Paweł Wojciechowski

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Gekko schreef:Misschien dat Sparta voor hem interessanter en uitdagender is dan Emmen. Sparta zal bovenin meedraaien.
Inderdaad, bovendien ziet Everse het in hem zitten, maar als ik het goed heb zoeken ze bij Sparta vooral ervaring.
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler
Berichten: 509
Lid geworden op: 06-07-2009 09:40

Bericht door VeurAltiedEmmn »

Gekko schreef:Misschien dat Sparta voor hem interessanter en uitdagender is dan Emmen. Sparta zal bovenin meedraaien.
Emmen misschien ook (oke, niet zo hoog als Sparta waarschijnlijk, maar toch). Het is wat mij betreft stuitend en veelzeggend dat zo'n snotneus zichzelf te goed vind om een voorhoede te vormen met Hans Denissen en Ruud ter Heide. Hij heeft niets bewezen wat ook maar doet vermoeden dat hijzelf van een hoger niveau is. Bovendien zijn de jongens die echt de wil hadden om te slagen bij Emmen, ook allemaal geslaagd (Houtkoop, Zeinstra, Poldervaart en in mindere mate Bergsma), dus zijn argument is gewoon kul. Of hij moet bedoelen dat hij zelf net zo'n beroerde mentaliteit heeft als bijvoorbeeld Beda en Etemadi.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Deze jongen zit wel anders in elkaar dan de genoemde voorbeelden. Ik kan me wel voorstellen dat hij weinig hoop put uit de situatie van deze jongens. Vergeet niet, we hebben het hier over iemand die net geen tiener meer is en niet zo afweegt als wij dat doen. Hij kijkt naar leeftijdsgenoten die het in Emmen niet goed deden en het niet naar hun zin hadden en wellicht ook naar de resultaten van Emmen. Dan moet je al heel sterk in je schoenen staan om daardoor heen te kijken en het als een stap voorwaarts voor jezelf te zien. Het gat is groot qua niveau, beleving, begeleiding en noem maar op.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij heeft natuurlijk wel iets bewezen, anders scoor je niet tegen AZ en PSV, hoewel hij niet geweldig speelde als linksbuiten dit seizoen. Hij kan in potentie een hele belangrijke speler worden voor Emmen. Ik snap best dat hij het niet ziet zitten om naar Emmen te gaan, mede door de problemen bij Emmen vorig seizoen.
Maar daar heeft iedereen van geleerd, en ik denk dat Emmen volgend seizoen een prima team krijgt, en daar kan Pawel veel leren.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

VeurAltiedEmmn schreef:[ Het is wat mij betreft stuitend en veelzeggend dat zo'n snotneus zichzelf te goed vind om een voorhoede te vormen met Hans Denissen en Ruud ter Heide. Hij heeft niets bewezen wat ook maar doet vermoeden dat hijzelf van een hoger niveau is.
Precies, deze jongen heeft het niveau nog lang niet en dan niet naar Emmen willen. Weg met zulke omhooggevallen figuren.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2028
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

VeurAltiedEmmn schreef:Bovendien zijn de jongens die echt de wil hadden om te slagen bij Emmen, ook allemaal geslaagd (Houtkoop, Zeinstra, Poldervaart en in mindere mate Bergsma), dus zijn argument is gewoon kul. Of hij moet bedoelen dat hij zelf net zo'n beroerde mentaliteit heeft als bijvoorbeeld Beda en Etemadi.
Het gaat mij te kort door de bocht om te zeggen dat het hier om een omhooggevallen 'jochie' gaat met een gebrek aan mentaliteit. De jongens die je noemt die geslaagd zijn, zijn niet voor niets allemaal Nederlandse jongens. Brazilianen moet je niet naar Emmen sturen, dan vraag je om problemen. Maar goed, dat is mijn mening.

(Al moet ik zeggen dat ik meer verwachtingen had van een Pedro Beda. Dat Etemadi niet slaagt verbaast mij niks, in die jongen heb ik nooit zien zitten.)

