Roy Beerens

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Roy Beerens

Berichtdoor rust » 29-11-2011 12:22

Kom op zeg, wat is dit allemaal tegen Knipe. Knipe heeft ook gezegd dat Beerens niet goed genoeg is voor oranje en dat Naringh beter is en Hveen er goed aan heeft gedaan om Beerens te verkopen.
rust
Basisspeler

Berichtdoor Lardy » 29-11-2011 12:43

Beerens is nu 24 jaar, stel hij voetbalt nog 11 jaar. Dat wordt dan gezellig hier de komende 11 jaar, na iedere wedstrijd of iemand die wat over hem zegt breekt de hel hier weer los. Gooi dit topic gewoon dicht dan ben je van al dat gezeik af de komende 11 jaar.
Lardy
Superster

Berichtdoor rust » 29-11-2011 12:47

Als je in Heerenveen op stap ging , kwam je Beerens tegen. Het is een superaardige jongen, die open staat voor een praatje. Daarom volgen we hem nog denk ik. Daarom is het ook jammer dat hij er nog steeds niet veel van bakt, terwijl het hem wel gegunt wordt.
rust
Basisspeler

Berichtdoor Otsje P » 29-11-2011 13:38

Roy is verder een prima ventje inderdaad. Hoop ook dat men hem respectvol ontvangt zondag. Hij heeft hier toch 4 jaar gespeeld, 1 van onze bekerwinnaars.
Otsje P
Superster

Berichtdoor Lipton » 29-11-2011 22:12

Het valt mij elke keer op dat men zit te zeuren over Roy Beerens een speler die lang bij Heerenveen gespeeld heeft en m.i. altijd zijn best heeft gedaan.
Ook heb ik hem nooit negatief horen spreken over de club.(Bak Nielsen kon er werkelijk helemaal niks van, liet zich regelmatig negatief uit over de club en was een held hier....)

Het is toch mooi voor Roy dat hij het iets beter doet bij AZ dan hier en dat hij in Oranje mag spelen, prachtig voor die jongen toch?
Lipton
Superster

Berichtdoor Superfries88' » 29-11-2011 22:20

Lipton schreef:Ook heb ik hem nooit negatief horen spreken over de club.

Het omschrijven van Heerenveen als 'een hel' is een compliment? Beerens heeft zich misschien niet heel negatief uitgelaten over de club, maar heeft het probleem toch vooral extern gezocht en nooit echt bij zichzelf. Afgaande op zijn interviews nadien zie ik dat beeld opnieuw opdoemen. In mijn ogen ontbreekt het bij hem als een flinke dosis zelfkennis.

Overigens heb ik vanavond nog even naar de samenvatting van AZ zitten kijken, maar dan zie je dat zijn zogenoemde topwedstrijd ook wel meevalt. In die o zo fantastische eerste helft is geen enkele kans voortgekomen die men bij AZ TV interessant vond om uit te zenden. Na rust kwam hij drie keer serieus in beeld: hij werd ondersteboven gelopen vlak voor de 1-0, Holman werd gevaarlijk na een té scherpe voorzet en hij gaf een heel erg simpele pass bij de 2-0. Nou, hoera! :huh:

Overigens heeft de kritiek ook niets te maken met het feit dat Beerens weg is. Ik en velen met mij waren al jaren kritisch over hem, om precies dezelfde redenen. Dat is absoluut niet recent.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor Lipton » 29-11-2011 22:28

Superfries88' schreef:
Het omschrijven van Heerenveen als 'een hel' is een compliment?

Was het geen hel dan? Of was jij van mening dat 12 worden wel leuk was?;)
Lipton
Superster

Berichtdoor Superfries88' » 29-11-2011 23:05

Lipton schreef:Was het geen hel dan?

Nee. Er zijn nog een lading spelers vertrokken, maar geen van allen heb ik soortgelijke benamingen horen gebruiken. En daarbij zaten spelers die minder kansen gekregen hebben dan Beerens. Hij heeft zo'n twee jaar zonder serieuze tegenprestatie mogen aanmodderen en daarna werd hij nog niet vast gepasseerd, terwijl dat gewoon had gemogen of zelfs gemoeten. Maar in plaats van de club dankbaar te zijn voor de hoeveelheid vertrouwen en allerlei mooie momenten deugde er helemaal niets van. Het lag aan iedereen, behalve aan Beerens. Als je dan ook nog eens je oude club gaat neerzetten als 'een hel', zie ik geen enkele reden om sympathie voor hem op te brengen.

