Donovan Deekman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor El Blanquito » 06-05-2009 19:23

DD speelde een prima invalbeurt maar is niet goed genoeg voor het eerste van HVN. Doet er goed aan om volgend jaar in het 1e van emmen te gaan spelen. Kan hij wekelijks op niveau??? spelen ipv in het 2e. Ben niet zo enthousiast over zijn kwaliteiten. Speelt volgens mij al zo'n 5 jaar bij HVN en heeft nog altijd niet kunnen overtuigen. Al met al toch een schitterende invalbeurt. Succes.
El Blanquito
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 08-01-2009 18:36

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Caspar » 06-05-2009 19:29

De beste jongen is 20, en je hebt nu al gezien dat hij het niveau niet aan kan. Het was nota bene de enige die wat voor elkaar kreeg afgelopen zondag.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor El Blanquito » 06-05-2009 19:41

Caspar schreef:De beste jongen is 20, en je hebt nu al gezien dat hij het niveau niet aan kan. Het was nota bene de enige die wat voor elkaar kreeg afgelopen zondag.


Ja, klopt helemaal wat je zegt. Maar als jij net als ik bijna wekelijks bij het 2e zou komen kijken weet je misschien beter wat ik bedoel. Als je goed leest geef ik hem ook de credits voor een goede invalbeurt zondag j.l. Dus dat N.B. verhaal van jou kan voortaan wel achterwege blijven.
Roy Beerens was 19 toen hij in de basis stond, Roorda, Samaras, Sulejmani idem. Genoeg voorbeelden van toppers in wording en HVN 1 materiaal.
El Blanquito
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 08-01-2009 18:36

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Venderwel » 06-05-2009 19:56

El Blanquito schreef:[Dus dat N.B. verhaal van jou kan voortaan wel achterwege blijven.



Hhahahaha best een grote bek voor iemand die hier nog niet zo lang op het forum zit! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor sc heerenveen 4 ever » 06-05-2009 20:00

Ik verdenkt dat El Bokito gewoon een pseudoniem is van Brian Vandenbusche, ze hebben allebei een even grote mond :mrgreen:
Een onderschrift: wat is dat?
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
 
Berichten: 1176
Geregistreerd op: 27-03-2005 15:23
Woonplaats: Norg

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Caspar » 06-05-2009 20:01

El Blanquito schreef:Ja, klopt helemaal wat je zegt. Maar als jij net als ik bijna wekelijks bij het 2e zou komen kijken weet je misschien beter wat ik bedoel.


Het klopt dat ik niet bijna wekelijks bij het tweede kom. Hoewel ik graag zou willen, zul je begrijpen dat dat voor mij niet mogelijk is. Ik hoorde ook op de tribune dat hij tot nu bij het tweede tegen valt, maar ik snap nooit dat spelers al zo ontzettend snel worden afgeschreven door supporters. Zowel in mentale in het mentale als het fysieke kan er nog zo ontzettend veel veranderen wat het verschil maakt tussen topper of anonieme voetballer.

Roy Beerens was 19 toen hij in de basis stond, Roorda, Samaras, Sulejmani idem. Genoeg voorbeelden van toppers in wording en HVN 1 materiaal.


Mooi lijstje. Er zijn minstens net zoveel spelers die op latere leeftijd doorgebroken zijn.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Venderwel » 06-05-2009 20:08

El Blanquito schreef:
Ja, klopt helemaal wat je zegt. Maar als jij net als ik bijna wekelijks bij het 2e zou komen kijken weet je misschien beter wat ik bedoel. Als je goed leest geef ik hem ook de credits voor een goede invalbeurt zondag j.l. Dus dat N.B. verhaal van jou kan voortaan wel achterwege blijven.
Roy Beerens was 19 toen hij in de basis stond, Roorda, Samaras, Sulejmani idem. Genoeg voorbeelden van toppers in wording en HVN 1 materiaal.


