Arnór Smárason

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Heerenveen rules » 31-03-2010 15:04

TWR22 schreef:Volledig mee eens. Verbeek (mijn favo trainer): sla je slag! Oppikken en dé man van 2010/ 2011 maken en daarna voor 8 mio verkopen aan Ajax.


Wat kun je toch altijd heerlijk overdrijven! :mrgreen: Als jij denkt dat Smarason ooit 8 miljoen waard gaat worden, dan sta je wel heel ver van de realiteit af. Leuke 13e/14e man, maar voor de basis hier komt hij tekort.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 31-03-2010 16:34

8 is overdreven, maar hij heeft zeker potentie uit te groeien tot een uitstekende voetballer. Hij heeft pech dat hij nu deze slepende blessure heeft gehad, anders denk ik dat hij al wel regelmatig gespeeld had in het eerste.
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Superfries88' » 31-03-2010 16:54

Wat mij betreft had Smárason wel mogen blijven. Zit een goede kop op die jongen, een mentaliteit die ik bij veel andere spelers te vaak mis. Verder pikt hij zijn doelpuntjes mee, zal hij zo zijn assists afleveren en hij kan (zonder klagen) op meerdere posities ingezet worden. Een directe meerwaarde is het waarschijnlijk niet, maar een bruikbare speler is hij indien fit wel. Iemand waar je zoveel energie in hebt gestoken zou ik toch het voordeel van de twijfel hebben gegund.

Aan de andere kant heb ik ook wel enig begrip voor de beslissing van Heerenveen. Het is geen topverdiener, maar voor zijn status wel een relatief dure speler. In de wetenschap dat Heerenveen de selectie terug wil gaan brengen, dat Arnór dit seizoen nog geen minuut heeft gespeeld (m.u.v. beloftes) en dat hij wellicht geen vaste basisspeler zal zijn valt er wel iets voor te zeggen.

Desondanks is het jammer.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Skopperij » 31-03-2010 18:20

De kans bestaat dat Smárason bij een club als Heracles uitgroeit tot een redelijk waardevolle speler: so what? We kunnen niet alle twijfelgevallen voor een paar ton per jaar op de bank zetten, puur en alleen omdat de concurrentie dan niet kan profiteren van die spelers.

Smárason is een geweldig sympathieke gast, heeft een prima mentaliteit (hadden alle spelers dat maar...) en is een redelijke voetballer. De finesse van Djuricic heb ik echter nooit bij hem kunnen ontdekken.
Avatar gebruiker
Skopperij
Superster
 
Berichten: 6176
Geregistreerd op: 21-03-2007 17:47

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Baggerraartje » 01-04-2010 21:41

Skopperij schreef:De kans bestaat dat Smárason bij een club als Heracles uitgroeit tot een redelijk waardevolle speler: so what? We kunnen niet alle twijfelgevallen voor een paar ton per jaar op de bank zetten, puur en alleen omdat de concurrentie dan niet kan profiteren van die spelers.

Smárason is een geweldig sympathieke gast, heeft een prima mentaliteit (hadden alle spelers dat maar...) en is een redelijke voetballer. De finesse van Djuricic heb ik echter nooit bij hem kunnen ontdekken.


de finesse van Djuricic hoeft ook niet te hebben...daar hebben djuricic zelf al voor. Echter ik denk dat smaroson veel beter is en wordt dan Elm! En een prima voetballer naast Djuricic!
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor camataru » 02-04-2010 07:16

laat smarason en maar gaan, eigenlijk ben ik het wel eens met de lijst van spelers die ze weg willen saneren.
Allen voegen niets toe aan heerenveen, of in de toekomst.
De eigste die nu nog aardig presteeert is sibon.

Wat betreft smarason aardige gast en nooit zeuren, maar niet goed genoeg voor h'veen, wellicht de Engelse coco cola leaugeu 1, of 2de bundesliga of een club als lokeren, KVK , AA gent.
dat zijn clubs voor Arnor.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Gekko » 02-04-2010 07:22

Verlengen was weer een gok geweest en middenvelders zijn er genoeg. Een verstandige beslissing vanuit dat oogpunt al is er uiteraard veel sympathie voor het talent dat altijd zijn best deed en hier lang is geweest.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Lipton » 02-04-2010 12:19

Jammer dat men niet twee jaar met Arnor verlengt heeft, om hem daarna te verhuren in de eredivisie. Voor een ploeg als Willem 2, Heracles of NEC is hij een prima speler!
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor dirk2 » 03-04-2010 08:14

