Roy Beerens

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

Het komt op mij over dat Beerens in dwingende wedstrijden, dwz als SCH aanvallend en dus een soort 4-2-2-2 speelt (vaak thuis) veel beter tot zijn recht komt dan als er echt 4-4-2 gespeeld wordt en de halven dus ook een belangrijkere verdedigende taak hebben.

Misschien maar weer eens 4-3-3 proberen??? Beerens, Alves en Sulejmani kunnen heel goed één tegen één spelen waardoor de rest van het team meer ruimte krijgt om goede dingen te doen. Moraal van dit verhaaltje: Beerens lijkt mij beter als rechtsbuiten dan als rechtshalf...
Ik ruik corruptie...
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Beerens is een leuke speler met soms oogstrelende acties. Maar als je goed kijkt komt hij zijn man maar relatief weinig echt voorbij ( zijn voetenwerk is kort-kort en hij gooit de bal er zelden echt langs ) en ook zijn voorzetten ( gisteravond ook weer ) zijn geregeld ver beneden de maat. Met die goede traptechniek valt het m.i nogal mee. Het is niet populair om ( wat ) kritiek op hem te hebben ( toeschouwers houden nu eenmaal van dit soort frivole spelers, ikzelf ook ) , maar ik vind dat hij toch nog wat overschat wordt. Gezien zijn jeugd kan het natuurlijk nog best een ( echt ) goeie ) worden. Een sterk punt is zeker zijn vrijwel perfecte tweebenigheid.
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Een mooi stukje van roy beerens vandaag in de LC over dat heerenveen uitgeschakeld is! Hij zegt onder andere ik durf de fans bijna niet meer onder ogen te komen naar deze blamage! En als het aan mij ligt gaan we de 300 fans die meegereisd zijn alles terug betalen! Keurig hij is zicht tenminste wel bewust van de supporters en van de collectieve wanprestaties die er geleverd zijn!!! :stan:
FORZA SC HEERENVEEN
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Het laaste wat ze moeten doen is fans terug betalen... dat is wel zo goedkoop. Verliezen hoort bij sport dus ook bij z'n nederlaag.
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Kunt wel merken dat jij nooit buiten de grenzen van Friesland komt.
Je hardverdiende centen in de club steken 2/3dagen snipperen voor een stelletje verwende voetballers die niet willen dtrijden voor de club.
Terugbetalen aan de meegereisde fans is het minste wat ze kunnen doen.
Alderaarst!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Jammer dan.. als je voor elke slechte duel gaat terug betalen waar houd het dan op? Bij een gelijk spel tegen Exelsior je geld terug? Je kiest tenslotte zelf om je geld en tijd in Heerenveen te steken. Voetbal is een spel, en niet een concert of zo..
Gebruikersavatar
rottevalle
Wereldspeler
Berichten: 1157
Lid geworden op: 01-09-2003 15:39
Locatie: Rottevalle

Bericht door rottevalle »

Er zit een groot verschil tussen een slechte wedstrijd en een MASSALE WANPRESTATIE.
Ik hoed ook niet zoals bij een concert elke keer hetzelfde te zien en een nederlaag zo nu en dan moet kunnen, maar als je verliest zonder strijd dat gaat er bij mij niet in.
Alderaarst!
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Lipton schreef:Jammer dan.. als je voor elke slechte duel gaat terug betalen waar houd het dan op? .
Bij Heerenveen is dan momenteel het einde niet in zicht inderdaad!
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Lipton heeft dit keer gelijk. Het einde is zoek als je dat gaat doen na elke nederlaag. Huntelaar gaf dat vorige week ook aan, want bij Ajax hebben ze dat ook al twee keer moeten doen.
Daarnaast denk ik dat veel mensen die meegaan met zo'n reis toch ook voor een groot deel meegaan om het leuke uitje, de gezelligheid en het avontuur. Voetbal is dan een mooie reden om er heen te gaan.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Beerens heeft gewoon een prima punt. Natuurlijk moet het geen gewoonte worden na een slecht resultaat, maar dit is gewoon een wanprestatie in Europees verband. Sommigen sparen maanden voor dit soort wedstrijden, zijn veel geld kwijt en krijgen dan zo’n ruk wedstrijd te zien. Waarom zou je (een deel) van deze ‘schade’ niet terug betalen? Het is niet even 20 euro die je kwijt bent, zoals een normale uitwedstrijd.