maar eh....mooi om te horen dat jij de ploeg wel zo steunt en geen mensen bij voorbaat afschrijft!
Deekman heeft namelijk al zoveel kansen gehad bij het eerste, in tegenstelling tot VdB, die is net nieuw in het eerste! Hahaha lachen met jou!! :mrgreen:
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Avatar gebruiker
Venderwel
Superster
 
Berichten: 3876
Geregistreerd op: 24-12-2004 16:15
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor El Blanquito » 06-05-2009 20:13

Het klopt dat ik niet bijna wekelijks bij het tweede kom. Hoewel ik graag zou willen, zul je begrijpen dat dat voor mij niet mogelijk is. Ik hoorde ook op de tribune dat hij tot nu bij het tweede tegen valt, maar ik snap nooit dat spelers al zo ontzettend snel worden afgeschreven door supporters.



Wie heeft het over afschrijven???? Denk dat DD zeer geschikt is voor profvoetbal maar niet bij HVN. Doelstellingen zijn te hoog gegrepen. Kan op europees niveau absoluut niet mee.
Ben het met je eens dat spelers uiteraard ook op latere leeftijd kunnen opstaan, denk aan Jaap Stam bijvoorbeeld.

Blijkbaar is jullie interpretatie van mijn vorige verhaal niet helemaal zo als bedoeld is.
El Blanquito
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 08-01-2009 18:36

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor El Blanquito » 06-05-2009 20:17

Venderwel schreef:
El Blanquito schreef:
Ja, klopt helemaal wat je zegt. Maar als jij net als ik bijna wekelijks bij het 2e zou komen kijken weet je misschien beter wat ik bedoel. Als je goed leest geef ik hem ook de credits voor een goede invalbeurt zondag j.l. Dus dat N.B. verhaal van jou kan voortaan wel achterwege blijven.
Roy Beerens was 19 toen hij in de basis stond, Roorda, Samaras, Sulejmani idem. Genoeg voorbeelden van toppers in wording en HVN 1 materiaal.


maar eh....mooi om te horen dat jij de ploeg wel zo steunt en geen mensen bij voorbaat afschrijft!
Deekman heeft namelijk al zoveel kansen gehad bij het eerste, in tegenstelling tot VdB, die is net nieuw in het eerste! Hahaha lachen met jou!! :mrgreen:


Volgens mij heeft DD gehele voorbereiding zo'n beetje alle wedstrijden gespeeld. Kon hierin de trainer blijkbaar ook niet overtuigen van zijn spel. Altijd maar de verwijtende vinger naar VDB. Jammer is dat toch altijd en wel heel erg gemakkelijk. Niemand die Pranjic durft af te zeiken. Na de winterstop geen wedstrijd meer goed gespeelt. Vorig seizoen hetzelfde verhaal.
El Blanquito
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 08-01-2009 18:36

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Caspar » 06-05-2009 20:22

El Blanquito schreef:Wie heeft het over afschrijven???? Denk dat DD zeer geschikt is voor profvoetbal maar niet bij HVN. Doelstellingen zijn te hoog gegrepen. Kan op europees niveau absoluut niet mee.
Ben het met je eens dat spelers uiteraard ook op latere leeftijd kunnen opstaan, denk aan Jaap Stam bijvoorbeeld.


Wie het over afschrijven heeft? Lees je eerste post nog eens door en trek je eigen conclusie. O, wacht. Lees het geqoute stukje hierboven nog even door, en trek nogmaals je conclusie. Er is maar één iemand hier die Deekman afschrijft, en dat ben jij. Nogmaals dan:

El Blanquito schreef:Denk dat DD zeer geschikt is voor profvoetbal maar niet bij HVN. Doelstellingen zijn te hoog gegrepen. Kan op europees niveau absoluut niet mee.


Mooi ook dat je, met al die ervaring bij het tweede, nu al in kan schatten dat hij zelfs op termijn het Europese niveau niet aan zou kunnen.

Wat anders:
El Blanquito schreef:Blijkbaar is jullie interpretatie van mijn vorige verhaal niet helemaal zo als bedoeld is.


