Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

aan dit bericht te zien toch een nr '10' erbij :D
SCH_'05
Invaller
Berichten: 304
Lid geworden op: 24-04-2006 09:43

Bericht door SCH_'05 »

Weten mensen nog wat te melden over dit grote talent? Ik heb er alweer een tijdje niets over gehoord, maar zit hij nou al in Heerenveen? En traint hij al mee?
Scoobix
Invaller
Berichten: 284
Lid geworden op: 15-12-2004 17:09
Locatie: Heerenveen

Bericht door Scoobix »

als je even terug leest dan zie je dat hij al meetraint maar dat hij nog niet speelgerechtigd is ivm een eventuele uitspraak van uefa/fifa
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Die eventuele uitspraak mag dan wel eens gedaan worden. Heerenveen heeft de regels bekeken (naar eigen zeggen) en heeft aan de hand daarvan een bedrag bepaald. Partizan meent recht te hebben op meer. Kortom: beide clubs denken gelijk te hebben en doen geen tot weinig water bij de wijn. Waarom doet de UEFA of FIFA dan geen uitspraak? :roll:
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

Superfries88' schreef:Die eventuele uitspraak mag dan wel eens gedaan worden. Heerenveen heeft de regels bekeken (naar eigen zeggen) en heeft aan de hand daarvan een bedrag bepaald. Partizan meent recht te hebben op meer. Kortom: beide clubs denken gelijk te hebben en doen geen tot weinig water bij de wijn. Waarom doet de UEFA of FIFA dan geen uitspraak? :roll:
Je weet toch hoe het gaat met van die grote logge organisaties? Ze doen er inderdaad veel te lang over en lijken er niet veel aandacht en tijd aan te besteden!! Als het nu pakweg A. C. Milan was geweest dan hadden ze al een uitspraak gedaan!! Ik ben het met je eens, het duurt te lang, ik wil hem nu ook wel eens in een wedstrijd in actie zien!! :grmbl:
scheerenveen.supporterswereld.nl
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ik heb nog steeds niet begrepen of hij rechts of links georienteerd is.
Sommigen hebben hem kennelijk al wel eens zien trainen.
Wat is het nu?
Tenslotte moet dat in een oogwenk duidelijk zijn.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Ik hoop dat de zaken rond deze jongen deze week eindelijk eens afgerond kunnen worden, zodat we spoedig over hem kunnen beschikken. Lijkt me in deze tijden wel handig. :|
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij zal voorlopig toch niet spelen lijkt mij.

Of hij moet gelijk de voorkeur boven Poulson of Pranjic krijgen.
Gebruikersavatar
Caniggia
Invaller
Berichten: 252
Lid geworden op: 01-05-2005 17:48
Locatie: ZEVENHUIZEN
Contacteer:

Bericht door Caniggia »

cross schreef:Woensdagmiddag tekende de Serviër Miralem Sulejmani een contract voor 3 ½ jaar (met een optie voor langer) met sc Heerenveen. De van Partizan Belgrado afkomstige speler die net 18 jaar is geworden, is inzetbaar als linker en rechter aanvaller en als aanvallende middenvelder. Sulejmani geldt in Servië als groot talent. Hij debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht van Partizan Belgrado en zal in januari de overstap naar sc Heerenveen maken

bron sc-heerenveen.nl
Als je gewoon even terug leest vanaf het begin dan had je dit kunnen lezen.
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Wanneer kan Sulejmani nu eindelijk eens voor Heerenveen spelen ? Het blijft maar stil omtrent deze speler. Wil hem nu toch wel eens in actie zien.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Hij zal toch eerst niet opkomen draven voor het eerste elftal, of jij moet regelmatig naar de beloften gaan :wink:
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Het blijft ook nog wel even stil al DENKEN sommige mensen hier op het forum alles beter te weten. Zo lang er geen uitspraak is inzake de vergoeding zal deze jongen niet in actie komen bij de hoofdmacht. Bovendien zijn er nog een paar andere hindernissen te nemen alvoren het allemaal rond is, ondanks dat er al is getekend!
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Geef jij ons dan eens opening van zaken, Rodion.
Je suggereert, als altijd, dat je dat zou kunnen.
Om te beginnen, die hindernissen. Welke?
The_Hunter
Selectiespeler
Berichten: 503
Lid geworden op: 28-02-2005 14:19