Wojciechowski is inmiddels geloof ik ook al redelijk vernederlandst, maar ik kan me heel goed voorstellen dat hij niet naar Emmen wil. Ik neem aan dat spelers onderling vaak over Emmen praten en dat hij met het oog op zijn carrière op dit moment niet een stapje wil terugdoen. Hij heeft tenslotte ook al redelijk vaak meegedaan in het eerste elftal hier.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het is wel erg makkelijk om Wojciechowski af te schilderen als een omhooggevallen figuur. Eerlijk gezegd snap ik die jongen zelf wel na het desbetreffende artikelen gelezen te hebben. Hij heeft bij Heerenveen toch al een beetje status opgebouwd en daarop wil hij voort gaan bouwen. Als hij dan ziet hoe diverse spelers terug zijn gekomen van die verhuurperiode, dan kan ik me best voorstellen dat je als (buitenlandse) speler uit dezelfde leeftijdscategorie even zoiets hebt van: doe mij maar niet.

Verder zie ik hem nergens eisen stellen. Misschien wijst hij Emmen wel puur en alleen af vanwege zijn idee over die club. Het kan best zijn dat hij een redelijke club uit de Ere-of eerste divisie wél ziet zitten om aan uitgeleend te worden. Ik zou Sparta niet eens zo onlogisch vinden, maar ik zou het ook niet gek vinden als je hem een jaartje laat rijpen bij een Excelsior onder Pastoor.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Sorry hoor maar de talenten die naar Emmen zijn gegaan zijn allemaal niet "geslaagd". Poldervaart, Houtkoop en Bergsma hebben het misschien leuk gedaan bij Emmen, ze mogen allen niet verder bij Heerenveen. Tel daarbij op dat de verhuur van Etemadi, Lazaro en Beda ook geen succes was en ik snap zijn redenering wel. Alleen Zeinstra heeft nog toekomst bij onze club.

Toch denk ik dat het voor hem beter is om wel te gaan naar Emmen. De situatie bij Emmen is niet vergelijkbaar met die van vorig seizoen. De selectie is nu een stuk beter, waardoor het niveau ook hoger wordt. Dat hadden ze hem misschien wat meer duidelijk moeten maken. Hij kijkt waarschijnlijk alleen naar de situatie van de oude huurlingen, en dan is het vooruitzicht niet zo rooskleurig.
Op naar het volgende seizoen....
gerdykster
Wereldspeler
Berichten: 1222
Lid geworden op: 30-06-2008 11:37

Bericht door gerdykster »

Pavel heeft niet getraind. Hij stond in zn kloffie langs de kant. Hij zal eerst moeten tekenen voordat hij mag trainen.
Wanneer krijgen wij weer eens waar voor ons geld?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Wojciechowski gaat inderdaad weg, begreep ik van iemand die met hem sprak. Zelf ving ik op dat hij best in een land als Duitsland zou willen spelen.
Feanfan 1
Forumicoon
Berichten: 7715
Lid geworden op: 11-07-2003 13:37

Bericht door Feanfan 1 »

' schreef:'Wojciechowski voor twee jaar naar Willem II'
Pawel Wojciechowski lijkt zijn voetbalcarrière te blijven vervolgen in de Eredivisie. Volgens Omrop Fryslân gaat de Poolse aanvaller (20) aan de slag bij het Willem II van trainer Gert Heerkes. Donderdag zal hij rond de tafel met technisch directeur Henry van der Vegt, die met hem wil praten over een dienstverband voor een tweetal seizoenen.