Ah, het ligt aan ons. Misschien moet jij je posts beter formuleren?
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Superfries88' » 06-05-2009 20:24

In de voorbereiding heb ik Deekman zien spelen en dat was helemaal niet onaardig. Natuurlijk was er ook voldoende op hem aan te merken, maar dat is op die leeftijd niet meer dan logisch. Wat mij betreft krijgt hij zeker vaker een kans. Het is natuurlijk wel zo dat Deekman in zo’n wedstrijd toch sneller lof krijgt, maar na een tijdje is het nieuwe er af en zal hij progressie moeten boeken. Of dat gaat lukken moet blijken.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Lipton » 06-05-2009 20:41

Deekman is wel iemand die speeltijd moet gaan pakken, of dat nou bij Heerenveen, Emmen of Sparta is.
Maar ik denk dat het voor Deekman al te laat is om echt vast bij Heerenveen in de basis te komen, ook gezien de concurentie.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Skopperij » 06-05-2009 21:56

El Blanquito schreef:Volgens mij heeft DD gehele voorbereiding zo'n beetje alle wedstrijden gespeeld. Kon hierin de trainer blijkbaar ook niet overtuigen van zijn spel. Altijd maar de verwijtende vinger naar VDB. Jammer is dat toch altijd en wel heel erg gemakkelijk. Niemand die Pranjic durft af te zeiken. Na de winterstop geen wedstrijd meer goed gespeelt. Vorig seizoen hetzelfde verhaal.

Tja, als keeper ben je nu eenmaal altijd de lul. Moet je maar geen keeper worden. En áls je keeper wordt, zorg dan in ieder geval dat je zo nu en dan een bal tegenhoudt.

Donovan Deekman, dat klinkt als een klok! Met zo'n naam kun je simpelweg niet mislukken als voetballer. Spreek het eens heel langzaam uit, Do-no-van-Deek-man... in gedachten zie je hem al langs de lijn flitsen. In het vervolg graag wat meer op naam scouten, a.u.b.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-05-2009 22:15

El Blanquito schreef: Altijd maar de verwijtende vinger naar VDB. Jammer is dat toch altijd en wel heel erg gemakkelijk. Niemand die Pranjic durft af te zeikenl.


Vreemd he, die verwijtende vinger. VDB heeft ons punten gekost en laat zien niet beter te worden, eerder minder.

Maar goed, het gaat hier over Deekman. Viel aardig in, maar is wel een lichtgewicht.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Rick » 06-05-2009 22:56

Vreemd he, die verwijtende vinger. VDB heeft ons punten gekost en laat zien niet beter te worden, eerder minder.
Maar goed, het gaat hier over Deekman. Viel aardig in, maar is wel een lichtgewicht.


Wat is nou een lichtgewicht? Het blijft toch genieten hoe iedereen altijd gelijk denkt te weten hoe goed iemand wel niet is. "Hij zou europees niet meekunnen" hoe weet jij dat nou? heb je hem ooit europees zien voetballen? deze jongen is pas TWINTIG. Zie een Romano Denneboom druipt daar het talent vanaf? heeft die kerel nou zo'n geweldige techniek? Zou je hem graag terug zien bij Heerenveen? denk dat de meesten van jullie dat niet zouden willen vanwege het feit dat die niet goed genoeg is, dit is dan een aanname. Maar het gaat om het volgende: zelf Romano Denneboom die alleen snelheid en kracht heeft en af en toe een doelpuntje mee pikt kan in Europese wedstrijden meekomen.

