Geert Arend Roorda

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-03-2012 17:55

xander schreef:Money money money....


Daar zal het wel om gaan ja, maar je hebt wel met mensen te maken, niet met wat materiaal.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor BWdinamite » 27-03-2012 18:07

Heerenveen rules schreef: Daar zal het wel om gaan ja, maar je hebt wel met mensen te maken, niet met wat materiaal.

Daar ben ik het niet mee eens. Hoe vaak houden spelers clubs niet aan het lijntje? Denk bijvoorbeeld aan Geert Arend zelf. Het is de club zijn goed recht om het op deze manier aan te pakken. Ik begrijp heel goed dat de club met Roorda twijfels heeft. Hij wil zelf veel gaan spelen volgend seizoen, maar die garantie kun je hem uiteraard niet geven. Zeker gezien de vele blessures die hij altijd heeft, en dat het voetballend de laatste tijd nou ook niet over houdt.



.
Avatar gebruiker
BWdinamite
Selectiespeler
 
Berichten: 256
Geregistreerd op: 23-03-2009 17:03

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Superfries88' » 27-03-2012 18:12

Het is heel simpel: ze schrijven Roorda nog niet af, maar hij heeft te weinig gepresteerd om een nieuw contract te verdienen. In principe verlengen ze niet en staat hij in zijn recht om verder te kijken. Mocht er alsnog een situatie optreden waarbij een langere samenwerking interessant is, dan gaan ze misschien weer om de tafel. Zo raar is dat toch niet? Heerenveen neemt een logische beslissing afgaande op de huidige situatie, maar ze gooien de oude schoenen (het welbekende spreekwoord) nog niet weg.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Heerenveen rules » 27-03-2012 18:25

BWdinamite schreef:Ik begrijp heel goed dat de club met Roorda twijfels heeft.


Ik snap heel goed dat er twijfels zijn maar ik vind dat je nu wel duidelijk mag zijn. Vanwaar die twijfel? Denken ze dat wat hij hier al jaren niet doet (overtuigen), dat dat in 6 weken zal gaan gebeuren? Naar mijn idee is het eind maart ja of nee. Niet dit halfslachtige gedoe.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Peter » 27-03-2012 18:42

Ik heb zo het vermoeden dat Heerenveen eerst wil kijken welke van de spelers die ze op het oog hebben ook daadwerkelijk bij ons gaat tekenen. Men kan dat makkelijk doen, omdat veel spelers qua salaris toch niet krijgen wat ze nu verdienen.
Als men er niet in slaagt om de spelers aan te trekken waar men op hoopt dan zal men wel weer teruggrijpen op Roorda, Breuer en Elm. Volgens mij kon je dat ook wel uit de woorden van Hansma opmaken. Hij gaf aan dat men over en weer elkaar op de hoogte hield van de situatie.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
Peter
Basisspeler
 
Berichten: 809
Geregistreerd op: 02-12-2002 19:40
Woonplaats: Capelle aan den IJssel

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor abegoal » 27-03-2012 20:21

Heerenveen rules schreef:Ik snap heel goed dat er twijfels zijn maar ik vind dat je nu wel duidelijk mag zijn. Vanwaar die twijfel? Denken ze dat wat hij hier al jaren niet doet (overtuigen), dat dat in 6 weken zal gaan gebeuren? Naar mijn idee is het eind maart ja of nee. Niet dit halfslachtige gedoe.


In de basis ben ik het wel met je eens, maar dit is natuurlijk een resultaat van het formeel voor 1 april moeten melden of er verlengt wordt of niet. Niet dus! GAR komt niet in aanmerking voor een nieuw contract.

Toch is hij nog voetballer van sc Heerenveen tot eind Juni, waarin natuurlijk nog van alles kan gebeuren. Mocht de situatie veranderen, kan men altijd nog met elkaar aan tafel. Op zich is dat niet halfslachtig, maar meer reeel in deze tijd.

Ik las overigens ergens anders dat Hansma had aangegeven dat GAR Heerenveen had laten wachten en dat hij nu maar even op Heerenveen moest wachten. Dat zou ik de verkeerde argumentatie vinden. Je moet naar de belangen en doelen van sc Heerenveen kijken en je niet laten leiden door emoties of rancuneuze gevoelens.
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Superfries88' » 27-03-2012 20:49

abegoal schreef:Ik las overigens ergens anders dat Hansma had aangegeven dat GAR Heerenveen had laten wachten en dat hij nu maar even op Heerenveen moest wachten. Dat zou ik de verkeerde argumentatie vinden.


