Arnór Smárason

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor TWR22 » 30-03-2010 14:45

Misschien hoeft ie niet weg. Ze zeggen zijn contract op, zodat ze nieuwe onderhandelingen starten. Komen ze er niet uit, dan kan ie weg want ze hebben t op tijd gemeld.

En nee geen middenvelders in de verdediging, Kiwi. Dat snap ik ook wel. Alleen oude, stoffige spelers die niks extra brengen, daar moeten we eens vanaf! Qua verdediging ben ik maar van 1 speler onder de indruk: Janmaat. Die is beter dan de andere 3 samen. Zo bedoel ik het. Janmaat is ook een jonge gast die echt wil.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor ALS 26.000 » 30-03-2010 14:46

Jongens, voordat jullie allemaal conclusies trekken, voor 1 april worden heel veel contracten opgezegd, maar veel spelers kunnen alsnog een contract verdienen. Smarasson moet het verdienen en dat snap ik prima in deze tijd bij een speler die het nog niet echt bewezen heeft voor zijn blessure.
De bomen groeien ook bij Heerenveen niet meer tot in de hemel.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Riverside » 30-03-2010 14:49

Wicky de Viking schreef:Over lapzwansen gesproken... Het is maar goed dat jullie geen beleidsbepalers zijn. Jullie willen er verdedigers uittrappen en daar middenvelders neerzetten?


Daar gaat het helemaal niet om. Ik begrijp ook wel dat je Smaráson niet in de verdediging zet.

Waar het mij om gaat is dat er afscheid wordt genomen van een talentvolle speler, die hier de hele jeugdopleiding doorlopen heeft. Bovendien heeft hij vorig seizoen prima gespeeld en ook regelmatig gescoord. Nu heeft hij een seizoen gemist door blessureleed, en meteen kan hij weg. Van beleid lijkt geen sprake meer te zijn bij onze club.

Ze moeten afscheid nemen van die prutsers die zich veredigers noemen.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 30-03-2010 15:04

ALS 26.000 schreef:Jongens, voordat jullie allemaal conclusies trekken, voor 1 april worden heel veel contracten opgezegd, maar veel spelers kunnen alsnog een contract verdienen. Smarasson moet het verdienen en dat snap ik prima in deze tijd bij een speler die het nog niet echt bewezen heeft voor zijn blessure.
De bomen groeien ook bij Heerenveen niet meer tot in de hemel.


In dat geval heb ik te vroeg geoordeeld, hoewel er op deze manier weinig vertrouwen uitgesproken wordt. Ik heb echter alle vertrouwen in dat smara zich zal gaan bewijzen. Ondanks dat blijf ik het raar vinden dat hij als eerste dit bericht krijgt. En dat de bomen niet meer tot in de hemel groeien heeft de club helemaal aan zichzelf te danken.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Gekko » 30-03-2010 15:40

Hij wordt al 22 en zal een keer een seizoen 25 of meer wedstrijden moeten gaan spelen. De vraag is of hij dat gaat redden gezien de concurrentie van o.a. Grindheim, Haglund, Mika, Elm, Djuricic. Je kunt niet eeuwig reserve blijven.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 30-03-2010 15:53

Smara blijft niet, de optie voor komend seizoen is niet gelicht en dus wil de club niet verder met hem. Als hij het goed doet de laatste wedstrijden moet hij nog steeds weg.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Natalie » 30-03-2010 16:05

Zonde, zonde. Eindelijk komt er eens een speler uit de eigen jeugdopleiding die het eerste elftal haalt en dan laat je hem gratis de deur uit lopen. Je zult zien dat hij naar een andere Eredivisie club gaat en daar gaat presteren. Hebben wij hem straks voor de concurrent opgeleid, lekker beleid!

Op het middenveld is natuurlijk veel concurrentie maar Arnor verdient zeker een kans. Daarnaast kan hij in de spits uit de voeten waar we veel minder alternatief hebben.