Dan nog het volgende: @El Blanquito.
Jij geeft aan dat je veel wedstrijden ziet bij het tweede, op basis hiervan trek jij je conclusies en weet jij gelijk hoe zijn toekomst er niet uit komt te zien. Er is nou eenmaal een verschil in ontwikkeling per speler, de ene speler moet het zelf doen de andere komt eens een geweldige trainer op zijn pad die hem net dat ene bij brengt wat hem een geweldige speler maakt. Maar ook kleine of grote invloeden van buiten af, maken of breken een speler. Met andere woorden: jij kan dat gewoon niet weten. Enzo zijn er nog genoeg dingen waarom je niet kan zeggen wat hij niet kan worden of halen in de toekomst. Net zo goed als niemand kan bepalen wat er van Elyanoussi gaat worden. Beoordeel (DD) pas wanneer hij veel wedstrijden in het eerste in de basis heeft gespeeld, en anders heeft de trainer wel bepaald dat hij het niet red (maar ook die kunnen er naast zitten).

Verder lijkt het mij wel duidelijk dat Deekman voor een aanvaller goede kwaliteiten bezit: Heeft veel dreiging, heeft een actie, heeft lengte en heeft vooral heel veel snelheid. In mijn ogen moet hij zijn scorend vermogen verbeteren en moet meer body gaan krijgen.
Rick
Wereldspeler
 
Berichten: 1149
Geregistreerd op: 20-03-2007 23:26

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor forca hveen » 07-05-2009 11:15

Volgens mij deed DD ook mee in de wedstrijd tegen Wolfsburg en heeft hij dus al europees gespeeld.
Ik vond het zondag een heerlijke speler om naar te kijken. Waarom? Hij bracht weer leven in de rest van het team, hij was nog fris en gretig waarmee hij de rest van het team weer wakker maakte, hij was over het hele veld te vinden (bij balverlies was hij bijna meteen achterin om mee te verdedigen, zelfs als laatste man).
Voor een hele wedstrijd in de eredivisie is hij denk ik nog niet goed genoeg. Als invaller met zoveel passie en plezier in het voetbal is hij eerst denk ik prima te gebruiken om zo langzaam in het eerste te groeien.
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor geert. » 08-06-2009 11:45

Dankzij een doelpunt van Donovan Deekman van sc Heerenveen heeft Nederlands beloftenelftal zich zondagavond geplaatst voor de halve finales van het internationale jeugdtoernooi in Toulon. Door het 1-1 gelijke spel tegen Egypte eindigde Nederland als tweede in de poule, met vier punten.
Avatar gebruiker
geert.
Superster
 
Berichten: 3382
Geregistreerd op: 15-03-2008 11:24
Woonplaats: It Heitelân

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Superfries88' » 08-06-2009 11:59

Deekman schoof de bal van dichtbij onder de keeper door. Een simpel, maar prima doelpunt. Verder was het helaas niet best. Liet vlak na rust een 100% kans liggen en vlak voor tijd liep hij Van Wolfswinkel nog in de weg. Ook waren de passes niet goed.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Harmson » 09-06-2009 22:09

FC Emmen huurt Deekman van Heerenveen

Donovan Deekman komt volgend seizoen op huurbasis uit voor FC Emmen. De 20-jarige aanvaller is afkomstig van sc Heerenveen waar hij sinds het seizoen 2007/2008 deel uitmaakt van de A-selectie. In het afgelopen seizoen maakte hij bij de Friezen zijn profdebuut in het duel met ADO Den Haag (2-2).

Bron: www.elfvoetbal.nl
Harmson
Bankzitter
 
Berichten: 9
Geregistreerd op: 08-08-2008 09:53

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor abegoal » 09-06-2009 22:34

Harmson schreef:FC Emmen huurt Deekman van Heerenveen


Zou leuk zijn om Emmen in de komende bekereditie tegen te komen!! Heerenveen - Heerenveen 2 (Emmen) :mrgreen:

Er worden nogal wat spelers die kant uit gestuurd zeg!
Hotemetoten - Oppositie 0 - 3 (eindstand)
Avatar gebruiker
abegoal
Superster
 
Berichten: 2452
Geregistreerd op: 30-12-2004 12:45
Woonplaats: Heerenveen

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor El Blanquito » 10-06-2009 11:08

Harmson schreef:FC Emmen huurt Deekman van Heerenveen

Donovan Deekman komt volgend seizoen op huurbasis uit voor FC Emmen. De 20-jarige aanvaller is afkomstig van sc Heerenveen waar hij sinds het seizoen 2007/2008 deel uitmaakt van de A-selectie. In het afgelopen seizoen maakte hij bij de Friezen zijn profdebuut in het duel met ADO Den Haag (2-2).