Hansma heeft dat inderdaad gezegd, maar volgens mij interpreteer je de uitleg onjuist. Hansma heeft gezegd dat Roorda in de zomer de tijd heeft genomen om een besluit te nemen en dat Heerenveen die tijd nu wilde nemen. Hij maakte een vergelijking in plaats van dat hij het als reden aanmerkte.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Knipecity » 27-03-2012 21:18

Zou de enige reden dat men twijfelt zijn dat hij toch een 'eigen jongen' is? Ik zie anders weinig reden tot twijfel. Het is sowieso allemaal wat halfslachtig. Ze scheppen niet of nauwelijks duidelijkheid, behalve nasr Sibon, wat wel heel logisch is en VLP. Breuer, Elm en Roorda houden ze zo wat aan het lijntje.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Erwin4ever » 27-03-2012 21:54

Ik snap de gedachtengang wel begrijpen, men zal proberen voor deze spelers betere vervangers te strikken, lukt dat niet, dan met deze jongens verder. Op zich niets mis mee, echter is er ook een risico, de spelers zijn nu ook vrij om te tekenen waar ze willen. Zeker voor een Elm zal volgens mij wel interesse zijn.
Doch jo ding, en lit de lju rabje! 8)
Avatar gebruiker
Erwin4ever
Superster
 
Berichten: 2032
Geregistreerd op: 05-12-2011 22:03
Woonplaats: J-city

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor zweed1 » 27-03-2012 22:49

Gewoon duidelijk zijn ! Sibon en GAR laten gaan te weinig meerwaarde. Breuer en Elm een verlaagde aanbieding voorleggen. Binnen 2 weken beslissen.

Dan alle hens aan dek om vervangers te vinden (daar is toch het scoutingsapparaat voor !). Neem toch aan dat er al wat contacten zijn gelegd !!!

Dit doet denken aan hinken op 2 gedachten: niet functionerende spelers desnoods maar handhaven als er geen alternatief is !

Het wordt tijd dat er eens wat sneller gehandeld wordt, door traag reageren zitten wij bijvoorbeeld nu met El Ak en Kruiswijk in de maag. Ook de meerwaarde van Sibon is mij volstrekt onduidelijk, vreemde stoorzender die ook nog een salaris ontvangt !
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 27-03-2012 23:21

zweed1 schreef:Gewoon duidelijk zijn ! Sibon en GAR laten gaan te weinig meerwaarde. Breuer en Elm een verlaagde aanbieding voorleggen. Binnen 2 weken beslissen.

Dan alle hens aan dek om vervangers te vinden (daar is toch het scoutingsapparaat voor !). Neem toch aan dat er al wat contacten zijn gelegd !!!

Dit doet denken aan hinken op 2 gedachten: niet functionerende spelers desnoods maar handhaven als er geen alternatief is !

Het wordt tijd dat er eens wat sneller gehandeld wordt, door traag reageren zitten wij bijvoorbeeld nu met El Ak en Kruiswijk in de maag. Ook de meerwaarde van Sibon is mij volstrekt onduidelijk, vreemde stoorzender die ook nog een salaris ontvangt !


Opzich zeker met je eens, al moet je niet vergeten dat de club zeker op financieel vlak creatief moet zijn. De vraag is dan bijvoorbeeld of je jezelf zoiets kunt permitteren als je geen betere vervanger kunt vinden.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor paparazzi » 28-03-2012 01:45

Superfries88' schreef:Hansma heeft dat inderdaad gezegd, maar volgens mij interpreteer je de uitleg onjuist.


Hoe kun jij zo goed deze interpretatie weerleggen? Je bent toch niet toevallig Hansma Himself he? 8)
Miereneukert!
Avatar gebruiker
paparazzi
Superster
 
Berichten: 5120
Geregistreerd op: 17-02-2005 16:38
Woonplaats: Amsterdam

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Heerenveen rules » 28-03-2012 06:28

zweed1 schreef:Dit doet denken aan hinken op 2 gedachten: niet functionerende spelers desnoods maar handhaven als er geen alternatief is !

