Paweł Wojciechowski

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

Flying Tilster schreef:
Op dit moment is hij nog niet goed genoeg om voor een basisplaats in aanmerking te komen. Omdat hij toch aan voldoende speelminuten moet komen is FC Emmen helemaal niet zo'n slecht idee. Je speelt dan in ieder geval een trapje hoger dan bij de beloften.
Jah en je moet als speler toch ook in jezelf willen investeren. Natuurlijk is het een teleurstelling als je terug moet naar een minder team. Maar dan heb je wel een seizoen lang de kans om het ongelijk te bewijzen van Heerenveen. En als je dan terug zou kunnen worden gehaald in de winter ofzo dan denk ik dat je in jezelf zou moeten investeren. Want van op de bank zitten wordt je volgens mij ook niet beter. En de selecties worden ook overal kleiner dus je moet nog maar kijken waar je nu aan de bak kan.
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Als je kijkt naar welke spelers er vorig jaar geslaagd zijn bij Emmen kan ik me voorstellen dat Pawel er niet echt voor warm loopt. Als Nederlander zijnde is dat anders, maar voor buitenlandse jongens denk ik dat het echt mentaal een stuk zwaarder is.

Ik zou zelf ook echt niet in Emmen willen wonen/werken.. Kan me voorstellen dat hij verder wil kijken.
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler
Berichten: 509
Lid geworden op: 06-07-2009 09:40

Bericht door VeurAltiedEmmn »

Met alle respect hoor, maar Heerenveen heeft meer te bieden dan Emmen? Wel even realistisch blijven alstublieft.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

VeurAltiedEmmn schreef:Met alle respect hoor, maar Heerenveen heeft meer te bieden dan Emmen? Wel even realistisch blijven alstublieft.
Qua plaats heeft Emmen inderdaad meer te bieden. Echter Pawel scoorde 2 keer in een inval beurt en denkt nu dat hij het niveau van Heerenveen aankan. Dan is Emmen inderdaad op voetbal gebied een flinke stap terug.
Gebruikersavatar
paparazzi
Forumicoon
Berichten: 5123
Lid geworden op: 17-02-2005 16:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door paparazzi »

VeurAltiedEmmn schreef:Qua plaats heeft Emmen inderdaad meer te bieden..
Vertel, waar zit `m dat dan in ; de ZOO? :D
Miereneukert!
Gebruikersavatar
Marça
Verified
Wereldspeler
Berichten: 2046
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Ik doel niet eens zo zeer op de plaats Emmen, maar meer op het verschil in faciliteiten en het niveau van zijn medespelers. Wojciechowski kon hier zo nu en dan meetrainen met de eerste selectie en heeft zijn minuten gemaakt in het Abe Lenstra Stadion. Ik kan me heel goed voorstellen dat dat wel motiverend is en een stap terug naar middenmoot eerste divisie niet.

Datzelfde verhaal geldt ook voor de Brazilianen denk ik. Die hoopten op een kans in het eerste van Heerenveen en werden min of meer gedwongen om naar Emmen te gaan. Ik kan me niet voorstellen dat dat allemaal vrijwillig is gegaan.

Ik ben zelf overigens nooit bewust in Emmen geweest dus daar kan ik geen mening over vormen.
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler
Berichten: 509
Lid geworden op: 06-07-2009 09:40

Bericht door VeurAltiedEmmn »

Ik denk dat je zonder te overdrijven kunt zeggen dat qua plaats Emmen in alle opzichten een maatje groter is dan Heerenveen, behalve op sportgebied.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

VeurAltiedEmmn schreef:Ik denk dat je zonder te overdrijven kunt zeggen dat qua plaats Emmen in alle opzichten een maatje groter is dan Heerenveen, behalve op sportgebied.
Het ging zich om het presteren op welk niveau. Heerenveen speelt veel hoger dan Emmen en daarom zou verhuur naar Emmen best ervaren kunnen worden als een stap terug.
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler
Berichten: 509
Lid geworden op: 06-07-2009 09:40

Bericht door VeurAltiedEmmn »

Tuurlijk, dat begrijp ik ook wel. Maar het was meer een reactie op ''ik zou ook niet in Emmen willen wonen/werken''.
Maar laten we maar weer ontopic gaan.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Marça schreef:Ik kan me heel goed voorstellen dat dat wel motiverend is en een stap terug naar middenmoot eerste divisie niet.
.
Een stap terug? Deze jongen schat zichzelf wat te hoog in. Een paar speelminuten in het eerste en Emmen is niet goed genoeg voor meneer...... Wat een misplaatste arrogantie. Hij heeft maar beperkte kwaliteiten dus hij moet blij zijn dat Heerenveen hem nog een kans wil geven.
Gebruikersavatar
Eric
Superster
Berichten: 3079
Lid geworden op: 08-12-2002 12:00
Locatie: Rotterdam

Bericht door Eric »