Kortom: het lijkt me veel beter om te verlengen met 2 jaar. Zo krijgt Arnor nog een kans om zich te bewijzen en kan de club er plezier aan beleven de opleidingskosten terug verdienen. De verantwoordelijke mensen zullen wel hun redenen hebben om dit niet te doen, maar begrijpen doe ik het niet.
Natalie
Bankzitter
 
Berichten: 7
Geregistreerd op: 28-04-2009 18:49

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor teamplayer » 30-03-2010 17:15

Tja... Jammer, maar ik had het verwacht. Concurentie en de blessure hebben hem genekt.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Marça » 30-03-2010 18:15

Afbeelding

Met alle respect voor Emmen, maar hoop niet dat hij volgend seizoen in dit shirt hoeft te voetballen..
Avatar gebruiker
Marça
Superster
 
Berichten: 1956
Geregistreerd op: 02-12-2002 15:50

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor steward » 30-03-2010 18:49

Gearard schreef:
Waar het mij om gaat is dat er afscheid wordt genomen van een talentvolle speler, die hier de hele jeugdopleiding doorlopen heeft. Bovendien heeft hij vorig seizoen prima gespeeld en ook regelmatig gescoord. Nu heeft hij een seizoen gemist door blessureleed, en meteen kan hij weg. Van beleid lijkt geen sprake meer te zijn bij onze club.


Helemaal mee eens, wanneer het waar zou zijn dat de huidige directie deze speler laat gaan dan is dit weer een nieuw hoofdstuk in het dikke boek wat Wanbeleid heet. Hoe kun je zo een groot talent laten gaan vanwege één seizoen blessures? Ongelooflijk!
Leafer dea as Cambuur supporter
steward
Selectiespeler
 
Berichten: 243
Geregistreerd op: 29-09-2005 08:43
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor mitrita » 30-03-2010 18:55

steward schreef:Hoe kun je zo een groot talent laten gaan vanwege één seizoen blessures? Ongelooflijk!


Je kunt ook overdrijven, Smarason is een speler die door hard werken mee kan in het nivo en daarvoor nuttig voor de ploeg zijn kan. Het is niet een speler die het in zich heeft om HET verschil te maken.
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor steward » 30-03-2010 19:06

mitrita schreef:Je kunt ook overdrijven, Smarason is een speler die door hard werken mee kan in het nivo en daarvoor nuttig voor de ploeg zijn kan. Het is niet een speler die het in zich heeft om HET verschil te maken.


Dat is jouw mening, prima, ik vind het een groot talent en dat heeft hij in die wedstrijden die hij speelde duidelijk laten zien. Arnor is bovendien nog niet aan het eind van zijn kunnen gekomen. En nu het we er toch over hebben, HET verschil maken kunnen er vele niet bij de huidige selectie en die staan wel in de basis terwijl die aanmerkelijk slechter én ouder zijn en waarvan nog geen afscheid is genomen. Noem een Breuer, Dinsdag, Bak, Elm en Popov en niet te vergeten Paolo die bakken geld kost.

Stuur die Brazilianen eerst maar eens naar huis, scheelt je snel een miljoentje salaris.
Leafer dea as Cambuur supporter
steward
Selectiespeler
 
Berichten: 243
Geregistreerd op: 29-09-2005 08:43
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor ItFean82 » 30-03-2010 19:19

In een draaiend team is het een leuke voetballer, maar hij komt wel tekort voor het niveau wat wij zouden moeten nastreven. Daarbij komt dat hij blessuregevoelig is en dan is het op zich een logische keuze. Nu doorgaan met het saneren, er zullen nog een hoop volgen.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor TWR22 » 30-03-2010 19:53

ItFean82 schreef:In een draaiend team is het een leuke voetballer, maar hij komt wel tekort voor het niveau wat wij zouden moeten nastreven. Daarbij komt dat hij blessuregevoelig is en dan is het op zich een logische keuze. Nu doorgaan met het saneren, er zullen nog een hoop volgen.


Nooit een echte kans gehad, ik had m nu graag zien spelen. 1 blessure en je kan gaan ... tenzij je een andere naam hebt. Ik vind het ongelooflijk wanbeleid. Verkoop die lapzwansen! Die leveren misschien nog iets op, deze jongen is duidelijk beter dan een Djuric Kopic Elyou en ga zo maar door maar nee, blessure gehad en hup, u kunt gaan. Olie dom, wanbeleid. Echt, wederom voor mij een signaal dat men daarboven echt zwaar de weg kwijt is!
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor BK2007 » 30-03-2010 19:56

Ach Arnor is een leuke speler voor pak hem beet: NEC of Vitesse, beetje gevalletje Lasse Schone en Lasse Nillson. Net niet goed genoeg voor ons.
Samen maken we de club sterk.
Avatar gebruiker
BK2007
Superster
 
Berichten: 5633
Geregistreerd op: 11-11-2007 18:46

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor ItFean82 » 30-03-2010 20:47

TWR22 schreef: deze jongen is duidelijk beter dan een Djuric Kopic Elyou en ga zo maar door


Die zullen ze ook echt wel van de hand doen als er een bod komt, maar ja niemand zit op die spelers te wachten.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Kipy21 » 30-03-2010 21:58

steward schreef:
mitrita schreef:Je kunt ook overdrijven, Smarason is een speler die door hard werken mee kan in het nivo en daarvoor nuttig voor de ploeg zijn kan. Het is niet een speler die het in zich heeft om HET verschil te maken.


