Christian Grindheim

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Zola
Selectiespeler
Berichten: 638
Lid geworden op: 01-03-2006 16:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Zola »

Dit meen je niet...Jensen was een klasse beter toen hij wegging dan Grindheim. Als je Grindheim beter vindt als Jensen dan houdt het op... :lol:
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Zola schreef:Dit meen je niet...Jensen was een klasse beter toen hij wegging dan Grindheim. Als je Grindheim beter vindt als Jensen dan houdt het op... :lol:
Waar vergelijk ik Grindheim met Jensen? Nergens! Grindheim die zijn niveau haalt kan echt wel mee bij een ploeg als Bremen. Maarja jullie denken er anders over. Prima.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lardy schreef:Jij kijkt blijkbaar geen Bundesliga.
En jij duidelijk geen wedstrijden van Heerenveen dan.......... Grindheim en Werder Bremen. Kom op hé.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Heerenveen rules schreef:En jij duidelijk geen wedstrijden van Heerenveen dan.......... Grindheim en Werder Bremen. Kom op hé.
Haha, helaas wel. Maar Grindheim op z'n niveau van vorig jaar is een goede speler. Ik snap ook wel dat hij met wat hij momenteel presteert nog niet bij Cambuur aan de bak komt.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lardy schreef: Maar Grindheim op z'n niveau van vorig jaar is een goede speler..
Grindheim was tot voor kort de beste middenvelder van ons en zeker een goede speler ja, maar hij is niet goed genoeg voor Bremen. Ik hoop dat hij bij een goede club terechtkomt, maar het zal wel onderkant Bundesliga worden dan.
GMV
Invaller
Berichten: 317
Lid geworden op: 29-10-2006 12:10
Locatie: Joure

Bericht door GMV »

Bremen staat maar 4 punten boven de degradatiezone, dat mag je toch wel onderkant bundesliga noemen dacht ik zo. Dat spelletje kan Grindheim prima aan. Hard werken en een goede functionele techniek.
XbWdX
Bankzitter
Berichten: 163
Lid geworden op: 14-05-2009 10:13
Locatie: Duiven

Bericht door XbWdX »

Zola schreef:Onderkant Bundesliga of 2e bundesliga dat is meer Grindheim zijn niveau. Bradley ging toenertijd na een topseizoen met 15 doelpunten als middenvelder ook maar naar slechts een grauwe middenmoter Borussia Gladbach. Bradley heb ik toch wat hoger als Grindheim.
Ik ben bij Borussia Gladbach. geweest dit seizoen, daar is Grindheim meteen één van de betere spelers. Alleen hij zal nooit een bal krijgen, want alle ballen vliegen hoog over de hoofden van het middenveld heen. Bradley liep er ook totaal gefrustreerd rond. Het was leuk qua sfeer en beleving, maar het voetbal was misschien nog wel slechter als bij ons.

Jammer, dat hij weg wil. Ik vind hem één van de betere spelers bij Heerenveen.
Gebruikersavatar
1983
Forumicoon
Berichten: 5276
Lid geworden op: 08-04-2005 13:11

Bericht door 1983 »

Dit jaar staat Bremen (om verschillende redenen) laag ja, maar het blijft natuurlijk wel een grote club die normaal gesproken meedoet in de top van Duitsland. Iets te hoog gegrepen voor een Grindheim naar mijn mening. De Nederlandse top zit al niet op een Grindheim te wachten laat staan de top van Duitsland. Hij mag denk ik blij zijn als er een kleine Duitse club op het hoogste of 2e niveau interesse heeft. Voor Heerenveen was/is hij een zeer bruikbare speler, vooral omdat hij als een van de weinige voorop gaat in de strijd en in tegenstelling tot de meeste anderen niet als een wijf de duels in gaat. Verder is hij vrij allround maar komt hij ook op een heleboel punten tekort. Dat hij nu na 4 seizoenen vertrekt is logisch, dat had hij voor dat dit seizoen begon ook al aangegeven. Niet verrassend. En dat lijkt me ook gewoon een goede zaak, als hij niet weg zou komen dan heb je straks een heel ongemotiveerde speler rondlopen (nu al een beetje het geval heb ik het idee) bovendien wordt het tijd voor nieuwe gezichten. Ook op het middenveld.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het is gewoon logisch dat Grindheim vertrekt. Voor hemzelf en de club. Na al die jaren zijn beiden wel op elkaar uitgekeken, al helemaal gezien het volgend jaar aflopende contract. Heerenveen gunt hem een mooie transfer, Grindheim Heerenveen hopelijk nog een leuk bedrag en zo neem je op een positieve manier afscheid van elkaar. Best denkbare oplossing.

