Paulo Henrique

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie

Breekt Paulo Henrique dit seizoen door?

Ja
56
37%
Nee
73
48%
Weet niet
22
15%
 
Totaal aantal stemmen: 151

30plus
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 25-01-2004 04:42
Locatie: Heerenveen

Paulo Henrique

Bericht door 30plus »

Heerenveen heeft overeenstemming bereikt met Paulo Henrique, een 18-jarige aanvaller die op alle posities in de voorhoede uit de voeten kan. Hij is afkomstig van Atletico Mineiro uit Brazilie en zal voor 4 of 5 jaar tekenen. Heerenveen heeft al overeenstemming bereikt over de transfersom. Hij werd gescout tijdens het internationale jeugdtoernooi van Terborg.

bron: Telegraaf
uitsupporters in het gastenvak!!!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

En daar is de jonge Braziliaan, rechtstreeks uit Brazilie nog wel alves ze oude clubbie
een jongen van ze oude club, nummer 10, nu blijft afonso toch ook wel :lol:
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Alves oude cluppie, euhm ik krijg ineens een heel naar gevoel bij dit bericht en het bericht wat staat in het Alves topic. Ze hebben toevallig niet dezelfde zaakwaarnemer toch? Dat die even een vervanger voor Alves heeft gehaald, zodat Alves nu weg mag van Heerenveen. Ik hoop dat ik me vergis.
Op naar het volgende seizoen....
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Nog wat info
Henrique was dit jaar doorgebroken in het eerste elftal van de Galo. De spits, die werd gescout tijdens het internationale jeugdtoernooi van Terborg, kwam in dertien duels, waarvan vijf invalbeurten, drie keer tot scoren.
EDIT:
Laatst gewijzigd door H-J op 20-08-2007 08:18, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

18 jaar... zou die er gelijk staan? Nogal een risico volgens mij. We krijgen zo wel een ontzettend jonge ploeg.
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

miss hebben ze nog een spits op het oog, het hoeft niet de enige spitsenaankoop te zijn

en nog maar even een youtubemoment :D

Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

Zo'n jonge speler wordt toch niet gehaald als basisspeler, heeft amper 13 wedstrijden op het hoogste niveau gespeeld als ik dat zo lees..
Bedankt Torcida:-)
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Jammer dat er berichten verschijnen voordat de club het meldt. Dit vergroot de kans dat het mis loopt. Ook opvallend is de zinsnede dat hij komt als Alves vertrekt. Ik mag toch aannemen dat die voorwaarde er niet is. Ook al Alves blijft is er aanvulling nodig.
visje
Invaller
Berichten: 424
Lid geworden op: 16-01-2006 23:28
Locatie: Heerenveen

Bericht door visje »

met de komst van deze jongen zou alves ook wel eens kunnen blijven.. ook al staat er vandaag dan in de krant dat er interesse is, nu Nilsson vertrokken is de goede vriend van alves hier in heerenveen, is een nieuwe Braziliaan een goede motivatie om te blijven, ze spreken de zelfde taal.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Heerenveen-directeur Yme Kui­per wil niet reageren op het be­richt. Wel zegt Kuiper dat zijn club vandaag besprekingen voert met de Braziliaan Paolo Henrique. ,,Een enorm talent.'' Henrique is in april achttien jaar geworden en speelde in­middels al in de hoofdmacht van Atletico Mineiros, de oude
club van Alves. Henrique, van­daag in Heerenveen aangeko­men, is gescout tijdens het jeugdtoernooi in Terborg. Hee­renveen moet zijn contract af­kopen.

bron: LC
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Een meer indrukwekkend moment van Paulo Henrique:
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ronaldo was toch ook 18 toen hij er al een heleboel inschoot voor PSV...
Jordi-SCH
Bankzitter
Berichten: 232
Lid geworden op: 26-08-2006 21:42
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-SCH »

Deze jongen zal vast een heel groot talent zijn, en ik ben erg blij als hij komt.Maar dan moet er nog een spits bijkomen,een meer ervaren spits.Want Sulejmani en Henrique,ik weet niet hoor maar dat is wel een erg jonge aanval.De rest van elftal loopt ook al niet over van ervaring.

