Niek Loohuis

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Koekje
Nieuw talent
Berichten: 148
Lid geworden op: 05-11-2006 17:42
Locatie: H'veen
Contacteer:

Bericht door Koekje »

Niek Loohuis heeft gisteravond voor aanvang van het duel tussen Heerenveen en Heracles Almelo zijn handtekening gezet onder een contract dat hem voor drie jaar aan de Friese club verbindt. De 23-jarige middenvelder van Veendam begint op 1 juli bij Heerenveen. Heerenveen-voorzitter Koos Formsma toonde zich ingenomen met de komst van Loohuis. ,,Hij is één van de meest getalenteerde spelers uit de Jupiler League.’’
Meer staat op sc-heerenveen.nl (http://www.sc-heerenveen.nl/web/show/id ... entid=4346)
Koekje erbij?
Niels
Erelid
Berichten: 3997
Lid geworden op: 02-12-2002 00:00
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Niels »

Veendam - GA Eagles. Halverwege 1-0, doelpunt Loohuis.
scheerenveen05
Nieuw talent
Berichten: 97
Lid geworden op: 04-08-2005 21:11
Locatie: zwolle
Contacteer:

Bericht door scheerenveen05 »

Hij kan dus nog scoren ook. Uiteindelijk 2-0 geworden overigens. Laten we hopen dat deze jongen een goede opvolger kan worden van Paul Bosvelt. Wat ik van hem hoor en tot nu toe heb gezien is het weldegelijk een voetballer met potentie.
scheerenveen
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

Loohuis onbevangen naar de Eredivisie
27 maart 2007
Door: Reon Boeringa
Niek Loohuis, iets meer dan anderhalf jaar geleden was hij dolbij dat hij op amateurbasis aan de bak mocht bij BV Veendam. Na twee seizoenen in Oost-Groningen stapt hij deze zomer over naar sc Heerenveen, waar hij zijn handtekening zette onder een driejarig contract. VoetbalPrimeur zocht hem op.

De prille loopbaan van de 20-jarige middenvelder kende de nodige pieken en dalen. Als kleine jongen kwam hij terecht in de jeugdopleiding van FC Twente. Aldaar droomde de jonge Loohuis van een profcarrière in het Rood-Wit van de club uit Enschede. Als B-junior kwam aan deze wens een abrupt einde toen hij te horen kreeg dat hij niet goed genoeg was. Via Hoofdklasser Quick ’20 en BV Veendam bereikte hij alsnog de Eredivisie. Een verhaal over groeiproblemen, gelukkig zijn met een amateurcontract, Jong Oranje (‘een droom’) en een driejarig contract in Friesland.

Door: Reon Boeringa en Jelmer Geerds

Loohuis kwam in de zomer van 2005 een contract op amateurbasis overeen met BV Veendam. Na twee jaar gespeeld te hebben bij Quick ’20 kwam zijn wens uit: een nieuwe kans in het betaalde voetbal. In zijn eerste seizoen bij de Veenkolinialen moest Loohuis het vooral hebben van invalbeurten, maar inmiddels mag hij zich een van de steunpilaren noemen van de formatie van Joop Gall, die zich verdienstelijk in de subtop van de Jupiler League heeft genesteld.

Ben je verrast door de prestaties van Veendam?
“Er zijn bij Veendam wel wat ervaren spelers weggegaan deze zomer. Maar wij als groep en de trainers hadden wel het gevoel dat wij een goed niveau hadden. Daardoor hadden we hier ook wel het idee dat we aardig zouden kunnen gaan eindigen. Ik wil nu de play-offs halen, dat is op dit moment het allerbelangrijkste.”





