Mark Bloemendaal

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Mark Bloemendaal

Bericht door Jeroen »

Bloemendaal gaat De Graafschap verlaten

Mark Bloemendaal heeft te kennen gegeven dat hij De Graafschap gaat verlaten. Het 19-jarige talent staat in de belangstelling van SC Heerenveen en het Engelse Middlesbrough. Met Heerenveen heeft hij maandagmiddag een gesprek gevoerd.

Bloemendaal kwam het afgelopen seizoen 16 keer voor De Graafschap in actie. De in Zutphen geboren voetballer wist in die 16 wedstrijden in totaal 3 keer te scoren.

Bron : Vidal Horjus (zie ook : http://www.optimaalfm.nl)
Van een ander forum geplukt dus geen idee hoe betrouwbaar dit is.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Mark Bloemendaal (Zutphen, 16 juni 1988) is een Nederlands voetballer die anno 2006 speelt bij De Graafschap. Bloemendaal doorliep de jeugdopleiding van de Doetinchemmers en in het seizoen 2005/0006 maakte de toen 17-jarige Bloemendaal zijn debuut in de thuiswedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden. In de rust mocht de aanvaller invallen voor de zwak spelende Yannick Salem, nadat Jeffrey de Visscher eerder in de wedstrijd al geblesseerd van het veld ging. Door zijn felle acties en doorzettingsvermogen was hij gelijk geliefd bij menig supporter van de 'superboeren'.

Zijn eerste doelpunt voor de graafschap maakte Bloemendaal in het seizoen 2006/2007. Tegen Eindhoven maakte hij vlak voor tijd het winnende doelpunt voor de Graafschap. Een week later kreeg hij van trainer Jan de Jonge een basisplaats tegen FC Den Bosch. Opnieuw scoorde Bloemendaal, ditmaal scoorde hij de 3-1 op aangeven van Barry Powell. Bloemendaal werd deze wedstrijd uitgeroepen tot Man of the Match.
Komt van Wikipedia

Vooral dat dikgedrukte stukje klinkt positief. Ben benieuwd.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Na wat zoeken heb ik niet direct kunnen vinden wat voor type speler dit is, er word gesproken over een rechtsbuiten maar ook over een spits.
Volgens mij is het vooral een groot talent, hij heeft nog niet heel gek veel wedstrijden voor de Graafschap gespeeld.
Nu maar afwachten.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Een rondje langs zijn laatst gespeelde wedstrjden op VI.nl zegt dat hij vooral is ingevallen als linker/rechter middenvelder.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Caspar schreef:Een rondje langs zijn laatst gespeelde wedstrjden op VI.nl zegt dat hij vooral is ingevallen als linker/rechter middenvelder.
Wellicht stand-in voor Beerens en vervanger van Poulsen. Ik zie Ugur sowieso vertrekken en denk niet dat Jakob zin heeft om komend eizoen de bank warm te houden. Zeker niet nu hij een speler voor zich heeft die een aantal jaren jonger is. Op links hebben we met Pranjíc en Sulejmani twee goede spelers.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Ik heb hem volgens mij nog zien spelen op de jeugdvoetbaldag in Drachten waar ze Utrecht met 2,3-1 versloegen. Leuke voetballer, hopen dat tie komt en een aanwinst voor de toekomst is!!!
scheerenveen.supporterswereld.nl
Materazzi
Nieuw talent
Berichten: 72
Lid geworden op: 09-07-2007 20:17
Locatie: Drachten

Bericht door Materazzi »

Heerenveen verhuurt Roy Tresseget aan de graafschap ofzo en Huurt Bloemendaal!

bron: vi
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Graafschap en H'veen lenen elkaars talenten

10/7/2007 17:10

De Graafschap en SC Heerenveen lenen komend seizoen twee spelers aan elkaar. De Doetinchemmers huren Roy Terschegget en verhuren Mark Bloemendaal.
Bloemendaal is een negentienjarige jeugdinternational. De aanvaller kwam het afgelopen seizoen zestien keer in actie en scoorde driemaal voor De Superboeren. Hij debuteerde als zeventienjarige bij De Graafschap, op 10 maart 2006 tijdens een thuisduel met Cambuur Leeuwarden.