Ik vind dat Beerens zich niet netjes heeft opgesteld, en dat na een reeks van teleurstelling op teleurstelling als het gaat om individuele prestaties. Dat ligt ook puur en alleen aan hemzelf. Ik heb hem ook nog nauwelijks op een kritische noot kunnen betrappen. Ik hoor Beerens vooral zeggen dat het goed gaat en hij zich lekker voelt, terwijl ik Van La Parra uit zichzelf al kritisch zie zijn. Kijk maar eens naar het interview bij Heerenveen TV. Beerens zou dat nooit uit zichzelf doen, en zelfs met hulp van een journalist vraag ik me het af. Kritiekloos is het bijna, en dat is een eigenschap die ik erg laag op mijn lijstje heb staan.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor Ebiede » 04-12-2011 19:00

Wat ik vandaag heb gezien van onze grote vriend bevestigd alleen maar dat we geen spijt hoeven te hebben om z'n vertrek.

Het is geen kerel en dat wordt hij ook niet. Van de Parra is er ook nog lang niet maar zijn vervanger is tenminste niet te beroerd om vuil werk op te knappen.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor rust » 04-12-2011 20:48

Wel zonde. Het is een superaardige jongen. Maar hij gaat het niet redden bij AZ. Komt duidelijk kwaliteit tekort!
rust
Basisspeler

Berichtdoor pyter » 04-12-2011 21:07

En zoals Verbeek het op de persco al zei: schandalig dat een klein deel van de fans Beerens de gehele wedstrijd uitjoelt. Die jongen heeft nooit met een kwaad woord over sc Heerenveen gesproken. Dat hij in zijn laatste periode bij ons speelde als een natte krant mag hiervoor ook niet als excuus worden aangedragen. Concentreer je op je eigen spelers en heb respect voor de spelers die je een half jaar geleden nog toezong.
pyter
Basisspeler

Berichtdoor Flying Tilster » 04-12-2011 21:19

Breuer had Beerens mooi in de zak zitten.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Flying Tilster
Superster

Berichtdoor davp » 04-12-2011 21:28

Ook prachtig hoe op eredivisie live (hoorde ik van m'n ouwe heer, want ik zat zelf in het stadion) de statistieken van Beerens vs. Narsingh in beeld werden gebracht. Ik geloof dat het toen 2 goals en 3 assist tegen 4 goals en 6 assists stond.
davp
Wereldspeler

Berichtdoor Superfries88' » 04-12-2011 21:42

Beerens staat op twee doelpunten en twee assists, Narsingh op vijf doelpunten en zes assists. Ook vorig seizoen waren de statistieken duidelijk in het voordeel van Narsingh. Alleen al op dat vlak is Beerens aantoonbaar minder. Ik vind het nog steeds helemaal niks, op een enkele bevlieging na.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor rust » 04-12-2011 22:06

Lage cijfers voor een rechtsbuiten bij de koploper, ondanks dat het prima ventje is, kun je dan toch 100 keer beter Narsingh als stand in hebben.. De Breuer van Duitsland lacht zich bont en blauw als deze meid het veld inkomt straks op het ek.
rust
Basisspeler

Berichtdoor Ebiede » 05-12-2011 07:30

pyter schreef: Die jongen heeft nooit met een kwaad woord over sc Heerenveen gesproken.

Ken je feiten, deze madame heeft Heerenveen een hel genoemd. Wat mij betreft prima dat hij uitgefloten werd.
Spijt heb je morgen maar!
Ebiede
Superster

Berichtdoor Fanatic 4-ever » 05-12-2011 08:47

Inderdaad. Die onzin dat je zogenaamd altijd respect voor sommige oud-spelers moet hebben. Je wilt winnen en dan past dit er prima bij. Het heeft ook nog eens effect gehad want hij werd gewisseld.
Corruption is everywhere, fight it!
Fanatic 4-ever
Superster

Berichtdoor Calimero » 05-12-2011 11:03

Kennelijk dacht niet alleen Nieuw Noord er zo over, want ik hoorde het fluiten van alle tribunes afkomen. Alle respect kan een oudspeler krijgen wanneer hij onze club ook altijd in zijn waarde laat. Recentelijk nog Bruggink, die met gezang en geklap ontvangen werd vorig seizoen. Beerens noemde mijn club een hel, en dat noem ik niet bepaald respectvol. Ik ben daarom ook blij dat die jongen de wedstrijden letterlijk is uitgefloten.