Dat is jouw mening, prima, ik vind het een groot talent en dat heeft hij in die wedstrijden die hij speelde duidelijk laten zien. Arnor is bovendien nog niet aan het eind van zijn kunnen gekomen. En nu het we er toch over hebben, HET verschil maken kunnen er vele niet bij de huidige selectie en die staan wel in de basis terwijl die aanmerkelijk slechter én ouder zijn en waarvan nog geen afscheid is genomen. Noem een Breuer, Dinsdag, Bak, Elm en Popov en niet te vergeten Paolo die bakken geld kost.

Stuur die Brazilianen eerst maar eens naar huis, scheelt je snel een miljoentje salaris.


Ben het met je eens steward.
Dood zonde, ik vond Smarason vorig seizoen 1 van de echt positieve verrassingen. Die jonge is op meerdere posities inzetbaar, en is naar mijn mening beter dan zo'n vliere fluiter als een Elm.
Kipy21
Bankzitter
 
Berichten: 24
Geregistreerd op: 10-01-2010 00:52

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor TWR22 » 31-03-2010 08:30

Ik vind m ook energie uitstralen, iemand die er voor gaat. Ik vind dit een blunder van het bestuur.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Lardy » 31-03-2010 09:55

Gert-Jan kent deze jongen uiteraard nog wel, dus 3X raden waar hij heen gaat.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor KingBee » 31-03-2010 09:56

wel doorgaan met Houtkoop en niet met Smarason......

Van alle spelers die weggaan / moeten denk ik dat dit de grootste fout zal gaan worden!

Hij gaat volgend seizoen naar een club als NEC / Heracles / ...Groningen en zal daar één van de betere spelers worden, ben ik bang...
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor E. Kloosterman » 31-03-2010 09:57

Ook Arnor Smarason komt van buiten de EU, dus dat maakt hem een dure speler. Ik ben best wel gecharmeerd van hem, bruikbare speler. Echter is hij zeker vervangbaar, Djuricic kan op zijn positie en een Wojciechowski moet dat haast ook wel kunnen en zo zijn er nog wel aan paar. En natuurlijk gaan er nu een paar spelers weg die we niet kwijt willen, maar contract verlengen kost nu eenmaal geld, en als het geen bepalende spelers zijn dan is dat op dit moment gewoon zonde van het geld. Op deze manier komt meer ruimte voor versterkingen uit de EU, die er genoeg zijn.
E. Kloosterman
Nieuw talent
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 13-09-2009 11:11

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Lardy » 31-03-2010 10:08

Iedereen vindt Smarason zo aardige gast, en hij speelt hier al vanaf zijn 15de. Maar de prijs/kwaliteit weegt niet aan elkaar af. Het is voor dat salaris(zoals ik hier begrijp) niet een speler die een bepalende factor voor Heerenveen heeft. Het is een goede wisselspeler en met blessures in het elftal kan je hem er best bij gebruiken, alleen een dure wisselspelers. Ik heb voor dat bedrag dan liever een basisspeler die iets toevoegt.
Lardy
Superster
 
Berichten: 4822
Geregistreerd op: 17-07-2008 19:35

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor steward » 31-03-2010 10:17

Lardy schreef:alleen een dure wisselspelers.


De speler die in je onderschrift staat, die Beda, hebben we die ook nog onder contract staan of niet? Zo ja, dan meteen ook maar opkrassen dan? Scheelt weer minimaal 4 ton.
Leafer dea as Cambuur supporter
steward
Selectiespeler
 
Berichten: 243
Geregistreerd op: 29-09-2005 08:43
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor TWR22 » 31-03-2010 10:17

Lardy schreef:Iedereen vindt Smarason zo aardige gast, en hij speelt hier al vanaf zijn 15de. Maar de prijs/kwaliteit weegt niet aan elkaar af.


Houtkoop wel?

KingBee schreef:Van alle spelers die weggaan / moeten denk ik dat dit de grootste fout zal gaan worden!