De Jupiler League is heel veranderlijk. Een club die nu heel hoog eindigt kan heel diep vallen en andersom. Is het succes van Veendam structureel?
“Ik loop pas twee jaar bij deze club. Maar wat ik merk en hoor is dat Veendam wel een metamorfose heeft ondergaan. Het tweede elftal staat tweede, wij draaien bovenin mee. De selecties zijn groter, dat soort dingen. Het is moeilijk om alles in te schatten, maar we hebben bijvoorbeeld ook een nieuwe trainer en technisch directeur. Dat heeft weinig met geld te maken, er wordt creatief omgegaan met het geld dat er is. Er is hier nu bijvoorbeeld een Zweed op stage die ook op amateurbasis komt. Veendam weet ook jonge jongens die bij Groningen in het tweede spelen op een prestatieloon te strikken.”

Zo is het bij jou eigenlijk ook gegaan. Anderhalf jaar geleden kwam je naar Veendam op amateurbasis.
“Ja ze zijn toen ook slim met me omgegaan. Ik zou eerst naar FC Emmen gaan, maar daar zou ik in het beloftenelftal terechtkomen. Veendam zei: ‘je kunt ook naar ons komen en dan train je elke dag met de eerste selectie’, dan is de keuze natuurlijk niet zo moeilijk. De voorwaarden waren bij beide clubs precies hetzelfde. Bij Veendam kreeg ik trouwens ook een gemoedelijker gevoel. Daar baseer ik mijn keuze wel voor een deel op, hoe mensen met elkaar omgaan. Inmiddels heeft Veendam een plekje in mijn hart gekregen. Als ik ooit nog in de Jupiler League ga spelen dan is dat voor Veendam.”

Van 2003 tot de zomer van 2005 speelde Loohuis bij zondaghoofdklasser Quick ’20. Aldaar hervond de oosterling de lol in het spelletje. En kon hij met vertrouwen van zijn trainers zich in alle rust voorbereiden op een nieuwe kans in het profvoetbal. Na één jaar bij de eerste selectie deed die mogelijkheid zich voor.

Was je niet bang om in de Hoofdklasse uit beeld te raken?
“Je weet dat je graag naar het profvoetbal wil terugkeren, maar je weet niet of die kans wel zou komen. Ik was bij Quick ’20 terechtgekomen nadat ik niet goed genoeg meer was bij FC Twente. Ze vroegen mij of ik daar wilde komen voetballen. Ik had ook Heracles nog gebeld of ze mij wilden hebben, maar alle selecties waren daar al rond. Toen belde Quick op en hun jeugdelftallen spelen vrij hoog. Ik zat toen nog in de B’tjes, maar ik kon daar al bij de A’s terecht. Toen speelden we tegen clubs als FC Groningen, Ajax en Telstar. Dan groei je heel erg. Ik was toen nog klein, maar dan ga je vanzelf slimmer de duels aan. Ik kreeg ook het vertrouwen van de trainer en van de club. En daarna mocht ik zelfs al meedoen met het eerste in de hoofdklasse.”

Zou je kunnen stellen dat jouw tussenpauze bij Quick van vitaal belang is geweest voor jouw verdere loopbaan?
“Ik heb heel veel aan Quick te danken inderdaad. Ik was er bij Twente nog niet aan toe. Bij Quick was ik belangrijk, terwijl ik bij Twente altijd wat onderin de pikorde hing. Bij Quick voelde ik me fijner in mijn lichaam. Ik was het plezier bij Twente kwijtgeraakt. Ik zat daar alleen op de bank terwijl ik lekker wilde voetballen. Het had geen nut.”


Na dit seizoen verkast Loohuis naar sc Heerenveen. Deze winter kwam hij met de Friese club een driejarig contract overeen, met een optie op nog eens twee jaar. In Heerenveen hoopt hij op langere termijn Paul Bosvelt op te volgen, die na dit seizoen stopt.

Je zegt net dat het vertrouwen van een trainer erg belangrijk voor je is. Ben je er niet bang voor dat je bij Heerenveen als onbekende in een selectie van 25 man terechtkomt, waardoor de trainer weinig aandacht voor je heeft?
“Je moet uiteraard weer helemaal onderaan de ladder beginnen. De trainers hebben gezegd dat ik me gewoon moet gaan bewijzen, om te laten zien dat ik bij de selectie hoor. Daar ben ik het wel mee eens. Misschien dat ik de eerste maanden wel wedstrijden bij het tweede moet gaan spelen. Ik ga er vanuit dat ik kan aanhaken bij het niveau en kans maak op speeltijd of op zijn minst selectielid kan worden. Ik ga niet zeggen dat ik gelijk twintig wedstrijden ga spelen ofzo.”

Maar Gertjan Verbeek heeft het imago van een koele kikker. Juist het tegenovergestelde van je huidige trainer, Joop Gall.
“Ik kan hem niet goed beoordelen van een afstand. Je moet het vertrouwen van de trainer winnen. Ik heb wel graag een trainer die met me praat. Joop Gall heeft me vertrouwen gegeven en hij heeft me laten debuteren. Hij is een hele goede trainer. Hij is heel sociaal, een goede veldtrainer, hij is scherp, maar niet streng. Hij is iemand die goed voor de sfeer is, en altijd voor je klaarstaat. Je kunt altijd dingen aan hem vragen, niet alleen over voetbal.”

SC Heerenveen was niet de enige club die je wilde hebben. Ook NEC, FC Groningen, Heracles en FC Twente waren geïnteresseerd.
“Dat was allemaal niet concreet. Je leest weleens wat en je hoort weleens wat. Maar ik ben niet benaderd door die andere clubs. Heerenveen was de enige club die concreet was, de rest was vooral gebaseerd op geruchten. Als je de naam Heerenveen hoort zeg je geen nee. Het is een geweldige club, welke club is nou beter?”

Klopt jouw hart niet ietsje harder voor FC Twente?
“Daar kom ik natuurlijk vandaan en heb ik vier jaar gevoetbald. Ik zit er nu nog op de tribune. Ach, grote fan... Ik heb er gevoetbald en dan groei je met de club mee. De sfeer is daar leuk, en het voetbal is leuk. Maar dat wil niet zeggen dat ik geweldige fan ben. Ik vind het leuk om daar te kijken, ik zit er altijd met mijn vader. Maar dat betekent niet dat ik alleen daar zou willen spelen. Het gaat om vertrouwen en dat heeft Heerenveen meer in mij getoond dan Twente. Ik pas daar ook wel qua karakter. Mensen in mijn omgeving vinden dit ook een club die bij me past.”





Deze zomer dreigt de as van Heerenveen uitelkaar te vallen. Petter Hansson gaat weg, Paul Bosvelt stopt en ook het aanblijven van Afonso Alves is onzeker. Maak je je daar zorgen over?
“Nee, toen Klaas-Jan Huntelaar wegging maakte iedereen zich ook zorgen over Heerenveen, maar daar is ook een goede vervanger voor gehaald. Elke keer presteert men het weer om goede spelers te halen. Het beleid van Heerenveen heeft voor mij ook meegewogen in mijn keuze. Een beleid is belangrijk.”

Je bent nu twintig jaar. Deze zomer vindt het EK -21 plaats, heb je daar weleens aan gedacht?
Stralend: “Ik heb er niet echt over nagedacht. Ze zitten weleens met me te dollen van: ‘Zit je er nou weer niet bij’, maar dat zien we wel allemaal. Ik heb Foppe de Haan ooit eens de hand geschud toen ik bij Heerenveen aan het kijken was. Jong Oranje is wel een droom van mij, dat lijkt me helemaal geweldig. Een paar jongens waar ik bij Twente mee samenspeelde zitten daar ook bij. Ik heb niet het gevoel dat ik er erg dichtbij zit trouwens. Maar het kan snel gaan.”
Cross-Side on tour
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Niek Loohuis in Oranje -21

VEENDAM - Middenvelder Niek Loohuis van BV Veendam speelt vrijdag in Epe voor het eerst van z'n leven in een Oranje-shirt. Het betreft een onderling oefenduel van het Nederlands elftal onder 21.

Het team van bondscoach Hans Schrijver neemt van 30 mei tot en met 10 juni deel aan een achtlandentoernooi in het Franse Toulon. De definitieve selectie wordt maandag bekend gemaakt. Loohuis speelt het komende seizoen voor SC Heerenveen.
Bron: http://www.sportinnederland.nl
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Leuk voor Niek!
Volgens Vi deed Loohuis het heel goed in de playoff wedstrijden van BV Veendam en kwam hij keer op keer als Matchwinnaar uit de bus.
Ben benieuwd hoever hij het bij ons gaat schoppen!
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Bij Veendam zullen ze nu wel roepen: je moet zeker eerst naar een grote club getransfereerd worden, voordat je voor een vertegenwoordigend elftal wordt uitgenodigd. :wink:
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Lipton schreef:Leuk voor Niek!
Volgens Vi deed Loohuis het heel goed in de playoff wedstrijden van BV Veendam en kwam hij keer op keer als Matchwinnaar uit de bus.
Ben benieuwd hoever hij het bij ons gaat schoppen!
Moeilijk om matchwinner te worden als je niet hebt gescoord.
Man of the Match misschien? :D
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Edmanian Devil schreef:Bij Veendam zullen ze nu wel roepen: je moet zeker eerst naar een grote club getransfereerd worden, voordat je voor een vertegenwoordigend elftal wordt uitgenodigd. :wink:
Vind ik niet helemaal opgaan.
Hij wordt al uitgenodigd terwijl hij in feitenog Veendammer is en nog geen wedstrijd voor Heerenveen heeft gespeeld, Huntelaar werd pas uitgenodigd toen hij al in het Ajax-shirt speelde.Maar iets lijkt het er wel op, ja.
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

www.sc-heerenveen.nl schreef:
Nieuwkomer Niek Loohuis hoopt op speeltijd
16 juli 2007
Niek Loohuis is één van de nieuwe gezichten bij Heerenveen. De 21-jarige verdedigende middenvelder kwam over van Veendam. Niek Loohuis tekende in Friesland voor een periode van drie seizoenen. Bij Heerenveen hoopt hij te bewijzen dat hij ook op het hoogste niveau uit de voeten kan.

Wie ben je en waar kom je vandaan.
,,Ik ben Niek Loohuis en ben op 25 april 1986 geboren in Losser, een plaatsje in de omgeving van Oldenzaal en Enschede.’’

Waar is je voetbalcarrière begonnen?
,,Ik ben begonnen bij KVV Losser. Daar heb ik van mijn vijfde tot mijn twaalfde jaar gespeeld. Vervolgens werd ik gescout door FC Twente. Bij Twente heb ik drie jaar in de C’s en één jaar in de B’s gespeeld. Toen kreeg ik te horen dat ik weg moest en ben ik naar Quick’20 gegaan. Daar heb ik anderhalf jaar in de A-junioren gespeeld en vervolgens nog eens anderhalf jaar in het eerste elftal. Quick’20 is een hoofdklasser.’’

Kun je je debuut nog herinneren?
,,Dat was op mijn zeventiende tegen AGOVV. IK viel in en maakte in de slotminuut de winnende treffer. Dat vergeet je nooit weer. Ik speelde bij Quick’20 afwisselend als centrale middenvelder of als linkshalf.’’

En toen kwam er belangstelling vanuit het betaalde voetbal?
,,Emmen en Veendam hadden interesse. Ik koos voor Veendam omdat ik bij Emmen in het beloftenteam zou komen. Bij Veendam mocht ik met het eerste meetrainen. Dat leek me beter voor mijn ontwikkeling. De stap van een hoofdklasser naar een beloftenteam vond ik niet zo groot. Bij Veendam kreeg ik de kans me op de trainingen te bewijzen.’’

Hoe was de overgang van de amateurs naar het betaalde voetbal?
,,Dat was best wennen, vooral aan de trainingsintensiteit. Na een half jaar maakte ik mijn debuut in een thuiswedstrijd tegen Cambuur Leeuwarden. We wonnen met 4-1. Daarna ben ik nog een paar keer ingevallen en vervolgens ben ik een vaste basisspeler geworden.’’

Niek Loohuis in actie tegen Alcides. Loohuis scoorde in die wedstrijd één van de acht treffers van Heerenveen. Niek Loohuis in actie tegen Alcides. Loohuis scoorde in die wedstrijd één van de acht treffers van Heerenveen.

Wanneer hoorde je van de belangstelling van Heerenveen?
,,Dat was eind vorig jaar. Ik had wel geruchten gehoord, maar de naam van Heerenveen was nog nooit gevallen. Op een gegeven moment vroeg mijn zaakwaarnemer (Henk Nienhuis, red) wat mijn favoriete clubs uit de eredivisie waren. Daar zat Heerenveen ook bij. Toen ik hoorde dat Heerenveen interesse had kon ik het bijna niet geloven.’’

Wat spreekt jou aan in Heerenveen?
,,De manier van voetballen. Ze geven altijd vol gas. Spelers worden er beter en je speelt
er altijd voor een vol stadion. En het is een ambitieuze club. Ook dat spreekt me aan.’’
Wat zijn jouw sterke en zwakke punten?
,,Ik geef altijd honderd procent en ik heb een aardige passing. Minder goed zijn mijn fysieke kracht en mijn startsnelheid. Daar moet ik echt aan werken.’’

Wat is jouw verwachting van de drie jaar bij Heerenveen?
,,Ik heb geen directe verwachting. Ik ga mijn uiterste best doen en dan moet blijken wat mogelijk is. Ik beschouw het eerste jaar vooral als een leerjaar, maar uiteraard hoop ik op wat speeltijd. Ik wil uitgroeien tot een volwaardige speler van Heerenveen. Dat kost tijd. Hoe veel, dat weet ik niet. Het kan snel gaan in de voetballerij, maar ik heb geen haast. Ik merk op de training dat alles een stapje sneller gaat. Er wordt hier meer gevraagd . Daar moet ik aan wennen en dan zie ik wel hoe ver ik kom.’’
pluisje
Invaller
Berichten: 276
Lid geworden op: 26-06-2007 11:26

Bericht door pluisje »

Prima partij van Loohuis gisteren. Stugge en harde werker op het middenveld. Liet zich niet aftroeven door PSV-ers en was ook niet te bang om eens de beuk erin te gooien. Misschien een waardevolle toevoeging voor het eerste (meer defensieve middenvelder)??
Gebruikersavatar
Rumsas
Invaller
Berichten: 277
Lid geworden op: 03-07-2006 15:40

Bericht door Rumsas »

Ben bang dat ie het in het eerste niet gaat redden.
Oogde gister vrij statisch, en kwam af en toe wat onbezonnen op de tegenstander in.
Maar ja, het blijft natuurlijk afwachten...
MarteNN
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 07-02-2006 15:53
Locatie: Dronrijp

Bericht door MarteNN »

www.sc-heerenveen.nl schreef:Niek Loohuis verwikkeld in een kopduel. De middenvelder van Heerenveen knapte gisteravond weer veel vuil werk op.
Bovenstaande is een onderschrift bij een foto op de officiële site en dit wekte mijn nieuwsgierigheid naar de verrichtingen van Niek Loohuis momenteel. Kan me nog herinneren dat hij voor een basisplaats kwam (in de loop van het seizoen), maar zelfs de bank zit er nu nog niet in. Een vriend van me heeft hem eind vorig seizoen geïnterviewd en dacht dat hij op het mentale vlak zou tekort schieten, maar daarentegen heeft hij toch ook ooit een uitnodiging van Foppe gekregen.

Enfin, welke vaste beloften bezoeker kan mij iets meer vertellen over deze stofzuiger? Ik weet wat voor type speler het is, dus ben met name benieuwd naar zijn potentieel.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Heerenveen weet als geen ander hoe je zo'n speler moet brengen. Ze hebben 'm niet voor niks gehaald, er zit dus wat in deze jongen. Ik ben ook wel benieuwd naar hoe hij zich ontwikkelt. Bradley/Roorda zijn de twee centrale middenvelders. Prager is reserve, maar als er telkens op de site staat dat Loohuis prima speelt zou hij wel eens na Prager kunnen komen. Speelminuten in de tweede seizoenshelft zijn dan ook niet ondenkbaar.
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Loohuis was gisteren - net als vorige week - een van de beste, zo niet de beste Heerenvener. Hij heeft uitschuifbenen en zit werkelijk overal tussen. Bovendien moet je hem drie keer voorbij als hij tenminste niet twee tegenstanders tegelijkertijd aan het verdedigen is. Alleen brengt hij (op een enkele goede crosspass na) aanvallend maar heel erg weinig. Technisch ben ik niet zo van hem onder de indruk. Heb daarom mijn twijfels of hij het eerste wel zal gaan halen.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
Gebruikersavatar
Vrieskist
Verified
Beheerder
Berichten: 2456
Lid geworden op: 03-12-2002 18:39
Locatie: Joure

Bericht door Vrieskist »

Verbeek was altijd zo lovend over Hanssen door zijn kwaliteiten als balafpakker, misschien gaat Loohuis die rol wel vervullen straks.
Flying Frisian
Superster
Berichten: 3159
Lid geworden op: 26-04-2007 09:26

Bericht door Flying Frisian »

Ik acht het niet onwaarschijnlijk dat hij na de winterstop wat vaker op de bank zit bij het eerste. Niet omdat hij een stormachtige ontwikkeling doormaakt, maar Hanssen komt tot de zomer niet terug en Prager schermt met een vertrek indien hij geen basisplek krijgt.
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

Hoe doet Niek het eigenlijk ?
Volgensmij moest hij de opvollger van Bosvelt worden ?
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

sch4-live schreef:Hoe doet Niek het eigenlijk ?
Volgensmij moest hij de opvollger van Bosvelt worden ?
Staan allemaal posts boven jouwn bericht die antwoord geven op je vraag, lijkt mij...

Hij is de opvolger van Bosvelt op langere termijn.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Beetje jammer dat er altijd over een opvolger gepraat word, want geen enkele speler is gelijk, dus kan je ook niet spreken over een opvolger. Niek is gewoon een speler voor de toekomst, maar hij heeft uiteraard tijd nodig om zich aantepassen aan dit niveau. En als spelers over een tijdje last krijgen van pijntjes of moe worden, kan Niek gewoon een hele goeie nuttige stand in worden. Tijd zal het leren of Niek het zal redden, hij zou niet de eerste speler uit de eerste divisie zijn die het niet redt bij ons.
Gebruikersavatar
Skopperij
Forumicoon
Berichten: 6176
Lid geworden op: 21-03-2007 17:47

Bericht door Skopperij »

Lipton schreef:En als spelers over een tijdje last krijgen van pijntjes of moe worden, kan Niek gewoon een hele goeie nuttige stand in worden. Tijd zal het leren of Niek het zal redden, hij zou niet de eerste speler uit de eerste divisie zijn die het niet redt bij ons.
Daar heb je gelijk in. Iemand als Garcia-Garcia zie ik het niet meer maken bij Heerenveen. Daar zijn onze basisspelers te goed voor en daar is zijn ontwikkeling te traag voor gegaan.

Maar aan de andere kant hebben we ook genoeg Eerste Divisie-spelers gehad die het wél prima deden: Huntelaar, Van Nistelrooy en (in mindere mate) Yildirim. Afwachten dus; de instelling van Loohuis lijkt me in ieder geval prima.
Gebruikersavatar
FeanfanPieter
Verified
Invaller
Berichten: 368
Lid geworden op: 02-08-2007 14:49
Locatie: DKV van DKV

Bericht door FeanfanPieter »

Nou nu kunnen we Prager ook wel verhuren/verkopen want was Loohuis goed, en beter dan Prager de afgelopen wedstrijden.
'Ik voel me meer Fries dan Nederlander. '
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

Inderdaad, Loohuis speelde een wedstrijd goed! Dus dan zal hij die andere wedstrijden ook wel goed zijn. :roll:
Laatst gewijzigd door Frisian4life op 30-12-2007 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Ach kom op jongens, Loohuis is nog lang zo goed niet als Prager. Mist vooral handelingssnelheid. Hij heeft het voor een eerste x heel goed gedaan, maar overdrijf het nou niet direct.
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

FeanfanPieter schreef:Nou nu kunnen we Prager ook wel verhuren/verkopen want was Loohuis goed, en beter dan Prager de afgelopen wedstrijden.
Ik ben het met je eens dat Loohuis een dijk van een (debuut)wedstrijd heeft gespeeld maar het gaat me te ver om te stellen dat Prager daarom direct maar weg kan. Momenteel is een goede Prager nog wel een paar versies beter dan Loohuis. Prager speelde zowel tegen NAC en Twente geweldig en tegen Roda te kort om te beoordelen.

Loohuis heeft zeker toekomst maar het gaat me te ver om te stellen dat hij nu al beter is dan Prager.
scheerenveen.supporterswereld.nl
ALS 26.000
Superster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 17-12-2002 16:30
Locatie: Heerenveen

Bericht door ALS 26.000 »

Precies. Loohuis heeft het prima gedaan, maar was wel onze minste (minst goede) speler.
Maar goed, het team speelde fantastisch, dus dat is dan geen schande
Swollenaer
Invaller
Berichten: 279
Lid geworden op: 12-07-2004 22:16
Locatie: Zwolle

Bericht door Swollenaer »

Mee eens! Loohuis speelde prima, maar 1 zwaluw maakt nog geen zomer.. Als hij deze lijn doortrekt, dan komt het wel goed met hem..
Euh.... who's our man, who can do what no one can?
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ben vanmiddag onder de indruk geraakt van deze jongen. Wist met enkele stevige tackels de toon te zetten. Tsjah, dat hij verder niet echt uitblonk was ook wel logisch. Zijn eerste wedstrijd, en dan in zo'n goed draaiend elftal spelen. Het gaat wel goedkomen met deze jongen. Toont maar weer eens aan dat we een erg brede selectie hebben.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Gebruikersavatar
TWR22
Superster
Berichten: 4181
Lid geworden op: 10-08-2007 14:00

Bericht door TWR22 »

ALS 26.000 schreef:Precies. Loohuis heeft het prima gedaan, maar was wel onze minste (minst goede) speler.
Maar goed, het team speelde fantastisch, dus dat is dan geen schande
WAT?? :?:

Dat zie ik zooo anders he. En Verbeek blijkbaar ook...
Loohuis toont inzet, gaat voor elke bal, heeft de longen van een paard, gaat een stevige tackle niet uit de weg, is fysiek sterker dan dat hij oogt. Is een verdedigend ingestelde middenvelder.

Prager is voor mij absoluut 4e keuze vanaf nu. Reken maar dat Prager sipper en sipper is gaan kijken vanaf de tribune (als ie daar zat).
100% achter Marco van Basten!
Gebruikersavatar
Freezeman
Superster
Berichten: 2867
Lid geworden op: 02-12-2002 14:34
Locatie: Sneek

Bericht door Freezeman »

TWR22 schreef:....Dat zie ik zooo anders he....
Dat doe je met heel veel dingen. :D
Maar daar is dit forum dan ook voor, om te Discussiëren.
Niet om je eigen gelijk te halen en dat willen sommige mensen hier nog wel eens vergeten.

Ik vind dat Loohuis het goed heeft gedaan maar niet echt uitzonderlijk, nu maar afwachten of hij een verdere kans krijgt in de hoofdmacht en wat hij er dan van bakt.
Ik kan (en wil) niet oordelen na 1 wedstrijd.
Anti anti. :)
Plaats reactie