Christian Grindheim

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
wayne's world
Jeugdspeler
Berichten: 47
Lid geworden op: 23-01-2011 15:36

Bericht door wayne's world »

drika746 schreef:Grindheim is meer dan gemiddeld. Ten eerste kun je de instelling en mentaliteit van Grindheim niet opleiden, deze is vrij uniek in de voetbalwereld (in die mate). Daarnaast is hij zeker niet beperkt aan de bal, speelt alleen dit seizoen teleurstellend. Maar vergeet niet dat Grindheim redelijk tweebenig is, een aardige pass en een aardig schot heeft en daarnaast met zijn geringe lengte ook nog goed kan koppen.

Een back is makkelijk op te leiden, maar goede middenvelders zijn lastiger op te leiden. Roorda moet wat dat betreft dan ook meer gekoesterd worden.
Ben het wel met je eens! Let nou eens gedurende een gehele wedstrijd hoe vaak Grindheim goed de diepte zoekt en/of een vrij gat insprint. Hij krijgt vrijwel nooit een bruikbare bal mee. Daar zit zijn sterke punt! Hij is geen spelbepaler! Ik snap wel dat hij zwaar frusti rondloopt, niemand heeft het overzicht om hem op een juiste manier op het juiste tijdstip te vinden.

Hij zal gisteren te zwaar zijn ingekomen (rode kaart), maar van Steensel maakte exact dezelfde sliding, dat kon je heel mooi zien tijdens de slow-motion-herhaling bij Studio Sport. Rood is prima, maar een beetje rustiger allemaal, niet doorslaan.
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Totaal overtrokken de rode kaart voor Grindheim. Beide spelers komen inglijden op de bal en botsen op elkaar. Seponeren die kaart.

Tegenwoordig wapperen die scheidsrechters veel te snel met een rode kaart. Ga dan dammen ofzo als je geen fysiek contact wilt.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

5 wedstrijden schorsing aub. Zo'n figuur hoef ik niet meer in ons shirt te zien spelen.
spuit-11
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 05-07-2007 12:23

Bericht door spuit-11 »

Zit zelf op oost, vlakbij de plek van de overtreding, had er het volle zicht op, was vol en bewust op de man, schandalige overtreding van een gefrusteerde speler.

In de minuut voorafgaand aan de overtreding had hij twee keer dom balverlies, daardoor was er gefluit van het publiek, meneer vond het op dat moment nodig meerdere verbale "fuck you's" richting het publiek te slingeren, om vervolgens dus deze overtreding te maken...

Ik heb geen enkele respect meer voor deze speler, die publiek dat elk jaar geld voor hem neertelt zo minacht, graag zo snel mogelijk transfereren naar een ander club!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

spuit-11 schreef:meerdere verbale "fuck you's" richting het publiek te slingeren,
Een aantal spelers uit deze selectie sporen echt niet. Dit is toch niet te filmen. Zo dramatisch spelen en dan geen begrip hebben voor afkeur.
rust
Basisspeler
Berichten: 981
Lid geworden op: 10-04-2009 12:13

Bericht door rust »

Caspar schreef:Jammer, maar een logisch besluit van Grindheim. Dit zijn de jongens die we volgend jaar gaan missen. De echte uitdaging voor de directie komt er nu aan, als het vertrek van jongens als Beerens en Grindheim opgevangen moet worden. Door de algehele malaise presteren ze misschien niet zoals we van echte sterren bij ons gewend zijn, maar ze zorgen ervoor dat het niveau niet erbarmelijk slecht is. Het vertrek van dit soort spelers is de volgende stap in de negative spiraal en ik hoop dat de mensen bij de club die weer langzaam omhoog kunnen buigen de komende maanden!
Vind ik ook Caspar! Het is kwalitatief met beerens 1 van de betere. Echter als het slecht gaat komt zijn winnaarsmentaliteit veel te ver bovendrijven. En doordat alles tegenzit(publiek, medespelers van lager niveau, trainer) gaat bij hem de knop en blokkeert die winnaarsmentaliteit. Ik heb zelf op laag niveau gevoetbalt, maar bij verlies soms zulke domme dingen gedaan, waar ik achteraf ongelooflijk spijt van heb. Ik denk dat hij datzelfde heeft maar dan 20 niveau's hoger. Misschien is het beter voor hem om te voetballen bij een club waar hij 1 van de minderen is. Zal voor hem minder frustrerend zijn.
Wizard
Beheerder
Berichten: 5036
Lid geworden op: 28-07-2009 13:55