Terschegget speelde nog nooit voor de hoofdmacht van Heerenveen. De negentienjarige middenvelder zal als amateur voor De Graafschap gaan voetballen.
SC Heerenveen huurt een speler van De Graafschap...
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

De Graafschap verhuurt Mark Bloemendaal (foto) komend seizoen aan sc Heerenveen.

De 18-jarige aanvaller en jeugdinternational wordt vervangen door Roy Terschegget (19) , die de omgekeerde weg bewandeld.

Terschegget, die op amateur-basis aan de slag gaat bij De Graafschap, speelde op de laatste editie van het Terborg Toernooi als proefspeler mee aan de kant van de Superboeren.
Een onderschrift: wat is dat?
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Topic verplaatst naar 'spelers & staf' aangezien hij nu één van ons is.
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Zal wel een optie tot koop bij zitten! ik kan me niet voorstellen dat heerenveen een speler huurt van de graafschap en dat hij volgend seizoen weer gewoon in doetichem speelt
FORZA SC HEERENVEEN
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Heerenveen huurt Mark Bloemendaal voor de periode van één seizoen van De Graafschap. De 19-jarige Bloemendaal kan zowel op het middenveld als in de voorhoede uit de voeten. De jeugdinternational wordt gehaald ter versterking van het beloftenteam van Heerenveen.
Van de officele website, weten we gelijk waarom hij komt.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Waarom niet? Will Johnson en Jong a Pin zijn ook gehaald voor de beloftes en dat pakte heel goed uit.
Volgens mij heeft het beloften elftal op dit moment een tekort aan goeie spitsen, daarom denk ik dat Bloemendaal gehuurd word.
hummelinho
Invaller
Berichten: 430
Lid geworden op: 30-01-2006 22:04

Bericht door hummelinho »

Heerenveen heeft komend seizoen baat bij een sterk beloftenteam... Ze spelen immers KNVB Beker en als het zo zou zijn als Heerenveen 1 weer in de eerste ronde er uit wordt geknikkerd door bijvoorbeeld Roda JC of Willem II en de beloften moeten tegen een amateurclubje...
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

Lipton schreef:Waarom niet? Will Johnson en Jong a Pin zijn ook gehaald voor de beloftes en dat pakte heel goed uit.
Volgens mij heeft het beloften elftal op dit moment een tekort aan goeie spitsen, daarom denk ik dat Bloemendaal gehuurd word.
Ze zijn gehaald voor de beloftes, niet gehuurd!!
Dat doe je toch niet, huren voor de beloftes!
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
siesta
Wereldspeler
Berichten: 1283
Lid geworden op: 02-10-2005 13:30
Locatie: Amsterdam

Bericht door siesta »

huren met optie tot koop denk ik.
!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hoeft niet perse, het kan toch zijn dat zijn contract na dit seizoen afloopt?
Dan kan je hem dan gewoon transfervrij contracteren.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Directeur Voetbalzaken Han Berger zegt voor http://www.degraafschap.nl het volgende over de verhuur van Bloemendaal, die enkele maanden geleden een nieuw contract ondertekende: “Het zag er naar uit dat Bloemendaal het komend seizoen niet veel speeltijd zou gaan krijgen bij ons. Daarom wilden we hem graag verhuren aan een club uit de Jupiler League.”

Dit voornemen kreeg echter een verrassende wending. “Ja, een beetje verrassend is het wel," beaamt Berger. "Maar sc Heerenveen meldde zich. In hun scouting was Bloemendaal opgevallen, Uiteindelijk is het tot een verhuur gekomen,” aldus Berger. Mark Bloemendaal staat nog tot 2009 onder contract bij de Doetinchemse promovendus.

Tevens maakte De Graafschap bekend dat Roy Terschegget overkomt van sc Heerenveen en op amateurbasis voor De Graafschap zal gaan spelen. Berger: “Ik wil benadrukken dat beide zaken los van elkaar moeten worden gezien. Terschegget was al erder bij onsop proef, maar we hadden toen geen ruimte in de selectie. Nu de plek van Bloemendaal vrij is gekomen, ontstond er een nieuwe situatie.", verduidelijkt Berger.
Een deel van het artikel op Degraafschap.nl.
Plaats reactie