Wojciechowski kan transfervrij overstappen naar Willem II. De laatste jaren kwam de aanvaller uit voor sc Heerenveen, waarvoor hij tweemaal scoorde in negen wedstrijden. Omdat een verhuurperiode aan FC Emmen werd afgewezen kwamen beide club niet tot een akkoord over een nieuwe verbintenis.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Bij Willem II zien ze in Pawel een geweldig talent en een mogelijke verlosser. Ach, ik gun het hem wel. Waarschijnlijk blinkt hij op dat niveau wel uit ;)
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Cyn schreef:Bij Willem II zien ze in Pawel een geweldig talent en een mogelijke verlosser. Ach, ik gun het hem wel. Waarschijnlijk blinkt hij op dat niveau wel uit ;)
nou ik moet het nog zien. Is wel een heel ander soort voetbal. Kon hem wel eens vies tegen gaan vallen.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik denk dat Willem 2 een prima club voor hem is om te ontwikkelen, wat hij juist op dit moment nodig heeft is het spelen in een eerste elftal om ervaring op te doen.
Als je kijkt naar zijn potentie, kwaliteiten en leeftijd kan hij in no-time uitgroeien tot een basis speler bij Willem 2.
Hij is 2,5 jaar bij sc Heerenveen geweest en is in totaal ongeveer een jaar geblesseerd geweest, erg jammer, als hij fit blijft bij Willem 2 zie ik hem nog wel uitgroeien tot een belangrijke speler voor die club.
Annie!
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 11-09-2009 13:52
Locatie: Steenwijk

Bericht door Annie! »

Hij wil niet bij Emmen spelen, maar wel bij Willem 2?
Speelt hij in seizoen 2011-2012 als nog in de eerste divisie.
Kan hij beter bij Heerenveen bijtekenen, en verhuurd worden aan Emmen..
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Haha, echt als ik mag kiezen tussen de Eredivisie en FC Emmen dan kies ik toch echt voor de Eredivisie!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Annie! schreef:Hij wil niet bij Emmen spelen, maar wel bij Willem 2?
Speelt hij in seizoen 2011-2012 als nog in de eerste divisie.
Nu kan hij zich laten zien in de Eredivisie. Ik kan die keuze wel begrijpen. Pawel weet natuurlijk zelf ook wel dat hij niet een grote club uit de Eredivisie gekozen heeft. Maar hij kan in de Eredivisie beter worden dan bij FC Emmen in de eerste divisie met alle respect.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Willem II contracteert Pawel Wojciechowski

3/7/2010 - De 20-jarige Pool Pawel Wojciechowski tekent voor twee seizoenen bij Willem II. De aanvaller speelt sinds 2008 bij sc Heerenveen. Als 18-jarige maakte hij zijn debuut op 1 november 2008 in de Eredivisie. Zijn contract liep af bij de Friezen, waardoor hij transfervrij naar Tilburg komt.

Wojciechowski is de negende nieuwe A-selectiespeler. De andere nieuwelingen zijn Lasnik, Hakola, Vossebelt, Ippel, Hutten, Gravenbeek, van Zaanen en Kuperus. Deze spelers worden net als de andere selectiespelers zondag aan de supporters gepresenteerd tijdens de Koningsdag om 13.00 uur in het stadion.
Bron: www.willemII.nl
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Wojchiechowski heeft zojuist wellicht een zware (knie) blessure opgelopen, lees ik net op Twitter.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

'Zware blessure Willem II-aanwinst Wojciechowski'
Willem II houdt zijn hart vast voor de fysieke gesteldheid van Pawel Wojciechowski. De vleugelaanvaller viel donderdag uit in een oefenduel met Jong Ajax.
Het duel vond plaats in het kader van het Maritiem toernooi in Den Helder. De ernstig ogende knieblessure van Wojciechowski ontstond na een grove charge van Ajax-middenvelder Mitchell Donald, weet het Brabants Dagblad.

