Roy Beerens

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Rick schreef:"Huntelaar was iemand die in de jeugd al aardig vrij liep"

Jij hebt hem zeker als z'n hele jeugd gevolgt?
Jij weet precies wat de specifieke kwaliteiten van Beerens zijn?
En wat hij niet kan?

Beter word jij gewoon scout. Jij heb niet een bolwerk aan connecties. Maar een bolwerk in je hoofd, je kan gewoon zien wat iedereen niet kan en wel kan. Knap!!!!




Het is niet bedoeld om je aftezeiken, maar houd a.u.b je opmerkingen een beetje genuanceerder, het lijkt nu wel alsof jij overal verstand van hebt maar iemand anders niet.Bovendien weet jij precies te vertellen wat een speler wel en niet kan en dat is nogal irritant, als ik het zo mag stellen.


Ontopic: Beerens is een uitermate goeie aankoop. Iemand met explosiviteit.
Ik weet niet voor welke positie gehaald is, maar Pranjic aan de linker kant en Beerens aan de rechterkant heb je 2 goeie flanken. Met Sulejmani en Yildirim heb je ook nog 2 spelers voor de flanken. Sulejmani kan ik niet beoordelen, maar hoop dat ie flink gaat schitteren. Yildirim wordt mischien verkocht, maar anders heb je iemand met een geweldige voorzet hier nog. Beerens is iemand die het allemaal nog moet laten zien, maar heeft denk ik genoeg talent om door te breken.
Pranjic, moet nog 1x laten zien wat hij waard is.

En dan hoop ik dat wij het seizoen ernaar 2 hele goeie flanken hebben met: Sulejamani en Beerens.
Huntelaar stond bij PSV al bekend als de scorende spits in de jeugd, net als Bojan krkic bij Barcalona. Dat jij dat niet weet hoef je mij niet voor te gaan afzeiken :roll:
pluisje
Invaller
Berichten: 276
Lid geworden op: 26-06-2007 11:26

Bericht door pluisje »

Goede invalbeurt voor Beerens vind ik. Hij bracht snelheid en agressie in het veld. Poulsen zal denk ik moeten oppassen dat hij niet verzuipt binnen de selectie. Op rechtsachter is er egen plaats meer voor hem en met Beerens erbij zou hij het wel eens moeilijk kunnen krijgen
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

pluisje schreef:Goede invalbeurt voor Beerens vind ik. Hij bracht snelheid en agressie in het veld. Poulsen zal denk ik moeten oppassen dat hij niet verzuipt binnen de selectie. Op rechtsachter is er egen plaats meer voor hem en met Beerens erbij zou hij het wel eens moeilijk kunnen krijgen
Ik denk dat Poulsen alleen nuttig is tegen een sterke tegenstander of als er een voorsprong verdedigd moet worden. Dan kun je vaak wel een werkpaard en loper gebruiken. Maar in alle andere gevallen zou ik altijd kiezen voor Beerens; die heeft tenmiste specifieke kwaliteiten.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Beerens viel goed in maar ik vond Poulsen ook zeker niet slecht. Alleen Zuiverloon-Poulsen is een goed lopende tandem. Beerens krijgt zijn kansen wel en lijkt mij ook het type dat er dan zeker staat.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Poulsen is zo'n typische allrounder die in geen van de aspecten van voetbal uitgesproken goed is Als de selectie compleet is en iedereen fit,dan is er altijd een die beter is op zijn plaats. Hij heeft er niet het karakter naar daar teverden mee te zijn en dus zal hij wel vertrekken als die basisplaats er niet in zit (of uit komt). Ik kan mij niet voorstellen dat Beerens hem er niet uit speelt.

Edit: ik kan mij wel voorstellen dat Verbeek niet inziet of erkent dat Beerens beter is. Al is het al om het principe: ik ben de baas dus ik heb gelijk en jij snapt het niet.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

janneman schreef:Beerens viel goed in maar ik vond Poulsen ook zeker niet slecht. Alleen Zuiverloon-Poulsen is een goed lopende tandem. Beerens krijgt zijn kansen wel en lijkt mij ook het type dat er dan zeker staat.
poulsen niet slecht? dan heb ik zeker een andere wedstrijd gezien. poulsen was samen met sibon de minste aan Heerenveen kant.
Cross-Side on tour
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

cross schreef:
poulsen niet slecht? dan heb ik zeker een andere wedstrijd gezien. poulsen was samen met sibon de minste aan Heerenveen kant.
Ik vond Poulsen de eerste helft erg sterk... En Sibon zeker niet tegenvallen..

Maar de vraag is wie nu een andere wedstrijd heeft gezien.. :lol:
Spijt heb je morgen maar!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Ebiede schreef: Ik vond Poulsen de eerste helft erg sterk... En Sibon zeker niet tegenvallen..

