Arnór Smárason

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

''Pippi'' Nilsson schreef:Wat me opviel, voor de camera's van Heerenveen.tv, dat hij uitstekend Nederlands praat!
De beste jongen speelt hier ook al jaren.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Zou leuk zijn als er weer iemand doorbreekt. Nooit verkeerd natuurlijk. Hij heeft wel een merkwaadige stijl, Schouders hoog en heel driftig. Het oogt niet rustig, maar druk. Toch heeft hij de nodige potentie.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Ik ben wel heel erg van m gecharmeerd. Hij is doelgericht, heeft echter ook een uitstekende pass en heeft goed overzicht. Ik heb een veel beter gevoel over hem dan Henrique en Elyounousi. Daarbij zou ik deze lijn maar ff doorzetten en in plaats van de compleet uit vorm zijnde Sibon laten staan. Waarom niet?
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

TWR22 schreef:Ik ben wel heel erg van m gecharmeerd. Hij is doelgericht, heeft echter ook een uitstekende pass en heeft goed overzicht. Ik heb een veel beter gevoel over hem dan Henrique en Elyounousi. Daarbij zou ik deze lijn maar ff doorzetten en in plaats van de compleet uit vorm zijnde Sibon laten staan. Waarom niet?
Hij is natuurlijk een totaal ander type speler dan Sibon, maar hij speelde inderdaad goed. Oogt inderdaad wel druk maar hij geeft nouwelijks foute passes, en is ook niet te benauwd een dieptepassje te geven die ook verkeerd kan vallen. Ben benieuwd wat hij de rest van het seizoen kan laten zien (mits hij de kans krijgt natuurlijk).
Corruption is everywhere, fight it!
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

''Pippi'' Nilsson schreef:Wat me opviel, voor de camera's van Heerenveen.tv, dat hij uitstekend Nederlands praat!
Volgens mij kan Arnor zelfs Fries. :stan:

Erg goed gespeeld vandaag, mijn complimenten. Rustig aan de bal, overzicht, beweeglijk en ook nog eens scoren.
Gebruikersavatar
xander
Verified
Superster
Berichten: 4915
Lid geworden op: 27-08-2005 16:00
Locatie: Oranjewoud

Bericht door xander »

Super klasse gespeeld man! :stan: 8)
Alle ballen op Henkie!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Arnor speelde vandaag best wel goed, maar het is echt geen Spits die we nodig hebben, hij speelde echt uit de nood die was ontstaan.
Arnor speelt soms nog wat onrustig, soms wat vage en onrustige passes, maar voor de rest een uitstekende speler, ook wel iemand die een kans verdiende als je het mij vraagt.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Is momenteel wel balvaster dan Sibon en dat hebben we wel nodig in de spits. Anders komen de ballen met dezelfde vaart weer terug. Bovendien stond Henrique echt in de spits en die is dat ook niet.
Juist omdat hij goed balvast was, mag hij het wat mij betreft volgende week wel weer proberen.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Onrustig is wat anders dan heel actief!

Hij heeft lef, is niet bang iets fout te doen, maakt een hele beheerste goal (scoorde vorige keer ook een belangrijke goal), goeie passes, overzicht. Zet daar een topspits voor en dan heb je echt een supercombi. Nu moet ie zijn ballen aan Henrique geven ... :( die neemt ze niet aan, wil vervolgens door 3 man heen. Nee, Smarason is echt wel goed (nu) en als je er een topper naast zet, heb je volgens mij een sterkere combinatie voorin dan we het hele seizoen gehad hebben!
100% achter Marco van Basten!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Geen angst hebben om iets verkeerd te doen is een heel belangrijke eigenschap in zo'n labiel team als het onze. Van mij mag hij tegen De Graafschap weer in de basis.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Het is meer een aanvallende middenvelder of hangende spits dan een diepe spits. Passjes geven, soms schieten en veel beweging.Niet met de rug naar de goal, maar juist met het gezicht. Voorstel: Zet Henriqeu goed diep. Dan kan hij gelanceert worden door onze IJslandse vriend.

