Harmen Kuperus

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Keurig
Invaller
Berichten: 253
Lid geworden op: 15-02-2005 15:32

Bericht door Keurig »

Flying Tilster schreef:Wat ik niet snap is dat men niet bezig lijkt met een volwaardige concurrent voor VDB aan te trekken.
Ze leken ook niet bezig te zijn om die Tsjech te halen, of Bak Nielsen in de zomer. Dit soort dingen liggen over het algemeen niet zomaar op straat in Heerenveen. Ik denk dat ze wel met iemand komen in de zomer. Of dat iemand is die echt voor de basis wordt gehaald of als tweede keeper zien we dan wel. Zal misschien ook afhangen wat de nieuwe trainer er van vind.
Gebruikersavatar
FeanfanPieter
Verified
Invaller
Berichten: 368
Lid geworden op: 02-08-2007 14:49
Locatie: DKV van DKV

Bericht door FeanfanPieter »

Volendam bekijkt Kuperus als oplossing keepersprobleem
15/07/2008 16:36

FC Volendam heeft deze week Harmen Kuperus op proef. De Noord-Hollandse club kan een extra doelman goed gebruiken.

'Met maar twee keepers in de eerste selectie was die positie dun bezet', zegt technisch directeur Peter Wijker in het Algemeen Dagblad. 'De revalidatie van Paul Kok, onze reservedoelman, kan namelijk nog maanden duren.' Kok staat nog drie maanden aan de kant met een schouderblessure.

Kuperus, die afgelopen seizoen door FC Zwolle aan SC Heerenveen was verhuurd, moet trainer Frans Adelaar meer armslag geven. De 31-jarige doelman zal de coach van FC Volendam tijdens de stage nog wel moeten overtuigen van zijn kwaliteiten.

Bron: http://www.vi.nl/NieuwsItem/VolendamBek ... obleem.htm

Zou er dan toch nog een nieuwe keeper komen.
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

des te meer zou het iets zeggen als Volendam het niet in hem ziet zitten en dan dat Heerenveen hem nog een jaar houdt of iets dergelijks....ik pleit nog steeds voor een keeper, temeer Etemadi nog steeds (grote) kans maakt op verhuur om ervaring en minuten op te doen. Sparta of Volendam zou een goeie optie zijn dan en Kuperus terug naar Zwolle, waarop er een goeie doelman/ concurrent VDB voor terugkomt.
We zullen zien in ieder geval :wink:
No offense, but....Defense! Defense!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Er komt in ieder geval geen keeper als Kuperus weggaat. Kijk het interview met hem op de officiele site maar eens terug. Hij had hier ook al geen contract meer namelijk. 5 keepers was volgens de clubleiding (terecht) teveel.
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Jeroen schreef:Er komt in ieder geval geen keeper als Kuperus weggaat. Kijk het interview met hem op de officiele site maar eens terug. Hij had hier ook al geen contract meer namelijk. 5 keepers was volgens de clubleiding (terecht) teveel.
Wie zie ik over het hoofd? Vandenbussche, Van Dijk, Etemadi, Kuperus, ...
Minus Kuperus blijven er dan 3 over..

Overigens, dat interview op de site was best aardig. Harmen Kuperus kwam op mij over als een erg sympathieke kerel die geniet van het profbestaan en z'n stinkende best doet om er wat van te maken. Zou het hem 'wel gunnen' om als derde keeper aan de club verbonden te blijven.
In case of doubt, make it sound convincing
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

diepFries schreef: Wie zie ik over het hoofd? Vandenbussche, Van Dijk, Etemadi, Kuperus, ...
Minus Kuperus blijven er dan 3 over..
Harm Zeinstra
Gebruikersavatar
diepFries
Wereldspeler
Berichten: 1639
Lid geworden op: 05-06-2007 13:12
Locatie: Groningen

Bericht door diepFries »

Superfries88' schreef:Harm Zeinstra
Die komt over uit de A1 dus.. Dan zit je inderdaad al op 5.. (4 wanneer Kuperus vertrekt)
In case of doubt, make it sound convincing
Gebruikersavatar
zweed1
Wereldspeler
Berichten: 2097
Lid geworden op: 05-05-2007 23:51
Locatie: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Bericht door zweed1 »

Jeroen schreef:Er komt in ieder geval geen keeper als Kuperus weggaat. Kijk het interview met hem op de officiele site maar eens terug. Hij had hier ook al geen contract meer namelijk. 5 keepers was volgens de clubleiding (terecht) teveel.

Heb liever 2 goede keepers dan 5 middelmatige. Onbegrijpelijk dat we niet een ervaren keeper kopen en Etamadi en Kuperus verhuren.