Waarom niet naar een club als Excelsior/Sparta/De Graafschap sturen? Stukje hoger niveau en dus meer ervaring.
Gebruikersavatar
sibon time
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 06-06-2003 17:02
Locatie: Gorredijk

Bericht door sibon time »

Deze jongen wil blijkbaar altijd spelen en dat lukt dus niet bij Heerenveen. Jans zal plannen hebben waar hij niet direct in beeld is. Bij Emmen had hij waarschijnlijk wel een vaste plaats af kunnen dwingen.
Was een mooie kans voor hem geweest om zich in de kijker te spelen en misschien in de winterstop al weer terug kunnen keren, als hij zich goed door had ontwikkeld. Hij zal zichzelf dan wel heel goed vinden, heeft ook wel potentie maar is nog niet goed genoeg.
El Blanquito
Nieuw talent
Berichten: 85
Lid geworden op: 08-01-2009 18:36

Bericht door El Blanquito »

Lijkt mij een logisch stap van onze poolse vriend dat hij naar een andere club gaat in de eredivisie/top jupiler league. Kan het niveau van HVN niet aan. echter vind ik zijn keus om niet naar Emmen te gaan zeer begrijpelijk. Als voetballer wil je het maximale uit je carriere halen. Dus ook op een hoog niveau trainen (werken). Als je dan HVN1/HVN2 en Emmen vergelijkt is dat wel een erg groot verschil. Denk dat we hem nog wel ergens terug zien op de NL-velden , maar niet bij Emmen.
Heeft HVN ook niet een samenwerking met Sparta? Misschien is excelsior wel wat voor hem.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Er staat nog nergens (officeel) dat Pawel weggaat. Dus voorlopig denk ik dat hij "gewoon" blijft.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Heerenveen maakt er weliswaar (nog) geen melding van, allerlei serieuze media wel. Ook de VI vandaag weer. Bovendien zou men dit wel ontkennen als het totale onzin zou zijn, lijkt me.

Nee, Wojciechowski zal gewoon vertrekken. Kan me niet anders voorstellen.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Superfries88' schreef:Heerenveen maakt er weliswaar (nog) geen melding van, allerlei serieuze media wel. Ook de VI vandaag weer. Bovendien zou men dit wel ontkennen als het totale onzin zou zijn, lijkt me.

Nee, Wojciechowski zal gewoon vertrekken. Kan me niet anders voorstellen.
Het kan zijn dat Wojciechowski geprobeerd heeft blufpoker te spelen en op die manier een plaats in de eerste selectie te bemachtigen. Zolang de club er geen melding van maakt, is het nog mogelijk dat hij komend seizoen bij FC Emmen speelt.
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

El Blanquito schreef:Als voetballer wil je het maximale uit je carriere halen. Dus ook op een hoog niveau trainen (werken). Als je dan HVN1/HVN2 en Emmen vergelijkt is dat wel een erg groot verschil. Denk dat we hem nog wel ergens terug zien op de NL-velden , maar niet bij Emmen.
Heeft HVN ook niet een samenwerking met Sparta?
Je moet als speler soms ook in jezelf investeren. Dus een stapje terug durven doen om dan later 2 vooruit te maken. Natuurlijk zit je niet op Emmen te wachten. Maar als Emmen net als dit jaar na de winter de zaakjes op orde heeft dan kan daar toch ook een leuk team ontstaan? Na de winter hebben ze niet zo gek veel meer verloren.

Maar het zou misschien voor hem beter zijn om inderdaad naar Sparta te gaan. Al is dat volgens mij wel een ander soort samenwerking.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ik denk dat men nog in onderhandeling is, want anders had men het allang via officele kanalen gemeld dat hij gaat vertrekken.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het bericht van Wojciechowski werd als eerste geplaatst door Omrop Fryslân. Een deel van de twee geplaatste nieuwtjes kwam ook voorbij in het interview met Jans. Het zou me dus niets verbazen als dat ook de oorspronkelijke bron is.

Rest de vraag: o.a. Kuiper is meerdere malen geciteerd in de media, ook in berichten waarin het vertrek van Pawel ter sprake kwam. Als dat onzin zou zijn, waarom zou er dan niemand ontkennen? Lijkt me toch ook wel een beetje raar.
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler
Berichten: 509
Lid geworden op: 06-07-2009 09:40

Bericht door VeurAltiedEmmn »

Gerucht gaat dat Pawel alsnog akkoord wil gaan met een contractverlenging van twee jaar bij Heerenveen en één jaar verhuur aan Emmen. Iemand hier die er meer van weet?
Gebruikersavatar
Currahee
Wereldspeler
Berichten: 1721
Lid geworden op: 23-01-2005 01:17
Locatie: Lemmer