-------------Henriqeu------------------------------Beerens---
---------------------------Smarason---------------------------
-----Grindheim-----------------------Vayrinen---------------
-------------------------Svec----------------------------------
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Precies, wat ik al zei: een nummer 10! Maar goed, als we zo gaan praten, waarom hebben we dan in hemelsnaam Lasse Schöne weggedaan, die speelt op die positie bij NEC heel goed. Gedane zaken, dus Smarason maar die kant op ontwikkelen.

Sollied kan m er niet uithalen eigenlijk: Sibon is gewoon totaal uit vorm, Samrason doet het als vervanger meer dan goed dus zo laten, denk ik.
100% achter Marco van Basten!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

TWR22 schreef:Maar goed, als we zo gaan praten, waarom hebben we dan in hemelsnaam Lasse Schöne weggedaan, die speelt op die positie bij NEC heel goed. ik.
Als je even op google had ingetikt: Lasse Schone had je er achter gekomen dat hij weg wou omdat hij niet op een basisplaats bij het eerste elftal kon rekenen.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Dat snap ik ook nog wel ... maar als ie langer was gebleven, dan was ie WELLICHT van waarde geweest voor ons.

Back on topic. Wie is er voor om Smarason te laten staan als Sibon fit is?
100% achter Marco van Basten!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Wat ben jij toch een rasopportunist TWR 22. Iemand speelt 1x aardig en hij moet direct altijd spelen. Zie onze pool, zie Smarasson, zie Loohuis. pfff
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Feanatieke schreef:
Als Sibon net zo goed als vorig jaar speelde was er niets aan de hand. Paulo, Pedro en Tarik zijn 3 énorme talenten en hebben al dingen laten zien die wij hier nog nooit van hun gezien hebben. Maar het komt er gewoon niet uit nu.

Arnor is een beste kerel, kan goed voetballen, maar verdiend vooralsnog enkel tijdelijk een basisplaats.
Ik vind dat je hem nu tekort doet, ook Smára is een enorm talent als je het mij vraagt. En hij verdiend vooralsnog inderdaad een basisplaats, kan hij laten zien wat hij kan, en kunnen we hem dan pas echt beoordelen tov van bijvoorbeeld Tarik of Henrique. Hoewel je hem daar ook niet mee kunt vergelijken omdat die weer op andere posities spelen, hij zal op het middenveel moeten concureren, en gezien dat onze beste linie is gaat dat lastig worden.
Corruption is everywhere, fight it!
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Waarom geen basisplaats? In welke zin was het voorin minder dan met Sibon dit jaar? Let wel: notabene zonder Pranjic! Zet je Pranjic er nog bij, dan is het nóg veel sterker. Nee hoor, ik zou niet weten waarom Smarason eruit moet nu. Schijt aan reputaties, wat dat betreft mogen we echt wat leren van een Ajax of Real: probeer een talent en laat m staan zolang ie het goed doet. Sulejmani stond er ook niet gelijk maar werd beter door veel spelen op een hoog nivo.

Lekker laten staan!
100% achter Marco van Basten!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Bijvoorbeeld bij de laatste goal, die vanuit de omschakeling kwam .. Ik denk dat Smarasson daar iets alerter op reageert dan Sibon de laatste tijd, die is vaak een stapje te laat. Komt bij dat de beweging voorin ook een verademing is.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

In de basis, niks mis mee, oogt minder statisch dan Sibon vind ik. Heeft ook minder strammere enkeltjes :lol:
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
pieterpieter
Selectiespeler
Berichten: 744
Lid geworden op: 19-10-2006 11:35

Bericht door pieterpieter »

TWR22 schreef:In de basis, niks mis mee, oogt minder statisch dan Sibon vind ik. Heeft ook minder strammere enkeltjes :lol:
Ja totdat Steppe lange ballen gaat trappen en Smarason elk kopduel verliest.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Die jongen hoort niet in de spits, simpel zat en voor het middenveld hebben we op dit moment nog betere spelers.

Snel een spits halen in de winterstop, dat lijkt duidelijk.
forca hveen
Superster
Berichten: 3357
Lid geworden op: 29-01-2008 19:46

Bericht door forca hveen »

haha nou smarason houdt ook nog wel van golfen. Staat filmpje op de clubsite waarin hij wat vertelt over hoe hij het hier vind en hoe hij zich hier wat heeft ontwikkeld. Bovendien is hij één van de spelers die het prettig trainen vind onder Sollied.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Leuk stukje inderdaad, gun het hem van harte als hij hier slaagt.
Corruption is everywhere, fight it!
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

& eindelijk heeft hij ook thuis gescoord, en hoe. Beste goal, was niets op aan te merken. Zo zie je maar dat een jongen die altijd 100% inzet heeft en er vol voor gaat, ook hier een kans krijgt. Ondanks dat ik hem eigenlijk nog niet de beste voetballer voor die positie vind.

Maar dat maakt niet uit, hij komt er wel als hij zo doorgaat :)
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Geweldig op wat voor manier hij zich vrij wist te lopen, hij stond in de spits, liet zich wat zakken, ging weer naar voren en hoppa daar was die prachtige snoekduik vlak voor mijn neus!
Heerenveen SC
Nieuw talent
Berichten: 143
Lid geworden op: 26-09-2008 20:15

Bericht door Heerenveen SC »

Jan van Halst liet die goal ook zien bij Eredivisie Live met dat apparaat van hem. Toen hij het zo liet zien, zag je eigenlijk pas hoe knap die goal was. Het stond in die situatie 3 aanvallers tegenover 6 verdedigers. Smarason loopt even terug, sprint naar de goal en kan vrij inkoppen. Heel goed gedaan, maar ook heel slecht verdedigd. Niemand van de verdedigers, behalve Tiendalli die een andere speler dekte, had Smarason kunnen zien, ze stonden allemaal naar de bal te kijken en verloren die ene aanvaller uit het oog.
Maar je moet er wel staan en die bal nog wel in het net zien te krijgen, dat deed Smarason gewoon heel goed. Denk wel dat deze jongen een mooie carrière voor zich heeft!
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Dit wordt een leuk spelertje. En ondanks dat hij wat klein is gaat hij de duels hard aan. Daarbij komt dat zijn rendament qua scoren behoorlijk hoog is. Vier uit acht, en dan speelt hij lang niet alle wedstrijden helemaal, misschien wel geen één.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

Deze jongen heeft alles in zich om een soort nieuwe Samaras te worden, zo'n cult figuur waarvan iedereen vindt dat ie moet spelen maar waarvoor (op dit moment) eigenlijk geen plek is in de basis.

Zodra Ingelsten fit is en ook alle middenvelders fit zijn zal hij er toch niet in staan, helaas. Maar als hij zo blijft invallen is het natuurlijk ook een mooi wapen wat je nog op de bank hebt zitten. Dit jaar zal hij het met invalbeurten en zo nu en dan een basisplekje moeten doen.
Net fan dat benaude!
marrumrules
Invaller
Berichten: 323
Lid geworden op: 22-12-2008 21:00

Bericht door marrumrules »

Dit word minimaal een heel nuttige supersub. Gretig en fanatiek, maar ook nog inzet en overzicht. denk alleen dat hij wel zware concurrentie heeft bij Heerenveen(sibon, kalou, ingelsten) vandaar dat ik hem nu eerst maar zie als supersub, zo nu en dan een basisplaats.
today is D-Day
Baggerraartje
Wereldspeler
Berichten: 2342
Lid geworden op: 09-01-2006 15:04

Bericht door Baggerraartje »

Toch heeft ie wel potentie! Dus maar snel een goed contract geven.
Plaats reactie