Donovan Deekman

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Donovan Deekman

Bericht door Rednax »

officiele site schreef: Donovan Deekman tekent 1-jarig contract

sc Heerenveen heeft vanmiddag een overeenkomst gesloten met de 19-jarige Donovan Deekman. De rechter spits tekende een contract voor 1 seizoen, met een optie voor nog 1 seizoen.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Heeft iemand hem wel eens zien spelen? Uit een contract van 1 jaar maak ik op dat het geen supertalent is, maar dat de club wel denkt dat er een kansje is dat hij doorbreekt op eredivisieniveau.
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Komt vanuit de A's, zal zich nu moeten bewijzen bij de beloften, lijkt me een meer dan logisch contract, vooral de optie voor nog een jaar.

in actie
Laatst gewijzigd door Ruud Huntbäck op 16-07-2007 16:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij is samen met de andere jongens uit de a's gekomen, maar volgens mij had hij er al een paar wedstrijden er opzitten bij de beloften.
Vooralsnog doet hij het "behoorlijk" in de voorbereiding, en hij kreeg net als de andere jongens een compliment van Verbeek vanwege de progressie die ze al gemaakt hebben.
Materazzi
Nieuw talent
Berichten: 72
Lid geworden op: 09-07-2007 20:17
Locatie: Drachten

Bericht door Materazzi »

nou wie heeft em eens zien spelen, ist wat?
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Ik één keer bij het tweede, was er niet zo kapot van.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Materazzi schreef:nou wie heeft em eens zien spelen, ist wat?
Het is een voetballer
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Lipton schreef:Het is een voetballer
Bron? :wink:

Goede zaak dat er steeds meer talenten worden vastgelegd. Nu kan ik Deekman niet beoordelen, maar ik ben wel blij dat Heerenveen zulke spelers vastlegt. Nu maar hopen dat hij en anderen de laatste stappen kan zetten.
HUNTELAAR
Basisspeler
Berichten: 831
Lid geworden op: 25-02-2005 19:49

Bericht door HUNTELAAR »

Heb hem meerdere malen gezien.. Ben niet erg optimistisch dat hij het 1e zal gaan halen.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

heeft hij ook in de jeugd elftallen van nederland gespeeld?
En waar is hij begonnen met voetbal, wil graag wat meer info over deze jongen, hij ziet er uit als een vrij forse en stevige voetballer.
Wij zijn Heerenveen.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

camataru schreef:heeft hij ook in de jeugd elftallen van nederland gespeeld?
En waar is hij begonnen met voetbal, wil graag wat meer info over deze jongen, hij ziet er uit als een vrij forse en stevige voetballer.
Ik vind hem juist meer iets van Kanu hebben. Ik heb hem zien invallen in de competitiewedstrijd tegen Jong Ajax. Er ging veel dreiging van hem uit, maar rendement heb ik in de aantal minuten dat hij speelde niet kunnen ontdekken.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

camataru schreef: hij ziet er uit als een vrij forse en stevige voetballer.
Ik weet niet waar jij dat ziet, maar hij lijkt meer op Nilsson dan op Hansson!
Volgens mij is dit een rappe buiten speler die zo nu en dan een goal mee pikt, hij zal zich dit seizoen moeten laten zien bij de beloften.
Maar je ziet dat steeds meer beloften spelers de kans krijgen om speeltijd te krijgen in het eerste elftal.
Een zeer goeie zaak, want dan kunnen wij ook eens de gezichten van Deekman, Roorda, Samarason en nog vele anderen zien.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Hij lijkt inderdaad als voetballer wel op Nilsson. Snel en vrij licht. Afwachten of hij de stap kan maken maar als je het niet probeert wordt het nooit wat met die jonge jongens.
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

A selectie speler van cambuur/verdediger Quote: " Het enige wat ik me nog van hem kan herrineren in die wedstrijd is zijn rugnummer".

* Hij werd helemaal zoek gespeelt, had de hele wedstrijd niks in te brengen.


Moet volgens hem een goeie speler zijn.
Snel, heel snel.

Overgekomen van de jeugd van Ajax, naar wat problemen met de leiding daar is ie naar Heerenveen toe gegaan.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Hij 'oogt' in ieder geval niet op die foto :)
Rick
Wereldspeler
Berichten: 1149
Lid geworden op: 20-03-2007 23:26

Bericht door Rick »

Edwin. schreef:Was dat niet Rawley Rozendaal? Degene die problemen had met de leiding van Ajax, bedoel ik dan. Of geld dat ook voor Deekman?