Huntelaar zei ook: het is een goed statement richting je aanhang, maar het moet niet na elke nederlaag gebeuren. Een éénmalige actie vind ik wel prima.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Lipton schreef:Jammer dan.. als je voor elke slechte duel gaat terug betalen waar houd het dan op? Bij een gelijk spel tegen Exelsior je geld terug? Je kiest tenslotte zelf om je geld en tijd in Heerenveen te steken. Voetbal is een spel, en niet een concert of zo..
Jij bent niet meegweest en beweerd nu dit. Sodemieter op man, als iedereen zoals jou denkt dan gaat er straks nieman mee omdat de kans groot is dat ze verliezen... lekkere beredenatie pvd
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Heerenveen rules schreef:Kan er niet nog een gele kaart bij voor Lipton :mrgreen: , zijn we daar van verlost. Jezus wat een druiloor!
Hmhm, das nie netjes :wink: maar wel redelijk waar. Lipton, kom je zelf wel eens uberhaupt bij uitwedstrijden?
scheerenveen.supporterswereld.nl
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Weinig tot niet, maar ik ga niet schooien bij mij club op geld, dat is gewoon wat triest, het is en blijft sport. Als het nou tegen een heel erg slechte club was, o.i.d dan kon ik er nog in komen.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Lipton schreef:Als het nou tegen een heel erg slechte club was, o.i.d dan kon ik er nog in komen.
Lipto, HIF is een middelmatige club waar Heerenveen gewoon van moet winnen dus dat voldoet aan jou criteria.....ga nou niet beweren dat HIF een wereldclub is.

BACK ON TOPIC: Beerens heeft groot gelijk :!: :!:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Pechvogel Beerens weet maandag meer
21/10/2007 20:53

Roy Beerens' invalbeurt duurde niet langer dan twintig minuten. Een knieblessure verpestte de middag van de aanvaller van SC Heerenveen.

Trainer Gertjan Verbeek hield tegen AZ Beerens aanvankelijk op de bank, omdat de aanvaller ietwat vermoeid was teruggekeerd van Jong Oranje.

In de 66ste minuut mocht Beerens dan toch zijn trainingspak uittrekken. Maar twintig minuten later moest de jeugdinternational noodgedwongen alweer naar de kant. Bij een duel met Barry Opdam had hij zijn knie bezeerd.

Hoewel de blessure zich niet ernstig laat uitzien, weet Beerens maandag bij nader onderzoek of hem een lange revalidatie bespaard blijft.
Bron: vi.nl
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Gebruikersavatar
JayT
Wereldspeler
Berichten: 1155
Lid geworden op: 22-06-2007 20:46

Bericht door JayT »

Roy Beerens heeft een ‘gekneusde knie’ overgehouden aan het uitduel tegen AZ. De onfortuinlijke aanvaller viel in Alkmaar in de 66ste minuut in, maar moest amper een kwartier later alweer naar de kant. Het is nog onduidelijk of Beerens tijdig fit is voor het uitduel van sc Heerenveen van komende zaterdag tegen VVV-Venlo.


Roy Beerens viel gisteren bij een duel met zijn knie in de grond en kon vervolgens niet verder. „Hij kwam ongelukkig terecht,’’ vertelt fysiotherapeut Erik ten Voorde. „Zijn onderbeen is verschoven ten opzichte van zijn bovenbeen. Het kniegewricht is niet beschadigd, maar hij heeft wel een botkneuzing ter hoogte van zijn knie opgelopen.’’

De aanvaller had vanochtend nog behoorlijk last, maar Erik ten Voorde verwacht niet dat Beerens lang uit de roulatie zal zijn. „Ik schat dat de pijn over een dag of drie weg moet zijn. Donderdag weten we meer. Het is nog te vroeg om te zeggen of hij zaterdag weer van de partij is. Het zal er om spannen.’’
Hopen dus...zou mooi zijn als hij der zaterdag weer is...

bron off. site
No offense, but....Defense! Defense!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Roy Beerens geplaagd door liesklachten
03 december 2007
Roy Beerens moest gisteren het uitduel tegen NEC aan zich voorbij laten gaan. De jonge aanvaller van sc Heerenveen kampt sinds vorige week met liesklachten. Zijn herstel gaat langzaam. Het is volgens fysiotherapeut Erik ten Voorde zelfs nog maar de vraag of Beerens tijdig fit is voor de Noordelijke derby van komende zondag. ,,Roy blijft last houden. We proberen hem tijdig fit te krijgen voor de wedstrijd tegen Groningen, maar dat wordt kantje boord.’’
Poulsen hebben we een goede speler achter de hand, maar Roy kan toch iets extra's brengen wat we kunnen gebruiken nu Alves er niet bij is
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

En wie staat er achter Poulsen? Beerens zou wel eens wat langer weg kunnen zijn ... Sulejmani, dat snap ik. Maar dan wordt het ineens best smalletjes, nu Alves geschorst is en Beerens er niet bij is, op links.

Ok Gracia Garcia. Die gun ik ook wel wat trouwens.
100% achter Marco van Basten!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

drika746 schreef: Poulsen hebben we een goede speler achter de hand, maar Roy kan toch iets extra's brengen wat we kunnen gebruiken nu Alves er niet bij is
Beerens KAN misschien wat extra's brengen, maar deed dat tot dusver eigenlijk nog zo goed als nooit op een manier waar we (behalve puur voor het oog ) iets aan hebben. Poulsen scoorde gisteren een foeilelijke goal, maar hij liet dus wel rendement zien. Zo'n verzwakking vind ik het niet als hij mee zou ( moeten ) doen.
Verder vind ik het ( off topic ) jammer dat Verbeek Matusiak voorlopig een soort gegarandeerde basisplaats heeft gegeven ten koste van Sulejmani. De laatste zou m.i altijd moeten spelen.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Beerens brengt wel degelijk iets extra's oldtimer. Alleen zijn rendement is nog niet voldoende om dit een paar wedstrijden achter elkander vol te houden. Ook in een wedstrijd zelf lukt het hem niet altijd. Roy heeft gewoon krediet en speeltijd nodig om zich in de basis te spelen en verder te ontwikkelen. Vergeet niet dat het nu zijn 1ste volleidge seizoen wordt dat hij speelt. Roy is goed maar soms willen we als supporters vaak wat te veel en te snel.
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

oldtimer schreef:Beerens KAN misschien wat extra's brengen, maar deed dat tot dusver eigenlijk nog zo goed als nooit op een manier waar we (behalve puur voor het oog ) iets aan hebben. Poulsen scoorde gisteren een foeilelijke goal, maar hij liet dus wel rendement zien. Zo'n verzwakking vind ik het niet als hij mee zou ( moeten ) doen.
Verder vind ik het ( off topic ) jammer dat Verbeek Matusiak voorlopig een soort gegarandeerde basisplaats heeft gegeven ten koste van Sulejmani. De laatste zou m.i altijd moeten spelen.
Beerens en Poulsen zijn niet te vergelijken. Beerens is aanvallend sterker en Poulsen is verdedigend wat beter. Op zo'n veld als gisteren, had je denk ik ook niet zoveel aan Beerens gehad. Het vereist toch wat meer vechtvoetbal.

En het lijkt mij logisch dat Matusiak nu de kans naast Sibon krijgt, aangezien hij toch als vervanger van Alves gehaald is.
En wie zegt er dat hij een "gegarandeerde" basisplaats heeft?? Verbeek vond hem tegen De Graafschap aardig goed spelen, hij moet alleen wat meer oog voor zijn medespelers hebben / krijgen.
Sulejmani heeft tot dusverre eigenlijk ook nog niks extra's gebracht, dus wat mij betreft hoeft hij ook nog niet altijd te spelen.
Laten we het er maar op houden dat Verbeek onderhand wel weet waar hij mee bezig is, want "we" staan nu niet voor niks 4e.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

drika746 schreef: Poulsen hebben we een goede speler achter de hand, maar Roy kan toch iets extra's brengen wat we kunnen gebruiken nu Alves er niet bij is
Ik vind Poulsen echt een waardeloze speler. Van Beerens gaat tien keer meer dreiging uit dan van Poulsen. Hij kan alleen veel lopen, verder is hij zeer beperkt. Ik zou het een vreselijke aderlating vinden als Beerens tegen Groningen niet meedoet. De achterhoede van Groningen is hun zwakke punt en daar kunnen we met de snelle, dreigende Beerens onze winst halen. Poulsen is een kleurloze speler waar weinig dreiging vanuit gaat.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Een beetje respect voor Poulsen is wel op zijn plaats hier. Hij heeft andere kwaliteiten dan Beerens, maar hij wordt wel beter in mijn ogen. Tegen Heracles stond hij aan de basis van de 4-0 door zijn tegenstander te poorten, een sprint van 30 meter gevolgd door een zuivere voorzet. Dit is niet zijn sterkste punt maar hij kan dit wel leren, net als Yildirim bij Heerenveen op dat gebied erg veel progressie gemaakt heeft. Beerens kan ik ook gaan afkraken omdat hij verdedigend slecht is, het druk zetten als team niet onder de knie heeft, kantel verhaal e.d. maar die heeft weer andere kwaliteiten. Poulsen is echt wel een goede stand-inn voor Beerens, en als hij zijn dag heeft kan hij nog verrassend veel. :wink:
Vorig jaar thuis tegen Heracles was Poulsen magnifiek, en hij heeft wel meerdere goals voorbereid, qua rendement scheelt het niet eens zoveel met Beerens. Zijn afronding is wel erg zwak, maar soms heb je dan geluk met een grabbelaar als Babos :lol:
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Nu heb je volgens mij ook iedere wedstrijd waarin hij iets leuks liet zien genoemd. :lol:
En nu zijn slechte wedstrijden....... Beenhakker zei ooit: 'Haben sie eine stunde.'
:mrgreen:

Ik zie het gewoon totaal niet zitten in Poulsen, ieder zijn mening lijkt me.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik lees net dat Poulsen niet eens zoveel verschilt qua rendement van Beerens.
Welk rendement van Beerens? Serieuze vraag, hoor.
Leuke acties ( ik krijg mijn handen er best voor elkaar, hoor ), maar matige voortzetting.
Oogst tot nu toe: een ( voor Sibon nog bijna te moeilijke ) assist en vrijwel geen schot op doel.
Wat betekent dat dan: veel dreiging?
Prachtig truc-repertoir, daar niet van.

En elders lees ik iets over het gebrek aan rendement van Sulejmani.
Er staan intussen toch 4 goals en een paar assists achter zijn naam.
Zo slecht is dat niet voor iemand die het in hoofdzaak van invalbeurten moet hebben.
Ook Sulejmani heeft een mooie individuele actie, maar hij is i.t.t Beerens, tegelijk ook doelgericht.
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

Beerens kwam ooit echt alleen voor de keeper en werd er nerveus van, keek om zich heen aan wie hij de bal kon afgeven. Hij schiet echt liever niet, lijkt het ....

Beerens : Superacties, soms een aardige voorzet maar het echte rendement mis ik ook inderdaad.
Poulsen : Mindere acties, maar wel (als het dan ook lukt) een goede voorzet én hij scoort. Vorig jaar een aantal leuke goals gemaakt meen ik me te herinneren.

Maar ... ik zou nu zeker voor Beerens gaan. Die is jonger, moet zich meer ontwikkelen en als hij ook nog gaat schieten op de goal, dan komt er nog meer dreiging uit. In potentie de betere boven Poulsen, absoluut, alleen qua rendement nu nog niet.
100% achter Marco van Basten!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

TWR22 schreef:Beerens kwam ooit echt alleen voor de keeper en werd er nerveus van, keek om zich heen aan wie hij de bal kon afgeven. Hij schiet echt liever niet, lijkt het ....

Beerens : Superacties, soms een aardige voorzet maar het echte rendement mis ik ook inderdaad.
Poulsen : Mindere acties, maar wel (als het dan ook lukt) een goede voorzet én hij scoort. Vorig jaar een aantal leuke goals gemaakt meen ik me te herinneren.

Maar ... ik zou nu zeker voor Beerens gaan. Die is jonger, moet zich meer ontwikkelen en als hij ook nog gaat schieten op de goal, dan komt er nog meer dreiging uit. In potentie de betere boven Poulsen, absoluut, alleen qua rendement nu nog niet.
Die goals heeft Poulsen dan zeker bij Jong Heerenveen gemaakt, want dit was pas zijn 2e goal ( eerder scoorde hij uit bij Twente in een PO-wedstrijd anderhalf jaar geleden ) in het 1e.
Ik moet mijn vrij harde oordeel over het rendement van Beerens trouwens wel iets bijstellen: je bent natuurlijk natuurlijk wel afhankelijk van anderen, die jouw voorzetten er tenslotte in moeten schoppen of koppen. Scoort b.v Sibon koppend uit die voorzet van Beerens tegen De Graafschap of Alves uit ook een voorzet van Beerens tegen PSV, dan gaat het rendement ineens een stuk omhoog. Punt is natuurlijk wel dat veel van zijn voorzetten niet het nivo hebben van de daaraan voorafgaande acties en dat zijn eigen afwerking op een enkel geval na hoogst matig is.
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Rendement kun je ook hebben zonder te scoren of assists te geven. Hij houdt wel twee man bezig waardoor elders ruimte komt. Dat geldt ook voor de snelheid in omschakeling. Hij doet tegenstanders pijn waarvan soms anderen profiteren.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Gekko schreef:Rendement kun je ook hebben zonder te scoren of assists te geven. Hij houdt wel twee man bezig waardoor elders ruimte komt. Dat geldt ook voor de snelheid in omschakeling. Hij doet tegenstanders pijn waarvan soms anderen profiteren.
Ja, daar valt niets tegenin te brengen.
Bovendien is het natuurlijk wel een speler, die vrije trappen en eventueel gele kaarten kan afdwingen doordat hij inderdaad niet makkelijk af te stoppen is.
Ik heb inderdaad wat teveel alleen naar het direct zichtbare ( in cijfers uit te drukken ) rendement gekeken.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Kijk, dat is praat!

Ik vind Beerens een heerlijke voetballer met enorm veel dreiging en het is een lastpost voor elke verdediging.
Plaats reactie