Bericht door Currahee »

geen idee of het waar is of niet. Maar misschien komt hij tot de ontdekking dat het nog niet z'n slecht bod is van heerenveen en dat hij niet zo gewild is als hij zelf denkt. Maar het is gewoon afwachten he. Komt vanzelf een bericht naar buiten dat hij of weg gaat of dus naar emmen gaat
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Het enige wat ik hier van weet is dat heerenveen dit een tijdje terug bij pawel neer heeft gelegd.
Eerst was pawel hier niet enthousiast over wegens het jaar verhuur aan emmen. Het zou dan gaan om een contract van 2 jaar met een optie tot verlenging met 1 jaar.
Zelf vind ik het wel een speler die van waarde zou kunnen worden maar nu nog niet het niveau heeft wat sc heerenveen nastreeft.
Het is dus maar net wat voor andere aanbiedingen pawel krijgt of het doorgaat of niet.
Gebruikersavatar
Ironis
Wereldspeler
Berichten: 1438
Lid geworden op: 27-04-2009 11:39
Locatie: Rotterdam

Bericht door Ironis »

Volgens mij heeft hij dit bewuste voorstel al afgewezen, enkele weken terug..
VeurAltiedEmmn
Selectiespeler
Berichten: 509
Lid geworden op: 06-07-2009 09:40

Bericht door VeurAltiedEmmn »

Klopt, maar het gerucht gaat dus dat hij daar nu op wil terugkomen. Maar goed, ik denk dat dat weinig nut heeft, echt gemotiveerd zal hij alsnog niet zijn en dan kan hij beter wegblijven.
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

VeurAltiedEmmn schreef:Klopt, maar het gerucht gaat dus dat hij daar nu op wil terugkomen. Maar goed, ik denk dat dat weinig nut heeft, echt gemotiveerd zal hij alsnog niet zijn en dan kan hij beter wegblijven.
Waar baseer jij het op dat deze jongen niet gemotiveerd is? Af en toe kun je kijken of er betere opties voor je langs komen dat betekend niet dat hij niet gemotiveerd is. Die jongen wil gewoon voetballen en het liefst op het hoogste niveau. Daarom is het zijn goed recht om de aanbieding van Heerenveen even naast zich neer te leggen.

Nu denkt hij er misschien over na om alsnog in te gaan op de aanbieding en om zich te bewijzen bij emmen. Deze speler brengt iets extra's bij een ploeg als emmen verwacht ik!
FORZA SC HEERENVEEN
Wolliepoly
Verified
Wereldspeler
Berichten: 1118
Lid geworden op: 26-07-2009 12:06
Locatie: Drachten

Bericht door Wolliepoly »

Cracovia wil Wojciechowski inlijven

SCHEERENVEEN

Het Poolse Cracovia heeft interesse getoond in Pawel Wojciechowski. Bij de club die gevestigd is in Krakau speelt geen onbekende van SC Heerenveen, Tomaz Rzasa kwam in het seizoen 2004/05 uit voor de Friezen.

De 20-jarige Pool, die 2 jaar terug, overkwam van Murcia Deportivo. In zijn debuut seizoen kwam Wojciechowski tot 1 duel, hij scoorde ook meteen. Daarna kwam Wojciechowski nog 8 maal in actie in de hoodmacht van de Friezen.
bron: nieuwslog.nl
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

PRIMEUR - Als het aan Pavel Wojciechowski ligt speelt hij ook de komende seizoenen voor Heerenveen, maar niet als hij daarvoor eerst een jaar naar satellietclub FC Emmen moet. 'Ik speel liever niet bij Emmen. Ik heb goed gezien wat voor spelers er afgelopen seizoen zijn heen gegaan en hoe het hen vergaan is,' zo vertelt hij aan FeanOnline.

'Ik wacht nog steeds op een ander voorstel van Heerenveen,' vertelt de jonge Pool, die op wat meer vertrouwen had gerekend vanuit de club. 'Ik was erg blij om in het eerste elftal bij SC Heerenveen te spelen en ik dacht dat ik een goede indruk had gemaakt.'

Wat er ook gebeurt, een terugkeer naar thuisland Polen is hoe dan ook uitgesloten. 'Polen is mijn laatste optie,' zegt Wojciechowski, die twee jaar geleden de overstap maakte van het Spaanse Murcia Deportivo CF naar Friesland. 'Ik speel graag in Nederland en wil me hier verder ontwikkelen.'

Want Wojciechowski beseft zich dat zijn reputatie buiten Nederland nog niet zo groot is. 'Mijn naam is niet groot genoeg om zo naar een ander Europees land te gaan. Ik heb hier al een paar wedstrijden gespeeld in de Eredivisie en heb twee goals gemaakt. Ik wil me in Nederland ontwikkelen.'
feanonline.nl

Hij heeft specifieke kwaliteiten en kan wat forceren maar de concurrentie is groot.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij is echt z'n typisch voorbeeld van een speler die gewoon een jaartje (of twee) verhuurd moet worden aan een eerste/eredivisionist.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

En toch denk ik dat hij een verrijking voor de ploeg zal zijn.. En zoveel zal die jongen niet vragen toch?
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Misschien dat Sparta voor hem interessanter en uitdagender is dan Emmen. Sparta zal bovenin meedraaien.
Plaats reactie