Bericht door The_Hunter »

wanneer is die uitspraak dan Rodion?
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

rodion schreef:Het blijft ook nog wel even stil al DENKEN sommige mensen hier op het forum alles beter te weten. Zo lang er geen uitspraak is inzake de vergoeding zal deze jongen niet in actie komen bij de hoofdmacht. Bovendien zijn er nog een paar andere hindernissen te nemen alvoren het allemaal rond is, ondanks dat er al is getekend!
Grote alwetende Rodion, over de vergoeding heb je een punt daar is het wachten op. Verder zijn er geen hindernissen..

En als je meer weet moet je of alles vertellen of gewoon niets zeggen, dan krijg je ook niet zo veel "stront" over je heen.
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Janneman
Superster
Berichten: 3673
Lid geworden op: 29-12-2006 16:36

Bericht door Janneman »

rodion schreef:Het blijft ook nog wel even stil al DENKEN sommige mensen hier op het forum alles beter te weten. Zo lang er geen uitspraak is inzake de vergoeding zal deze jongen niet in actie komen bij de hoofdmacht. Bovendien zijn er nog een paar andere hindernissen te nemen alvoren het allemaal rond is, ondanks dat er al is getekend!
Hoe weet jij dat dan allemaal, heb je soms een glazen bol of zo? Nou, vertel ons dan maar eens wat die hindernissen zijn zodat we weer allemaal bij zijn. Want wie a zegt moet ook b zeggen!! Want zolang kan het toch echt niet duren voor een uitspraak wel? :urgs: :upto:
scheerenveen.supporterswereld.nl
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Lipton schreef:Hij zal toch eerst niet opkomen draven voor het eerste elftal, of jij moet regelmatig naar de beloften gaan :wink:
Daar kom ik regelmatig, maar daar speelt ie dus ook niet mee.

Die uitspraak over die vergoedingssom hoeft toch niet zooooo lang te duren. En volgens mij zijn er dan verder geen hindernissen die het spelen van Sulejmani beletten.

Vind het bovendien vreemd dat vanuit de club ook nooit 's een update over de situatie komt.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

[OFFTOPIC]Zou "onze" Rodion bij de club werken?
Dan kan hij onze boodschap over Nilsson en Verbeek ook wel overbrengen. [/OFFTOPIC]

Toch zou ik graag wel een update over de situatie horen. Er zal toch wel enig nieuws zijn over de vergoeding die men zou moeten betalen en wanneer de evt. uitspraak is.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Gebruikersavatar
''Pippi'' Nilsson
Invaller
Berichten: 332
Lid geworden op: 07-08-2005 15:12

Bericht door ''Pippi'' Nilsson »

In de nieuwe VI staat een stukje over Sulejmani..

Partizan heeft Sulejmani nu geschorst,(waardoor Sulejmani niet voor Heerenveen kan uitkomen, zolang deze schorsing telt) en wil deze schorsing alleen intrekken als Heerenveen nog het benodigde bedrag (wat volgens Partizan nog moet worden betaald) betaald.

Formsma is woedend, en gaat ermee naar de FIFA, maar hierdoor kan het nog wel 2 weken duren voordat Sulejmani voor Heerenveen kan uitkomen, wat Formsma zeer spijtig vind..

Aldus, Vi Magazine..
Liever een mooie onliner, dan een moeilijk verhaal!
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Het artikel:
SC Heerenveen woest op Partizan Belgrado