Het wordt tijd dat er eens wat sneller gehandeld wordt


Inderdaad, dit komt allemaal wat raar over. Ze hinken duidelijk op twee gedachten en dat duidt niet op visie. Je zou zolangzamerzand wel eens mogen weten in wie je wel of niet toekomst ziet. Ik verbaas me hierover. Ja of nee zeggen is nie zo moeilijk lijkt me.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Gekko » 28-03-2012 07:52

De visie is om met jonge talenten te gana werken, afkomstig uit eerste divisie, andere eredivisieclubs of het buitenland. Maar het moet wel haalbaar zijn (sportief, financieel). Men gooit de oude schoenen dus nog niet weg maar streeft naar spelers uit de genoemde categorie.
Alleen als dat niet lukt komen Roorda, Elm en Breuer weer in beeld. Voor Roorda is het alternatief een eredivisieclub uit het rechterrijtje, met een lager salaris dan hij nu heeft. Meer zie ik er niet uitrollen met weer een jaar lang blessures.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Otsje P » 28-03-2012 08:06

Hinken op 2 gedachten, gebrek aan visie, geen duidelijkheid, spelers aan het lijntje houden, ik zie het hier allemaal weer voorbij komen.

Volgens mij is geen van deze opmerkingen terecht.

De spelers zijn vrij om te doen wat ze zelf willen. Alle 3 (Roorda, Elm en Breuer) hebben allemaal aangegeven wel wat voor een andere club te voelen. Ze zijn vrij om te doen wat ze willen, en hoeven dus niet op Heerenveen te wachten. Van aan het lijntje houden is dus geen sprake.

Van hinken op 2 gedachten, en gebrek aan visie ook niet. Heerenveen probeert in principe om andere spelers te halen. Ze willen graag een links en een rechtsachter halen en ook 1 of 2 middenvelders. Maar de kans dat ze niet iedereen binnen kunnen halen die ze in gedachten hebben is natuurlijk aanwezig. In dat geval kan het dus best zijn dat ze alsnog proberen om 1 van het drietal vast te leggen. Het is dus zo duidelijk als wat. In principe zoekt Heerenveen naar wat anders, de heren zijn dus niet eerste keus. Maar je kan als club wel wat anders willen, we hebben maar een beperkt budget, dus het moet eerst allemaal nog maar lukken. De spelers zullen allemaal hun aanbiedingen wel krijgen, het is dus maar de vraag of ze op Heerenveen zullen wachten. Dus de kans dat ze nog beschikbaar zijn op het moment dat de 1e en 2e keus van Heerenveen niet haalbaar blijken acht ik niet zo groot.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Superfries88' » 28-03-2012 09:30

paparazzi schreef:Hoe kun jij zo goed deze interpretatie weerleggen? Je bent toch niet toevallig Hansma Himself he? 8)


Een kwestie van het verhaal goed lezen gecombineerd met andere uitspraken in de kwestie Roorda. Daaruit blijkt m.i. duidelijk dat Heerenveen nog wel perspectief ziet, maar dat ze op dit moment te weinig houvast zien om te verlengen. Vandaar dat ze deze beslissing hebben genomen. Persoonlijk vind ik het ook geen gevalletje 'aan het lijntje houden'. Formeel is het einde verhaal, maar ze houden de komende tijd contact en aan de hand daarvan zijn beiden vrij om een bepaalde weg in te slaan.

Heerenveen heeft het recht om een nieuwe speler voor die positie te halen, de club mag hem een (verlaagde) aanbieding voorschotelen, Roorda mag bij een andere club tekenen en een eventueel voorstel weigeren. Het is maar net wat beiden de komende tijd willen. Het nieuwe seizoen laat nog maanden op zich wachten, de transfermarkt is nog erg rustig, dus het heeft helemaal geen zin om per definitie nu al knopen door te hakken. Als de deadline op 1 mei zou liggen en men had eind april pas besloten, dan had waarschijnlijk niemand dat echt gek gevonden. Dat formele gedoe moet niet leidend zijn voor het beleid. Als je als club tijd nodig hebt om te ervaren wat je precies wil en kan, dan moet je dat vooral doen.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Gekko » 28-03-2012 10:20

Vanochtend trainde Roorda met Ten Voorde in het bos. Niet op het veld, geen goed teken.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor TWR22 » 28-03-2012 11:34

Ik denk dat jullie het te moeilijk maken.

Is Breuer 5 ton per jaar aan salaris waard?
Is Roorda 4,5 ton aan salaris waard?
Is Elm 7 ton aan salaris waard?

Want dat zijn namelijk nu de feiten ... ze willen Breuer best verlengen hoor ... voor 150K per jaar. Roorda? 1 ton denk ik. Elm, 2,5 ton. Dus willen ze dat, dan wordt er verlengd want voor dat geld zijn eht prima spelers, niet voor de huidige/ oude contracten, afgesloten in een te goede tijd.