Willem II nam Wojciechowski onlangs over van sc Heerenveen, waar de Pool zijn aflopende contract niet wenste te verlangen. De oefenpot met Jong Ajax eindigde overigens in 0-0.
voetbalprimeur.nl
Sneue bak voor die jongen.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Schijnt een probleem met de meniscus te zijn.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Superfries88' schreef:Schijnt een probleem met de meniscus te zijn.
Daar ben je wel een paar maanden mee zoet, toevallig een vriendin die ook een klapper maakte en haar meniscus beschadigde.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Cyn schreef: Daar ben je wel een paar maanden mee zoet, toevallig een vriendin die ook een klapper maakte en haar meniscus beschadigde.
Heeft ze verder wel een leuke nacht beleefd? ;)

Jammer voor Pawel, kan je je eindelijk bewijzen en dan overkomt je zoiets. Dat gun je niemand natuurlijk.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Eric schreef:Heeft ze verder wel een leuke nacht beleefd? ;)
Sinds wanneer is een wedstrijd NK turnen in de nacht? :lol:
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Cyn schreef: Sinds wanneer is een wedstrijd NK turnen in de nacht? :lol:
'die ook een klapper maakte' wordt dan in mijn omgeving wat anders opgevat ;)
Gebruikersavatar
Jurjenv
Wereldspeler
Berichten: 1980
Lid geworden op: 20-08-2009 19:31

Bericht door Jurjenv »

Diezelfde Donald zei dat Heerenveen schoppende boeren waren toch?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Is dus inderdaad lang uitgeschakeld:
Willem II-aanwinst Pawel Wojciechowski kan pas in het volgende kalenderjaar weer in actie komen voor zijn nieuwe werkgever. De Pool raakte donderdagavond in de oefenwedstrijd tegen Jong Ajax geblesseerd aan zijn knie en staat minimaal vijf maanden aan de kant. De kans is aanwezig dat hij zelfs het gehele seizoen moet missen.

Wojciechowski raakte geblesseerd na een grove charge van Mitchell Donald, die vorig jaar nog op huurbasis voor Willem II uitkwam. Direct werd duidelijk dat het er niet goed uitzag voor de twintigjarige middenvelder en het Brabants Dagblad weet dat uit eerste onderzoek is gebleken dat de kruisband van Wojciechowski is ingescheurd of mogelijk helemaal is afgescheurd.

In het laatste geval mist Wojciechowski waarschijnlijk het hele seizoen, terwijl hij ongeveer vijf maanden buitenspel zal staan wanneer de kruisband is ingescheurd. Maandag wordt na een MRI-scan de definitieve diagnose vastgesteld. Wojciechowski moet zodoende voorlopig wachten op zijn competitiedebuut voor Willem II; vorig jaar speelde hij voor SC Heerenveen wel al in de Eredivisie.
(Voetbalzone)
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Helaas maar waar:
Voor Pawel Wojciechowski is het nog maar net gestarte seizoen al weer voorbij. Een mri-scan wees maandag uit dat de Poolse aanvaller van Willem II een kruisband af heeft gescheurd.

Wojciechowski raakte donderdag geblesseerd in de vriendschappelijke wedstrijd tegen Jong Ajax (0-0). Onderzoek een dag na het oefenduel wees op een beschadigde kruisband, waardoor de aanvaller al wist dat hij rekening moest houden met een herstelperiode van minimaal een halfjaar.
vi.nl
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Willem II neemt Wojciechowski mee naar Turkije
Pawel Wojciechowski gaat met Willem II mee op trainingskamp naar Turkije. De Poolse aanvaller raakte in de voorbereiding op dit seizoen zwaar geblesseerd aan zijn knie. Het herstel van Wojciechowski verloopt voorspoedig. Om hem weer bij de groep te betrekken neemt trainer Gert Heerkens hem mee naar Turkije.

Wie wel thuis achterblijft is Maceo Rigters. Volgens de medische staf is de voormalig jeugdinternational niet fit genoeg. De spits heeft een aangepast trainingsschema gekregen om zo snel mogelijk fit te worden, laat Willem II op de clubwebsite weten.

Juha Hakola, Andreas Landgren en Evgeni Levtsjenko zijn voldoende hersteld van hun blessures en kunnen gewoon mee op trainingskamp. Willem II staat met slechts vier punten helemaal onderaan in de Eredivisie.
Bron: Goal.com
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ze hadden Rigters wel mee moeten nemen en terg laten fietsen. Mooi dat Pawel weer op de weg terug is.
Plaats reactie