Ik heb het gevoel dat zijn vertrek meer heeft te maken met bezuinigingsdrift, dan een weloverwogen technische beslissing (zie ook commentaar Everse in de LC).
Hij is toch van een redelijk zeldzame soort. Een hardwerkende middenvelder met een prima scorend vermogen. Ik denk dat hij het in zich heeft om een 2e Bradley te worden. Bovendien is hij een redelijk goedkope speler, wat besparen we nou eigenlijk met zijn vertrek? Geef hem nog 2 jaar de kans, met eventueel een jaar verhuren.

Het zou overigens wel weer prima passen bij ons technische beleid van de afgelopen 2 jaren, als deze jongen bij een andere club, uitgroeit tot een volwaardige eredivisie speler.
dirk2
Selectiespeler
 
Berichten: 228
Geregistreerd op: 17-01-2010 16:26

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Wolliepoly » 03-04-2010 10:59






Smárason verrast door alle belangstelling
03/04/2010 10:58

SC Heerenveen gaat niet verder met Arnór Smárason. Tot zijn eigen verrassing heeft de IJslandse middenvelder over belangstelling geen klagen.

Smárason is net terug van een hamstringblessure, waarvan de oorzaak de medische staf van SC Heerenveen hoofdbrekens kostte. Ondanks zijn lange absentie hebben clubs in de Eredivisie en uit het buitenland hun interesse kenbaar gemaakt

'Al die belangstelling verrast me', zei Smárason in de Leeuwarder Courant. 'Ik ben er toch negen maanden uit geweest met een geheimzinnige blessure. De aandacht maakt me blij, maar ik heb gemengde gevoelens. Ik ben hier nog niet klaar.'

De IJslandse international had op meer krediet gerekend. 'Ik ben terug en ik moet weg. Jammer, maar dat ik eindelijk weer kan voetballen, is nu de beste pijnstiller. Na dik zes seizoenen ben ik met Heerenveen vergroeid. Ik ben van de Friese mensen gaan houden. Het is jammer dat ik niet de kans krijg om ze nog iets te laten zien.'


Arnor op VI.nl
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor TORCIDA » 03-04-2010 13:09

laat ze aub hem houden en mika wegdoen, die is alleen maar geblesseerd en als ie fit is speelt ver beneden zijn niveau
Hier heb ik geen woorden voor
TORCIDA
Superster
 
Berichten: 3132
Geregistreerd op: 03-06-2008 13:27

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Wolliepoly » 03-04-2010 13:11

daar heb je natuurlijk een groot punt Mika loopt tegen het einde van zijn loopbaan en verdient hier cker niet slecht, terwijl Arnor aan het begin van zijn loopbaan zit en relatief laag salaris hij zal zich nog willen en kunnen bewijzen als grootte waarde lijkt mij.

ik zou het ook jammer zijn als ze hem geen contract verlenging geven, verhuur een desnoods een half jaar voor zijn speelminuten.
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Baggerraartje » 03-04-2010 13:34

Als je ziet hoeveel belangstelling er voor deze jongen is, kun je weer afvragen of dit weer blunder nummero zoveel is van de heer Kuiper! :?
Baggerraartje
Superster
 
Berichten: 2342
Geregistreerd op: 09-01-2006 15:04

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Rottum » 03-04-2010 13:55

Liever Smarason die echte clubliefde heeft en scorend vermogen, dan Grindheim, Popov, Bak, Vayrinen, Henrique. Waarom leiden we eigenlijk nog spelers op? Popov bevalt Everse niet en Dingsdag ook niet en gaat weg, dan probeer je toch Wolven?!
We moeten als club en supporters gewoon de ambitie bijstellen naar eerste 8,9 en meer nederlanders en meer eigen jeugd, met een ervaren en gekochte as. Gerichte aankopen en niet meer 10 middenvelders en van die vage macedoniers uit 2e divisie griekenland kopen. Zo bespaar je geld en moet je bij eerste 9 kunnen eindigen met soms wat hoger. De fans krijgen weer meer binding met de spelers en dat zal de sfeer weer positief kunnen bijsturen.
Rottum
Nieuw talent
 
Berichten: 124
Geregistreerd op: 09-04-2005 21:10

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor makkerman2 » 03-04-2010 14:18