Bericht door Wizard »

zo'n mentaliteit is prima, maar je schopt niet doelbewust iemand uit de wedstrijd...
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6248
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

rust schreef: Het is kwalitatief met beerens 1 van de betere.
Toch nog gelachen vandaag. Met Beerens en van de betere. Is dat die Beerens die al twee jaar lang geen deuk in een pakje boter schiet.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

rust schreef:Echter als het slecht gaat komt zijn winnaarsmentaliteit veel te ver bovendrijven. En doordat alles tegenzit(publiek, medespelers van lager niveau, trainer) gaat bij hem de knop en blokkeert die winnaarsmentaliteit.
Dat is inderdaad Grindheim's enige zwakke plek. Een speler van zijn kaliber moet de rust bewaren en zorgen dat Excelsior niet drie keer scoort. In plaats van de baas te zijn op het middenveld, verliest hij zichzelf in woede en frustratie. Jammer, want als hij zich op zulke momenten onder controle had, was het een echt goede speler geweest.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Eis van de aanklager: 4 wedstrijden.
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Valt me nog tegen. Had liever meer duels tegen hem zien eisen.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Skopperij schreef: Dat is inderdaad Grindheim's enige zwakke plek. Een speler van zijn kaliber moet de rust bewaren en zorgen dat Excelsior niet drie keer scoort. In plaats van de baas te zijn op het middenveld, verliest hij zichzelf in woede en frustratie. Jammer, want als hij zich op zulke momenten onder controle had, was het een echt goede speler geweest.
Sorry voor de quote in quote, maar dat is echt niet de enige zwakke plek van Grindheim. Hij speelde zelf ook erg slecht zaterdag en daar zal hij ook gefrustreerd over zijn. Een minuut voor zijn rode kaart stond hij op een inworp te wachten op randje strafschopgebied en liet vervolgens een Excelsior heel simpel voor hem komen en de bal meenemen. Boos op zichzelf, boos op anderen, verkeerde agressie en het is bepaald niet de eerste keer. Ik ben altijd fan van hem geweest, maar vind het inmiddels niet zo erg meer dat hij vertrekt.
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Fanatic 4-ever schreef:Eis van de aanklager: 4 wedstrijden.
Aardig stevige eis. Niet dat het erg is hoor...

Maar wat mag die Swerts dan wel niet krijgen als Grindheim al 4 aan de broek krijgt?
vak22erwin
Nieuw talent
Berichten: 147
Lid geworden op: 22-12-2009 20:18

Bericht door vak22erwin »

Het is goed dat hij flink wat wedstrijden mag toekijken.
Waar ik me het meest aan erger bij hem is dat hij altijd met zijn handen in de lucht als een soort jezus staat te gebaren dat hij vrij staat. Maar het erge is dat hij nooit vrij staat. Er zit totaal geen idee meer in zn loopacties en hij verschuilt zich het liefst achter zn tegenstander. Waardeloze speler snel weg ermee.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Kom op zeg, er gebeurde nauwlijks word. Schandalig dat dit gewoon 4 wedstrijden schorsing is.....
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

4 duels schorsing betekend zo'n beetje einde seizoen voor Grindheim.
Op zich wel mooi, een vervanger als bijv. Haglund kan het haast niet slechter doen.
Grindheim rommelde maar wat aan de laatste tijd. Vooral de slechte inpassing, echt bar slecht.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Lipton schreef:Kom op zeg, er gebeurde nauwlijks word. Schandalig dat dit gewoon 4 wedstrijden schorsing is.....
Terecht, een vieze smerige overtreding van Grindheim voortkomend uit frustratie. Dit hoort niet bij Heerenveen man, een beetje je tegenstander verrot schoppen! Met een beetje geluk/ pech zien we Grindheim niet meer spelen in het Heerenveen shirt.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

SpongeBob schreef: Maar wat mag die Swerts dan wel niet krijgen als Grindheim al 4 aan de broek krijgt?
Swerts en Swinkels ook allebei 4.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Janneman schreef: Terecht, een vieze smerige overtreding van Grindheim voortkomend uit frustratie. Dit hoort niet bij Heerenveen man, een beetje je tegenstander verrot schoppen! Met een beetje geluk/ pech zien we Grindheim niet meer spelen in het Heerenveen shirt.
De rode kaart was meer dan terecht natuurlijk, maar ook het gevolg van de voor Heerenveen negatieve spreekkoren van vooral de Noordtribune. Dat hier en daar de stoppen doorslaan wanneer het eigen publiek de tegenstander gaat aanmoedigen ( overigens was dat bij een andere tegenstander - zonder Roorda - waarschijnlijk nooit gebeurd ) vind ik niet zo vreemd.
Ik heb ook de indruk dat de uitslag wel eens behoorlijk beinvloed kan zijn door de reacties van een stel schreeuwers op Noord.
Van je afkeuring blijk geven is een ding, maar zoals nu werkt het natuurlijk altijd negatief.
Dat het ook weer niet helemaal verrassend was dat juist Grindheim werd weggestuurd en dat hij natuurlijk altijd zelf veranwoordelijk blijft voor zijn daden spreekt voor zichzelf.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

oldtimer schreef:maar ook het gevolg van de voor Heerenveen negatieve spreekkoren van vooral de Noordtribune. Dat hier en daar de stoppen doorslaan wanneer het eigen publiek de tegenstander gaat aanmoedigen ( overigens was dat bij een andere tegenstander - zonder Roorda - waarschijnlijk nooit gebeurd ) vind ik niet zo vreemd.
Ik denk ook niet dat het gebeurt was als niet Roorda maar een andere speler van Excelsior had gescoord.
Ago
Selectiespeler
Berichten: 746
Lid geworden op: 12-08-2005 23:07