Ik gun het Grindheim wel. Het was niet altijd even goed wat hij liet zien, maar hij heeft wel zijn waarde gehad en zijn instelling is prima. Kunnen nog een hoop spelers een voorbeeld aan nemen.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

Grindheim zou bij een middenmoter in de Bundlesliga prima aan de slag kunnen. Ik acht hem één van de betere spelers van Heerenveen en zie hem daarom niet erg graag vertrekken. Werder Bremen maakt wel een hele zwakke indruk dit seizoen, twijfel daarom ook of dat volgend seizoen wel anders is.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik denk dat Grindheim met zijn verschijning wel bij Sankt Pauli past.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Daar heb je helemaal gelijk in.
Speciale club, die overigens wel 100% boerenkoolvoetbal speelt.
Daar zit werkelijk geen enkel greintje creativiteit in.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Ik vind trouwens dat Grindheim hier vaak tekort gedaan wordt met betrekking tot zijn technische kwaliteiten. Die vent heeft zowel met links als rechts een fantastisch schot in zijn poten, om maar wat te noemen. In zijn eerste jaar(en) wilde hij dat nog wel eens gebruiken, met name de laatste twee seizoenen doet hij dat om onverklaarbare reden niet. Hij speelt bijvoorbeeld ook nooit zomaar een bal diep of breed. Er zit altijd een idee naar voren achter. Hoewel hij de laatste wedstrijden inderdaad minder speelt, is het doodzonde voor ons dat hij weggaat. Hoewel ik hem absoluut geen ongelijk kan geven.

Het voetbal (en dan met name op het middenveld) in Duitsland is trouwens een wereld van verschil met de onze. De laatste Duitse tegenstander die wij troffen declasseerde de onze. Het is daar veel meer rennen, vliegen en tackelen. Bij balverlies op het middenveld wordt daar razendsnel omgeschakeld. Ik hoop dat Christian dat aankan. Ik gun hem in ieder geval van harte een mooie club. Net als ik hem een mooi afscheid bij ons gun. Misschien niet de meest in het oog springende voetballer, maar ik vind hem al jaren een van onze beste spelers (zo niet de beste).
Corruption is everywhere, fight it!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Een van de beste middenvelders die we hebben gehad qua inzicht, inzet, handelingssnelheid, functionele techniek(aanname, steekpass). Dit zijn de jongens die je niet kwijt wilt maar ik kan me voorstellen dat hij het hier wel gezien heeft. Ieder jaar wordt het minder en wie weet speel je volgend jaar tegen degradatie. Bovendien ergert hij zich een bult aan de slechte mentaliteit in de groep hetgeen zijn spel ene tijd lang negatief beïnvloedde. Hem is een mooie club gegund. En inderdaad: hij is hier altijd zwaar onderschat en ondergewaardeerd.
Gebruikersavatar
McReo
Bankzitter
Berichten: 192
Lid geworden op: 07-11-2008 17:12
Locatie: Heerenveen

Bericht door McReo »

Helemaal mee eens, ik vind Grindheim zeker de beste in deze slechte tijden. Ik zie hem het liefst niet gaan, maar ik begrijp wel dat hij hier klaar is en een stap hogerop wil of naar een club die stabiel is en waar spelvreugde is.

Jammer, maar ik denk dat hij niet de laatste is die weg wil door deze drama seizoenen en mentaliteits/kwaliteits arme selectie.
Beter een gat in je klomp, dan een klomp in je gat.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Fanatic 4-ever schreef: .... Het voetbal (en dan met name op het middenveld) in Duitsland is trouwens een wereld van verschil met de onze. De laatste Duitse tegenstander die wij troffen declasseerde de onze. Het is daar veel meer rennen, vliegen en tackelen. Bij balverlies op het middenveld wordt daar razendsnel omgeschakeld. Ik hoop dat Christian dat aankan. Ik gun hem in ieder geval van harte een mooie club. Net als ik hem een mooi afscheid bij ons gun. Misschien niet de meest in het oog springende voetballer, maar ik vind hem al jaren een van onze beste spelers (zo niet de beste).
Ik denk dat als 1 persoon het kan in onze selectie, hij het wel is. Verder heeft hij groot gelijk dat hij hier weg wil! Het is gewoon helemaal niks meer en dan moet je wegwezen. Je ziet hem nu minder spelen dan de andere jaren, hij deelt in de malaise. Dat is logisch. Affelay is straks 2x zo goed als bij PSV, simpelweg omdat hij met heel veel plezier bij geweldige spelers speelt. (Let maar op vanavond). Grindheim moet voor zichzelf weggaan en ik gun hem dat zeer zeker!
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Korneev
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 25-02-2006 16:32
Locatie: Damwâld
Contacteer:

Bericht door Korneev »