In ieder geval goed dat Heerenveen eindelijk een spits lijkt te halen! Complimenten ook voor de mensen die dit al van tevoren aangaven.Goeie bronnen :wink:
Proud to be a Feanfan!
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Leg nou niet gelijk zoveel druk op die jongen. Als hij zo goed als Ronaldo was geweest had Real Madrid er wel 30 miljoen voor betaald.
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

ALS 26.000 schreef:Ronaldo was toch ook 18 toen hij er al een heleboel inschoot voor PSV...
En dat is de garantie dat deze jongen dat hier ook gaat doen?

Ik wil niet negatief overkomen maar zoals altijd moet ik het eerst nog maar zien, dat het een groot talent is weet ik niet maar als dat door de "kenners" wordt beweerd zal dat wel maar een jongen van 18 jaar zonder enige vorm van ervaring als mogelijke vervanger van Alves (mocht ie gaan) geloof ik niet in.
Bedankt Torcida:-)
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Alweer een Braziliaan erbij misschien aanbevolen door Alves? 18 jaar is idd wel wat jong maarja, als hij zn doelpunten maar maakt, ik heb in de loop der jaren vertrouwen genoeg in de scouting van Heerenveen.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

vlqrt schreef:Een meer indrukwekkend moment van Paulo Henrique:
als hij een goal maakt dan weet hij wel te juichen...dan beloofd nog wat mocht hij hier komen spelen...zullen ze hier wel (helaas) weer af leren ben ik bang!
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

vlqrt schreef:Een meer indrukwekkend moment van Paulo Henrique:
Hmm, lijkt niet echt een bewuste actie, maar meer op dat hij de bal voorbij is en per toeval de bal met zijn hak raakt.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Die 30plus bakt ze wel bruin door deze jongen onder spelers en staf te scharen. Ik geloof niet eerder dat hij komt totdat er getekend is. Delorge en Strechele zijn ook fysiek in Heerenveen geweest maar werden nog weggekaapt. Dat kan met deze jongen ook nog gebeuren.
pluisje
Invaller
Berichten: 276
Lid geworden op: 26-06-2007 11:26

Bericht door pluisje »

Gekko schreef:Die 30plus bakt ze wel bruin door deze jongen onder spelers en staf te scharen. Ik geloof niet eerder dat hij komt totdat er getekend is. Delorge en Strechele zijn ook fysiek in Heerenveen geweest maar werden nog weggekaapt. Dat kan met deze jongen ook nog gebeuren.
Eens, maar ook de beheerders laten het gewoon staan.......
Toch maak ik me er wel zorgen over: er komt nu (meer dan vroeger) heel snel informatie vanuit de club op onofficiele wijze naar buiten. Gezien een aantal mislukte transfers lijkt me dat een onverstandige en kostbare zaak.

Met andere woorden: wie is het lek van het ALS??
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

pluisje schreef: Met andere woorden: wie is het lek van het ALS??
In de meeste gevallen de zaakwaarnemer van de speler, die op zo'n manier elders een beter contract denkt te versieren.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Op vi.nl wordt dit ook gemeld maar zover ik begrepen heb is deze gast de vervanger van Nilsson en NIET van Alves. Want dan schiet je er weer niks mee op en kan je alsnog een andere speler voor Alves gaan aantrekken.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Tman
Nieuw talent
Berichten: 90
Lid geworden op: 22-06-2006 20:57

Bericht door Tman »

Garcia-Garcia schreef:Alves oude cluppie, euhm ik krijg ineens een heel naar gevoel bij dit bericht en het bericht wat staat in het Alves topic. Ze hebben toevallig niet dezelfde zaakwaarnemer toch? Dat die even een vervanger voor Alves heeft gehaald, zodat Alves nu weg mag van Heerenveen. Ik hoop dat ik me vergis.
Nope heeft niet de zelfde zaakwaarnemer, maar al heeft Alves deze speler aangeraden Heerenveen koopt echt niet zomaar een speler op aanraden van Alves.