Bericht door Ago »

Hij heeft inmiddels de 4 wedstrijden schorsing geaccepteerd en zal toch die laatste wedstrijd hopelijk niet meer meedoen.
Grindheim kan dus rustig op zoek naar die nieuwe werkgever in de Bundesliga.
Ik wens hem hierbij veel succes toe en hoop dat hij een mooie club vindt.
Gebruikersavatar
McReo
Bankzitter
Berichten: 192
Lid geworden op: 07-11-2008 17:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door McReo »

Wat zal hij balen dat hij nu al klaar is met dit seizoen :?

Ik had hem zelf ook nog gestraft, hij komt er zo wel heel makkelijk vanaf!

4 wedstrijden verplicht naar dit team kijken is wel een hele zware straf, maar tenminste de 2 thuis wedstrijden is wel rechtvaardig denk ik....
Superfean4
Basisspeler
Berichten: 912
Lid geworden op: 29-03-2011 17:39
Locatie: Langs de Luts

Bericht door Superfean4 »

Zo heeft Grindheim dus misschien al zijn laatse wedstrijd in het ABE gespeeld.
Hopelijk krijgt Haglund de laatste wedstrijden de kans om zijn seizoen nog enigzins wat kleur te geven.
Grindheim speelde de laatste westrijden ook al niet goed. Vindt Haglund op dit moment beter spelen dan Grindheim.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Superfean4 schreef:Zo heeft Grindheim dus misschien al zijn laatse wedstrijd in het ABE gespeeld.
Dat heeft hij dus al lijkt me. Aangezien we nog 5 wedstrijden moeten en laatste Roda-uit is. En volgens mij staat het niet in Grindheim's planning om ook nog maar één seizoen langer te blijven.

Overigens vind ik het raar dat Swerts en Swinkels ook 4 wedstrijden krijgen, volgens mij was toch vooral die van Swerts van een nóg hoger caliber..
Arjen
Wereldspeler
Berichten: 2035
Lid geworden op: 03-12-2002 19:15
Locatie: Sneek

Bericht door Arjen »

oldtimer schreef:Ik heb ook de indruk dat de uitslag wel eens behoorlijk beinvloed kan zijn door de reacties van een stel schreeuwers op Noord. Van je afkeuring blijk geven is een ding, maar zoals nu werkt het natuurlijk altijd negatief..
Waarom alleen Noord, in het hele stadion werd onvrede geuit en werd Roorda positief benaderd nadat de score steeds slechter werd. Ik heb nog nooit zoveel mensen op oost zien klappen bij een liedje dat vanaf Noord werd ingezet of zien meedoen bij dat (rare) handjes wapperen na afloop .. Beetje gemakkelijk om NN hier weer de schuld van te geven.

Verder is het inderdaad niet verrassend dat dit Grindheim overkomt en op zich jammer dat hij niet meer een thuiswedstrijd zal spelen. Hij had wel altijd strijd en inzet, al ging dat soms en dus ook afgelopen zaterdag, te ver. De kaart en straf terecht wat mij betreft maar een normaal afscheid verdient hij wel want hij is een van de weinigen die nooit opgeeft.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Ik neem aan dat de Duitse clubs al in de rij staan ? Ik hoor alleen nog niks.
Hij moet wel weg om plaats te maken voor Geert Arend.
Samen maken we de club sterk.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Hij wil het liefste naar een competitie waar de gehele zomer gespeeld wordt.
Corruption is everywhere, fight it!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij heeft zich bij Roda iig in de kijker weten te spelen. Hij kan er echt helemaal niets van. Die blijft nog wel een seizoen bij ons denk ik.
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

Knappe zaakwaarnemer die hem een nieuwe club bezorgd bij een betere club en een beter salaris...
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Grindheim is echt een goede speler, mensen beoordelen hem nu op het laatste seizoen waarin hij inderdaad niet geweldig speelde. Maar Grindheim heeft ons ook wel andere dingen laten zien. Ik persoonlijk vind zo'n speler een onmisbare schakel in het veld, op een 3 mans middenveld is hij geschikt als dynamische speler. Technisch goed, redelijk snel, conditie als een paard, werklust en gaat tot het randje (en soms erover). Een echte box-to-box speler. In Duitsland lijkt hij mij geschikt voor een ploeg tussen plaats 8 en 15, middenmoter dus. Of een topploeg in Belgie.

Ik lijk verdomme z'n zaakwaarnemer wel als ik dit zo teruglees. :lol:
Plaats reactie