeg om als home-grown player mee te tellen. Aangezien hier een minimum aantal spelers op moet staan die home-grown zijn zal de voorkeur dan naar andere jeugdspelers gaan.
Alfred
Wereldspeler
Berichten: 2305
Lid geworden op: 02-12-2002 21:53

Bericht door Alfred »

Ik zie Kalou ook niet?
SCH-FAN
Wereldspeler
Berichten: 1109
Lid geworden op: 22-08-2007 15:21

Bericht door SCH-FAN »

Stiffie schreef:Ik zie Kalou ook niet?
Nee ik ook niet. Zouden ze toch niet vergeten zijn?
Twente heeft een Cheik maar wij hebben de Koning!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Het kan natuurlijk zo zijn dat ze geen ruimte meer voor hem hadden. Het is natuurlijk zo dat je een aantal spelers op de lijst moet hebben die opgeleid zijn bij Heerenveen of in iedergeval in Nederland. Kalou zou daar wel eens slachtoffer van geworden kunnen zijn.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Ik dacht trouwens dat je maar 25 man mocht inschrijven voor een Europees toernooi. Of heb ik teveel FM2009 gespeeld? :lol:
Gebruikersavatar
jeewee
Selectiespeler
Berichten: 722
Lid geworden op: 27-03-2009 23:56
Locatie: Aldeboarn

Bericht door jeewee »

Ik zie Steppe ook niet... Zou die ook weer lang aan de kant zitten :(
.-
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik denk dat hij weer een balkon heeft beklommen....
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Blizzard schreef:Ik dacht trouwens dat je maar 25 man mocht inschrijven voor een Europees toernooi. Of heb ik teveel FM2009 gespeeld? :lol:
Ja, viel mij ook al op :lol: Of zou je een soort van reservelijst mogen hebben van 7 spelers?
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

We gaan een beetje offtopic, maar Kalou heeft zelfs al gespeeld in die Europa League dit seizoen. Dan lijkt het me dat hij sowieso op die lijst moet staan.
Ladies and gentleman: We've got him!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Volgens mij mag je een speler nog vervangen voor de definitieve lijst moet worden ingeleverd. Kalou mag dus vervangen worden indien andere spelers belangrijker worden geacht.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Hoe staat het met deze jongen? Hij is weer fit en ik las dat hij weer belangrijk is voor het tweede. Hij verdient dan toch zeker ook eens een kansje bij het eerste? Je ziet bij Assaidi wat speeltijd in het eerste en vertrouwen allemaal kan betekenen.

Als ik die Losada elke keer weer op zie draven springen de tranen me in de ogen. Ongelofelijk hoe lang "oudgedienden" mogen blijven falen.
The two most powerful warriors are patience and time.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Voorstopper schreef:
Als ik die Losada elke keer weer op zie draven springen de tranen me in de ogen. Ongelofelijk hoe lang "oudgedienden" mogen blijven falen.
Tsja, dan kun je wel 11 namen opnoemen die in het 2e mogen gaan spelen.
Neemt niet weg dat spelers als Narsingh, Fazli en Wojciechowski het gewoon goed doen de laatste tijd, en zeker een kans verdienen.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Tja...waar is deze speler gebleven?
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Speelde 1 x in de basis en was toen echt goed. Wanneer krijgt ie weer een kans?
100% achter Marco van Basten!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Deze jongen heeft vaak een blessure, vaak van die kleine blessures als verstuikte enkel of een tikje op de knie.
Daardoor zit hij zelden of nooit op de bank, helaas! Want hij doet het wekelijks goed bij de beloftes!
Plaats reactie