Maar de vraag is wie nu een andere wedstrijd heeft gezien.. :lol:
Poulsen was weer als van ouds wat moet ik hier, als hij de bal krijgt komt er niet veel goeds van, Sibon was overal 2 stappen te laat.
Die wedstrijd heb ik gezien :lol:
Surhuisterveen
Forumicoon
Berichten: 5440
Lid geworden op: 17-03-2005 22:18
Contacteer:

Bericht door Surhuisterveen »

Poulsen een goede wedstrijd? Die jonge blinkt uit in fouten en heeft totaal geen zelfvertrouwen. Voor mij was het onbegrijpelijk dat GJV Beerens zo laat inbracht.
SCH
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

Ebiede schreef: Ik vond Poulsen de eerste helft erg sterk... En Sibon zeker niet tegenvallen..

Maar de vraag is wie nu een andere wedstrijd heeft gezien.. :lol:
jij dus
Cross-Side on tour
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Het wordt haast een spelletje van gelijk krijgen. Vreemd, want voor mijn gevoel was eerder in deze topic een ieder het er over eens dat Beerens meer brengt dan Poulsen. Dan is het verder toch helemaal niet belangrijk over hoe goed of slecht Poulsen die wedstijd speelde?
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

abegoal schreef:Het wordt haast een spelletje van gelijk krijgen. Vreemd, want voor mijn gevoel was eerder in deze topic een ieder het er over eens dat Beerens meer brengt dan Poulsen. Dan is het verder toch helemaal niet belangrijk over hoe goed of slecht Poulsen die wedstijd speelde?
Los van de discussie wie beter is, dat vind ik Beerens, vond ik Poulsen sterk spelen. Dat kan/mag toch wel..
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

drika746 schreef:Poulsen was weer als van ouds wat moet ik hier, als hij de bal krijgt komt er niet veel goeds van, Sibon was overal 2 stappen te laat.
Die wedstrijd heb ik gezien :lol:
Dit zegt voldoende over jou voetbalverstand :wink: Beerens kun je by the way niet beoordelen op die 10-15 minuten die hij meedeed. Maar wat hij deed zag er goed uit. Al ben ik (bijna) zeker dat Verbeek zondag kiest voor Zuiverloon-Poulsen op rechts.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

janneman schreef:Dit zegt voldoende over jou voetbalverstand :wink: Beerens kun je by the way niet beoordelen op die 10-15 minuten die hij meedeed. Maar wat hij deed zag er goed uit. Al ben ik (bijna) zeker dat Verbeek zondag kiest voor Zuiverloon-Poulsen op rechts.
Uit tegen Ajax kan ik op zich nog wel begrijpen dat Verbeek kiest voor Poulsen. Maar thuis tegen Willem II had Beerens gewoon moeten starten.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

BS schreef: Uit tegen Ajax kan ik op zich nog wel begrijpen dat Verbeek kiest voor Poulsen. Maar thuis tegen Willem II had Beerens gewoon moeten starten.
Thuis mag je inderdaad een iets meer aanvallende-variant gebruiken en dan lijkt het mij ook beter met Beerens te starten. Ik denk dat Beerens ook wat gretiger en meer felheid brengt t.o.v. Poulsen. Maar dit is niet al diskwalificatie van Poulsen bedoeld hoor. :wink:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Ebiede schreef:Ik vond Poulsen de eerste helft erg sterk... En Sibon zeker niet tegenvallen..

Maar de vraag is wie nu een andere wedstrijd heeft gezien.. :lol:
Dan ben ik bang dat jij een andere wedstrijd hebt gezien dan mij.
Poulsen viel mij vies tegen en ik had Beerens dan ook eerder verwacht. En ja Sibon.... die heeft volgens mij weinig goede ballen geraakt. Die waren op de vingers van 1 hand te tellen.

Toch denk ik dat Verbeek op de rechterkant weer voor de variant Poulsen - Zuiveloon gaat, maar ik zie daar toch liever Beerens. Heeft toch meer dreiging naar voren. Daardoor zal de linkerkant van Ajax toch iets meer terug moeten, waardoor je de druk van de eigen helft afhaalt.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Beerens verlaat trainingskamp Jong Oranje
04/09/2007 16:49

Bondscoach Foppe de Haan kan definitief een streep zetten door de naam Roy Beerens. De aanvaller van SC Heerenveen is niet tijdig hersteld van een liesblessure om met Jong Oranje aan te kunnen treden tegen Noorwegen.

Beerens had zich al met de blessure gemeld in het trainingskamp in Nieuw-Vennep. Uit voorzorg had De Haan Ajacied John Goossens al bij de selectie gehaald.