U wordt bedankt u kunt wel gaan!
Graag of niet ....
Deze jongen brengt ons echt niet verder. Creativiteit op het middenveld hebben we nodig!
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Grindheim begon heel aardig maar is de laatste 2 seizoenen er ook niet beter opgeworden. Desondanks is hij een harde werker met een redelijk goed inzicht. Ik kan me voorstellen dat hij het graag ergens anders wil proberen en misschien is dat goed voor hem maar ook voor Heerenveen. Te lang bij 1 club blijven hangen is niet altijd goed voor een speler.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Jammer, maar een logisch besluit van Grindheim. Dit zijn de jongens die we volgend jaar gaan missen. De echte uitdaging voor de directie komt er nu aan, als het vertrek van jongens als Beerens en Grindheim opgevangen moet worden. Door de algehele malaise presteren ze misschien niet zoals we van echte sterren bij ons gewend zijn, maar ze zorgen ervoor dat het niveau niet erbarmelijk slecht is. Het vertrek van dit soort spelers is de volgende stap in de negative spiraal en ik hoop dat de mensen bij de club die weer langzaam omhoog kunnen buigen de komende maanden!
Ladies and gentleman: We've got him!
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Net als eerder Bak Nielsen vind ik Grindheim vooral iemand die zich meer op inzet en mentaliteit onderscheid dan door zijn voetballende kwaliteiten.
Hij is ook niet de speler die ervoor zorgt dat "we" de baas zijn op het middenveld.
Al met al wat mij betreft een redelijke speler, maar zeker niet onvervangbaar.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

mitrita schreef:Hij is ook niet de speler die ervoor zorgt dat "we" de baas zijn op het middenveld.
Al met al wat mij betreft een redelijke speler, maar zeker niet onvervangbaar.
Met zijn instelling, ervaring en leeftijd had hij eigenlijk uit moeten groeien tot kapitein van het zwalkende schip. Hij is echter vooral met zichzelf bezig. Dat doet hij overigens op een geweldige wijze. Maar het is niet de leider in het veld die we zo hard nodig hebben.

Verder niets dan lof voor Grindheim; één van de beste spelers (zo niet de beste!) die we hier hebben gehad de afgelopen jaren. Creativiteit, techniek, inzicht, mentaliteit, Grindheim heeft het allemaal.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Aan de ene kant vind ik het jammer aan de andere kant ook weer niet. Met strijd en werklust is het een topper. Als alleen al 3 man van de selectie zijn instelling had gehad, hadden we nu al meer punten gehad dan dat we nu hebben. Alleen het voeltballend aspect is niet alleen even goed bij Grindheim. Wel heeft hij dreiging met zijn afschandschoten. Ik denk dat we met Roorde een prima vervanger hebben!
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Gebruikersavatar
g11
Basisspeler
Berichten: 768
Lid geworden op: 10-01-2005 22:26
Locatie: Heerenveen

Bericht door g11 »

Deze man bedoelt het wel goed.

Ik gun hem en transfer net als Popov afgelopen zomer, hij een leuke nieuwe club, wij twee miljoen op de rekening en een salarispost minder op de begroting.

Trouwens Christian, bedankt voor alle goede dingen die je voor onze club hebt gedaan.
Ik pas hier niet
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Spelers als Grinheim MOET je toch gewoon kunnen opleiden?? We hebben het over een hardwerkende stofzuiger met soms een aadige techniek.
Lardy
Superster
Berichten: 4822
Lid geworden op: 17-07-2008 20:35

Bericht door Lardy »

Baggerraartje schreef:Spelers als Grinheim MOET je toch gewoon kunnen opleiden?? We hebben het over een hardwerkende stofzuiger met soms een aadige techniek.
Leg uit. Bovendien doe je Grindheim hier echt te kort mee.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Grindheim is meer dan gemiddeld. Ten eerste kun je de instelling en mentaliteit van Grindheim niet opleiden, deze is vrij uniek in de voetbalwereld (in die mate). Daarnaast is hij zeker niet beperkt aan de bal, speelt alleen dit seizoen teleurstellend. Maar vergeet niet dat Grindheim redelijk tweebenig is, een aardige pass en een aardig schot heeft en daarnaast met zijn geringe lengte ook nog goed kan koppen.

Een back is makkelijk op te leiden, maar goede middenvelders zijn lastiger op te leiden. Roorda moet wat dat betreft dan ook meer gekoesterd worden.
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Lardy schreef:Leg uit. Bovendien doe je Grindheim hier echt te kort mee.
Als Grindheim echt zo goed is al hier wordt beweerd, speelde hij allang ergens anders!! Voor Heerenveen is hij misschien nu een van de beteren, maar Schone, Koolwijk, Janssen, Willem Jansen om er maar een paar te noemen zijn Veel beter!
Dus eigenlijk concludeer je dan dat je zo`n speler gewoon in je jeugd moet kunnen opleiden!
FC Drogeham
Basisspeler
Berichten: 800
Lid geworden op: 20-07-2003 17:49
Locatie: Drogeham

Bericht door FC Drogeham »

Nooit meer opstellen deze debiel.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Hopen dat hij 5 wedstrijden wordt geschorst en een nieuwe club vindt dan hoeven we dit leeghoofd niet meer in een Heerenveen shirt zien spelen. Wat een schandalige overtreding.
Gebruikersavatar
BK2007
Forumicoon
Berichten: 5633
Lid geworden op: 11-11-2007 18:46

Bericht door BK2007 »

Is al tijden niet in vorm maar de trainer volhard in het telkens maar weer opstellen van deze prutser, want dat is het ondertussen.
De oorzaak maar volledig bij Grindheim zelf zoeken denk ik. Vooral zijn passes naar voren zijn bedroevend. Lijkt wat op de situatie van die Berg van PSV.
Samen maken we de club sterk.
Plaats reactie