Moderators: Beheerders, Fanmasters
ALS 26.000 schreef:Klopt. Vorig jaar werd hij door de meeste mensen niet als potentiële basisspeler gezien. Hij is een allrounder en wel bruikbaar, maar nergens top.
Gearard schreef:Vreemde beslissing om zo'n jongen te laten gaan. Maarja, van beleid is bij onze club al jaren geen sprake meer.
FC Groningen heeft interesse in Smarason
Smarason staat op veel verlanglijstjes, onder andere die van FC Groningen. Dat valt te lezen in het AD. De IJslander was afgelopen seizoen veel geblesseerd en moet zodoende nog altijd wachten op zijn eerste duel dit seizoen. Vorige week werd bekend dat ook zijn contract niet verlengd wordt in verband met de grote opruiming bij Heerenveen. Net als veel fans vindt Smarason het jammer om weg te moeten. "Ik ben terug en ik moet weg", zei hij onlangs al. "Na dik zes seizoenen ben ik met Heerenveen vergroeid. Ik ben van de Friese mensen gaan houden. Het is jammer dat ik niet de kans krijg om ze nog iets te laten zien."
TWR22 schreef:Dit zegt toch genoeg?
TWR22 schreef:Dit zegt toch genoeg? Zooooooo dom van de club! Laat hem nou niet gaan, ik hoorde er zaterdag ook iedereen over in het stadion.
Baggerraartje schreef:Ik lees ook dat hij qua salaris zo duur moet zijn, omdat IJsland buiten Europa ligt. Maar misschien snap ik het niet? Hij is toch inmiddels een "voetbal Nederlander" als je langer dan 5 jaar hier bent? Of zie ik over het hoofd?
FeanFanForLife schreef:& hij zit op de bank morgen tegen FC Twente. Ben benieuwd of hij nog speelminuten krijgt dit seizoen en zo nog een mooie transfer af kan dwingen.
Flying Frisian schreef:Yme Kuiper scheen de enige binnen de club te zijn die Smára weg wilde hebben, maar ja hij gaat over het technische beleid en heeft dus de eindbeslissing. Dit zegt dan ook wel wat over de plaats die je voor je kop hebt.
Heerenveen rules schreef:Met het blijft opmerkelijk dat iemand die er qua spelersbeleid een zooitje van gemaakt heeft de laatste twee jaar, de eindbeslissing mag nemen. Ze zouden Kuiper geen enkele beslissing moeten laten nemen na al zijn gepruts.......
Ago schreef:Zou Kuiper echt alleen al die beslissingen genomen hebben, denk je?
Kuiper is mede verantwoordelijk voor het aan- en verkoopbeleid en die is verre van goed geweest onder zijn leiding, dus het lijkt me verstandig dat Yme zich vooral niet bezig houdt met dit soort zaken........
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 3 gasten