LAAT SMARASON BLIJVEN!!!!!!!!!! eindelijk weer een goeden 1 uit de jeugd, goeie voetballer, anders wordt het net als Schone
makkerman2
Nieuw talent
 
Berichten: 93
Geregistreerd op: 16-03-2008 12:20

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Wolliepoly » 03-04-2010 14:20

kan er geen petitie gehouden worden samen met een poll?? :wink: :D
Voel je niet te klein om groot te denken!!
Wolliepoly
Wereldspeler
 
Berichten: 1109
Geregistreerd op: 26-07-2009 11:06
Woonplaats: Drachten

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor mitrita » 03-04-2010 15:19

‘Dat ik weer voetbal, is de beste pijnstiller’

Het kon niet wranger. Twee uur voordat Arnor Smárason na negen maanden blessureleed zijn terugkeer zou vieren op het veld, kreeg de IJslander te horen dat hij na dit seizoen moet vertrekken bij SC Heerenveen. ,,Ik had iets meer krediet verwacht’’, zegt Smárason. Hij troost zich met twee gedachten: de pijn is eindelijk weg én hij heeft de clubs voor het uitzoeken.

Door Peter van der Meeren

HEERENVEEN – ‘Smara’ kan wel over een grapje. Als hij een envelop op tafel legt en zijn gesprekspartner opmerkt of het hier het laatste loonstrookje betreft, schiet de 21-jarige IJslander in de lach. ,,Nee, kaartjes voor de wedstrijd. Voor mijn broertje.’’ Sverrir Smárason (jeugdinternational) traint momenteel mee met de C-junioren van Heerenveen. Zijn opvolger? ,,Há, dat weet ik niet. Hij is verdediger, net als ik begonnen bij Akranes. Logisch, dat stadion staat naast ons huis.’’ Met ‘ons huis’ bedoelt Arnor Smárason de ouderlijke woning in zijn geboorteland. Zijn eigen huis - aan de golfbaan in Heerenveen, waar hij regelmatig (met handicap-7) een partijtje speelt – komt binnenkort te koop. Er is geen toekomst meer voor de zevenvoudig international bij de club waarvoor hij sinds zijn vijftiende actief is. ,,Na dik zes seizoenen ben ik met Heerenveen vergroeid’’, zegt hij in vlekkeloos Nederlands. ,,Ik ben van de Friese mensen gaan houden. Het is jammer dat ik niet de kans krijg om ze nog iets te laten zien.’’

Dat de clubleiding afwilde van Gerald Sibon en Michael Dingsdag was al enkele weken bekend en dat ook Paulo Henrique geen nieuw contract zou krijgen, kwam wegens diens gebrek aan discipline niet als een verrassing. Dat Smárason moet wijken, deed velen echter de wenkbrauwen fronsen. Ook interim-trainer Jan Everse kijkt er van op. ,,Ik vind hem een uitstekende speler.’’ Everse heeft echter ook begrip voor de beslissing. ,,De club doet het met pijn in het hart. Ze moeten ergens snijden, er zijn al veel middenvelders en het contract van Arnor loopt af. Maar die knul hoeft zich geen zorgen te maken. Hij vindt wel weer een club en dan mag hij mij als referentie opgeven.’’ Aan belangstelling inderdaad geen gebrek, zegt Smárason. Zijn zaakwaarnemer Rob Groener heeft al telefoontjes gekregen van clubs uit de eredivisie en uit Duitsland, Scandinavië en Engeland. Tweede-Bundesligaclub Fortuna Düsseldorf zal ook een poging wagen. ,,Al die belangstelling verrast me’’, zegt de middenvelder. ,,Ik ben er toch negen maanden uit geweest met een ‘geheimzinnige’ blessure. De aandacht maakt me blij, maar ik heb gemengde gevoelens. Ik ben hier nog niet klaar.’’ Smárason zegt met nadruk niemand iets te verwijten, maar de feiten liggen er. Vanaf juni vorig jaar – na de interlands tegen Macedonië en Nederland (1-2), waarin hij de assist gaf – sukkelde hij met pijn in de onderrug en hamstrings. Smárason werd intensief behandeld bij de club en in België, maar hield klachten. ,,Een soort hernia. Je gaat zelfs overwegen om naar die placenta-dokter in Servië te gaan.’’