Gaat ons weer veel punten kosten !!!
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Mee eens. Zeinstra is een talent voor de toekomst, maar je mag hem niet meerekenen. Kuperus eigenlijk ook niet. Etemadi is een redelijke keep, maar komt terug van een zware blessure. Houd je over Rob van Dijk en Vandenbussche. De één is oud, de ander is niet de rots in de branding. Zeg het maar...
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Van der Sleen wordt tijdelijk vervangen door Harmen Kuperus. Redelijk bijzonder, voor iemand die hem op Twitter volgt. :mrgreen:
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Retweets are not endorsements. :P
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Harmen is een mooi man. Ik ben wel blij dat hij Albert gaat vervangen. Harmen kon overigens een heel behoorlijk potje keepen, als hij zin had.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Mijn stand-moet mijn werkwijze oppakken en doorvoeren. Daarnaast moeten we kijken wat hij meer kan doen. Ik heb mijn eigen taken. Zo ben ik belast met de organisatie bij spelhervattingen, zowel aanvallend als verdedigend. Ook daar moet een oplossing voor worden gezocht.’’
Ben benieuwd of spelhervattingen nu minder kwetsbaar zullen worden.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

H-J schreef:Van der Sleen wordt tijdelijk vervangen door Harmen Kuperus. Redelijk bijzonder, voor iemand die hem op Twitter volgt. :mrgreen:
Zijn tweets die hij plaatste over Veenstra maar vooral over Hansma heeft ie dan ook verwijderd. De retweets van de negatieve dingen zijn er nog wel te lezen.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Ik heb wat tweets gezien, maar dan wil die Kuperus toch ook niet onder hun werken? Hij zal het nu wel topmensen vinden nu ze zijn salaris betalen.
baasje
Invaller
Berichten: 372
Lid geworden op: 09-03-2009 17:29
Locatie: Amsterdam

Bericht door baasje »

Veel mensen binnen de club zijn hier niet blij mee. Harmen schijnt nogal een arrogant ventje te zijn. Veenstra en Hansma mag hij inderdaad niet maar dat kan hem niets schelen. Hij krijgt er goed voor betaald.
Realiteit is een illusie die ontstaat bij gebrek aan alcohol.
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Grimo schreef:Zijn tweets die hij plaatste over Veenstra maar vooral over Hansma heeft ie dan ook verwijderd. De retweets van de negatieve dingen zijn er nog wel te lezen.
Klopt, vond ik wel bijzonder. Toevallig keek ik twee/drie dagen geleden even, toen stonden ze er nog. Is dus snel geregeld.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik denk dat hij het systeem van binnenuit kapot wil maken. :mrgreen:
Corruption is everywhere, fight it!
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Fanatic 4-ever schreef:Ik denk dat hij het systeem van binnenuit kapot wil maken. :mrgreen:
Ingehuurd door kamp Riemer bedoel je? ;)
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Harmen is de zoon van de eigenaar van autospuitbedrijf Kuperus. Sinds jaar en dag al sc Heerenveen sponsor.

Harmen vond het altijd reuze interessant om bij een BVO te keepen. Nou ja keepen.. overal was hij 2e of 3e keeper (Telstar,SC Heerenveen,Zwolle,Volendam, Willem2 , Emmen).

Hij is nu ook aktief bij de voetbalschool van Brian VandenBussche. Dus dat ze zo snel een vervanger hadden zal hier ook wel mee te maken.

Harmen had altijd veel kritiek op het huidige beleid, en liet dat ook duidelijk merken op Twitter. Vooral Hansma moest het vaak ontgelden,werd als slappe persoonlijkheid zonder visie neer gezet op Twitter. Bijzonder dat hij deze tweets heeft verwijderd nu.
Dat hij deze interim job heeft aangenomen is ietwat schijnheilig. Aan de andere kant is het bijzonder dat directie SC Heerenveen iemand aanneemt die op deze negatieve manier heeft getwitterd over hun beleid.

Hoop in ieder geval dat ie tijdelijk goed werk verrichten, dat is het belangrijkste.
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Harmen is niet in dienst bij Hansma en Veenstra, hij is in dienst bij de club. Daar is niks hypocriet aan. Als die jongen een goede baan krijgt, bij de club waar hij wel wat om geeft, dan is het toch prima dat hij die kans grijpt. Dat hij dan die negatieve tweets verwijderd lijkt me logisch. Nu hij in dienst is bij de club kan hij het zich niet permitteren om zich negatief over de club en zijn beleidsbepalers uit te laten. Dat betekend echter niet dat hij nu ineens de beste maatjes is met de directie.
Grimo
Superster
Berichten: 4922
Lid geworden op: 07-10-2010 09:52

Bericht door Grimo »

Dat ben ik niet met je eens. Hansma is zijn leidinggevende als je die eerst afbrandt op social media maar toch er voor gaat werken vind ik dat wel hypocriet. Verwijder dan je tweets niet, wees dan een vent.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Stopt Harmen nu ook met keepen bij VVI ?
SCH
Otsje P
Superster
Berichten: 4848
Lid geworden op: 22-02-2011 12:01

Bericht door Otsje P »

Grimo schreef:Hansma is zijn leidinggevende als je die eerst afbrandt op social media maar toch er voor gaat werken vind ik dat wel hypocriet. Verwijder dan je tweets niet, wees dan een vent.
Hoe kom je er u bij dat hij voor Hansma gaat werken? Hij gaat voor de club werken. Moet nu iedereen die zijn baas geen leuke vent vind van jou ontslag gaan nemen? Wat is dat voor onzin?

Het verwijderen van de tweets is niet meer dan normaal. "Je spuugt niet in de ruif waaruit je eet."
Plaats reactie