Geert Arend Roorda

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Heerenveen heeft gewoon veel goede jonge jongens.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

ALS 26.000 schreef:Heerenveen heeft gewoon veel goede jonge jongens.
Waar de Drost boys in mijn ogen niet meer ondervallen. Het waren talentjes, maar staan al 2 jaar stil. Maar goed, wie zijn er beter op diezelfde leeftijd? Ik zou het zo niet weten.

Anyway.....Roorda heeft bijna alle jeugd selecties van Oranje doorlopen, dus dat hij hier ook meedoet, lijkt mij niet meer dan normaal!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Precies, en Roorda straalt wel wat meer dynamiek uit dan de Drostjes ... het zijn bepaald geen De Boertjes. Vind ik dan he.
100% achter Marco van Basten!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Tsja Roorda met de Drostjes vergelijken, dat is appels met peren vergelijken.

Vond de heren niet slecht tegen PSV.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Eerste helft zit erop, wat een drama die Roorda!!!
Spijt heb je morgen maar!
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Onzinninge reactie, iedereen is drama man. Bah
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Ebiede schreef:Eerste helft zit erop, wat een drama die Roorda!!!
Wie was er wel goed dan? Die zogenaamde aanvoerder die achterin staat, maar totaal niet kan verdedigen?
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Ebiede schreef:Eerste helft zit erop, wat een drama die Roorda!!!
Wat een belachelijke reactie dit, hoe oud is Roorda? We kunnen toch niet van hem verwachten dat hij de kar wel even trekt. De mensen die dat wel moeten doen, een pranjic, alves, dingsdag en VDB laten het toch ook afweten?
Op naar het volgende seizoen....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Van mij mag men het contract van Roorda wel openbreken, hij staat tot het einde van het seizoen onder contract bij ons. Hij ontwikkeld zich prima en is net als de rest van de groep, uiterst talentvol.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Lipton schreef:Van mij mag men het contract van Roorda wel openbreken, hij staat tot het einde van het seizoen onder contract bij ons. Hij ontwikkeld zich prima en is net als de rest van de groep, uiterst talentvol.
Mee eens!
Alleen zijn passing moet wat beter, de inzet is er zeker! Die komt er wel (is er nog niet).
100% achter Marco van Basten!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Lipton schreef:Van mij mag men het contract van Roorda wel openbreken, hij staat tot het einde van het seizoen onder contract bij ons. Hij ontwikkeld zich prima en is net als de rest van de groep, uiterst talentvol.
Ik verwacht ook wel dat ze daar mee bezig zijn, maar echte haast lijkt niet geboden aangezien Roorda heeft aangegeven dat hij voorlopig nog niet de intentie heeft te vertrekken
feanfans
Wereldspeler
Berichten: 2186
Lid geworden op: 22-12-2005 16:48

Bericht door feanfans »

Flying Frisian schreef:
Ik verwacht ook wel dat ze daar mee bezig zijn, maar echte haast lijkt niet geboden aangezien Roorda heeft aangegeven dat hij voorlopig nog niet de intentie heeft te vertrekken[/quote]

Nee maar wat zou hij doen als Arsenal langs kwam?
Zo is het al eens eerder gegaan met Vincent van den Berg. Ook een groot talent, te lang gewacht met een contract en toen kwam Arsenal langs....
Zoiets moet voorkomen worden. Probeer hem maar een zo'n lang mogelijk contract te geven, dat is nooit weg want het is wel duidelijk dat hij het wel gaat redden.
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Bij deze kan wat mij betreft een citaat van de Leeuwarder Courant, nadat bekend werd dat v/d Heide weer bij cambuur ging spelen, de prullenbak in. v/d Heide werd de beste Friese voetballer van dit moment genoemd. Ik denk dat Roorda een stuk beter is, zeker in potentie. Al heeft v/d Heide al voor een langere tijd een niveau laten zien.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Hij staat vanavond in de basis van Jong Oranje aldus de webiste van de KNVB.
Vanavond om 19:30u op RTL7.