SC Heerenveen heeft verbolgen gereageerd op het bericht dat Partizan Belgrado de speler Miralem Sulejmani (18) voor een jaar heeft geschorst. De Servische club heeft de jeugdige aanvaller zonder opgaaf van redenen de schorsing opgelegd, waardoor hij nog niet kan uitkomen voor zijn nieuwe club SC Heerenveen. “Heel vervelend natuurlijk, maar eigenlijk vind ik het schandalig”, zegt voorzitter Koos Formsma van de Friese club. “De speler zelf heeft geen schrijven ontvangen en traint al sinds januari met ons mee. Het komt erop neer dat Partizan, als we nog wat meer betalen, de schorsing op wil heffen. We zullen deze zaak aankaarten bij de FIFA en ik twijfel er niet aan dat het goed komt. Maar het gaat nog zeker een paar weken duren en dat we tot die tijd niet over Sulejmani niet kunnen beschikken, vind ik ongelooflijk”, aldus de preses.
Zou dus betekenen dat Heerenveen bij het standpunt blijft, omdat ze (naar eigen zeggen) het bedrag op basis van de regels hebben bepaald. Als de FIFA een positieve uitspraak doet, en gezien de berichten lijkt die kans groot, is de transfer dus rond. Maargoed, dat zal Rodion vast tegenspreken :mrgreen: .
Gebruikersavatar
Ruud Huntbäck
Basisspeler
Berichten: 805
Lid geworden op: 18-01-2006 13:51
Locatie: Heerenveen

Bericht door Ruud Huntbäck »

Aanwinst Heerenveen voor een jaar geschorst - Sulejmani in zak en as

Miralem Sulejmani (m) is in een grote soap beland. De aanvaller traint momenteel doelloos mee bij SC Heerenveen, omdat zijn oude club Partizan Belgrado dwars blijft liggen.

HEERENVEEN - SC Heerenveeen is frontaal in botsing gekomen met Partizan Belgrado over de overname van de transfervrije Miralem Sulejmani (18 jaar). Hoewel de FIFA-bepalingen over opleidingsvergoedingen glashelder zijn, willen de Serviërs 600.000 euro ontvangen in plaats van de 220.000 euro die Heerenveen moet betalen. Om de Friezen onder druk te zetten, schorste Partizan de linksbuiten voor één jaar. Omdat de Servische voetbalbond (en dus ook de KNVB) de sanctie overnam, traint Sulejmani momenteel doelloos mee in Heerenveen en is er een arbitragezaak bij de FIFA gestart. Heerenveen nodigde de destijds 17-jarige Sulejmani in november 2006 uit om naar Nederland te komen, nadat de scoutingstaf hem in Letland tijdens een wedstrijd van het Servische olympisch elftal nogmaals aan het werk had gezien. De aanvaller stond ook in de belangstelling van AZ en de Friezen wilden snel zaken doen.
Sulejmani's zaakwaarnemer meldde tijdens de onderhandelingen dat de speler contractloos en dus amateur was. Een paar dagen later tekenden beide partijen een voorovereenkomst. Begin december, op het moment dat de Serviër 18 jaar was geworden, werd het echte contract voor drie jaar met een optie voor nog eens twee seizoenen bekrachtigd.

Heerenveen stuurde vervolgens een brief naar Partizan waarin werd gemeld dat Sulejmani was gecontracteerd en dat de club de vaste opleidingsvergoeding van 220.000 (2 x 90.000 euro en 4 x 10.000 euro) zou overmaken. Het antwoord liet niet lang op zich wachten. De Balkanbewoners maakten een heel andere, eigen rekensom en eisten 600.000 euro (6 x 90.000 'plus nog iets').

Plotseling kwam zijn oude club toch met een contract op de proppen, dat niet meer was dan een A4'tje met een heleboel gekrabbel, zonder looptijd en bedragen. Tot verbijstering van Heerenveen schorste Partizan de speler met terugwerkende kracht vanaf 11 november en nam de Servische bond die straf over.

De Friezen vroegen desondanks overschrijving aan bij de KNVB, kregen die ook, maar de Nederlandse voetbalbond kon niet om de Servische schorsing van een jaar heen. Heerenveen startte onmiddellijk een spoedarbitrage bij de FIFA, maar na zes weken is er nog steeds geen duidelijkheid. Om de zaak in den minne te schikken, werd weer contact opgenomen met Partizan Belgrado. Omdat de speler inmiddels 18 jaar was, gold volgens de Serviërs een nieuw rekenmodel en zou Heerenveen 310.000 euro (3 x 90.000 en 4 x 10.000) moeten betalen. Desondanks wilden ze 450.000 euro ontvangen om de schorsing per direct op te heffen.