Hij gaat volgend seizoen naar een club als NEC / Heracles / ...Groningen en zal daar één van de betere spelers worden, ben ik bang...


Volledig mee eens. Verbeek (mijn favo trainer): sla je slag! Oppikken en dé man van 2010/ 2011 maken en daarna voor 8 mio verkopen aan Ajax.

En inderdaad, je leest niks over Beda en nog zo'n exoot. Hoe zit t daar dan mee?
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Ebiede » 31-03-2010 10:24

TWR22 schreef:
En inderdaad, je leest niks over Beda en nog zo'n exoot. Hoe zit t daar dan mee?


Daarvan lopen de contracten niet af. Dezen de laan uitsturen zou pas kapitaalvernietiging zijn.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor E. Kloosterman » 31-03-2010 10:30

Ane Lenstra schreef:
E. Kloosterman schreef:Ook Arnor Smarason komt van buiten de EU, dus dat maakt hem een dure speler.


En dat hij al 5 jaar in Nederland woont maakt hem weer een goedkope speler, omdat hij een Nederlands paspoort heeft.

Dan is dat dus inderdaad geen argument meer. in dat geval begrijp ik zijn vertrek minder.
E. Kloosterman
Nieuw talent
 
Berichten: 69
Geregistreerd op: 13-09-2009 11:11

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Lipton » 31-03-2010 10:37

Het is natuurlijk wel de vraag of Smarason zelf wil blijven, ik denk dat hij dat natuurlijk wel wil.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor forca hveen » 31-03-2010 10:40

Echt doodzonde dat hij die blessure heeft opgelopen in het begin van het seizoen. Vervolgens de pech hebben dat het tijden duurt voor ze een keer weten wat ze eraan moeten doen waarbij er dus is bijgedragen aan de langdurigheid van zijn blessure.

Een speler die naar mijn idee Heerenveen in zijn hart heeft zitten (hij is hier immers door de jeugdopleiding gegaan) moet nu dus ineens vertrekken :(
Dit was het seizoen waarin hij in mijn ogen door had kunnen breken (vorig seizoen zat hij al stevig te snuffelen aan het eerste elftal) maar omdat dit nu is mislukt door de blessure moet hij gelijk maar het veld ruimen. Helemaal spijtig wanneer je daarnaast ziet dat een speler als Roorda nog altijd onder contract staat terwijl we van hem helemaal weinig hebben gezien (Hij heeft zich tussendoor alleen even in de bekerfinale laten zien en was vervolgens weer geblesseerd).
Als ik heerenveen was geweest had ik het contract (optie lichten) met 1 jaar verlengd om te kijken of hij inderdaad door zal breken (goedkoper dan weer een speler halen die het niet haalt zoals Kopic, Djuric, Beda).
In mijn ogen dus een slechte beslissing (in tegenstelling tot het niet verlengen van paulo henrique bijvoorbeeld, die heeft genoeg kansen gehad om zich te bewijzen).

Smarason: Het ga je goed en ik hoop dat je een andere club weet te vinden waar je het ook naar je zin zal hebben. Bijvoorbeeld bij Heracles met Verbeek, weet je ook al wat je aan de trainer hebt doordat je hem al wat kent :wink:
Hoop dat je het bestuur kan laten zien dat ze een blunder hebben begaan door je contract niet te verlengen en je daarmee eigenlijk niet de kans hebben gegeven om te laten zien wat je kan!
forca hveen
Superster
 
Berichten: 3357
Geregistreerd op: 29-01-2008 19:46

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Caspar » 31-03-2010 13:08

Er wordt nu geroepen dat het onterecht is dat Smara weg moet en dat hij hier zou moeten spelen volgend jaar, maar hoe groot is de kans dat hij veel wedstrijden zal spelen? Met een middenveld met Grindheim, Elm, Vayrynen, Djuricic, Roorda en Svec is er behoorlijke concurrentie. Smarason is bijna 22 en moet gewoon veel wedstrijden spelen. Voor hem is het beter om een club te hebben waar hij wél eerste keus is.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 31-03-2010 14:07

Dan hadden ze hem eventueel ook kunnen verhuren. Bovendien heeft hij in nagenoeg hetzelfde elftal vorig jaar ook gewoon meerdere keren gespeeld én gescoord.

Maargoed, ik wens hem het allerbeste. Hij heeft in ieder geval diverse opties waar hij heenkan, met hem komt het wel goed.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten