Koos Formsma

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Anoniempje
Bankzitter
Berichten: 208
Lid geworden op: 07-03-2006 20:03
Locatie: Thuis

Bericht door Anoniempje »

Op zich zou dat geen rare reactie zijn inderdaad.

Maar ik denk dat velen bij Joop Alberda toch een heel positief gevoel krijgen. Atlanta 1996, altijd een Fries gebleven die dus ook Fries praat, een echte sportman met enorm veel kennis van allerlei zaken met name in de sportbusiness én ook een media-geniek persoon. Toch ook een factor die heel belangrijk is.

Ik heb ooit eens een workshop meegemaakt met die man en werkelijk, je hangt aan zijn lippen. Fantastisch gewoon. Al doet dat bij deze functie niet helemaal terzake natuurlijk. :wink:
Peter
Basisspeler
Berichten: 810
Lid geworden op: 02-12-2002 19:40
Locatie: Capelle aan den IJssel

Bericht door Peter »

Joop Alberda mag van mij direct komen. Vorig jaar een paar maal gehoord bij de NOS rond de WK. Daaruit bleek dat ondanks dat hij niet uit de voetbalwereld kwam toch heel goed kon mee praten met mensen uit de voetbalwereld.

Verder kan hij een enorm goed sportklimaat crëeren en ook op het gebied van sponsoring heeft hij de nodige kennis.

Ik ben helemaal voor.
Een echte fries blijf je ook al woon je in het "buitenland".
hummelinho
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 30-01-2006 22:04

Bericht door hummelinho »

Lipton schreef:Geen Joop Alberda aub, want dan krijgen we weer het gezeur dat meneer geen verstand heeft van voetbal omdat hij ooit eens iets in de vollybal wereld gedaan heeft....

Volgens mij ben jij de enige in dit topic die dit aanhaalt... Daarnaast heeft hij bij het Russisch elftal sowieso wel zaken opgepikt..
Laatst gewijzigd door hummelinho op 04-08-2007 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Joop Alberda zou een goede zijn voor de uitstraling van de club denk ik. Al is hij meer een manager dan een voorzitter, de meeste taken zal hij dan toch overlaten aan de huidige directieleden.

Een voorzitter hoort ook een soort uithangbord te zijn van de club, en daarin lijkt Alberda zeker geschikt.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Gearard schreef:Joop Alberda zou een goede zijn voor de uitstraling van de club denk ik. Al is hij meer een manager dan een voorzitter, de meeste taken zal hij dan toch overlaten aan de huidige directieleden.

Een voorzitter hoort ook een soort uithangbord te zijn van de club, en daarin lijkt Alberda zeker geschikt.
één van je functies als voorzitter is volgens mij dat je de boel regelt, dat je mensen aanstuurt om dingen voor je te doen, dat heet in de volksmond ook wel managen. Dat Riemer alles zelf deed, datmoet hij weten, maar is niet normaal.
Daarnaast zeg je dat Alberda een uithangbord, is voor de club, wat inderdaad ook nodig is als voorzitter, dus volgens mij is hij juist wel een goede candidaat!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Oogje
Nieuw talent
Berichten: 71
Lid geworden op: 02-12-2002 22:55
Locatie: Sneek

Bericht door Oogje »

Joop Alberda lijkt mij een meer dan geschikt persoon, verstand van zaken in de topsport, de juiste contacten, uitstraling en een teamplayer :lol: .
Daarnaast dat "iets" in de volleybal... [b]Olympisch goud [/b] bereik je niet zomaar, daar komt heel wat bij kijken. Net als Riemer met het voetbal in Heerenveen, is Joop destijds met het volleybal ook op nul begonnen, dat resulteerde uiteindelijk in Olympisch goud!
Als voorzitter van Heerenveen zou hij die kennis, ervaring etc. etc. bijzonder goed kunnen gebruiken om ons cluppie nog groter te maken.

Van harte welkom!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Het lijkt mij ook een zeer goede kandidaat, maar het zal wel bij fantaseren blijven.
Gebruikersavatar
Makkum8
Basisspeler
Berichten: 938
Lid geworden op: 11-04-2005 23:11
Locatie: Makkum

Bericht door Makkum8 »

BS schreef:Het lijkt mij ook een zeer goede kandidaat, maar het zal wel bij fantaseren blijven.
Hoezo? Als Heerenveen hem graag wil hebben why not? Er zijn mindere clubs waarvoor je kunt werken. Dertig kilometer verderop bijvoorbeeld.
Groningen en Cambuur een pot nat, Makkum is de 12e stad!!
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

Wat J. Alberda betreft....stond vandaag in een artikeltje in de LC dat meneer nog gewoon zijn contract 'uitzit' tot 2008....
No offense, but....Defense! Defense!
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Makkum8 schreef:Hoezo? Als Heerenveen hem graag wil hebben why not? Er zijn mindere clubs waarvoor je kunt werken. Dertig kilometer verderop bijvoorbeeld.
Maar Heerenveen wil hem waarschijnlijk niet graag hebben, daar ging het mij om.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

JayT schreef:Wat J. Alberda betreft....stond vandaag in een artikeltje in de LC dat meneer nog gewoon zijn contract 'uitzit' tot 2008....
KNVB heeft vast nog wel een plekje vrij voor een arbitragezaak :wink:
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Plaats reactie