SC Heerenveen deed een laatste aanbod. Hoewel de club ervan overtuigd was dat 220.000 euro volstond, werd 300.000 euro geboden. Na een duidelijk 'nee' uit Belgrado stelde de club voor dan maar te gaan arbitreren bij de wereldvoetbalbond. Men was zelfs bereid vast 100.000 euro te betalen op voorwaarde dat de schorsing zou worden opgeheven, maar Partizan hield voet bij stuk. "Dit verhaal klopt helemaal", is het summiere commentaar van Heerenveen-voorzitter Koos Formsma, die verbaasd is dat alle details op straat liggen. "Het is voor Miralem te hopen dat er snel een einde komt aan deze soap. Het is belachelijk dat een schorsing opgeheven wordt als je meer betaalt."
Telegraaf.nl 22/02/2007
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Het is jammer, echter de komende zes weken zal ie nog niet in actie komen.
Gebruikersavatar
Rednax
Wereldspeler
Berichten: 1146
Lid geworden op: 02-10-2006 11:45
Locatie: It Hearrenfean

Bericht door Rednax »

Dit is pure chantage.

Dan maar een paar weken niet voor Heerenveen spelen, de FIFA zal Partizan wel terecht wijzen neem ik aan.

Wat een maffiabende daar in Belgrado. Ze moeten blij zijn dat Heerenveen meer wil betalen dan eigenlijk moet.
Gebruikt u plastabletten ? Of bent u van nature zo'n zeikerd ?
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Vreemd dat de KNVB gewoon de schorsing van de Servische bond overneemt. Je zou toch kunnen aannemen dat wanneer iemand zonder reden wordt geschorst dat de KNVB dit juist niet zou moeten overnemen. En dat ze dan een onderzoek moeten instellen?!

Voor de rest is het pure chantage inderdaad. Vind dat de Fifa nogal traag opereert in deze zaak en zou in mijn ogen de schorsing gewoon per direct kunnen en moeten opheffen.
Op naar het volgende seizoen....
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Tja, Servie, nog steeds de donkere achtertuin van Europa.
Gebruikersavatar
wald pyk
Wereldspeler
Berichten: 1771
Lid geworden op: 21-05-2003 21:57
Locatie: boelenslaan

Bericht door wald pyk »

Misschien moet Heerenveen Moszkowicz maar naar Servie sturen.Die man heeft wel ervaring met de maffia. :mrgreen:
Van alles wat ik kwijt ben mis ik mijn geheugen het meest.
pes5
Beheerder
Berichten: 2980
Lid geworden op: 10-07-2006 16:00
Locatie: Heerenveen

Bericht door pes5 »

rodion schreef:Het is jammer, echter de komende zes weken zal ie nog niet in actie komen.
Dat staat nergens in het stuk. Hoe kom je daar bij?
Ebiede
Forumicoon
Berichten: 6241
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

rodion schreef:Het is jammer, echter de komende zes weken zal ie nog niet in actie komen.
Rodion alias Riemer alias Koos alias Gert-jan alias Foppe Heeft weer zijn inside informatie en let op mocht het nu ongeveer zes weken duren dan haalt hij dit topic weer naar boven en zegt hij zij je wel...Maar speelt hij ander week dan hoor je hem niet..

Maar ik denk maar een nieuw topic te openen..

De Glazen bol van Rodion.

In dit topc kun al je vragen over de toekomst van Heerenveen stellen
Spijt heb je morgen maar!
Gebruikersavatar
Edmanian Devil
Basisspeler
Berichten: 868
Lid geworden op: 02-12-2002 19:42
Locatie: Zwolle

Bericht door Edmanian Devil »

Garcia-Garcia schreef:Vreemd dat de KNVB gewoon de schorsing van de Servische bond overneemt. Je zou toch kunnen aannemen dat wanneer iemand zonder reden wordt geschorst dat de KNVB dit juist niet zou moeten overnemen. En dat ze dan een onderzoek moeten instellen?!
Dat zijn regels van de UEFA/FIFA. Als een bond iemand schorst, dan moet een andere dat overnemen. Anders wordt het wel heel aantrekkelijk om spelers bij lange schorsingen te transfereren. SC Heerenveen heeft nu de FIFA ingeschakeld om de schorsing te onderzoeken.
All clubs are equal, but some are more equal than others :-(
rodion
Basisspeler
Berichten: 803
Lid geworden op: 02-12-2002 13:05

Bericht door rodion »

Lijkt me een leuk topic ebiede. Ik wacht af!
Plaats reactie