En zeker Roorda heeft veel en veel te weinig laten zien voor het salaris van de laatste paar jaar. Maar die denkt ergens anders meer te voetballen voor dit salaris dus ik hoop eerlijk gezegd dat Roorda weggaat, en de andere 2 blijven. Sibon niet verlengen, tja het is een cultheld, vind ik ook, maar het is wel een realistische, zakelijke keuze.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Gekko » 28-03-2012 11:41

Deze jongens hebben salarissen verdiend die bij toppers horen. En dat zijn ze geen van drieën.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Knipecity » 28-03-2012 19:50

TWR22 schreef:Ik denk dat jullie het te moeilijk maken.

Is Breuer 5 ton per jaar aan salaris waard?
Is Roorda 4,5 ton aan salaris waard?
Is Elm 7 ton aan salaris waard?

.

Wat een enorme bedagen. Lang verdiende je bij Heerenveen niet meer dan 4 ton, maar dit soort spelers dus wel. En daar zitten wedstrijdpremies waarschijnlijk nog niet eens bij. Daar kunnen ze ook nog dik mee verdienen.

De club kan met het laten gaan of flink verminderen van de salarissen enorm besparen, dat is duidelijk.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Gekko » 28-03-2012 19:55

Als je deze jongens laat gaan kun je voor hetzelfde geld inmiddels 5 tot 8 andere halen. Zo zit het inderdaad wel.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Knipecity » 28-03-2012 20:01

Precies. In de Jupiler League verdienen veel jongens zo'n 25-30.000 Bruto, dus als die hier het 4-voudige kan verdienen dan is die wel in zijn nopjes.
Knipecity
Superster
 
Berichten: 8723
Geregistreerd op: 25-03-2004 16:57
Woonplaats: Friesland

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor camataru » 29-03-2012 07:33

mooi laten gaan GAR, en wat maakt het uit dat hij de enigste fries is. sentiment los laten.
De man van glas moet maar mooi ergens anders gaan spelen. zo goed is hij ook niet.
Wellicht pikt NEC hem op waar Pastoor zit.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Makkum8 » 29-03-2012 09:06

Schmidt is toch ook een Fries? Kan'ie mooi GAR aflossen. Sneu voor Gar, heeft zijn hele leven voor de club gespeelt. Wel heeft hij zijn hand enigzins overspeelt door de club in onzekerheid te laten een jaar geleden. Nu een jaar later liggen de kaarten heel anders op tafel. Bij bosjes worden er nu aflopende contracten definitief beeindigd. Gar zal aardig zakken in salaris wil hij nog ergens onderdak krijgen. Wat club en salaris betreft moet hij flink inleveren. Daar heb ik persoonlijk geen moeite mee. Te lange tijd hebben spelers de dienst uitgmaakt (zelfs grijze eenheidsworsten), nu krijgen de clubs het weer voor het zeggen. Alleen de besten kunnen eisen stellen en daar hoort Gar in mijn ogen niet bij. Wel suc6 gewenst bij de zoektocht naar een andere club :!:
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Avatar gebruiker
Makkum8
Basisspeler
 
Berichten: 938
Geregistreerd op: 11-04-2005 22:11
Woonplaats: Makkum

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Otsje P » 29-03-2012 09:34

De meeste mensen hier vinden het prima dat Roorda waarschijnlijk ergens anders zijn geluk zal moeten beproeven. Ook ik snap dat we niet eeuwig door kunnen klooien. We hebben de afgelopen jaren niet van hem kunnen genieten, en daarom is het logisch dat er waarschijnlijk een eind gaat komen aan zijn Heerenveen periode. Het punt is echter dat ik, en met mij vast een paar anderen, altijd zal blijven denken aan zijn 1e jaar hier. Zoals altijd ging ik met makkers de meeste oefenduels in de voorbereiding langs. Gert Jan gaf hem toen aardig wat minuten, en zijn impact op de ploeg was echt erg groot. Hij was direct zo bepalend door zijn overzicht en passing, dat we meteen enthousiast raakten. Al vroeg in het seizoen werd hij toen basisspeler, in een prima ploeg natuurlijk. Maar zijn wel of niet meedoen was toen al meteen bepalend voor het spel. Vervolgens kwam Trond, en die zag in Roorda de bepalende man, zijn "spielmacher". Door alle blessures is het er nooit van gekomen, en heeft hij nooit meer laten zien wat hij daarvoor liet zien. Bij Excelsior excelleerde Roorda, maar in heel andere rol dan in dat eerste jaar bij ons. Ook na zijn terugkeer liet hij niet zien de Roorda te zijn die hij in het begin was, en daarom kan ik er wel vrede mee hebben dat het gebeurd is hier. Het feit dat Geert een Fries is, of uit de eigen opleiding komt, vind ik niet interessant. Het moeilijke van dit afscheid is, dat ik er altijd op gehoopt heb dat hij toch weer die Roorda zou worden van toen. We zijn nu ondertussen zoveel tijd verder dat ook ik daar niet meer in geloof. Als hij die blessures niet had gehad, dan was hij hier ook al lang niet meer geweest. Maar dan had hij in ieder geval een flinke bundel geld opgebracht.