Twee maanden geleden ging hij - ,,Op kosten van Heerenveen, dat hadden ze dus wel voor me over’’ – naar de bekende dokter Müller-Wohlfahrt in München, onder meer de clubarts van Bayern. In de wachtkamer trof hij Milan Baros en Andrej Sjevchenko. ,,Ze kenden Heerenveen.’’ Müller-Wohlfahrt ging aan de slag. ,,Dagelijks een flink aantal injecties
met biologisch spul’’, vertelt Smárason. ,,In mijn rug, die deden behoorlijk pijn, en in mijn benen, van bil tot knieholte. Het werkte perfect. Ik zat volledig op dood spoor, maar ineens kon ik alles weer. Binnen anderhalve maand kon ik mijn rentree maken.’’ Maandag speelde hij 45 minuten mee met de beloften. Twee uur voor de aftrap kreeg hij officieel te horen dat hij transfervrijmag vertrekken. ,,Op het veld kon ik dat van me afzetten. Prachtig: na vijf minuten kreeg ik een lange pass van Michael Dingsdag onder controle en schoot de bal met links in de verste hoek. Mooier kun je het niet wensen! Tja, ik ben terug en ik moet weg. Jammer, maar dat ik eindelijk weer kan voetballen, is nu de beste pijnstiller.’’ Smárason (,,Ik ben niet de duurste en heb geen onmogelijke eisen’’) had op wat meer krediet gerekend, nadat hij vorig seizoen doorbrak bij Heerenveen. Vijf doelpunten in 21 duels en ook nog een doelpunt voor het nationale elftal, tegen Liechtenstein. ,,Ik vind deze beslissing ook jammer voor de huidige junioren. Ik had toch een zekere voorbeeldfunctie, als jongen die hier al op z’n vijftiende was binnengehaald. Dit is niet motiverend voor de jeugd en ook niet voor hun trainers.’’ De IJslander hoopt dat Everse hem zal oproepen voor de laatste vier competitieduels. De trainer overweegt dat zeker. ,,Ik wil hier goed afscheid nemen’’, zegt Smárason. Hij kijkt ook al over de zomer heen. ,,De bondscoach heeft voortdurend contact gehouden, hopelijk roept hij me weer op. We treffen Noorwegen, Denemarken en Portugal.’’ Hij lacht. ,,Da’s geheid negen punten!’’
Avatar gebruiker
mitrita
Superster
 
Berichten: 4615
Geregistreerd op: 02-12-2002 20:31

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor JelleV » 03-04-2010 15:49

Poll: Moet Arnór Smárason bij Heerenveen blijven?
Tussenstand
Afbeelding
Avatar gebruiker
JelleV
Nieuw talent
 
Berichten: 60
Geregistreerd op: 09-03-2010 17:30

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor teamplayer » 03-04-2010 16:15

Lipton schreef:Jammer dat men niet twee jaar met Arnor verlengt heeft, om hem daarna te verhuren in de eredivisie. Voor een ploeg als Willem 2, Heracles of NEC is hij een prima speler!


Ik zie hem zelfs wel naar een subtopper als NAC of Feyenoord gaan.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor FeanfanPieter » 03-04-2010 17:24

Er wordt nu wel erg overdreven vind ik. Ik kan me nu niet een hele goede serie van wedstrijden van hem herinneren. :roll:
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Avatar gebruiker
FeanfanPieter
Selectiespeler
 
Berichten: 368
Geregistreerd op: 02-08-2007 13:49
Woonplaats: DKV van DKV

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor ItFean82 » 03-04-2010 23:36

Ach zo gaat het vaak in mindere tijden, dan romantiseert men het verleden. De slechte dingen worden vergeten en de goede blijven hangen. Toen Smarason vorig jaar speelde, deed hij leuk mee maar ook niet meer dan dat. Ik vindt het daarom een terechte keuze om hem te laten vertrekken.
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor ALS 26.000 » 04-04-2010 00:52

Klopt. Vorig jaar werd hij door de meeste mensen niet als potentiële basisspeler gezien. Hij is een allrounder en wel bruikbaar, maar nergens top.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 04-04-2010 09:52

Dat is wel heel makkelijk. Die jongen kwam net kijken, en als je dan 5 keer scoort en meerdere assists geeft doe je het gewoon goed. Het is jammer van die blessure, maar juist op basis van dit begin had hij van mij mogen blijven. Hij heeft laten zien potentie te hebben, en heeft bovendien de absolute wil het maximale uit zichzelf te halen. Toen hij geblesseerd was zag je hem bijvoorbeeld niet op stap gaan, alles stond in het teken van het herstel.

Bovendien raakt hij de juiste snaar in het interview door te zeggen dat deze keuze totaal niet motiverend is voor de jeugdspelers en -trainers. Dan kun je nu ook wel jongens als Wochiekowski, Fazli en Roorda wegdoen. Leuke allrounders maar niet de absolute top. Kan vel beter zo'n exoot van 3 miljoen staan...
Corruption is everywhere, fight it!
Avatar gebruiker
Fanatic 4-ever
Superster
 
Berichten: 6181
Geregistreerd op: 17-12-2004 22:21
Woonplaats: Oudeschoot

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Riverside » 04-04-2010 11:13

ALS 26.000 schreef:Klopt. Vorig jaar werd hij door de meeste mensen niet als potentiële basisspeler gezien. Hij is een allrounder en wel bruikbaar, maar nergens top.


Bruikbaar, dan ben je al snel een van de beteren bij Heerenveen. Nergens top? Nee wie is wel top in onze selectie. Niemand toch?

Vreemde beslissing om zo'n jongen te laten gaan. Maarja, van beleid is bij onze club al jaren geen sprake meer.
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Lipton » 04-04-2010 19:27

Gearard schreef:Vreemde beslissing om zo'n jongen te laten gaan. Maarja, van beleid is bij onze club al jaren geen sprake meer.


Het is wel keuzes maken, verleng je met Smarason moet je iemand als Pawel laten gaan.
Maar ik had liever gehad dat men hem een contract voor 2 jaar had aangeboden en hem had verhuurd.
Lipton
Superster
 
Berichten: 6808
Geregistreerd op: 25-12-2003 20:39

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor ALS 26.000 » 04-04-2010 19:56

Het is crisistijd, ook voor Heerenveen. Smarason zijn contract loopt af en hij is geen zekerheidje. Dan is dit wel logisch. Alle spelers van wie het contract afloopt mogen weg. We hebben voor het middenveld; Elm, Vayrynen, Grindheim, Roorda, Djuricic, Svec, Haglund en evt. Wojciechowski (jeetje wie bedenkt zo'n naam)
Zeker 7 man voor 3 posities. Moet genoeg zijn.
Jammer, maar begrijpelijk dat je dan zo'n jongen niet ook nog verlengt, want wie moet hij er uit spelen?
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor TWR22 » 06-04-2010 09:06

Dit zegt toch genoeg? Zooooooo dom van de club! Laat hem nou niet gaan, ik hoorde er zaterdag ook iedereen over in het stadion.
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Heerenveen rules » 06-04-2010 09:14

Je bent weer lekker aan het overdrijven TWR... Wat heeft hij nu laten zien bij Heerenveen en wie denk jij dat hij eruit speelt?
Ik vind het een goede keus van de club.
Heerenveen rules
Superster
 
Berichten: 15935
Geregistreerd op: 02-12-2002 22:51
Woonplaats: Fryslân

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Superfries88' » 06-04-2010 09:22

TWR22 schreef:Dit zegt toch genoeg?

Nee? Althans, dat zegt weinig over de beslissing van Heerenveen. De directie heeft zelf aangegeven het te betreuren dat Smárason geen nieuw contract krijgt aangeboden. Maar er is een behoorlijk rijtje middenvelders, er moet in de selectie gesneden worden en spelers met een aflopend contract zijn dan als eerste aan de beurt normaliter. Zo werkt dat nu eenmaal. Zijn blessureleed dit seizoen plus de vraag of hij zich in de basis zou spelen (ik betwijfel dat) speelt ook niet in zijn voordeel.

Er zijn genoeg valide argumenten aan te dragen om Smárason niet te behouden. Van mij had hij best mogen blijven, maar gezien de situatie begrijp ik de beslissing wel.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Arnór Smárason

Berichtdoor Ebiede » 06-04-2010 10:06

TWR22 schreef:Dit zegt toch genoeg? Zooooooo dom van de club! Laat hem nou niet gaan, ik hoorde er zaterdag ook iedereen over in het stadion.


Dat is gek, ik heb hier niets overgezgd. Ik begrijp het wel. En toch was ik zaterdag in het stadion.
Spijt heb je morgen maar!
Avatar gebruiker
Ebiede
Superster
 
Berichten: 6234
Geregistreerd op: 09-12-2004 19:02

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten