Arnór Smárason

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Benieuwd wat een stukje grond daar zal kosten.. :wink:
SCH
ellntj
Jeugdspeler
Berichten: 8
Lid geworden op: 01-07-2005 15:59
Locatie: Groningen

Bericht door ellntj »

Dat scheelt een heel stuk, met de euro betalen!
Ben er in de zomer 2008 geweest en in januari 2009. Toen al zag je een groot verschil! Ik december weer, dus kijken of het dan meer nog meer scheelt!

Maar goed, on-topic dan maar:
De fansite van Arnór is sinds een tijdje online: http://www.arnor-smarason.com. Daar staat zoveel mogelijk nieuws op over Arnór!
Gebruikersavatar
vak-27
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 11-08-2006 13:00

Bericht door vak-27 »

Volgens NOS teletekst moet Smarason geopereerd worden. Dit blijkt uit een onderzoek dat in Belgie plaats heeft gevonden.
Jordi-Hearrenfean
Invaller
Berichten: 374
Lid geworden op: 14-09-2008 17:22
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-Hearrenfean »

Wat vreemd dat ze daar nu pas achter komen.

Hij is toch al vrij lang geblesseerd?
17 mei 2009!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Jordi-Hearrenfean schreef:Hij is toch al vrij lang geblesseerd?
Van de clubsite:
Trond Sollied kan voorlopig niet beschikken over Arnór Smarason. De IJslander moet geopereerd worden aan een hamstringblessure. Smarason wordt volgende week in het ziekenhuis van Gent geopereerd en is minimaal zes tot acht weken uitgeschakeld. Dat is een opnieuw een tegenvaller voor Sollied, die met Roorda, Väyrynen, Elm en nu dus Smarason, maar liefst vier middenvelders langere tijd kwijt is.

Arnór Smarason kampt al sinds de start van de voorbereiding met hamstringproblemen. Omdat de klachten bleven aanhouden en een mri-scan geen bijzonderheden aan het licht bracht, heeft Smarason zich door de Belgische arts Van den Bossche te laten onderzoek,

,,Die heeft een beschadiging in de hamstring ontdekt. Omdat het niet vanzelf herstelt, acht de arts een ingreep noodzakelijk,’’ vertelt fysiotherapeut Erik ten Voorde. ,,Het is een bijzondere blessure. Van de Bossche heeft nog maar twee maal eerder een dergelijke operatie uitgevoerd. Het is mooi voor Smarason dat er licht aan het einde van de tunnel is. Hij wil graag weer voetballen. Die kans neemt nu toe.’’
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... ntid=11241

Een leuke voorbeschouwing voor de wedstrijd tegen Venlo én direct een update over Arnór zelf.

Van de officiële site geplukt,eindelijk weer wat nieuws over hem.
Gebruikersavatar
mitrita
Superster
Berichten: 4615
Lid geworden op: 02-12-2002 20:31

Bericht door mitrita »

Mooi voor hem , maar ik zie hem vooralsnog eerder een speler voor de breedte en zeker niet als basisspeler.
Hij zal het verschil niet maken.
FeanFanForLife
Wereldspeler
Berichten: 1204
Lid geworden op: 02-02-2005 17:41
Locatie: Fryslân

Bericht door FeanFanForLife »

Rentree Väyrynen nadert, weer tegenslag Smárason


Eind oktober hoopt sc Heerenveen-trainer Jan de Jonge weer een beroep te kunnen doen op Mika Väyrynen. In januari raakte de Finse middenvelder (27) geblesseerd aan de knie en de verwachting was dat hij dit kalenderjaar niet meer in actie zou komen. Omdat het herstel voorspoedig is verlopen traint hij nu echter alweer volledig met de spelersgroep mee en een rentree nadert dan ook, zo meldt Voetbal International.

In tegenstelling tot Väyrynen is er minder goed nieuws voor Arnor Smárason. De IJslander kwam dit seizoen door een hamstringblessure nog niet in actie voor sc Heerenveen en een operatie bleek noodzakelijk. De operatieve ingreep slaat weliswaar aan, maar nu volgt een soortgelijke ingreep aan het andere been. Smárason komt de komende periode dus nog niet in actie.
[ Bron: http://www.feanfan.nl ]

Toch jammer voor hem, denk je dat je er bijna bent en dan gebeurt je dit...
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Het geduld van Arnor Smárason wordt op de proef gesteld. SC Heerenveen tast voorlopig in het duister over de oorzaak van de hamstringblessure.

Smárason kreeg in de voorbereiding op het seizoen te maken met hamstringproblemen. Ondanks een operatie hield de IJslandse international last houden. SC Heerenveen-fysiotherapeut spreekt op de website van de Friese club van 'een lastig verhaal'.

'We tasten in het duister', aldus Ten Voorde. 'In looppas is er niets aan de hand, maar op het moment dat hij wil versnellen voelt hij een beperking. In mijn hele loopbaan heb ik nog nooit iets dergelijks meegemaakt. We hebben er al veel op losgelaten en navraag gedaan bij collega's in het land, maar er lijkt sprake van een unieke kwestie.'

Vooralsnog blijft ongewis wanneer Smárason weer binnen de lijnen kan komen. 'Hoe lang een en ander gaat duren durf ik niet te voorspellen', zei Ten Voorde. 'Ik heb wel eens gezegd dat ik liever had gehad dat zijn hamstring gescheurd was, dan weet je precies waar je aan toe bent. Nu tasten we in het duister. Het is daarom moeilijk aan te geven hoe het herstel zal verlopen.'
Vi.nl
Erg sneu voor die jongen. Blijft hierdoor stilstaan in zijn ontwikkeling. En dat op een leeftijd wa de ontwikkeling nog centraal stat. Daarom ook zonde voor de club. Hopen dat hij snel weer op zijn oude nivea terug kan keren
Alderaarst!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Ook weer een gevalletje verstandskiezen eruit en hoppa, weg problemen?
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Arnor is weer bijna fit! Zijn blessure heeft de club heel veel geld gekost, had hij geen hamstring problemen gehad, was het huren van Losada ook overbodig geweest.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Kan niet wachten op een Arnór in ons shirtje!
Gebruikersavatar
Blizzard
Superster
Berichten: 3644
Lid geworden op: 29-03-2003 18:52
Contacteer:

Bericht door Blizzard »

Smarason heeft af en toe best aardige dingen laten zien hoor maar we moeten nu niet gaan doen alsof hij beter is dan het spul wat we al hebben rondlopen...

Verder wel oké om erbij te hebben en hij kan natuurlijk nog aardig wat progressie boeken.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15945
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Cyn schreef:Kan niet wachten op een Arnór in ons shirtje!
Als dat betekent dat hij Elm eruit speelt dan ben ik het met je eens! :mrgreen:
Gebruikersavatar
sibon time
Bankzitter
Berichten: 244
Lid geworden op: 06-06-2003 17:02
Locatie: Gorredijk

Bericht door sibon time »

Vorig seizoen toch de vaste invaller voor Pranjic dacht ik, als die eens gewisseld werd. Ging toch wel dreiging vanuit vanaf links, een speler die graag naar binnen komt om een actie te maken of combinatie te zoeken.

En een van de weinigen die eens van buiten de 16 op doel schiet, komt veel te weinig voor.
Gebruikersavatar
Fanatic 4-ever
Forumicoon
Berichten: 6181
Lid geworden op: 17-12-2004 22:21
Locatie: Oudeschoot

Bericht door Fanatic 4-ever »

Vergeet niet dat je nog een jonge jongen is, erg gretig en toch met veel potentie. Woont al vanaf zijn 15e in Heerenveen, en was in bijna alle jeugdelftallen waar hij in speelde een van de betere (zo niet de beste) speler(s).

Zou mooi zijn als hij bij de beloften nog wat minuten kan maken, daar kunnen ze zo'n speler wel gebruiken.
Corruption is everywhere, fight it!
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Weet iemand of men er bij de club inmiddels achter is wat er met Arnór aan de hand was? Hij bleef maar kwakkelen en de medische staf kon de vinger niet op de zere plek leggen.

Edit:
Mag vertrekken bij Heerenveen aan het einde van het seizoen uit betrouwbare bron
Ik hecht weinig waarde aan de geruchten op voetbalzone, maar ik ben toch benieuwd of er supporters zijn die dichter op het vuur zitten en dit ook gehoord hebben.
Knipecity
Forumicoon
Berichten: 8723
Lid geworden op: 25-03-2004 16:57
Locatie: Friesland

Bericht door Knipecity »

De sanering kan wel eens slecht uitpakken voor onze vriend. Immers voor zijn blessure was hij geen zekerheidje, dus waarom zou hij dat nu wel worden? Hij was vrij allround, maar leek voor zowel de aanval als het middenveld niet goed genoeg. En twijfelgevallen zullen in deze tijden van crisis wel niet verlenging krijgen. We hebben genoeg twijfelgevallen in de selectie, dus zodra men daar van af kan....
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Smárason hoeft van mij absoluut niet te vertrekken en daar reken ik ook niet op. Het is geen uitblinker, maar wel een nuttige speler: behoorlijke mentaliteit, inzetbaar op meerdere posities en hij kan een goal maken. Dat hij al jaren bij de club speelt spreekt ook in zijn voordeel. Het zal geen goudmijntje zijn, dus een transfer is ondanks zijn redelijk kortlopende contract ook niet noodzakelijk.

Ik ga er vanuit dat Smárason niet één van de spelers is die hoeft te vertrekken.
vries153
Bankzitter
Berichten: 241
Lid geworden op: 23-07-2003 19:48
Locatie: gorredijk

Bericht door vries153 »

lees het stukje op de heerenveen site zelf maar eens als hij mag vertrekken vraag ik me af waarom hij ron jans noemt en uitkijkt naar onder jans te trainen
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

vries153 schreef:lees het stukje op de heerenveen site zelf maar eens als hij mag vertrekken vraag ik me af waarom hij ron jans noemt en uitkijkt naar onder jans te trainen
Inderdaad, daarbij noemt hij het spelen van duels in het lopende seizoen een 'bonus', iets dat er op wijst dat hij ook volgend jaar nog bij de club speelt.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Nee ZEKER houden! Dit is een jongen die wil, die gaat, die knokt en die een mooie techniek heeft en er echt wel gaat komen. Zeggen dat Smárason mag gaan is hetzelfde als zeggen dat Roorda mag gaan.
100% achter Marco van Basten!
Valurfan
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 18-05-2007 19:34

Bericht door Valurfan »

Arnor Smarason will leave Heerenveen on a free transfer this summer. Confirmed in Icelandic media.

The article via google translator:
http://translate.google.com/translate?j ... l=is&tl=nl
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

De grote schoonmaak is dus begonnen. Men voert dus de gesprekken met zij die weg mogen.
---E---
Selectiespeler
Berichten: 733
Lid geworden op: 01-03-2008 23:43

Bericht door ---E--- »

Drama, geef zo'n jongen gewoon de kans, erg nuttige speler iig.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

WTF, wat is dit nou weer...?
Dan is er eindelijk een speler die van uit de jeugd opleiding tegen een doorbraak aan zit, en dan laat je hem gaan....
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Arnór heeft nog contract tot 2011..?
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Smarason scoort bij rentree op velden

Jong Heerenveen/Emmen heeft vanavond met 3-3 gelijkgespeeld tegen FC Twente. Het duel werd gespeeld in stadion De Meerdijk in Emmen. De doelpunten werden gemaakt door Smarason, Fazli en Lazaro. Voor Smarason was het dus een mooie rentree op de voetbalvelden, want de IJslander scoorde meteen.
clubsite
Toch: geen uitzicht op een basisplaats en ooit moet je toch spelen als jonge voetballer. Al is dit iemand die nooit verzaakt en nuttig in voor de breedte op middenveld en in aanval. Ik denk dat dit voor meer spelers met doorlopende contracten gaat gelden. Geen transferinkomsten maar ook geen salariskosten.
Calimero
Forumicoon
Berichten: 5191
Lid geworden op: 13-12-2009 11:36

Bericht door Calimero »

Gekko schreef:. Ik denk dat dit voor meer spelers met doorlopende contracten gaat gelden. Geen transferinkomsten maar ook geen salariskosten.
Hmm, het lijkt me behoorlijk onlogisch. Ze kunnen toch echt wel een paar ton krijgen voor een speler als Smárason in deze staat.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Jammer dat Smárason weg lijkt te gaan. Ik zie wel wat in die jongen, zit tenminste nog wat toekomst in. Kan onder Jans alleen nog maar beter worden.

Beter neemt Heerenveen snel afscheid van de Breuer-generatie.
Plaats reactie