Bron: http://www.elfvoetbal.nl


Wil niet mijn gelijk halen ofzo... maar had ik het toch goed gezien wat betreft de ontwikkeling van DD. Evenals DD gaan ook Etemadi, en Lazaro naar Emmen toe en wordt ook de naam van Beda genoemd. Bron: FC EMMEN.nl

Lijkt mij een laatste kans voor bovengenoemden om te laten zien dat ze profvoetballer kunnen/willen worden. Het is m.i. een goede ontwikkeling dat deze jongens aan spelen toe komen. 1 stapje terug, 2 stapjes vooruit is een mogelijkheid.
El Blanquito
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 08-01-2009 18:36

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor forca hveen » 10-06-2009 11:11

Weet niet of je spelen voor Emmen nou een stapje terug moet noemen wanneer je bij heerenveen bij de beloften speelt. Op deze manier kunnen deze jongens (in totaal zullen het er 6 worden) wennen aan het wekelijks op prof niveau te spelen. Hier kunnen ze nieuwe ervaringen opdoen die waarschijnlijk de groei zullen stimuleren. Ik zou Emmen eerder als een tussenstap zien.
Voor mij staan de beloften onder Emmen qua competitieniveau en zou het een logische stap zijn op weg naar het eerste van heerenveen :wink:
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor El Blanquito » 10-06-2009 11:23

forca hveen schreef:Weet niet of je spelen voor Emmen nou een stapje terug moet noemen wanneer je bij heerenveen bij de beloften speelt. Op deze manier kunnen deze jongens (in totaal zullen het er 6 worden) wennen aan het wekelijks op prof niveau te spelen. Hier kunnen ze nieuwe ervaringen opdoen die waarschijnlijk de groei zullen stimuleren. Ik zou Emmen eerder als een tussenstap zien.
Voor mij staan de beloften onder Emmen qua competitieniveau en zou het een logische stap zijn op weg naar het eerste van heerenveen :wink:


Ben het hierin met je eens. Stapje terug in aanzien is wat ik bedoel, in organisatie, niveau van trainen etc. alle randzaken die er zijn rondom een club. Van SC Heerenveen -> Emmen is een stapje terug. Denk overigens dat een goed beloftenteam (muv afgelopen seizoen) het niveau van een middenmoter in de juplierleauge heeft en volgens mij zat emmen daar vorig jaar ruim onder??
El Blanquito
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 08-01-2009 18:36

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor El Conde » 10-06-2009 13:14

Een goed belofteteam draait mee in de top van de eerstedivisie en dan doel ik op het team dat kampioen werd vorig jaar van Henk Herder.
Per slot van rekening moeten veel vd spelers ook inzetbaar kunnen zijn in het 1e of ze worden verhuurd aan de betere eerstedivisieclubs.
Neemt niet weg dat de eerstedivisie ansich meer aanspreekt dan de beloftecompetitie.
El Conde
Basisspeler
 
Berichten: 632
Geregistreerd op: 13-04-2009 09:14

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor El Blanquito » 14-06-2009 14:12

El Conde schreef:Een goed belofteteam draait mee in de top van de eerstedivisie en dan doel ik op het team dat kampioen werd vorig jaar van Henk Herder.
Per slot van rekening moeten veel vd spelers ook inzetbaar kunnen zijn in het 1e of ze worden verhuurd aan de betere eerstedivisieclubs.
Neemt niet weg dat de eerstedivisie ansich meer aanspreekt dan de beloftecompetitie.


