Cecilio Lopes

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor ALS 26.000 » 16-06-2008 11:48

Ja, dat gaat op als je een spits van die leeftijd haalt die wat meegemaakt heeft op een HOGER niveau. Hij heeft alleen maar dingen meegemaakt op met name eerstedivisie niveau. Lopes, en dat heb ik vanaf minuut 1 gevonden, voegt niks toe aan Heerenveen. Bij Jong Heerenveen-Jong Ajax deed na een lange blessure Reza ook voor het eerst mee en hij maakte veel meer indruk dan een Lopes en daarnaast is Reza een stuk jonger. Dan is de keuze voor mij niet moeilijk.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor diepFries » 20-06-2008 18:56

Inmiddels is Cecilio Lopes wel international :D

Guy Ramos met Kaapverdië op ontdekkingsreis door Afrika
Zijn zomervakantie offert hij er grotendeels voor op, maar daar kan Guy Ramos (22) niet echt mee zitten. De in Rotterdam geboren verdediger van FC Dordrecht met Kaapverdiaanse ouders geniet namelijk intens van alle indrukken die hij opdoet met de nationale ploeg van de West-Afrikaanse eilandengroep, die nog volop in de race is voor een plaats op het WK 2010 in Zuid-Afrika.
JAN-DIRK VERHEY

PRAIA

Drie wedstrijden heeft Kaapverdië inmiddels achter de rug. Uit tegen Kameroen werd met 2-0 verloren, daarna werden Tanzania (1-0) en Mauritius (ook 1-0) verslagen. ,,We zijn dus nog volop in de race voor de volgende ronde,’’ weet Ramos. Zondag wacht thuis in Praia, de hoofdstad van Kaapverdië, wederom Mauritius. ,,Als we die winnen wordt het duel thuis tegen Kameroen, op 6 september, beslissend. Die kunnen we winnen, want tussen uit en thuis zit in Afrika een groot verschil, daar ben ik wel achter. Alle verhalen die in Europa over duels als deze in Afrika worden verteld, zijn waar. Dan moet je denken aan corruptie. Zo hadden we uit bij Kameroen een strafschop moeten hebben, maar daar wilde de scheidsrechter niets van weten. Maar goed, zo gaat dat hier,’’ verklaart de Rotterdammer met enige berusting in zijn stem.

Guy Ramos en zijn teamgenoten zijn in de Afrikaanse zone ingedeeld in kwalificatiegroep 1, samen dus met Kameroen, Tanzania en Mauritius. Mocht Kaapverdië de groep winnend afsluiten is het er echter nog lang niet. In totaal telt de Afrikaanse zone (in de voorronde vielen eerder al enkele voetbaldwergen af) twaalf poules, waarvan de groepswinnaars en de acht beste nummers twee - dus twintig teams in totaal - ook weer in poules van vier landen worden ingedeeld. Ook dan worden weer dubbele ontmoetingen afgewerkt, waarna de uiteindelijke poulewinnaars zich plaatsen voor het WK van 2010 in Zuid-Afrika. Omdat het gastland automatisch is geplaatst, levert Afrika tijdens de volgende eindronde zes deelnemers. Voor de nummers twee en drie in de finalepoules rest deelname aan de Afrika Cup, in 2010 in Angola georganiseerd. ,,Dat zou net zo mooi zijn,’’ vindt Ramos. ,,Ons land is qua prestaties maar een kleintje, we hebben ons nog nooit geplaatst voor een groot toernooi. Mocht het nu wel lukken, zou dat een hele prestatie zijn.’’

Halverwege februari legde de Kaapverdiaanse voetbalbond voor het eerst contact met de fysiek sterke centrale verdediger annex controlerende middenvelder van FC Dordrecht. Twee maanden later was zijn eerste selectie een feit, waarna hij op 19 mei vertrok voor een trainingskamp in Luxemburg. ,,We hebben ook een paar oefenwedstrijden gespeeld tegen Luxemburg en Burkina Faso, alvorens we via Parijs en Lissabon naar Afrika zijn gegaan voor de eerste wedstrijd op 31 mei tegen Kameroen,’’ weet Ramos.

Tot nu toe heeft hij alle 270 speelminuten tussen de lijnen gestaan tijdens de ontdekkingsreis door Afrika. ,,Dat is wel zo prettig, want al dat reizen en twee keer per dag trainen zou heel wat zwaarder zijn als je altijd op de bank moet plaatsnemen.’’ Zijn zwager Cecilio Lopes (ex-spits van FC Dordrecht, tegenwoordig SC Heerenveen), stond tegen Kameroen ook in de basis, maar vertoeft momenteel weer in Nederland. Als het Lopes gelukt is om een vlucht te regelen naar Kaapverdië, stapt de aanvaller vandaag in het vliegtuig om zich in de aanloop naar het duel van zondag weer bij de selectie te voegen. Of het lukt om snel in Kaapverdië te komen is nog maar de vraag. Na de uitwedstrijd van afgelopen zondag tegen Mauritius (een eiland in de Indische Oceaan, op ongeveer 1800 kilometer ten oosten van het Afrikaanse vasteland) vlogen Ramos en consorten via Milaan en Lissabon terug naar Praia, tot overmaat van ramp ook nog met een flinke vertraging. Dinsdagmiddag, 48 uur later, konden de voetballers eindelijk eens uitrusten. ,,In grote delen van Afrika gaan nu eenmaal geen rechtstreekse vluchten,’’ aldus de 22-jarige. ,,Het duurt dus allemaal wat langer.’’ En ’s avonds Oranje kijken ging ook al niet, omdat de elektriciteit wegviel in de verblijfplaats van de internationals. Gelukkig werd Ramos vanuit Nederland op de hoogte gehouden van de verrichtingen van zijn collega’s in het oranje.

Als grootste verschil tussen voetballen in Europa en spelen in Afrika, noemt Ramos de organisatie rondom uitwedstrijden. ,,Werkelijk niets is goed geregeld. Neem bijvoorbeeld het eten. Nou, ik begin er niet aan. Dat is niet te vertrouwen. Bij uitwedstrijden heb ik me vooral beperkt tot brood, fruit en water en slechts heel af en toe een warme maaltijd. Ik wil niet ziek worden. Omdat de Kaapverdiaanse voetbalbond niet veel geld heeft, kunnen zij ook niet veel voor ons betekenen. Kijk, als Kameroen ergens komt en het is ze niet naar de zin, dan boeken ze gewoon ergens een Hilton-hotel. Dat is wel een verschil.’’

Guy Ramos geeft aan dat hij niet lang heeft nagedacht toen de uitnodiging vanuit Afrika zijn woning in Rotterdam bereikte. ,,Ik weet dat ik waarschijnlijk nooit voor het Nederlands elftal in aanmerking kom, dus echt moeilijk was het niet. Spelen voor het land waar mijn familie vandaan komt, vind ik een hele eer.’’

Ramos heeft het Kaapverdiaanse paspoort te danken aan zijn vader en moeder, al is zij geboren in Senegal. ,,Maar er woont nog veel familie van me op de eilanden. Zo ben ik na de wedstrijd tegen Tanzania twee dagen bij mijn opa en oma op bezoek geweest. Dat was maar drie kwartier vliegen. Heerlijk om hen weer even te zien.’’

Of hij straks als de prijzen worden verdeeld ook van de partij is, valt nog te bezien. ,,De laatste twee wedstrijden in de groep zijn in september en oktober, dan wordt er ook gewoon in de Jupiler League gespeeld. Het zijn weliswaar officiële FIFA-speeldata, maar de eerste divisie telt bijna geen internationals, dus wordt er gewoon gevoetbald. Een oefeninterland in augustus zeg ik waarschijnlijk af, maar tegen Kameroen zou ik er wel heel graag bij willen zijn. Maar ik zal eerst bij FC Dordt overleggen hoe zij er over denken.’’ Feit blijft dat als de Kaapverdiaanse bond een beroep doet op Ramos, FC Dordrecht verplicht is om hem af te staan.

Bang dat hij straks dodelijk vermoeid aan de voorbereiding op het nieuwe seizoen begint, is Ramos niet. ,,Als alles goed gaat, ben ik maandag weer thuis. Dan heb ik nog een week vrij voordat we met FC Dordrecht beginnen, dat moet voldoende zijn om uitgerust te zijn. Bovendien ben ik hartstikke fit, dus daar hoeft niemand zich druk over te maken. Dat ik mijn zomervakantie hier grotendeels voor heb opgeofferd, maakt me niet uit. Ik had het niet willen missen.’’
Ik weet, 't stuk gaat vooral over z'n zwager, maar vond het dusdanig interessant dat ik het maar in z'n geheel hier heb geplaatst..
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Volendamfans » 09-07-2008 16:01

Klopt het dat FC Volendam Cecillio Lopes voor 1 seizoen van jullie gaat huren, die geruchten gaan namelijk in de rondte op Volendam.

groeten Martijn
van www.volendamfans.nl
www.volendamfans.nl (De site voor de echt Volendamsupporter)
Volendamfans
Bankzitter
 
Berichten: 14
Geregistreerd op: 09-07-2008 15:54

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Janneman » 09-07-2008 16:14

Er is hier naar mijn weten nog niets over bekend. Wel is het zo dat Lopes waarschijnlijk weinig aan spelen toe komt en dan is verhuur/ verkoop geen gek idee. Maar onder de nieuwe trainer krijgt denk ik iedereen de kans dus het is even afwachten, kijk anders even op: sc-heerenveen.nl
scheerenveen.supporterswereld.nl
Avatar gebruiker
Janneman
Superster
 
Berichten: 3673
Geregistreerd op: 29-12-2006 16:36

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor zweed1 » 09-07-2008 19:32

Volendamfans schreef:Klopt het dat FC Volendam Cecillio Lopes voor 1 seizoen van jullie gaat huren, die geruchten gaan namelijk in de rondte op Volendam.

groeten Martijn
van http://www.volendamfans.nl


Hoop dat het waar is, is bij ons erg overbodig geworden. Is ook voor een zacht prijsje te koop wat mij betreft. Heeft slechts
€ 75.000 gekost. Dus voor € 150.000 te koop.
Avatar gebruiker
zweed1
Superster
 
Berichten: 2097
Geregistreerd op: 05-05-2007 22:51
Woonplaats: Karlstad, Zweden/Hoogmade, Nederland

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Jeroen » 10-07-2008 09:56

Wie wordt de nieuwe spits van De Graafschap ?

De laatste tijd is er veel te doen wie de nieuwe spits zal worden bij De Graafschap. In de media worden diverse namen genoemd. Gisteren hadden we al een compleet item voor de site klaar, en het is maar goed dat we die niet plaatsten, want vandaag waren er zoveel nieuwe ontwikkelingen dat het verhaal van gisteren compleet achterhaald is.

Gisteren zou er hebben gestaan : “Wie wordt het ? Gommans, Lopes of Den Ouden.”

Maar vanavond kunnen we daar al 2 namen van doorstrepen.

Gommans zou overbodig zijn bij Vitesse. De club uit Arnhem heeft zoveel nieuwe spelers aangetrokken, waaronder vandaag nog Tarvarjarvi. Ook heeft Gommans zijn rugnummer 9 moeten inleveren. Toch heeft hij besloten om bij Vitesse te blijven.

Geert den Ouden zou vooraf de beste oplossing voor De Graafschap zijn geweest. Een ervaren spits met veel gevoel voor de bal en die de medespelers om hem heen beter maakt. Geert heeft zelf geen kontakt met De Graafschap gehad, maar zijn zaakwaarnemer wel. Inmiddels hebben we vandaag via derden vernomen dat Geert (helaas) een voorkeur heeft voor Cyprus.

Dan blijft er dus eigenlijk nog maar één over en dat is Cecilio Lopes van Heerenveen. Vreemd genoeg is deze naam nog niet in de landelijke media verschenen, maar men had vorig seizoen ook al belangstelling voor het talent wat oorspronkelijk afkomstig is van Excelsior, maar vooral in 2005/2006 en 2006/2007 furore maakte bij FC Dordrecht door in 58 wedstrijden 35x te scoren. Dat laatste seizoen had nog beter kunnen zijn als Sparta hem niet tussendoor had gehaald. Inmiddels heeft Heerenveen hem nu overgenomen, maar ondanks de vele spelers die in Heerenveen zijn vertrokken bestaat een overgang naar De Graafschap nog steeds tot de mogelijkheden, vooral als Lurling de overstap van NAC naar het Friese land zou maken.
Of zou Han Berger vandaag of morgen nog een andere (Belgische ) spits uit de hoed toveren

bron: www.superboeren.nl
Jeroen
Superster
 
Berichten: 8379
Geregistreerd op: 02-12-2002 14:15
Woonplaats: De Ommelanden

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor diepFries » 10-07-2008 13:15

Lekkere research ook: "Dat laatste seizoen had nog beter kunnen zijn als Sparta hem niet tussendoor had gehaald. Inmiddels heeft Heerenveen hem nu overgenomen..."

De Graafschap zou geen rare club voor Lopes zijn denk ik. Ik zie hem bij ons simpelweg het niet maken, hoewel dat voornameijk op 2 wedstrijden bij de Beloften is gebaseerd. Wie weet verbaasd 'ie me nog in de (nabije) toekomst..
In case of doubt, make it sound convincing
Avatar gebruiker
diepFries
Superster
 
Berichten: 1639
Geregistreerd op: 05-06-2007 12:12
Woonplaats: Groningen

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor teamplayer » 10-07-2008 15:05

Komt bij ons denk ik niet aan spelen toe.. Ik was altijd wel gecharmeerd van hem.
STERK DOOR EENHEID!!!!!!!!!!
teamplayer
Wereldspeler
 
Berichten: 1145
Geregistreerd op: 06-09-2007 16:55
Woonplaats: makkum

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor KingBee » 10-07-2008 15:34

De officiele site maakt melding van de verhuur aan Volendam

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=7619
Net fan dat benaude!
Avatar gebruiker
KingBee
Wereldspeler
 
Berichten: 1030
Geregistreerd op: 10-01-2003 15:04
Woonplaats: Damwoude

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor camataru » 11-07-2008 10:29

KingBee schreef:De officiele site maakt melding van de verhuur aan Volendam

http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=7619


Mooi dat hij weg is, heb ook nooit begrepen waarom ze hem destijds gekocht hebben.
Deze jongen is toch veel te licht voorheerenveen.
Allhoewel nu alle spelers verkocht zijn en wellicht Bradley en pranjic nog is het verschil tussen Lopes en de rest van de selectie niet eens zo groot.
Wij zijn Heerenveen.
Avatar gebruiker
camataru
Superster
 
Berichten: 2248
Geregistreerd op: 31-12-2002 11:46
Woonplaats: N.V.T

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor cross » 05-09-2008 12:01

Lopes opgeroepen voor interland Kaapverdië

Cecilio Lopes kan zich opmaken voor een tripje naar Kaapverdië. De aanvaller van FC Volendam is door zijn land opgeroepen voor de WK-kwalificatiewedstrijd tegen Kameroen, meldt de website van de eredivisionist.

Zondag speelt Kaapverdië een thuiswedstrijd tegen het Afrikaanse land. Lopes debuteerde in mei van dit jaar voor Kaapverdië in de uitwedstrijd tegen Kameroen.

De Rotterdammer hoeft door de WK-kwalificatiewedstrijd van Kaapverdië geen duels van FC Volendam te missen. De eerstvolgende competitiewedstrijd van Het Andere Oranje is op 13 september. FC Volendam treedt dan aan tegen Feyenoord.
Cross-Side on tour
Avatar gebruiker
cross
Basisspeler
 
Berichten: 572
Geregistreerd op: 27-04-2006 16:34
Woonplaats: heerenveen

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor makkingacity » 05-09-2008 12:18

Ik vond hem totaal niet onaardig spelen tegen ons. Wie weet wordt hij nog een toegevoegde waarde voor ons in de spitspositie op de plaats van Sibon
makkingacity
Selectiespeler
 
Berichten: 216
Geregistreerd op: 31-08-2006 08:40
Woonplaats: makkinga

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Caspar » 24-10-2008 11:57

Op veler verzoek, toch maar weer open.
Ladies and gentleman: We've got him!
Avatar gebruiker
Caspar
Superster
 
Berichten: 4630
Geregistreerd op: 02-12-2002 16:28
Woonplaats: Enschede

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Arjen » 24-10-2008 11:59

Want weggestuurd bij Volendam.....
Ben benieuwd naar de redenen.
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor H-J » 24-10-2008 12:01

Geduld Volendam is op: Lopes teruggestuurd
Geschreven op vrijdag, 24 oktober om 12:36

FC Volendam heeft een einde aan de samenwerking met Cecilio Lopes gemaakt. Bij de club stond de positie van aanvaller al enige tijd onder druk nadat hij zich niet aan de disciplinaire maat van trainer Frans Adelaar wist te houden. De spits zal nu terugkeren naar SC Heerenveen waar hij nog onder contract staat. Volgens AD/Sportwereld ging Lopes deze week opnieuw in de fout, wat voor de leiding van Volendam de spreekwoordelijke druppel betekende. Halverwege september werd de speler al eens geschorst omdat hij zich niet aan de geldende regels wist te houden.

Lopes staat reeds anderhalf jaar onder contract in Heerenveen, maar speelde er nog geen minuut in het hoogste keurkorps. Na zijn komst van FC Dordrecht werd de 29-jarige aanvaller direct verhuurd aan Sparta Rotterdam, maar na een zware achillespeesblessure keerde hij weer terug naar de Friese Eredivisionist.

Pakte daar ook amper minuten toch?
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor massan » 24-10-2008 12:20

Klopt.
Avatar gebruiker
massan
Basisspeler
 
Berichten: 534
Geregistreerd op: 21-09-2007 08:36

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor ALS 26.000 » 24-10-2008 12:22

Misschien dat hij zo nu en dan mee mag op de bank bij de beloftes en invallen. Is beetje zijn niveau.
ALS 26.000
Superster
 
Berichten: 4357
Geregistreerd op: 17-12-2002 16:30
Woonplaats: Heerenveen

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Arjen » 24-10-2008 12:36

vi.nl geeft aan dat hij is weggelopen bij een training.

Cecilio Lopes is met onmiddellijke ingang verwijderd uit de eerste selectie van FC Volendam. De van SC Heerenveen gehuurde aanvaller heeft zich meerdere keren schuldig gemaakt aan 'onprofessioneel gedrag', waarna de clubleiding besloten heeft Lopes uit de hoofdmacht te verwijderen.

De laatste druppel was het gedrag van Lopes op de training van afgelopen dinsdag. Toen liep de aanvaller zonder toestemming weg van het trainingsveld. Het was niet de eerste keer dat Lopes zich bezondigde aan onprofessioneel gedrag. De speler had zich in de voorbereiding al misdragen en had na diverse incidenten inmiddels al een laatste waarschuwing ontvangen.

Na het incident van dinsdag heeft er uitvoerig overleg plaatsgevonden bij de leiding van Volendam en besloot de club Lopes niet langer meer het voordeel van de twijfel te geven. De 29-jarige Lopes kwam dit seizoen vier keer in actie voor Volendam. Twee keer begon hij in de basis, twee keer mocht hij invallen.

Zijn werkgever Heerenveen is inmiddels op de hoogte gesteld door Volendam van de disciplinaire maatregelen. Volendam zal geen gebruik meer maken van de diensten van Lopes.
Avatar gebruiker
Arjen
Superster
 
Berichten: 2035
Geregistreerd op: 03-12-2002 19:15
Woonplaats: Sneek

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Gekko » 24-10-2008 13:24

Maar naar Heracles zou ik zeggen. Wat moeten we er mee.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor AldeboarNN Fans » 24-10-2008 14:22

Feyenoord zit niet zo ruim in de spitsen, en veel hoeft ie niet te kosten :D
Ken-nie Steppe, wel keepen
Avatar gebruiker
AldeboarNN Fans
Basisspeler
 
Berichten: 795
Geregistreerd op: 20-12-2004 18:08
Woonplaats: Aldeboarn

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor ItFean82 » 24-10-2008 16:30

Hoe zou het nu met zijn loon zitten, Volendam heeft hem waarschijnlijk wel voor een jaar gehuurd. Iemand een idee hoe zoiets dan gaat?
Op naar het volgende seizoen....
Avatar gebruiker
ItFean82
Superster
 
Berichten: 5832
Geregistreerd op: 27-04-2006 15:35

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Riverside » 24-10-2008 16:36

Ik heb sowieso nooit begrepen wat we met deze gast moesten. Wat een sukkel ook, dan speel je in de eredivisie en door eigen toedoen mag hij weer meehobbelen met de beloftes op maandagavond. :lol:
Riverside
Beheerder
 
Berichten: 5900
Geregistreerd op: 08-09-2005 23:14
Woonplaats: Heerenveen

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor JayT » 24-10-2008 19:40

geen handige actie. Maar meteen weer in de verhuur. Geen plaats voor hem hier. Cambuur wilde hem toch ook hebben? Zijn ze vast erg blij mee, afdankertjes van Heerenveen.
No offense, but....Defense! Defense!
Avatar gebruiker
JayT
Wereldspeler
 
Berichten: 1155
Geregistreerd op: 22-06-2007 19:46

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor H-J » 31-10-2008 18:00

Lopes krijgt toch nog kans in Volendam
Geschreven op vrijdag, 31 oktober om 17:57

Cecilio Lopes krijgt van FC Volendam een allerlaatste kans om zich in de hoofdselectie te spelen. De van SC Heerenveen gehuurde aanvaller had zich dit seizoen meerdere keren schuldig gemaakt aan 'onprofessioneel gedrag', waarna de clubleiding besloten had Lopes uit het hoogste keurkorps te verwijderen.

Manager voetbalzaken Peter Wijker sprak deze week met Heerenveen, waar men niet zat te wachten op een vroegtijdige terugkeer van de spits. "Dan kun je als Volendam twee dingen doen: je verlies accepteren, of je gaat nog één keer met elkaar praten", vertelt het bestuurslid vrijdagmiddag in een reactie aan het Noordhollands Dagblad. "We hebben voor het laatste gekozen. Cecilio heeft zelf aangegeven dat hij terug wil komen, nu zal hij de daad bij het woord moeten voegen.''

Lopes traint sinds woensdag weer mee met Jong Volendam. Hoofdtrainer Frans Adelaar hield zich op de vlakte. "Na dit weekend gaan we de situatie verder bespreken, maar Lopes zit niet bij de selectie voor de wedstrijd tegen De Graafschap." De 29-jarige Lopes kwam dit seizoen vier keer in actie voor Volendam. Twee keer begon de geboren Rotterdammer in de basis, twee keer mocht hij invallen.


We zitten niet op Lopes te wachten, we zitten al zo ruim in de aanvallers tegenwoordig!
Nieuwe spits: kappen - draaien van Keimpema
H-J
Superster
 
Berichten: 2346
Geregistreerd op: 15-05-2004 17:46
Woonplaats: De Vlecke

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Superfries88' » 31-10-2008 18:16

Lopes is zeker t/m december eigendom van Volendam, want hij is overgeschreven. Je kan hem dus wel terug gaan halen, maar het enige wat hij kan doen is trainen.

Het is en blijft een zaak voor Volendam, niets meer en niets minder.
Superfries88'
Superster
 
Berichten: 14965
Geregistreerd op: 06-03-2004 14:19

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Gekko » 03-11-2008 16:19

Adelaar wil hem niet meer zien, dus de boel zit vast.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Blizzard » 03-11-2008 16:25

Gekko schreef:Adelaar wil hem niet meer zien, dus de boel zit vast.


Hij kreeg toch nog één kans bij Volendam? Of heeft hij inmiddels al zijn kruit verschoten...
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Gekko » 03-11-2008 16:26

Als de trainer hem die kans niet wil geven houdt het op. Die laatste kans kwam niet van Adelaar.
Gekko
Superster
 
Berichten: 10137
Geregistreerd op: 26-02-2005 12:35
Woonplaats: Heerenveen

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor TWR22 » 03-11-2008 17:07

Sorry maar dit is een miskoop van Heerenveen. Veel blessures gehad en dan kan ie eindelijk spelen en zichzelf bewijzen, nb bij een ploeg in de eredivisie en dan verkloot je het verschrikkelijk. Nou dan hoef ik m ook niet bij de A-selectie van sc Heerenveen hoor. Op deze manier zorgt ie zelf voor een einde aan zijn carriere, denk ik?
100% achter Marco van Basten!
Avatar gebruiker
TWR22
Superster
 
Berichten: 4181
Geregistreerd op: 10-08-2007 13:00

Re: Cecilio Lopes

Berichtdoor Blizzard » 03-11-2008 17:14

Dat wist ik eigenlijk al bijna zeker op het moment dat hij gehaald werd. Typische Eerste Divisie-spits. Misschien dat hij ook nog mee kan bij de staartploegen van de Eredivisie maar dan houdt het snel op. Ik begreep ook niet waarom Heerenveen hem haalde want hij was toen volgens mij al 28. Een spits uit de Eerste Divisie halen van onder de 21 heb ik weinig problemen mee maar iemand van 28, lijkt me niet slim.
Avatar gebruiker
Blizzard
Superster
 
Berichten: 3644
Geregistreerd op: 29-03-2003 18:52

VorigeVolgende

Keer terug naar Oud-spelers

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 46 gasten