Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
tobi-heerenveen
Jeugdspeler
Berichten: 22
Lid geworden op: 05-01-2007 18:39
Locatie: surhuisterveen

Bericht door tobi-heerenveen »

lijkt me niet een topscorer maar wel een erg goeie voetballer die veel assist op zijn naam krijgt en ook wel zijn goaltje meepikt
Heerenveen=Heerenveen!!
Frisian4life
Wereldspeler
Berichten: 1165
Lid geworden op: 17-09-2006 17:16

Bericht door Frisian4life »

tobi-heerenveen schreef:lijkt me niet een topscorer maar wel een erg goeie voetballer die veel assist op zijn naam krijgt en ook wel zijn goaltje meepikt
In jou ogen, een 2e pranjic dus.
Heerenveen rules
Forumicoon
Berichten: 15944
Lid geworden op: 02-12-2002 22:51
Locatie: Fryslân

Bericht door Heerenveen rules »

tobi-heerenveen schreef:lijkt me niet een topscorer maar wel een erg goeie voetballer die veel assist op zijn naam krijgt en ook wel zijn goaltje meepikt
Waar baseer je dat op dan? Heb je ooit van hem gehoord?
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Voor zover ik weet is Sulejmani ook meer een komende man vanaf links of centraal, type Pranjic, met een hele goede techniek. Pranjic pikt amper goals mee, dat is echt een assist-man. In Heerenveen hebben we helaas geen scorende middenvelders. Misschien dat Sulejmani dat wel is.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Zoals ik al eerder schreef, het is nog niet rond, er zitten meerdere haken en ogen aan. Zal dus nog wel even gaan duren, mocht het uberhaupt door gaan. AZ is niet voor niets afgehaakt.
Gebruikersavatar
cross
Selectiespeler
Berichten: 572
Lid geworden op: 27-04-2006 17:34
Locatie: heerenveen

Bericht door cross »

rodion schreef:Zoals ik al eerder schreef, het is nog niet rond, er zitten meerdere haken en ogen aan. Zal dus nog wel even gaan duren, mocht het uberhaupt door gaan. AZ is niet voor niets afgehaakt.
alleen de vergoeding die zijn oude club moet hebben is nog niet rond.
de rest wel

dus niet zo negatief hij komt echt wel
Cross-Side on tour
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Wanneer doet de Fifa uitspraak in deze zaak? Is dat bij iemand bekend?
Op naar het volgende seizoen....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

De Fifa doet helemaal geen uitspraak, omdat Partizan geen arbitrage zaak heeft aangespannen.
Tevens heeft Partizan ook nog een factuur met de eventuele prijs opgestuurd naar sc Heerenveen.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Hoewel Heerenveen woensdag de overgang van Sulejmani wereldkundig maakten, is van een akkoord met Partizan geen sprake, schrijft de Telegraaf. Beide partijen zijn het oneens over de opleidingsvergoeding, waardoor de FIFA ingeschakeld is om de hoogte van de vergoeding te bepalen.

“De FIFA zal waarschijnlijk alleen een bindende vergoedingssom bepalen, waaraan Heerenveen moet voldoen en waar Partizan genoegen mee moet nemen", reageerde Winny Haatrecht op de situatie. Nadat de wereldvoetbalbond een uitspraak heeft gedaan en Heerenveen heeft voldaan aan de bepaalde vergoeding, staat niets de 18-jarige Serviër nog in de weg om voor drie-en-een-half jaar te tekenen in Friesland.
Hier staat toch echt wat anders Lipton, hoe kom jij er dan bij dat de Fifa geen uitspraak doet?
Op naar het volgende seizoen....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

"Heerenveen verkoopt Alves aan Cambuur"

Het is niet zo, maar het staat er toch wel echt?

Volgens mij staat het overal op voetbalwebsites, en ook nog in dit topic.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Je hoeft niet zo belachelijk te reageren hoor Lipton. Ik vraag alleen waar jij de wijsheid weg hebt dat de FIFA geen uitspraak doet? Je zal vast wel een bron hebben als dit zo is?!
Op naar het volgende seizoen....
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Zo belachelijk is het niet, is gewoon een reactie.

