Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
''Pippi'' Nilsson
Invaller
Berichten: 332
Lid geworden op: 07-08-2005 15:12

Bericht door ''Pippi'' Nilsson »

joop schreef:weet iemand hoe je zen naam uitspreken moet???

Soel-é-Maanie..? 8)
Liever een mooie onliner, dan een moeilijk verhaal!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

AZ zelfde status als Heerenveen? Slaap zacht... Tegen AZ kunnen wij sportief en financieel niet concurreren. Het zou mij niet verbazen als er een andere deal ook in de pijplijn zit (iemand die vertrekt). Als club met ambities moet je continu spelers halen om vorbereid te zijn op vertrekkende spelers.
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Makkum8 schreef:Dat klopt als een bus! Alleen zal die opleidingsvergoeding niet echt een lullig bedragje zijn. Ook zijn salaris zal niet misselijk zijn.
Opleidingsvergoeding zal nooit onoverbrugbaar zijn. Het salaris hoeft niet heel hoog te zijn. Voor bijv. spelers van buiten de EU moet waarschijnlijk meer op tafel gelegd worden.

Maar.. wat maakt het uit wat we hem moeten betalen?? Het bestuur zal hem echt niet de "top" aan salaris geven.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
H-J
Wereldspeler
Berichten: 2348
Lid geworden op: 15-05-2004 18:46
Locatie: De Vlecke

Bericht door H-J »

Klinkt natuurlijk vrij logisch "Kijk Heerenveen, hier een transfervrije speler, willen wij Nilsson". Aan de andere kant is het te verwachten: was het niet Scheringa die zei dat veel "ajacieden" naar AZ zouden gaan.

Maar nu iets veel belangrijkers, de speler zelf. Meerdere clubs zaten achter hem aan, dus moet het goed zitten. Een linksbuiten (o.a.) en dus concurrentie voor Nilsson. Eventueel ook de bij ons gemiste '10'? Het is wel te hopen dat dit niet ten koste gaat van doorstroming uit de beloften.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

De Fifa schijnt te bemiddelen in deze zaak met betrekking tot de opleidingsom. Partizan vindt dat Heerenveen te weinig betaald.

(aldus de Telegraaf)
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
SUPER FRIES 23
Invaller
Berichten: 335
Lid geworden op: 05-06-2006 13:39

Bericht door SUPER FRIES 23 »

Maar het is nu toch 100% zeker dat ie komt?
nr1
Nieuw talent
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-12-2005 20:14
Contacteer:

Bericht door nr1 »

Als dit een goede linksbuiten is die er meteen staat, dan mag az voor een leuk bedrag nillson hebben. Ik vind nillson wel een aardige voetballer hoor, maar hij voegt verder weinig toe aan het elftal en voor az is hij waarschijnlijk te zwak. xx
Jurruh
Basisspeler
Berichten: 934
Lid geworden op: 21-02-2005 20:25
Locatie: Groningen

Bericht door Jurruh »

Nog niet helemaal dus. De ploegen komen er nog niet uit wat betreft de opleidingskosten. Verwacht echter dat de FIFA een bindende som op tafel legt, die Heerenveen moet voldoen en waar Partizan genoegen mee moet nemen.
Gebruikersavatar
KingBee
Wereldspeler
Berichten: 1030
Lid geworden op: 10-01-2003 15:04
Locatie: Damwoude

Bericht door KingBee »

http://www.vi.nl
Waar AZ afhaakte vanwege moeizaam verlopende onderhandelingen, sloeg SC Heerenveen snel toe en contracteerde Miralem Sulejmani. De arbitragecommissie van de FIFA moet er echter aan te pas komen om de overgang van de achttienjarige Serviër naar Friesland definitief te maken.
Heerenveen kan het niet eens worden met Partizan Belgrado over de opleidingsvergoeding die voor Sulejmani betaald dient te worden. Pas als die plooi is glad gestreken treedt het contract voor drieënhalf seizoen per 1 januari 2007 in werking.

De Nederlandse zaakwaarnemer van Sulejmani, Winny Haatrecht, spreekt in De Telegraaf de verwachting uit dat het probleem snel uit de wereld is. 'De FIFA zal waarschijnlijk alleen een bindende vergoedingssom bepalen, waaraan Heerenveen moet voldoen en waar Partizan genoegen mee moet nemen.'
moet wel goed komen
Net fan dat benaude!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Volgens mij is dit bedrag maximaal 400.000 tot zijn 23ste, dus het zal wel meevallen.