Ik schrijf dit verhaal omdat ik niet kan begrijpen dat sommigen hier zo gemakkelijk in hun oordeel zijn. Hij is niet goed genoeg enz. Dat is misschien nu wel het geval, vandaar dat het vertrek logisch is. Maar Hansma, ik, en vast nog vele anderen hebben altijd hoop gehouden dat hij weer die topper kon worden die hij was. Dat harde oordelen van iedereen vind ik jammer, want al die k*tblessures hebben hem van een fantastische carrière beroofd.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Baggerraartje » 29-03-2012 09:52

Als je jaren blessureleed hebt gehad, dan wordt je niet beter! Zijn inzicht en passing zijn prima, maar wel op het niveau dat lager ligt dan het huidige heerenveen. Roorda heeft zich door zijn blessures nooit door ontwikkeld. Dus kan ik mij de beslissing goed voorstellen. En ik denk dat het Standaard verhaal van vorig jaar ook meegespeelt heeft.

Maar hetzelfde verhaal kun je schrijven over Kopic...
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Superfries88' » 29-03-2012 10:02

Otsje P schreef:Ik schrijf dit verhaal omdat ik niet kan begrijpen dat sommigen hier zo gemakkelijk in hun oordeel zijn.


Dat mag Roorda zichzelf ook aanrekenen. Vorig seizoen verloor hij de concurrentiestrijd en vrijwel iedereen toonde begrip voor het feit dat hij werd verhuurd, een poging om hem weer op niveau te krijgen. Bij Excelsior kreeg hij zijn favoriete rol toebedeeld en dat halfjaar viel eigenlijk alles goed, met zijn doelpunten in Heerenveen als beloning. Roorda is vanaf daar echter van het padje geraakt. Hij begon mee te praten met de waan van de dag-reacties en deed opeens alsof het vooral niet aan hem had gelegen bij Heerenveen. Een paar maanden geleden in de VI herhaalde hij dat nog eens.

In de zomer had hij een goede naam en kon hij bij diverse clubs tekenen. In mijn optiek heeft hij daar misbruik van gemaakt door er steeds over te beginnen, maar toen puntje bij paaltje kwam waren de meeste clubs opeens helemaal niet zo interessant. Zeker toen hij wéér geblesseerd raakte was Heerenveen opeens weer de club waar hij o zo graag wilde spelen. Ik heb nog steeds het gevoel dat hij graag te koop loopt met clubliefde, maar dat het hem in de werkelijkheid geen zak interesseert waar hij speelt. Dat is me vies van hem tegengevallen, gecombineerd met zijn regelmatige afwezigheid en getoonde vorm zie ik weinig reden om te verlengen.

Roorda is in potentie inderdaad een geweldige voetballer, maar ik ben bang dat het bij die potentie blijft. Die blessures hebben er flink ingehakt en ik heb de indruk dat hij niet in staat is om uit zo'n positie zich terug te knokken richting dat niveau. Ik heb zelf jarenlang de hoop gehouden, maar die hoop is zo langzamerhand helemaal verdwenen. Het is goed zo.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Lardy » 29-03-2012 10:08

Gevalletje gegokt en verloren. Bij Excelsior speelde hij goed en hoopte vervolgens op een mooie club, die kwamen niet maar meneer wilde ook niet bijtekenen in de hoop dat hij bij Heerenveen zou gaan spelen en een mooie transfer had kunnen maken.

Nu zitten we eind maart, kan hij al 3 maanden lang transfervrij bij clubs tekenen maar die belangstelling zal wel gering zijn en dus hoopt hij weer op Heerenveen. Roorda is aan de bal een prima speler maar bij Heerenveen heb je em ook wel eens niet, en dan zijn er tig betere spelers voor te krijgen.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor Otsje P » 29-03-2012 10:10

Ik geef het op.
Otsje P
Superster
 
Berichten: 4838
Geregistreerd op: 22-02-2011 12:01

Re: Geert Arend Roorda

Berichtdoor BK2007 » 29-03-2012 11:43

Had hij nou echt zo'n slechte aanbieding gehad van de club of eigenlijk helemaal geen ? Beetje vaag.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten

cron