Hij was samen met Jonathan Reis topscorder op het Terborgtoernooi met 3 goals. Atletico Mineiro won op het Terbortoernooi o.a. van Ajax en Chelsea.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

De desbetreffende speler is gescout op het jeugdtoernooi in Terborg. Daar zitten meerdere scouts, dus ongetwijfeld dat Heerenveen hem daar inderdaad aan het werk heeft gezien. Al kan het best zijn dat Alves hem heeft getipt of dat Alves om advies is gevraagd.
Gebruikersavatar
Mackan68
Forumicoon
Berichten: 6778
Lid geworden op: 01-08-2004 15:46
Locatie: De 'achterbuurt' van Techum

Bericht door Mackan68 »

Of dat de (oud?)voorzitter van de club, de man die zei dat Alves een grote fout maakte door zich niet op tijd bij Heerenveen te melden heeft hem aanbevolen. Die man lijkt me wel iemand met enige goede realiteitszin. We weten het niet....Als alles getekend en beklonken is en hij op een foto staat in of met een Heerenveenshirt aan dan zullen we het wel horen. Ik ga er vooralsnog vanuit dat deze jongen gehaald wordt als opvolger van Nilsson. Mocht ook Alves vertrekken wat er volgens mij steeds meer aan zit te komen dan zal er nog een 'rijpere' topper aangetrokken moeten worden.....Nog 11 dagen komkommertijd!!
GMV
Invaller
Berichten: 317
Lid geworden op: 29-10-2006 12:10
Locatie: Joure

Bericht door GMV »

OF meldt zonet op de radio dat Paulo Henrique nu bij de medische keuring is.

Zou eigenlijk wel mooi zijn als deze jongen goed genoeg is voor de basis en dat Alves blijft. Een compleet braziliaanse aanval bij Heerenveen. :)
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik weet niet wat ik hier van moet denken. Een 18 jarige speler lijkt mij niet de aankoop waar wij in eerste instantie zoveel beter van worden. Of het moet een uitzonderlijk talent zijn, wat best zou kunnen.
Wij hebben met Sulejmani al een toptalent in huis, zou deze dan zoveel beter zijn?

We sille sjen...... 8)
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Ik denk dat een groot talent erbij nooit verkeerd is. Deze jongen zal toch ook zijn aanpassingstijd nodig hebben. Mocht hij meteen goed meekunnen met de basis, dan is dat alleen maar meegenomen. En anders kan hij zich in het tweede eerst ontwikkelen.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Hij is basisspeler in de braziliaanse serie A

Voor de mensen die Braziliaans voetbal niet kennen dat is voor een club buiten de top 3 in NL vrijwel altijd een versterking. Komt bij dat hij nog maar 18 jaar is, kan goed worden maar eerst maar es aan t werk zien en afwachten hoe hij zich hier aanpast
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Superfries88' schreef:De desbetreffende speler is gescout op het jeugdtoernooi in Terborg. Daar zitten meerdere scouts, dus ongetwijfeld dat Heerenveen hem daar inderdaad aan het werk heeft gezien. Al kan het best zijn dat Alves hem heeft getipt of dat Alves om advies is gevraagd.
Hoe vaak zal Alves hem hebben zien spelen?
De jongen was 12 of iets dergelijks toen Alves naar Zweden ging.
Lijkt me maar matig waarschijnlijk.

En inderdaad, maar net hoe hij zich aanpast.
Ik neem b.v aan dat hij geen Engels spreekt.
Plaats reactie