Heeft een hele goede ontwikkeling doorgemaakt en ben benieuwd hoe hij het vanavond gaat doen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Roorda heeft een uitstekende wedstrijd gespeeld. Vanaf het moment dat hij naar de kant werd gehaald, zag je Jong Oranje direct minder spelen. Dat gaf Foppe ook al aan in de LC. Geef hem de tijd en ik denk dat we straks nog meer van hem gaan genieten 8) .
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

En toch hoeft hij niet mee te doen tegen de schotten

Blessure?
!
Gebruikersavatar
AldeboarNN Fans
Basisspeler
Berichten: 795
Lid geworden op: 20-12-2004 18:08
Locatie: Aldeboarn

Bericht door AldeboarNN Fans »

Ik denk dat hij uit voorzorg thuis blijft. Foppe weet ook wel dat SC Heerenveen volgende week zondag een belangrijke
wedstrijd speelt. En jonge spelers moet je niet overbelasten, hij had nu alweer last van kleine pijntjes.
Ken-nie Steppe, wel keepen
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Klopt. Volgens de OF-website heeft Roorda een blessure en is na overleg met Heerenveen besloten om hem rust te gunnen.
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

En van der Wiel is nu wel weer geselecteerd.. zou dat er ook wat mee te maken hebben?

Fijn als Foppe daar rekening mee houdt. we hebben Geert Arend hard nodig, vind hem een harde werker die veel inzet toont en vele goede acties heeft.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Dat heeft te maken met schorsingen en leeftijdsverschil tussen jong oranje en olympisch elftal
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Heeft iemand iets gehoord over de blessure van Geert Arend?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Flying Frisian schreef:Heeft iemand iets gehoord over de blessure van Geert Arend?
Knieblessure. Volgens Verbeek gaat het om zijn 'zwakke knie', maar meer wist hij ook nog niet. Hopelijk valt het mee.
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Wordt zo wel een beetje een blessure gevoelig mannetje... ik meen te herinneren dat ie al eerder (2maanden terug ofzo) na ongeveer 20 min. het veld geblesseerd verliet...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Hoe lang geblesseerd denken jullie?
Prager in de basis, maar met de andere blessures op het middenveld, wordt de spoeling ineens dun!
100% achter Marco van Basten!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Middenfjilder Geert-Arend Roorda fan sc Hearrenfean foel snein út yn de wedstriid tsjin Vitesse mei in knibbelblessuere. Roorda hat syn knibbel ûnder de wedstriid licht ferdraaid en moat twa wike rêst hâlde. It is deselde blessuere dy't Roorda it ôfrûne seizoen ek alris hie; it giet om in 'irritearde' rjochterknibbel.

De kâns is grut dat Roorda de ynterlân Jong Oranje - Jong Masedoanië fan no freed misse moat.
SC Hearrenfean hopet dat Roorda der wer by is by de earstfolgjende thúswedstriid. Dat is op 24 novimber tsjin De Graafschap.
bron: OmropFryslan.nl
Predatorfish
Invaller
Berichten: 455
Lid geworden op: 27-08-2007 13:13
Locatie: Amsterdam

Bericht door Predatorfish »

Beetje off topic maar met het uitvallen van GAR mag Foppe blij zijn als hij Vrijdag nog 11 man het veld in krijgt... Bruins, van der Wiel, Brama, Affelay, Vincken allemaal geblesseerd. Dan toch maar Aisatti oproepen..
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Predatorfish schreef:Beetje off topic maar met het uitvallen van GAR mag Foppe blij zijn als hij Vrijdag nog 11 man het veld in krijgt... Bruins, van der Wiel, Brama, Affelay, Vincken allemaal geblesseerd. Dan toch maar Aisatti oproepen..
Aissati was sowieso al opgeroepen.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

BS schreef:
In 1e instantie was Aissati NIET opgeroepen. Door de blessures ga ik er wel vanuit dat hij er nu weer bij is.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Flying Tilster schreef:In 1e instantie was Aissati NIET opgeroepen. Door de blessures ga ik er wel vanuit dat hij er nu weer bij is.
Dan was ik in de war met de voorselectie. Maar goed, het lijkt me logisch dat Aissati er nu dan wel bijkomt inderdaad.

En voor Roorda is het wel sneu natuurlijk, maar het is ook wel goed dat hij nu even twee weken rust krijgt. Hij kan beter een beetje rustig aan doen in zijn debuutjaar op het hoogste niveau.
Plaats reactie