Hij raakte weer eens geen knikker, dat was dan ook weer mooi om te zien. Breuer zal zich wel doodgelachen hebben de hele wedstrijd.
Calimero
Superster

Berichtdoor Flamingo » 05-12-2011 11:10

Respect moet ook afgedwongen worden, wanneer beerens al na 15 minuten om een kaart staat te vragen terwijl er niets aan de hand was, begrijp ik dat mensen die man uitfluiten. Ik kan niet fluiten maar ik had het ook gedaan als het kon. En dat het een aardige jongen is, wil ik ook wel effe bestrijden. Stond gistermiddag voor de wedstrijd met een "buurvrouw" van beerens te praten. Die kon mij vertellen wat wij al wisten dat het een arrogant ventje is die denkt dat is vele malen beter is dan de rest van de wereld en al helemaal beter dan de mensen die bij hem in de straat wonen.

Zo dit is weer gezegd.
Flamingo
Selectiespeler

Berichtdoor Lardy » 05-12-2011 11:19

Flamingo schreef:Stond gistermiddag voor de wedstrijd met een "buurvrouw" van beerens te praten. Die kon mij vertellen wat wij al wisten dat het een arrogant ventje is die denkt dat is vele malen beter is dan de rest van de wereld en al helemaal beter dan de mensen die bij hem in de straat wonen.

En wat had bijvoorbeeld diegene/of jij gedaan als je bij Heerenveen speelde in het Nederlands Elftal heb gespeeld en bakken met geld verdient. Juist, precies hetzelfde. Zo makkelijk en goedkoop om mensen daarop aan te vallen. Als jij morgen 2 miljoen op je bankrekening hebt staan dan verander je ook als persoon, dat is een verandering die jezelf niet doorhebt maar de omgeving wel.
Lardy
Superster

Berichtdoor Superfries88' » 05-12-2011 12:03

Lardy schreef:Als jij morgen 2 miljoen op je bankrekening hebt staan dan verander je ook als persoon

Dat is echt geen structurele verandering. Messi is neergezet als de beste speler ooit, maar die jongen heeft zelfs een verlegen uitstraling en van arrogantie is al helemaal geen sprake. Zo zijn er nog vele positieve voorbeelden. Ze zijn er ook negatief, waaronder Beerens. Het bovenstaande verhaal komt me relatief bekend voor. Ik heb wel vaker soortgelijke kritiek gehoord, ook van personen die absoluut niet wisten hoe hij er sportief voor stond.

Persoonlijk kan ik me ergeren aan zulke eigenschappen, maar soms heeft dat ook gewoon te maken met een speciaal karakter. Soms ontstaat dat zo. Uiteindelijk gaat het erom hoe je ermee om gaat en hoe/wat je presteert. Bij Beerens ben ik daar niet van onder de indruk. Hij weet het in de media allemaal leuk te vertellen, maar in de praktijk komt hij nauwelijks verder. In vergelijking met voornamelijk de eerste seizoenshelft onder Sollied is er sprake van stilstand of zelfs serieuze achteruitgang. Dat zegt ook wel één en ander over zijn (gebrek aan) potentie.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor Calimero » 05-12-2011 12:05

Overigens had deze jongen ook al erg vroeg geel moeten hebben. Teruggefloten worden, je omdraaien en vervolgens die bal nog richting Vandenbussche wegperen is nou niet echt sportief en staat normalitair geel voor.
Calimero
Superster

Berichtdoor Zola » 06-12-2011 13:39

Narcingh heeft gewoon weer op punten gewonnen tov Beerens. Vorig seizoen al door Beerens uit de basis te spelen en nu weer in een onderling duel. 1 goal en een assist voor Narcingh en een wisselbeurt voor Beerens. Beerens is een leuke voetballer,als het hele team goed voetbalt, voetbalt hij ook goed. Speelt het team slecht dan is hij niet in staat om daar boven uit te stijgen. Dat was bij ons zo maar ook bij AZ. Dat een voetballer met zo weinig rendement bij het Nederlands elftal wordt gehaald is een slecht teken voor het Nederlands voetbal.