Waarschijnlijk halen wij dit "uitzonderlijk" talent sowiesow al binnen voor een appel en een peer.
Onedayflyer
Basisspeler
Berichten: 858
Lid geworden op: 06-09-2005 21:43

Bericht door Onedayflyer »

Lipton schreef:Volgens mij is dit bedrag maximaal 400.000 tot zijn 23ste, dus het zal wel meevallen.

Waarschijnlijk halen wij dit "uitzonderlijk" talent sowiesow al binnen voor een appel en een peer.
Ik hoorde dat het 500.000 was maar dit moet ook nog wel te doen zijn.
SIG is leeg. PM me wanneer je hier reclame wil :-)
Gebruikersavatar
Satyr
Superster
Berichten: 2546
Lid geworden op: 01-02-2005 16:02

Bericht door Satyr »

Het schijnt dat Meneer van Gaal en Sulejmani op het persoonlijke vlak botsten. Maar goed, dat is van horen zeggen...
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Dat gaat dan nog wat worden met onze eigen prince charming :mrgreen:

Als al de geruchten waar zijn en er allemaal topclubs achter deze jongen aanzitten dan kan het wel eens een hele mooie aankoop/diefstal zijn.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Dit is dan Miralem Sulejmani, meende dat volgens de pers er nog geen contact was getekend, omdat de clubs er nog niet uit waren. Of vergis ik me.

Trouwens leuk dat Formsma zijn broer ook bij heerenveen werkt... :) die mannen lijken opelkaar zeg

Afbeelding
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

Wel mooi om al die "complot theorieën" van AZters overal te lezen (bijv op; VZ, de telegraaf, hun eigen site)... :)
Allemaal in de trant van "wij lieten hem naar H.veen gaan in ruil voor Nillson" Of "AZ heeft H.veen geholpen om deze jongen te halen en in dank daarvoor hebben wij eerste recht op Nillson" etc etc.....
Hier een voorbeeld van eentje die denkt dat er eventueel al een deal is tussen ons & AZ;
Vinden jullie het niet allemaal een beetje heel makkelijk gaan? Deze Servische speler loopt eerst meer dan 4 weken stage bij AZ en word redelijk bevonden. Vervolgens heeft AZ nu opeens geen interesse meer? Terwijl Dirk Scheringa nog steeds even loaded is als ervoor. Als ik me niet vergis heeft AZ aan het begin van dit seizoen interesse getoond in Lasse Nilsson? Nu alleen een kronkel van mijn kant dan he… Maar zou het niet kunnen dat Heereveen en AZ het al eens zijn geworden met een vertrek van Nilsson en de servier met behulp van AZ aangetrokken hebben als vervanger?
Ze kunnen & willen gewoon niet begrijpen dat juist HUN (AZ) aan het Servische lijntje zijn gehouden, hij was al met ons in gesprek maar kon dat om verschillende reden waarschijnlijk niet zeggen en is daarom toch maar op stage bij AZ gegaan, met in zijn achterhoofd dat hij daar niet zou gaan tekenen..... Toen dit duidelijk werd riep Brands dat het moeilijk zou worden om deze jongen in te lijven vanwegen ''het netwerk wat om die jongen heen hangt''... Tuurlijk, Brands durft gewoon niet toe te geven dat ze waren afgetroeft door een "clubje" uit friesland :mrgreen:
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
nr1
Nieuw talent
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-12-2005 20:14
Contacteer:

Bericht door nr1 »

lijkt me trouwens best wel vervelend voor supporters van Az , dat hun club presteert door een suikeroom en niet op eigen kracht.
Theo
Wereldspeler
Berichten: 1641
Lid geworden op: 07-05-2006 12:28

Bericht door Theo »

Raider schreef:waar vind ik het forum van AZ?
http://www.azfanpage.nl en dan ergens op het forum klikken.
Gebruikersavatar
camataru
Wereldspeler
Berichten: 2248
Lid geworden op: 31-12-2002 11:46
Locatie: N.V.T

Bericht door camataru »

Eindelijk vist die Scheringa bende eens achter het net, hoop dat ze nog een paar keer hard op hun bek gaan.
En is triest om te speculeren (AzNetwerk) dat AZ heeft geholpen om Miralem Sulejmani naar heerenveen te brengen (finaceel & testen bij AZ) zodat AZ Nilsson voor een schijntje kan aantrekken, echt lachwekkend en helemaal triest dat ze het alemaal geloven ook nog op dat forum.
Ze gaan zich al hetzelfde gedragen als hun look a likes uit Amsterdam, qua Arrogantie.

Hoop en ik denk als ik zo de verhalen lees van Mirralem Sulejmani dat het een iemand is die gaat vlammen, of iedergeval degene is die weer wat creativiteit in het team brengt.
Wij zijn Heerenveen.
Gebruikersavatar
fcdinamo
Selectiespeler
Berichten: 698
Lid geworden op: 02-12-2002 16:39
Locatie: Heerenveen

Bericht door fcdinamo »

Lijkt inderdaad een prima aankoop :D Heeft stadionspeaker Jouke ook weer z'n handen vol aan :wink:
ER IS MAAR 1 CLUB IN FRIESLAND!!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

fcdinamo schreef:Lijkt inderdaad een prima aankoop :D Heeft stadionspeaker Jouke ook weer z'n handen vol aan :wink:
Je kunt wat vergelijkingen trekken met de 2 jaar geleden binnengehaalde Calinkov, ook nog vrij jong en eveneens een linkervleugelaanvaller uit ( toegegeven wat overdreven ruim gesteld ) dezelfde hoek van Europa.
Dat viel toen allemaal wat tegen, afwachten dus maar.
Al lijken de vooruitzichten ditmaal op voorhand wat positiever.
Jeroen
Forumicoon
Berichten: 8379
Lid geworden op: 02-12-2002 14:15
Locatie: De Ommelanden

Bericht door Jeroen »

Calincov mocht weg bij het 2e van Anderlecht, da's toch wat anders dan het grootste talent van Partizan in mijn ogen.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Inderdaad. De vergelijking met Calincov gaat toch mank. Calincov kwam tekort voor Anderlecht, terwijl Sulejmani al een gewaardeerde kracht voor Partizan I is....
Gebruikersavatar
hm_DR88
Wereldspeler
Berichten: 1042
Lid geworden op: 16-04-2006 22:19
Locatie: Drachten

Bericht door hm_DR88 »

robke schreef:Je ligt sowiezo in een deuk over alles wat ze op het forum van az zetten. Die gasten zijn gewoon hopeloos gefrustreerd. Bovendien: Waarom zouden deze clubs elkaar helpen?
Als beide clubs daar beter van worden dan kun je er vergif op innemen dat men elkaar echt wel gaat helpen. Stel dat Nilsson graag naar AZ zou willen en AZ heeft hem liever dan Sulejmani. Dan ga je elkaar toch niet dwarszitten. Zo werkt het in de commerciële wereld echt niet. Op bestuurlijk niveau wordt regeert de emotie niet. Zakeliijke belangen worden afgewogen.
Ik weet het niet .... de tijd zal het leren
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Ik denk dat los van deze transfer Nilsson best wel naar AZ kan vertrekken naar AZ, zelfs in de winterstop. Ik weet ook niet hoe lang zijn contract nog loopt. Wat echter uitgesloten lijkt is dat het verband heeft met deze transfer.

Heerenveen en AZ zijn concurenten. Heerenveen laat zich ook echt niet degraderen te opleidingscentrum voor AZ. Als AZ deze jongen zo goed vind hadden ze hem moeten kopen en verhuren aan Haarlem of Telstar..
Spijt heb je morgen maar!
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Heerenveen heeft AZ laten winnen en in ruil daarvoor mocht Heerenveen deze jongen halen. Of: Scheringa had nieuwe printers nodig op de zaak maar had het geld even niet liggen en lenen mag hij niet meer. Formsma heeft hem gematst met een leuk prijsje en in ruil daarvoor mocht die jongen naar ons. Enz...Lekker laten lullen die AZ-ers.
Gebruikersavatar
Frisian Viking
Superster
Berichten: 4713
Lid geworden op: 27-09-2004 16:28
Locatie: Frisia

Bericht door Frisian Viking »

Ik vind trouwens dat Heerenveen nooit een speler naar AZ mag laten vertrekken.
In de naam van de vader
Van de zoon
Van de Heilige Geest

Abe
Plaats reactie