Maar goed, je vroeg om de bron.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws.php?id=43079
Gebruikersavatar
Heerenfan
Selectiespeler
Berichten: 537
Lid geworden op: 30-08-2005 14:38
Locatie: Amsterdam

Bericht door Heerenfan »

,,Partizan wil tonnen voor Sulejmani''
17/01 (11:26) sc Heerenveen is het met Partizan Belgrado nog steeds niet eens over de opleidingsvergoeding die de Friezen voor Miralem Sulejmani moeten betalen. De Servische club wil enkele tonnen, Heerenveen legt de zaak voor aan de UEFA.


De 18-jarige aanvaller en sc Heerenveen zijn het al lang met elkaar eens, maar hij heeft zich nog altijd niet gemeld in het Abe Lenstra Stadion. ,,Ik ga ervan uit dat hij komende vrijdag in het vliegtuig naar Nederland zal stappen'', zegt voorzitter Koos Formsma in Voetbal International. ,,Zijn tewerkstellingsvergunning schijnt nu in orde te zijn.'' Over de transfersom die sc Heerenveen moet betalen, is de club nog niet akkoord met de huidige werkgever van Sulejmani (Partizan Belgrado).

De Serviërs vinden dat ze recht hebben op enkele tonnen, maar dat vindt Heerenveen veel te veel. Laatstgenoemde club beroept zich op Europese richtlijnen. Heerenveen heeft de zaak nu voorgelegd aan de UEFA en betaalde tot nog toe helemaal niks.


bron: Voetbal International, abelenstra.com
Heeft AZ dit zien aankomen en daarom besloten hem niet te halen :?:
FCUK de godenzonen...........Super Friezen Forever!
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

Hoezo een probleem is het niet..

Die Jongen staat in zijn recht..
Heerenveen staat in zijn recht..
Partizan probeert nog wat geld te vangen, hun goed recht...

en vervolgens wordt er een arbitragezaak aangespannen.

Wat er op uitdraait dat er een opleidingsvergoeding betaald moet worden aan Partizan..

Wat Partizan doet vind ik normaal, ik denk dat heerenveen ook zo zou handelen. Partizan probeert het gewoon en wil Heerenveen hem zo snel mogelijk dan betalen ze het. Zaken doen naar mijn idee. Alleen gelukkig zijn we een club met boerenslimheid en regeert hier de waan van de dag niet. Dus heerenveen volgt de regels die er zijn.
Spijt heb je morgen maar!
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

En zoals ik inmiddels al drie keer heb geschreven. Het is nog niet rond en dat zal ook nog wel even duren, moch het uberhaupt rond komen. Er zijn nog vele hobbels die moeten worden overwonnen. Ik hoop echter dat hij komt.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

rodion schreef:En zoals ik inmiddels al drie keer heb geschreven. Het is nog niet rond en dat zal ook nog wel even duren, moch het uberhaupt rond komen. Er zijn nog vele hobbels die moeten worden overwonnen. Ik hoop echter dat hij komt.
Vele hobbels? Als het alleen het meningsverschil is over de opleidingskosten dan is dat een kleine plooi. Of is er nog meer Rodion?
Op naar het volgende seizoen....
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

rodion schreef:En zoals ik inmiddels al drie keer heb geschreven. Het is nog niet rond en dat zal ook nog wel even duren, moch het uberhaupt rond komen. Er zijn nog vele hobbels die moeten worden overwonnen. Ik hoop echter dat hij komt.
Als de FIFA/Uefa een uitspraakt doet is dat bindend. Dan kan partizan hoog of laag springen maar dan is het rond..

Los daarvan vind ik het opmerkelijk dat veel mensen zo enthousiast is over deze jongen, niemand heeft hem ooit zijn spelen. Wat niet wel zeggen dat ik niet blij met zijn komst, maar ik wel hem eerst wel eens zijn voordat ik een oordeel over hem geef.
Spijt heb je morgen maar!
nr1
Nieuw talent
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-12-2005 20:14
Contacteer:

Bericht door nr1 »

rodion is riemer van der velde, of een eigenwijs persoon? Die gast komt altijd met foute informatie.
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Hij zou dit weekeind toch komen volgens Formsma.....maar hij is er nog steeds niet!
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

rodion schreef:Hij zou dit weekeind toch komen volgens Formsma.....maar hij is er nog steeds niet!

Ik heb nergens gelezen dat hij er niet is en ook nergens gelezen dat hij er wel is.

