Miralem Sulejmani

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Sulejmani zal niet in een deal met AZ betrokken zijn. Ik kan het me niet voorstellen. En ook Nilsson zal niet naar AZ vertrekken, lijkt me. Je gaat je concurrenten om Europees voetbal toch niet versterken. AZ mag dan een trapje hoger staan, wanneer Dirkie weg is, stort dat hele bolwerk daar ook weer in en is AZ gewoon een middenmoter.

Ik denk dat als Nilsson vertrekt, hij naar het buitenland vertrekt. (heel misschien Ajax of PSV, maar daar is hij ook te wisselvallig voor)
elp
Selectiespeler
Berichten: 697
Lid geworden op: 09-01-2006 07:52
Locatie: Lemmer
Contacteer:

Bericht door elp »

Voorstopper schreef:Sulejmani zal niet in een deal met AZ betrokken zijn. Ik kan het me niet voorstellen. En ook Nilsson zal niet naar AZ vertrekken, lijkt me. Je gaat je concurrenten om Europees voetbal toch niet versterken. AZ mag dan een trapje hoger staan, wanneer Dirkie weg is, stort dat hele bolwerk daar ook weer in en is AZ gewoon een middenmoter.

Ik denk dat als Nilsson vertrekt, hij naar het buitenland vertrekt. (heel misschien Ajax of PSV, maar daar is hij ook te wisselvallig voor)
Ik moet nog maar zien of AZ inelkaar stort als Dirk S. vertrekt. ik heb dat ook altijd geroepen maar begin toch te twijfelen. Ik zie dat niet zo 1,2,3 gebeuren. Tevens denk ik dat AZ ons allang is gepasseerd, nu en in de toekomstige jaren. Ze halen veel talenten en deze spelers hebben langdurige contracten. Dan staat er ook nog een toptrainer voor de groep, ik denk dat wij nog lang niet op dit niveau zitten. Bij Heerenveen heb ik altijd het id dat het echte heilige vuur om voor de landstitel mee te doen ontbreekt. Bij Az gebeurt dit nu wel en dat steekt.

Over Sulejmani: ik moet hem eerst maar eens zien spelen maar dat er een 'groot' talent naar Heerenveen zou komen stemt me redelijk tevreden. Ben benieuwd.
Eala Frisia!
Yeti
Nieuw talent
Berichten: 94
Lid geworden op: 21-03-2005 10:37
Locatie: heerenveen
Contacteer:

Bericht door Yeti »

AZ moet het eerst maar eens een heel seizoen vol zien te houden. Bovendien draait Heerenveen langer in de sub-top mee dan AZ.
Az heeft ook al 2 seizoenen europees gehaald.. dus ze hebben het iig al één seizoen vol gehouden. Inderdaad zit Hveen wat langer in de sub-top, maar die laatste stap wordt maar niet gemaakt. Terwijl we wel een hogere begroting hebben dan az. Frappant.
MarteNN
Bankzitter
Berichten: 157
Lid geworden op: 07-02-2006 15:53
Locatie: Dronrijp

Bericht door MarteNN »

Waarom zou het 'bolwerk' instorten? Momenteel zijn ze een goede naam aan het opbouwen, trekken spelers aan die voor meer geld kunnen worden verkocht en hebben een leuk stadion. Ik denk dat Dirk S. AZ in de vicieuze cirkel heeft geholpen waar Heerenveen al jaren in zit. Als je dat imago behoudt, kunnen ze daar best in blijven ronddraaien; ook zonder Dirk.
Een topclub zal het niet worden, die naam en faam ontberen ze, kijk maar naar Henk Timmer. Hij zag Feyenoord toch als een stap hogerop, terwijl iedereen weet dat AZ laatste twee à drie jaar beter is.

OT: op het oog een zeer leuke speler, nu moet hij zich nog bewijzen.
En al die complot theoriën; ik geloof daar niet zo in.
Laatst gewijzigd door MarteNN op 08-12-2006 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Riverside
Beheerder
Berichten: 5900
Lid geworden op: 09-09-2005 00:14
Locatie: Heerenveen

Bericht door Riverside »

Frisian Viking schreef:Ik vind trouwens dat Heerenveen nooit een speler naar AZ mag laten vertrekken.
Waarom niet? Als AZ belangstelling zou hebben voor Nilsson, dan mogen ze hem nog vandaag ophalen voor 5 miljoen.
Force
Wereldspeler
Berichten: 1317
Lid geworden op: 31-10-2005 18:54

Bericht door Force »

MarteNN schreef: kijk maar naar Henk Timmer. Hij zag Feyenoord toch als een stap hogerop, terwijl iedereen weet dat AZ laatste twee à drie jaar beter is.
.
Henk Timmer wou naar Feyenoord, omdat hij zich bedreigd voelde bij AZ door de komst van een goeie 2e keeper, wat van Gaal graag wou. Daarna heeft hij z'n biezen gepakt, en is naar Rotterdam gegaan. Niet omdat hij zó graag weg wou, naar een 'stapje' hogerop.
Booijstra
Wereldspeler
Berichten: 1124
Lid geworden op: 06-02-2003 15:59
Locatie: Heerenveen

Bericht door Booijstra »

Waarom niet? Als AZ belangstelling zou hebben voor Nilsson, dan mogen ze hem nog vandaag ophalen voor 5 miljoen.
Voor 5 miljoen mag er ook nog een hele dikke strik omheen. Andere clubs baseren de mening over Nilsson puur op die ene voorzet en die paar doelpunten die hij er in schiet.
Als hier daadwerkelijk een scout van AZ op de tribune zit om Nilsson te bekijken denk ik dat AZ snel afdruipt. Nillson heeft vrijwel elke wedstrijd een onvoldoende in de VI en Sportweek.
oldtimer
Superster
Berichten: 4785
Lid geworden op: 15-12-2005 17:13
Locatie: heerenveen

Bericht door oldtimer »

Ze hebben hem 12 dagen geleden een hele wedstrijd in actie kunnen zien in het AS.
Hij leverde een geslaagde assist af, voor het overige: Totalausfall, zoals onze ( verre ) oosterburen dat zo fraai zeggen. Enfin, maar eens kijken wat hij er vanavond weer van bakt.
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Totalausfall
:D

Wanneer Nilsson het op de heupen heeft is ie niet te houden. Jammer genoeg is dat vaker niet dan wel. Mocht hij vandaag weer aanprutsen dan pleit ik voor een rappe invalbeurt voor Johnson. Anders zijn we wel weer héél afhankelijk van Il Fenomeno!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Als AZ zo goed is als alle forummers uit de zaanstreek beweren, dan had AZ Nilsson al lang en breed binnengehad en hadden ze ook Suljemani gehaald. Ik kan ook roepen dat Heerenveen Dembelé aan Az heeft gelaten zodat wij nu Suljemani kunnen halen, maar dat houdt ook nog geen vijf seconden stand wanneer iemand gaat nadenken.
BBB
Selectiespeler
Berichten: 643
Lid geworden op: 02-12-2002 14:06
Locatie: De Jouwer
Contacteer:

Bericht door BBB »

* off-topic *
Anders zijn we wel weer héél afhankelijk van Il Fenomeno!
Ik ben bang dat Il Fenomeno dit seizoen helaas niet zoveel ballen gaat raken... :(


Of hadden we het hier niet over forumlid Il Fenomeno...?
Ik ruik corruptie...
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Zullen we het even houden op Sulejmadi?
Gebruikersavatar
Voorstopper
Superster
Berichten: 3635
Lid geworden op: 05-06-2005 10:24
Locatie: Groningen
Contacteer:

Bericht door Voorstopper »

Il fenomeno is Alves trouwens. ja on-topic ja. Sulejmani maar weer :wink:
cross'79
Bankzitter
Berichten: 212
Lid geworden op: 26-08-2006 00:25
Locatie: Heerenveen

Bericht door cross'79 »

Ebiede schreef:De supporters van Alkmaar krijgen de arrogantie van scheringa al aardig over zich heen, net of zou Heerenveen spelers van AZ overnemen...

AZ en Heerenveen zijn van hetzelfde kaliber en dus concurenten.. top 5-6 van Nederland..

Tijd dat de boel in elkaar stort als oom Dirk vertrekt..

Ik denk dat Heerenveen AZ gewoon heeft afgetroefd voor deze jongen..
Scheringa arrogant? nou daar ben ik het niet mee eens. hij heeft een goed zakenbeleid en komt op mij niet arrogant over. Tis zelfs een Waldfryske vent. :)
Ooit heeft hij geprobeerd bij Cambuur te komen. die wilde het niet, toen ging hij naar AZ en kijk eens hoe groot die geworden zijn.
Ebiede
Verified
Forumicoon
Berichten: 6244
Lid geworden op: 09-12-2004 19:02

Bericht door Ebiede »

cross'79 schreef: hij heeft een goed zakenbeleid
Ik ben zelf werkzaam voor een bank en je moet eens weten hoeveel mensen hij aan de rand van de afgrond brengt met zijn "duistere" Bankzaken.. Postkrediet, becam, Frisia en weet ik wat niet nog meer..

Wat hij doet is mensen op een oneerlijke manier geld afhandig maken en mensen producten aansmeren die ze niet nodig hebben en waar ze vervolgens jaren en jaren aanvast zitten zonder er vanaf te kunnen. Dit zijn wel de mensen die een goed en degelijk advies nodig hebben. Alleen daar doen Scheringe en co niet aan....