Zover ik weet wel ja..
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Wel leuk dat hij weer eens een kans krijgt! Vindt het toch beter dat je eigen jeugd een kans krijgt dan een...weeer zo`n exoot!
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Vergeleken bij Elyounoussi en Ingelsten speelde hij zeer sterk. Maar misschien kwam dat ook wel omdat die 2 er helemaal niks van bakten.
Op naar het volgende seizoen....
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Zo simpel kan voetbal zijn: je best doen en eens wat proberen is genoeg om een wedstrijd te laten kantelen.
El Conde
Selectiespeler
Berichten: 632
Lid geworden op: 13-04-2009 10:14

Bericht door El Conde »

Invallen is vaak veel gemakkelijker dan in de basis spelen. Je tegenstander is moe, er wordt opportuner gespeeld etc. OOk Ingelsten heeft 1 of 2 goede invalbeurten gehad, maar in de basis is het helemaal niks.
En ook Elyounoussi was in het begin belangrijk, maar dat lijkt al eeuwen geleden.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ontzettend goed ingevallen, super. Was zelfs een keer laatste man! Hij oogt trager dan ie is: hij is echt snel! Schitterende actie bij de 1e goal. Deed een stuk meer dan Ingelstel (of Elyounousi) in de rest van de wedstrijd.
100% achter Marco van Basten!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Ane Lenstra schreef:Had voor de wedstrijd nog discussie. Ik wou Deekman wel eens zien spelen, maar daar was vrijwel niemand het mee eens.
Inderdaad, en wat mij dan ook nog eens opviel, vele mensen om mij heen wisten niet eens wie Deekman of Houtkoop waren, wel vreemd want dit zijn spelers die al eens geprezen zijn door Sollied.
Gebruikersavatar
SpongeBob
Wereldspeler
Berichten: 1089
Lid geworden op: 26-10-2005 09:31
Locatie: Sneek
Contacteer:

Bericht door SpongeBob »

Zelfs bij Studio Sport was de commentator lirisch over hem.
En terrecht. Hij toonde meer inzet dat de hele ploeg in de 75 minuten ervoor...

Maar mee naar de finale dacht ik...
Ik heb geen onderschrift nodig...
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Deeman scoorde in de voorbereiding regelmatig dus iedere Heerenveen volger zou hem moeten kennen. Maar ja, we weten hoe dat zit.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Wat ik prachtig vondt, was de manier waarop het publiek achter hem ging staan, geweldig!
Dat moet bij elke debutant zo gebreuren, daar maak je de spelers zoveel sterker mee.
AllardP
Wereldspeler
Berichten: 2483
Lid geworden op: 02-12-2002 12:05
Locatie: Washington DC

Bericht door AllardP »

Deekman was gisteren inderdaad het keerpunt, maar zo ontzettend briljant vond ik hem nou ook weer niet. Wat je in mijn ogen wel duidelijk kon zien, was dat hij een natuurlijke rechtsbuiten is. In tegenstelling tot Ingelsten hield hij wél het veld breed, zocht hij zijn man op en probeerde voorzetten te geven. Is kennelijk al heel wat. Mocht Beerens tegen AZ niet kunnen spelen, dan heeft Deekman wat mij betreft een basisplaats verdiend.
geert.
Superster
Berichten: 3382
Lid geworden op: 15-03-2008 11:24
Locatie: It Heitelân

Bericht door geert. »

Lipton schreef:Wat ik prachtig vondt, was de manier waarop het publiek achter hem ging staan, geweldig!
Dat moet bij elke debutant zo gebreuren, daar maak je de spelers zoveel sterker mee.
Dit kwam meer door het feit dat de andere spelers het zo slecht deden. Maar natuurlijk wel een goed debuut voor deze jongen.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Absoluut een aardig debuut, al leek mij de assist op Henrique ( een m.i mislukt schot met links ) een gelukje.
Het zou misschien ook wel aardig zijn om Beda tegen AZ wat speeltijd te gunnen.
Zijn optreden was weliswaar maar kort, maar hij lijkt mij een ( ook physiek ) sterke jongen, die ook niet lang aarzelt om eens flink uit te halen.
Aan de andere kant zal Sollied de spelers die ditmaal ontbraken ook willen laten spelen om ze in verband met de bekerfinale weer wat ritme te laten opdoen.Ik denk daarbij aan b.v Beerens en Elm.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

Net even de reacties gekeken van na de wedstrijd tegen ado van heerenveen tv.
Deekman komt hier eerst aan het woord en hij was zeer tevreden over zijn debuut in de eredivisie. Hij hoopt volgend jaar meer bij het eerste mee te spelen. Hij begrijpt echter ook wel dat er veel aanvallers zijn bij heerenveen.
Vind hem zeer sympathiek overkomen en hij is nog vol energie en motivatie. Bij de andere spelers krijg ik beetje het gevoel dat ze er doorheen zitten.

Werd ook gevraagd wat de trainer tegen hem had gezegd voor zijn invalbeurt.
Sollied had het volgende tegen hem gezegd voor de wedstrijd: Doe waar je goed in bent, dan komt het wel goed.
Antwoord op de vraag waar hij dan goed in was: acties maken, voorzetten geven en af en toe een doelpuntje mee pikken.
Plaats reactie