helemaal met je eens. Kampioensteam was overigens seizoen 06-07 en dat is al weer 2 jaar geleden. Nagenoeg alle spelers uit die groep spelen nog altijd betaald voetbal in binnen- en buitenland, muv ons eigen Age Hains Boermsa. Was dus wel een enorm sterke groep, een uitzondering.
El Blanquito
Nieuw talent
 
Berichten: 85
Geregistreerd op: 08-01-2009 18:36

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor scharrelkip » 14-06-2009 14:34

El Blanquito schreef:Ben het hierin met je eens. Stapje terug in aanzien is wat ik bedoel, in organisatie, niveau van trainen etc. alle randzaken die er zijn rondom een club. Van SC Heerenveen -> Emmen is een stapje terug. Denk overigens dat een goed beloftenteam (muv afgelopen seizoen) het niveau van een middenmoter in de juplierleauge heeft en volgens mij zat emmen daar vorig jaar ruim onder??


Ik denk,dat Emmen het SC Cambuur heel lastig kan maken het komende seizoen.
Hoe is de mening op het forum hierover?
scharrelkip
Selectiespeler
 
Berichten: 191
Geregistreerd op: 06-08-2007 10:27

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor El Conde » 14-06-2009 15:07

Ik denk het niet. Niet alle spelers die naar Emmen gaan van Heerenveen zullen direct basisspeler worden. Daarnaast redt je het niet met een te jonge en onervaren ploeg.

De Graafschap en Volendam zijn de grootste concurrenten van Cambuur.
El Conde
Basisspeler
 
Berichten: 632
Geregistreerd op: 13-04-2009 09:14

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Wiggs » 17-06-2009 07:20

Voetbalzone meld:

Heerenvener Deekman op weg naar Lokeren
Geschreven op woensdag, 17 juni om 08:11

Lokeren is dicht bij een akkoord met Donovan Deekman. Volgens diverse Belgische media staat de Jupiler Pro League-club op het punt om de onderhandelingen met SC Heerenveen af te ronden. In een eerder stadium leek de jeugdinternational met Surinaamse roots op huurbasis naar Eerstedivisionist FC Emmen te verkassen. De twintigjarige Deekman maakte op 3 mei zijn competitiedebuut in de Eredivisie met SC Heerenveen tegen ADO Den Haag. Zijn officiële debuut maakte hij op 26 november 2008 in het UEFA Cup-duel tegen VfL Wolfsburg (5-1 verlies).

Deekman begon bij amateurclub Zeeburgia en heeft Surinaamse roots. Xander Houtkoop, Michel Poldervaart en Pawel Wojciechowski worden wel aan FC Emmen verhuurd. Samir Fazli (FK Makedonija), Filip Djuricic (Radnicki Obrenovac) en Michal Papadopulos (Mlada Boleslav) tekenden onlangs een contract in Heerenveen.
Wiggs
Wereldspeler
 
Berichten: 1315
Geregistreerd op: 03-12-2006 17:24

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor makkingacity » 17-06-2009 07:22

Ik ben niet echt blij met dit nieuws. Hij was toch 1 van de beteren bij de beloften met zijn razendsnelle acties. Ook in het 1e was hij niet onaardig. Zou het raar vinden als ze hem verkopen. Laat die jongen eerst een jaar bewijzen bij emmen en daarna evalueren of hij ons 1e zou kunnen halen
makkingacity
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 31-08-2006 08:40
Woonplaats: makkinga

Re: Donovan Deekman

Berichtdoor Rednax » 17-06-2009 07:40

Hij heeft in 2007 een 1 jarig contract gekregen met optie voor nog een jaar. Dat zou betekenen dat zijn contract nu dus ongeveer afloopt.

Ik weet niet of er in de tussentijd is verlengd, maar het zou dus kunnen dat hij een aflopend contract heeft. Dan kun je er weinig tegen in brengen als hij naar een andere club gaat.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Avatar gebruiker
Rednax
Wereldspeler
 
Berichten: 1146
Geregistreerd op: 02-10-2006 10:45
Woonplaats: It Hearrenfean

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 49 gasten