Jong Oranje gaat vrijdag in het kader van de EK-kwalificatie op bezoek in Noorwegen. Beide ploegen wonnen hun eerste duel in Groep 5, waarin verder Estland, Macedonië en Zwitserland de tegenstanders zijn.
Gebruikersavatar
BS
Wereldspeler
Berichten: 2006
Lid geworden op: 13-02-2007 16:54

Bericht door BS »

Hij speelde gisteren heel goed. Echt een verademing om weer eens iemand met een actie erbij te hebben. Dat hebben we met Poulsen echt gemist. Aanvallend loopt het gewoon veel beter met zo'n speler op het veld.
Gebruikersavatar
abegoal
Wereldspeler
Berichten: 2452
Lid geworden op: 30-12-2004 12:45
Locatie: Heerenveen

Bericht door abegoal »

Het hele team was er in mijn ogen beter door in balance. Pranjic stond ook zeer veel vrij en men had bij Helsingborgs moeite om de aanvallers te dekken. Enig minpunt hierin is wel de gatenkaas die het de 2e helft soms was. Daar ben ik wel een beetje van geschrokken.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Gisteren kon je zien waarom Verbeek hem eerst niet in de basis heeft gezet, hij heeft hem gewoon heel wat dingen bij geleerd. En zodra hij er klaar voor was hem los gelaten, zo kon Poulson eerst tevreden gehouden worden, en Roy lekker in de luwte!

Hij verdedigde zo nu en dan ook heel goed en mooi mee, dat is ook iets wat van levens belang is.
Gebruikersavatar
bigbear
Invaller
Berichten: 373
Lid geworden op: 21-08-2003 23:12
Locatie: snits

Bericht door bigbear »

eerste keer in de basis, nooit meer eruit!

Knap hoor, 19 jaar, belangrijke wedstrijd en oogde het fitst van allemaal. Hij had ook nog acties na een uur voetballen. Onze andere youngster lagen na 70 minuten redelijk op apegapen. (Mickey en GAR)
Wanneer krijgen we onze identiteit terug?
The_Hunter
Selectiespeler
Berichten: 503
Lid geworden op: 28-02-2005 14:19

Bericht door The_Hunter »

Ik vind dat Gertjan zen gelijk hiermee wel haalt, iedereen riep al om een basisplaats voor het seizoen maar hij was gewoon niet fit genoeg daarvoor.
Nu heeft hij 2 weken lang goed kunnen werken en daarvan hebben we het resultaat gister gezien, fantastische wedstrijd en eigenlijk MOTM
roadpirate
Jeugdspeler
Berichten: 16
Lid geworden op: 08-07-2007 18:43

Bericht door roadpirate »

Ik vind Beerens echt een revelatie. Of hij dit altijd al liet zien bij PSV of NEC weet ik eigenlijk niet. Maar mij is dat vorig niet echt opgevallen. Compliment ook aan onze technische staf denk ik, omdat ze hem beter maken en de kans geven.
Zet hem de komende tijd maar in de basis ipv Poulsen.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Beerens was de afgelopen 2 wedstrijden de meest dreigende Heerenveen-speler. Ik weet zeker dat we nog veel plezier aan deze jongen gaan beleven. Hij heeft een hele hoge drive zichzelf te manifesteren en is ook positief agressief. Ik mag hem graag zien voetballen, alleen conditioneel kan het nog net wat beter.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Ben ik even blij dat die Belg naar Ajax is vertrokken, anders hadden we Roy niet gehad.

Naast veel dreiging heeft hij ook een actie en een goede traptechniek. Nu kunnen we weer voorzetten van beide flanken verwachten.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Flying Frisian schreef:Ben ik even blij dat die Belg naar Ajax is vertrokken, anders hadden we Roy niet gehad.

Naast veel dreiging heeft hij ook een actie en een goede traptechniek. Nu kunnen we weer voorzetten van beide flanken verwachten.
Haha ja helemaal mee eens! En als Pranjic dan ook goed gaat draaien, dan is ELKE verdediging van de tegenstander bang voor ons, EN TERECHT! Ik hoop dat we Beerens ook echt eens 2, 3 jaar kunnen houden ....
100% achter Marco van Basten!
ger
Jeugdspeler
Berichten: 7
Lid geworden op: 24-09-2007 00:43

Bericht door ger »

Roy Beerens.. was man of the match en verdiend :D
spuit-11
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 05-07-2007 12:23

Bericht door spuit-11 »

Beerens Man of the match?

Volgens mij kwam er helemaal niemand voor in aanmerking...

Ik vind dat Beerens nogal de lucht in geprezen wordt, oké zijn acties zijn leuk om te zien maar daar houdt het mee op, gister weer geen goede voorzet van hem gezien.

nogmaals acties zijn leuk, maar zijn rendement is gewoon zeer laag.

Dit Seizoen nog niet gescoord, en voor zover ik me kan herinneren ook nog geen assist....
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Sowieso twee assists. De 2-4 van Sibon uit bij Excelsior en de 2-0 tegen Helsingborgs, ook van Sibon.
spuit-11
Bankzitter
Berichten: 225
Lid geworden op: 05-07-2007 12:23

Bericht door spuit-11 »

Oké bedankt!

Toch blijf ik het magertjes vinden...
Plaats reactie