Het was maar een klein groepje in het stadion dat Beerens uit floot, een klein groepje uit NieuwNoord. Ik zat ter hoogte van de middenlijn en het was enkel dit groepje dat Beerens uit floot en geen andere delen in het stadion.Het viel wel wat mee. Dat Gertjan Verbeek vond dat dit een schande was en dat de directie hier op moet ingrijpen is behoorlijk kneuterig van onze oud trainer. Laat hij zich maar druk maken over zijn spelers die als makke lammetjes zich lieten afmaken op het veld en over zijn gehanteerde tactiek die voor geen kant klopte ipv onze directie te vertellen wat ze moeten doen. Verbeek moet maar even met de voetjes weer op de grond komen.
Zola
Basisspeler

Berichtdoor Flying Frisian » 07-12-2011 09:56

Roy kreeg van NuSport een waardering van 4/10, met als bijschrift, daarom zat hij bij Heerenveen op de bank.
Zijn directe tegenstander staat overigens in het Elftal van de Week bij het magazine.
Afbeelding
Flying Frisian
Superster

Berichtdoor Frisian Viking » 07-12-2011 10:21

Volgend jaar maar zingen:

Beerens, Beerens, welkom in de hel, welkom in de hel, welkom in de hel!
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

Berichtdoor Heerenveen rules » 08-12-2011 16:32

Een elftal van de week zonder Gouweleeuw is niet serieus te nemen!
Heerenveen rules
Superster

Berichtdoor Janstra » 13-12-2011 17:44

Nusport vond deze keer Beerens(8) beter dan Narsingh(7).
Wat toch vreemd is aangezien Beerens niks bijzonders heeft gedaan tegen de Graafschap.
Heb een mailtje gestuurd met de vraag hoe dat kon.
Maar echt duidelijk werd het mij niet zeker niet na deze zin
Beerens was bij de geboorte van de treffers van AZ ook belangrijk, met bijvoorbeeld pre-voorzetten. Het optreden van Narsingh was buiten zijn bijdrage aan de doelpunten minder imponerend.

Maar de persoon die reageerde kon mij niet duidelijk maken waarom Beerens wel imponeerde.

Moet even vermelden dat ik de cijfers van de nusport vaak niet begrijp, vond dit geval wel erg vreemd.
Janstra
Basisspeler

Berichtdoor Frisian Viking » 13-12-2011 17:54

Bij NuSport stond Breuer er vorige keer wel in, Gouweleeuw niet...
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Frisian Viking
Superster

Berichtdoor Superfries88' » 13-12-2011 19:16

Die cijfers zijn sowieso totaal niet serieus te nemen. Vaak doet één persoon de complete beoordeling per wedstrijd, dus dan moet je negentig minuten lang (als dat al aan de orde is...) letten op minimaal 22 mensen. Dat kan al niet goed gaan natuurlijk, maar dan heb je ook nog eens de persoonlijke voorkeuren en eisen. Op basis daarvan is het onmogelijk om een realistische beoordeling te maken. Ik kijk er in de VI nog wel eens naar, maar dat is het dan ook wel. Het nut is eigenlijk 0,0.

Het is gewoon belachelijk om een lager cijfer te krijgen als je aantoonbaar véél beslissender bent geweest. Beerens heeft tegen De Graafschap ook weer helemaal niets fatsoenlijks gepresteerd, maar laat ze lekker positief blijven. Beter zal hij er in ieder geval niet van worden :mrgreen:.
Superfries88'
Superster

Berichtdoor forca hveen » 16-12-2011 10:23

Ach ja die beoordelaar bij AZ was duidelijk AZ gekleurd. Elke wedstrijd lag de basis bij een 6 als cijfer en regelmatig een 7 er tussen. Bij AZ was het allemaal een 7 en ook meerdere een 8. Niet voor niets stonden er stuk of 7 spelers daardoor in het elftal van de week van AZ.
Alleen Dost kwam er nog bij, die kreeg een 9 (maar vond Narsingh beslissender aangezien het voornamelijk intikkers waren voor Dost)
forca hveen
Superster

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers