Arnór Smárason

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Laat maar, geen eens zin meer om daar tegen in te gaan
Laatst gewijzigd door FeanFanForLife op 10-06-2008 09:28, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Niet meteen in het offensief FeanFanForLife! Caspar zijn opmerking was genuanceerd genoeg, zijn stelling is te onderbouwen met tal van valide argumenten. Als een belofte van ons in een nationaal team komt moet je eerder concluderen dat het betreffende nationale team niet zo sterk is dan dat we de nieuwe Zidane hebben.

En zo zit het met Smarason volgens mij ook. Natuurlijk is IJsland relatief bekeken nog een best aardig voetballand, met tal van goede voetballers. Laten we hopen dat Smarason de volgende wordt, de voortekenen zijn heel goed. Nu die laatste, moeilijke stap nog maken.
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Afgelopen oefenpotjes heeft hij leuk meegedaan tegen de amateurs, maar heeft iemand informatie over zijn contract? Volgens mij is dat afgelopen zomer (1 juli?) afgelopen en ik heb in dit topic niks terug kunnen vinden over verlenging.

Heb ik iets gemist, of wordt er nog onderhandeld?
Ladies and gentleman: We've got him!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Caspar schreef:Afgelopen oefenpotjes heeft hij leuk meegedaan tegen de amateurs, maar heeft iemand informatie over zijn contract? Volgens mij is dat afgelopen zomer (1 juli?) afgelopen en ik heb in dit topic niks terug kunnen vinden over verlenging.

Heb ik iets gemist, of wordt er nog onderhandeld?
Ik heb er niks over gehoord, maar ik las op verscheidene voetbalsites dat de club met een zestal spelers niet verder ging, Arnór zat daar niet bij, dus ik vermoed dat zijn contract automatisch met een jaar is verlengd.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Het is in elk geval niet in het nieuws geweest dat zijn contract verlengd is. Het staat inderdaad ook nergens. Misschien even een mailtje naar Yme. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Met de oefenwedstrijden kan je het heel makkelijk even aan hemzelf vragen. Ben zelf ook wel benieuwd.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Had hij niet verlengd tot medio 2009? Staat me iets van bij, maar kan het zo snel niet vinden...
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Haha, grappig dat jullie zoeken naar de duur van zijn contract terwijl de eerste post van dit topic over zijn contract gaat.

EDIT: In dat stukje staat niet dat er sprake is van een optie, er is namelijk gebruik gemaakt van een optie @ contract.
Laatst gewijzigd door Lipton op 17-07-2008 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

In één van de laatste Feanfans stond een interview met Smarason. Destijds was hij in onderhandeling met Heerenveen en hij traint/speelt gewoon mee, dus dat zal wel zijn gelukt. Al is het raar dat er nergens een bevestiging staat.
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Smárasons contract bij Heerenveen loopt deze zomer af, maar de IJslander is in onderhandeling over verlenging. Het zal wel loslopen, denkt hij. ,,Laat mij hier nog maar een paar jaar blijven. Op 7 september word ik 20. Ik heb nog veel tijd.’’
Uit het interview dat de LC op 23 februari met hem had, na zijn debuut tegen Heracles.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Niels schreef: Uit het interview dat de LC op 23 februari met hem had, na zijn debuut tegen Heracles.
In de laatste Noordnieuws stond dat hij net zijn contract had verlengd met 3 jaren. Hij heeft inmiddels ook de fox ingeruild voor een Golf dus dat klopt wel denk ik.
Corruption is everywhere, fight it!
devito
Nieuw talent
Berichten: 60
Lid geworden op: 11-04-2003 16:32
Locatie: Gorredijk

Bericht door devito »

Misschien een off-topic reactie en wellicht ook ergens anders op het forum geplaatst, maar wel een leuke anekdote.

Bij de oefenwedstrijd Heerenveen - Veendam in Langezwaag hadden ze een 'stadion'speaker van straat geplukt, die volgens mij nog nooit een wedstrijd van Heerenveen heeft gezien, want het was werkelijk waar triest hoe de spelers van Heerenveen werden voorgesteld. Nu stonden er ook wel heel veel spelers uit het beloftenteam op het wedstrijdformulier, maar je mag van zo'n man toch wel een zekere kennis van zaken verwachten.

De beste man laste na het rugnummer vaak een pauze in om de naam van de desbetreffende speler eerst 'stil' te kunnen oefenen om vervolgens de naam door de speakers te knallen. Gelukkig was nummer 31 een bekende speler.

"Nummer 31.... Arnor Samaras...on"
geert23
Invaller
Berichten: 423
Lid geworden op: 17-06-2006 09:55

Bericht door geert23 »

devito schreef:"Nummer 31.... Arnor Samaras...on"
whaha geweldig :lol:
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

devito schreef: Bij de oefenwedstrijd Heerenveen - Veendam in Langezwaag hadden ze een 'stadion'speaker van straat geplukt, die volgens mij nog nooit een wedstrijd van Heerenveen heeft gezien, want het was werkelijk waar triest hoe de spelers van Heerenveen werden voorgesteld.
Dat is daar elk jaar zo ja, de sponsors krijgt hij wel vlotjes uit zijn mond. :wink:
Op naar het volgende seizoen....
Predatorfish
Invaller
Berichten: 455
Lid geworden op: 27-08-2007 13:13
Locatie: Amsterdam

Bericht door Predatorfish »

Zo ik het nu kan beoordelen (na 2 oefenpotjes zelf gezien te hebben), denk ik dat Smara dit seizoen wel eens zou kunnen doorbreken. Ik vind het echt een begaafde speler: goed in de combinatie, prima handelingssnelheid, goed schot etc. Het zou mij niets verbazen als hij zich in de loop van het seizoen in de basis gaat spelen. Door alle nieuwe spelers die zijn aangetrokken kan hij mooi in de luwte zijn plekje gaan veroveren. We gaan nog veel van hem horen denk ik.
Gebruikersavatar
Korneev
Selectiespeler
Berichten: 522
Lid geworden op: 25-02-2006 16:32
Locatie: Damwâld
Contacteer:

Bericht door Korneev »

geert23 schreef:whaha geweldig :lol:
Je had er bij moeten zijn zeker .... :wink:
Maar idd, in Havelte en Surhuisterveen was het al niet veel beter...
goog-hane-jaat (zoasl je het zegt) al vind ik dat nog te billijken
vandaar dat "The Gooch" beter bekt
Een goeie De Haan kraait twee keer!!
makkingacity
Bankzitter
Berichten: 216
Lid geworden op: 31-08-2006 09:40
Locatie: makkinga

Bericht door makkingacity »

Hij is in mijn ogen de beoogde opvolger voor de misschien vertrekkende Bradley. Hij kan mannen vrijspelen voor de goal + zelf een goal meepikken.
Gebruikersavatar
Hoho
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 29-05-2008 14:08
Locatie: Dútslân

Bericht door Hoho »

Volgens mij hebben ze voor die positie Kalou aangetrokken
stop staring at my avatar
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2441
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Hoho schreef:Volgens mij hebben ze voor die positie Kalou aangetrokken
Die moet eerst weer fit worden en ondertussen kunnen ze Arnor laten spelen en zo langzaam brengen.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Verdient hij niet een kans in de basis? Als aanvallende middenvelder en Pranjic vanaf links i.p.v. Elyounoussi. Heb dit ook bij de wedstrijd tegen vitoria geplaatst.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Kalou voor de positie van Bradley? Lijkt mij toch niet. Die is meer buitenspeler. Maar goed, of we die nog fit krijgen dit kalenderjaar...
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

teamplayer schreef:Verdient hij niet een kans in de basis? Als aanvallende middenvelder en Pranjic vanaf links i.p.v. Elyounoussi. Heb dit ook bij de wedstrijd tegen vitoria geplaatst.
Dat zou wel een goede mogelijkheid zijn, maar ik denk dat Sollied Pranjic te belangrijk vindt op het middenveld om hem als linksbuiten te gebruiken.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Smárason zit in de selectie van IJsland voor de wedstrijd tegen Nederland.
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Staat een leuk stuk in de LC over Arnór en Ijsland. Wilde het even hier posten mét het stuk uit de LC, kan het alleen niet op internet vinden.
Gebruikersavatar
Venderwel
Superster
Berichten: 3876
Lid geworden op: 24-12-2004 16:15
Locatie: Aldeboarn
Contacteer:

Bericht door Venderwel »

FeanFanForLife schreef:Staat een leuk stuk in de LC over Arnór en Ijsland. Wilde het even hier posten mét het stuk uit de LC, kan het alleen niet op internet vinden.
Digitale LC moet je lid van zijn.
SKAILER ® the one and only Ski Trailer!
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Hij is net ingevallen bij IJsland voor de laatste 5 minuten van de wedstrijd.
Gebruikersavatar
massan
Selectiespeler
Berichten: 534
Lid geworden op: 21-09-2007 09:36

Bericht door massan »

FeanFanForLife schreef:Staat een leuk stuk in de LC over Arnór en Ijsland. Wilde het even hier posten mét het stuk uit de LC, kan het alleen niet op internet vinden.
Wat was de kern van het artikel?
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

massan schreef: Wat was de kern van het artikel?
Kern was eigenlijk dat de IJslanders erg trots zijn om voor het nationale team te spelen en dat ze erg vaderlandslievend zijn en hardwerkend. Verder vond hij het niet nodig dat iedereen altijd zo denigrerend doet over IJsland, ze weten zelf ook dat ze niet zo ver zijn als bijv. Nederland maar denkt dat IJsland er aan zit te komen qua voetbal. (wat ik niet zo vond blijken gisteren, maar goed) Ook dacht hij dat IJsland wel voor een stuntje kan gaan zorgen. Zegt ook dat de trainingen bij IJsland van een hoger niveau zijn als bij sc Heerenveen.Verder maakte hij nog een knipoog naar de kredietcrisis door te zeggen dat de banken goed zijn maar dat hij blij is dat z'n centjes op een Nederlandse bank staan.
teamplayer
Wereldspeler
Berichten: 1145
Lid geworden op: 06-09-2007 17:55
Locatie: makkum

Bericht door teamplayer »

Ik ben benieuwd of hij dit seizoen aan spelen toe komt. Pranjic speelt op zijn positie achter de spits en dan komt Elm ook nog voor die positie. Voor hem afwachten of Pranjic vertrekt, anders misschien verhuren aan een subtopper
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
Squerrel
Superster
Berichten: 4510
Lid geworden op: 08-07-2003 09:30
Locatie: Onder de tjonger
Contacteer:

Bericht door Squerrel »

FeanFanForLife schreef:Zegt ook dat de trainingen bij IJsland van een hoger niveau zijn als bij sc Heerenveen.
Van wat ik gezien heb lijkt me dit toch wel heel erg sterk. Misschien dat ze een aardig potje kunnen voetvolleyen maar daar houdt het wel mee op
Bedankt Torcida:-)
Plaats reactie