Ik denk dat een journalist er heus wel achteraan zou zijn gegaan mocht hij er nog niet zijn.
Spijt heb je morgen maar!
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

rodion schreef:Hij zou dit weekeind toch komen volgens Formsma.....maar hij is er nog steeds niet!
Hij heeft bij heerenveen zelfs een hele tijd getraind, en toen is het ook niemand opgevallen.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Is hij nu al inzetbaar? Ik snap het niet echt, is hij er nu al wel of niet?
Iemand die hier een duidelijk antwoord op kan geven?
Een onderschrift: wat is dat?
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Hij is er niet....of toch wel!
Laatst gewijzigd door rodion op 23-01-2007 13:56, 1 keer totaal gewijzigd.
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

rodion schreef:Hij is er niet!!!!!!!!!

Kap nou eens met brullen en maak ons dan met een bericht/feit/argument/link duidelijk dat hij er niet is.


Kijk onderstaand bericht Riemer...eeuuhh Rodion
Laatst gewijzigd door Ebiede op 23-01-2007 12:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Marça
Wereldspeler
Berichten: 2011
Lid geworden op: 02-12-2002 15:50
Contacteer:

Bericht door Marça »

Sulejmani yn Hearrenfean

Sport 23-01-2007 | 09:50

Miralem Sulejmani, de nije oanwinst fan sportklub Hearrenfean, traint hjoed foar it earst mei de beloftes en de earste seleksje mei. De oanfaller (18 ) is sneon oankaam by de Feansters. Hy kaam letter as ferwachte omdat syn ferbliuwsfergunning noch net yn 'e oarder wie.

Hearrenfean moat it noch mei Partizan iens wurde oer de opliedingsfergoeding foar fan de Serviër. Partizan wol mear ha as Hearrenfean jaan wol.


Verblijfsvergunning is in orde, nu dus alleen nog wachten op uitspraak van de UEFA..
nr1
Nieuw talent
Berichten: 74
Lid geworden op: 30-12-2005 20:14
Contacteer:

Bericht door nr1 »

Marça schreef:Sulejmani yn Hearrenfean

Sport 23-01-2007 | 09:50

Miralem Sulejmani, de nije oanwinst fan sportklub Hearrenfean, traint hjoed foar it earst mei de beloftes en de earste seleksje mei. De oanfaller (18 ) is sneon oankaam by de Feansters. Hy kaam letter as ferwachte omdat syn ferbliuwsfergunning noch net yn 'e oarder wie.

Hearrenfean moat it noch mei Partizan iens wurde oer de opliedingsfergoeding foar fan de Serviër. Partizan wol mear ha as Hearrenfean jaan wol.


Verblijfsvergunning is in orde, nu dus alleen nog wachten op uitspraak van de UEFA..
Eindelijk iemand die met feiten komt .. bedankt jongen
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

heeft iemand em zien trainen toevallig? ben erg benieuwd hoe gaat hij nou zou zijn
Lasse4evah
Wereldspeler
Berichten: 1310
Lid geworden op: 09-02-2006 19:07

Bericht door Lasse4evah »

Miralem Sulejmani heeft eindelijk meegetraind met de selectie van sc Heerenveen. De club had de aanvaller al enkele weken onder contract, maar door problemen met de werkvergunning van de linksbuiten bleef hij aan de kant. Dat probleem is nu opgelost.

Toch is nog steeds niet alles geregeld rondom de transfer. Volgens Heerenveen is de opleidingsvergoeding die Partizan Belgrado voor Sulejmani eist veel te hoog. De Friezen hebben daarom de FIFA ingeschakeld.


FF in het nederlands;) komt op het zelfde neer ongeveer denk ik
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Het was al een hele tijd bekend dat hij zou komen, maar nu eindelijk de officele bevestiging:
Gisteren heeft de 18-jarige Serviër Miralem Sulejmani zich gemeld bij sc Heerenveen. De van Partizan Belgrado afkomstige speler bereikte enige tijd geleden met sc Heerenveen overeenstemming over een contract voor 3 ½ jaar. Het wachten was nog op de voorlopige verblijfsvergunning en die is inmiddels afgegeven.

Sulejmani, die in Servië als groot talent geldt, is inzetbaar als linker en rechter aanvaller en als aanvallende middenvelder.
Heerenveen hoopt spoedig met Partizan Belgrado overeenstemming te bereiken over de opleidingsvergoeding voor de speler. Tot dat moment traint Sulejmani mee met de A-junioren.
Plaats reactie