Rob van Dijk

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Rob van Dijk

Bericht door fcdinamo »

Volgens NOS Teletekst komt Rob van Dijk naar H"veen.

Tja, in ieder geval ervaring genoeg :roll:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
Gebruikersavatar
NN4ever
Selectiespeler
Berichten: 508
Lid geworden op: 10-10-2006 18:48
Locatie: Sneek

Bericht door NN4ever »

ik vind hem maar niks, ik zie liever iemand anders... al zou ik niet zo snel iemand weten
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

Het is al officieel , ik vind het wel slim .... een contract voor een half jaar aanbieden

in de zomer afscheid nemen en een waterman terugkrijgen die wat meer ervaring heeft opgedaan

want je leert meer onder van Gaal dan onder Verbeek lijkt mij :P
Wicky de Viking
Invaller
Berichten: 403
Lid geworden op: 16-12-2003 14:14
Locatie: Ljouwert

Bericht door Wicky de Viking »

Een hele goede set. 't Is een ervaren betrouwbare keeper. Een wereldkeeper is het niet maar die gaat ook niet bij Heerenveen op de bank zitten. Ik ben hier wel gelukkig mee. En waarschijnlijk Rob van Dijk ook.
Raider
Basisspeler
Berichten: 885
Lid geworden op: 06-12-2002 22:59
Locatie: Damwoude

Bericht door Raider »

Vind er ook niks mis mee,voor een half jaar kan het altijd. Dan kunnen Bran en Boy volgend jaar strijden om een plaats onder de lat.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Hele goede keus, ben blij dat ze ten Rouwelaar niet konden krijgen. (of niet wouden hebben, kan ook). Rob van Dijk is een ervaren doelman en een contract voor een half jaar is prima. Slimme zet.
Op naar het volgende seizoen....
scheerenveen05
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 04-08-2005 21:11
Locatie: zwolle
Contacteer:

Bericht door scheerenveen05 »

sc Heerenveen neemt doelman Rob van Dijk over
30 januari 2007
sc Heerenveen heeft vanmiddag overeenstemming bereikt met RKC over de overgang van doelman Rob van Dijk naar Heerenveen.

De in Voorhout geboren Van Dijk (15-01-1969), tekent bij sc Heerenveen een contract tot het einde van dit seizoen. De ervaren keeper die in 285 betaald voetbal duels onder de lat stond, speelde naast RKC voor Feyenoord, PSV en De Graafschap.
Rob van Dijk raakte zijn basisplaats kwijt bij de trainerswissel bij RKC, eind 2006. Bij sc Heerenveen zal Van Dijk de tweede doelman zijn achter Brian Vandenbussche.


aldus http://www.sc-heerenveen.nl
scheerenveen
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Van Dijk is geen geweldige doelman, maar als stand-in heb ik weinig problemen met hem. Voornamelijk omdat Vandenbussche toch weinig tot nooit geblesseerd is. Natuurlijk kan iedereen op elk moment tegen een blessure aanlopen, maargoed. Wat mij betreft een prima zaak.
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

qua punten pakken lijkt deze me niet de beste, maar hij kan wel t een en ander aan vdb leren, ervaring overbrengen dus.
Dirk
Invaller
Berichten: 290
Lid geworden op: 08-04-2006 10:51

Bericht door Dirk »

Goeie betrouwbare doelman, uitstekende keuze voor het komende half jaar. Als VDB geblesseerd raakt hebben we een prima stand in.
TheArjan
Bankzitter
Berichten: 177
Lid geworden op: 08-10-2004 10:21

Bericht door TheArjan »

Grappig, die naam kwam spontaan in me op (zie het transfer forum, 'misschien iets voor ons'), en een paar dagen later hebben ze hem gewoon gehaald. Mag ik nu scout worden bij de SCH :wink:

Nee geintje, maar wel grappig. Lijkt me dus een prima stand in, net als PSV (Moens), Feyenoord (Lodewijks), Ajax (Gentenaar) en AZ (Sinouh) een ervaren man achter de hand hebben is alleen maar goed voor de breedte, en misschien leert Brian nog wat van hem.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

Ik vind het een prima keus. Een ervaren rot naast Brian is alleen maar goed. Komt bij dat hij de laatste jaren wel aardig heeft gekeept.
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Welkom en doei Rob...

Zouden ze dat nou met opzet gedaan hebben, 2 mensen die rob heten :mrgreen:

Lijkt me een goede versterking, kan Brian nog wat leren (misschien uittrappen).
Als ik aan Rob van Diujk denk, denk ik aan een goede lijnkeeper, type Gentenaar, Wapenaar.
We zullen het zien!
Gebruikersavatar
Kibalko
Invaller
Berichten: 250
Lid geworden op: 18-05-2005 19:11

Bericht door Kibalko »

Ik snap niet dat Rob van Dijk tweede keus was achter Ten Rouwelaar. Hij is een man met ervaring, goede instelling en kwaliteit. Allerminst snap ik waarom hij bij RKC op het tweede plan geraakt is. Maar goed, dat doet niet terzake, want Rob is nou een Feanster! Ik ben zeer content met deze aankoop.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Ik had liever een beetje jongere keeper gezien !Hij heeft wel ervaring dus dat is wel weer goed mocht Vandenbussche uitvallen ! Maar ik denk niet dat Brian gauw uitvalt dus ik lig er niet wakker van !
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

sch4-live schreef:Ik had liever een beetje jongere keeper gezien !Hij heeft wel ervaring dus dat is wel weer goed mocht Vandenbussche uitvallen ! Maar ik denk niet dat Brian gauw uitvalt dus ik lig er niet wakker van !
Waarom dat? Na een halfjaar is hij toch weer weg. Een goede keeper in een jonge groep voetballers. Perfect.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
Caspar
Superster
Berichten: 4630
Lid geworden op: 02-12-2002 16:28
Locatie: Enschede

Bericht door Caspar »

Een verplaatst bericht:
makkingacity schreef:Rob van Dijk: 'Dat ze bij RKC de tyfus krijgen'
Gepubliceerd op 12-03-07 om 12:42 door Roel Pelders
‘RKC kan de tyfus krijgen’, dat zijn de woorden van ex RKC doelman Rob van Dijk. Hij trof afgelopen week de Waalwijkers in het duel met SC Heerenveen. De keeper, die niet door een deur kon met vrijwel de gehele technische staf, had harde woorden.

"Ik denk niet dat ik voor de wedstrijd op Mark Wotte afstap om hem de hand te schudden", sprak Van Dijk vooraf in de Leeuwarder Courant.

En zo geschiedde het ook, al probeerde keeperstrainer Raymond Vissers het nog wel. "’Dat ze bij RKC maar allemaal de tyfus krijgen", beet de doelman hem echter toe op de uitgestoken hand.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Wat zal hij gelachen hebben na de blunder van Lemmerns, jammer dat hier geen foto's of beelden van zijn. Had zijn reactie wel eens willen zien.
Op naar het volgende seizoen....
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Garcia-Garcia schreef:Wat zal hij gelachen hebben na de blunder van Lemmerns, jammer dat hier geen foto's of beelden van zijn. Had zijn reactie wel eens willen zien.
Eigenlijk vind ik de reactie van Rob van Dijk zo op het eerste gezicht voor iemand van zijn leeftijd wel wat onvolwassen.Laten we het er vriendelijkheidshalve maar op houden, dat wij veel niet weten van wat zich daar heeft afgespeeld.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

oldtimer schreef: Eigenlijk vind ik de reactie van Rob van Dijk zo op het eerste gezicht voor iemand van zijn leeftijd wel wat onvolwassen.
Wat zou jij ervan vinden als je jarenlang je werk goed deed en dat je dan ineens vervangen wordt door een jong broekje en dat alles zonder enige uitleg? Ik snap de reactie van Rob wel, ik zou me ook flink in de steek gelaten voelen door het bedrijf waar je jaren lang zonder klachten je werk hebt gedaan.
Op naar het volgende seizoen....
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2865
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

oldtimer schreef:.Laten we het er vriendelijkheidshalve maar op houden, dat wij veel niet weten van wat zich daar heeft afgespeeld.
En laten we het er ook maar op houden dat de pers iemand weer eens woorden in de mond legt die niet uitgesproken zijn.
Anti anti. :)
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Garcia-Garcia schreef: Wat zou jij ervan vinden als je jarenlang je werk goed deed en dat je dan ineens vervangen wordt door een jong broekje en dat alles zonder enige uitleg? Ik snap de reactie van Rob wel, ik zou me ook flink in de steek gelaten voelen door het bedrijf waar je jaren lang zonder klachten je werk hebt gedaan.
Vervelend voor Van Dijk, maar je kunt m.i, al wordt dat nog zo vaak gedaan, voetbal niet vergelijken met een " normaal " bedrijf. Het is een compleet ander wereldje met andere "normen en waarden " en dat had Van Dijk met al zijn ervaring kunnen weten.
Bovendien is het al weer geruime tijd geleden.
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Blijft Van Dijk komend seizoen nog bij Heerenveen of vertrekt hij? Van mij mag hij blijven, een ervaren doelman die er staat als VdB niet kan spelen (1e wedstrijd van het seizoen).
Eala Frisia!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

elp schreef:Blijft Van Dijk komend seizoen nog bij Heerenveen of vertrekt hij? Van mij mag hij blijven, een ervaren doelman die er staat als VdB niet kan spelen (1e wedstrijd van het seizoen).
Dat is waar maar als je een talentvolle keeper in de beloften hebt moet je die ook langzaam laten aansluiten bij de selectie en misschien een kans geven als VDB geblesseerd is IPV een oude rot die geen toekomst meer heeft
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Wat ik begrepen heb ooit eens uit de woorden van VDB begrepen heb is dat ze Etemadi wel graag zouden willen verhuren.
Dus de kans is groot dat van Dijk blijft als 2e keeper, en daar is niks mis mee lijkt mij.
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Rob van Dijk blijft:
Rob van Dijk zal ook volgend seizoen als tweede doelman achter Brian Vandenbussche gaan fungeren. De sluitpost en SC Heerenveen zijn tot overeenstemming gekomen over een contract van nog één seizoen.

Daarnaast zal Van Dijk in Friesland ook de rol van keeperstrainer gaan vervullen. "Ik word dus mijn eigen trainer," grapt de 38-jarige routinier tegenover het AD.

Van Dijk kwam afgelopen winter over van RKC Waalwijk. De doelman moest Boy Waterman vervangen, die tijdens de winterstop richting AZ verkaste.
Bron: Voetbalprimeur.nl
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Besparen ze weer wat geld. Iets wat Koos graag ziet. Misschien Verbeek ook maar een contract aanbieden.
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Wat een onzin hierboven. Van Dijk is een prima tweede keeper die er staat als het moet. Etemadi als jonge derde keeper voor de toekomst en Van Dijk als ervaren tweede man voor komend seizoen. En natuurlijk VdB als onbetwiste eerste keus. Prima. Wat wil je anders, een dure tweede keeper halen die na drie wedstrijden ontevreden op de bank zit? Ik vind dit een prima keus!
Eala Frisia!
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Dat bedoel ik niet. Hij is keeperstrainer én tevens twee doelman. Daardoor besparen ze weer geld. Iets wat Koos graag ziet.
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Wat een onzin Theo...

Rob is geen wereld keeper, dat is hij ook nooit geweest maar hij heeft wel een schat aan ervaring, hopelijk is hij een betere keepers trainer dan we tot nu toe gehad hebben.
Ben overigens benieuwd wat er met Etemadi gaat gebeuren, ik meende dat ze die het liefst zouden willen verhuren.
Plaats reactie