Dus als je de onderkant van de samenleving willens en wetens nog dieper de stront in duwt ben je in mijn ogen een waardeloos mens en op zakelijk gebied een oplichter..
Spijt heb je morgen maar!
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Zullen we dit topic voor Sulejmani (oid) houden, dan kan dirkie in een ander topic :wink:
toni_juve
Jeugdspeler
Berichten: 1
Lid geworden op: 23-12-2006 17:36

Bericht door toni_juve »

sc heerenveen 4 ever schreef:Komt het wel goed als deze jongen samen met Pranjic moet gaan werken?
Een serv en een kroaat je weet het maar nooit :roll:
Miralem Sulejmani is eigenlijk van Albanese(Kosovo) afkomst maar hij is opgegroeid in belgrado en hij werd regelmatig onder druk gezet door de servische media en hij werd gevraagd of hij als albanees voelde of als een servier en hij aantwoorde altjd dat hij zich als een servier voelde.Dus jongens hij werd als een Albanees daar echt onder druk gezet en hij was ook plotseling uit de selectie gezet,wie weet wat er allemaal speelde maar een ding is zeker ik heb hem vaak zien spelen op TV en hij is echt geweldig.
boy waterman
Selectiespeler
Berichten: 737
Lid geworden op: 01-06-2004 12:37
Locatie: drachten

Bericht door boy waterman »

eerst zien natuurlijk hoe geweldig hij is en dat hij echt goed kan voetballen....maar ik hoop natuurlijk dat het echt zo is zoals jij dat zegt.........

wel een vraagje....is het nou een links/rechtsbenige voetballer?
kan dat nergens vinden...
dacht en hoop een linksbeninge en dat hij net zoals robin van persie van rechts naar binnen snijdt(was zijn favouriete positie zoals hij aangaf)
nooit tevreden met 1 punt uit breda!
ForzaPrager
Jeugdspeler
Berichten: 11
Lid geworden op: 10-12-2006 17:56
Locatie: Beetgumermolen

Bericht door ForzaPrager »

Hoop dat hij net zo goed is als sommigen mensen beweren. Maar Heerenveen kennende halen ze goede spelers dus zal Miralem Sulemani ook wel een goede zijn;
tsjah het is nu eenmaal zo
Gebruikersavatar
Collettivo
Nieuw talent
Berichten: 130
Lid geworden op: 16-01-2006 21:29
Locatie: Joure

Bericht door Collettivo »

Weet iemand ook of deze transfer nu helemaal is afgerond?? Waren wat onderhandelingsproblemen tussen Partizan en Heerenveen.
sc heerenveen 4 ever
Wereldspeler
Berichten: 1176
Lid geworden op: 27-03-2005 16:23
Locatie: Norg

Bericht door sc heerenveen 4 ever »

Kunnen we deze jongen na de winterstop al inzetten, lijkt me toch wel? :erm:
Een onderschrift: wat is dat?
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

Sulejmani gaat in ieder geval mee op trainingskamp naar Zeeland, stond gister in de LC. Die vergoeding zal uiteindelijk ook wel goed komen. Ik kan me niet voorstellen dat een transfer daardoor afketst. De UEFA zou daarover toch een uitspraak doen?
joop
Selectiespeler
Berichten: 612
Lid geworden op: 07-11-2006 18:21

Bericht door joop »

deze speler zou toch niet gehaald zijn als vooruitzicht op een vertrek van pranjic, dat die vertrekt is nog niet eens zo ondenkbaar :roll:
Lipton
Forumicoon
Berichten: 6808
Lid geworden op: 25-12-2003 20:39

Bericht door Lipton »

Voor alle duidelijkheid, dit is gewoon een groot talent, net als Bradley is hij gehaald om te zien of dit misschien wel niet een super talent is.
Gebruikersavatar
Criz
Wereldspeler
Berichten: 1071
Lid geworden op: 09-08-2004 14:01

Bericht door Criz »

joop schreef:deze speler zou toch niet gehaald zijn als vooruitzicht op een vertrek van pranjic, dat die vertrekt is nog niet eens zo ondenkbaar :roll:
Sulejmani is een aanvaller?
Ezra-09
Nieuw talent
Berichten: 57
Lid geworden op: 11-09-2006 18:10
Locatie: Wedde

Bericht door Ezra-09 »

Criz von ManUtd?

Hahah hmm Sulejmani is toch een buitenspeler? Dan kan hij vast ook wel op Linksmid of Rechtsmid spelen in 4-4-2
Superfries88'
Forumicoon
Berichten: 14965
Lid geworden op: 06-03-2004 14:19

Bericht door Superfries88' »

SC Heerenveen wacht nog op de komst van Miralem Sulejmani. De papieren van de jonge Servische aanvaller zijn nog niet in orde. Sulejmani ontbreekt daarom tijdens het mini-trainingskamp van Heerenveen, van donderdag tot en met zaterdag in Zeeland.

De achttienjarige Serviër heeft al wel de Nederlandse werkvergunning gekregen, aldus Koos Formsma. De voorzitter van Heerenveen heeft na het rondkomen van de transfer niets meer vernomen van Sulejmani's oude club.

Partizan Belgrado dreigde SC Heerenveen met een arbitragezaak omdat de Servische club recht meent te hebben op een vergoeding. ,,Wij hebben nog niets betaald'', aldus Formsma. ,,Pas als we de factuur krijgen, zullen we zien wat er gebeurt.''
Bron: site LC
Gebruikersavatar
mart761
Basisspeler
Berichten: 985
Lid geworden op: 02-01-2006 21:52
Contacteer:

Bericht door mart761 »

Hij komt nog wel! Heeft Dhr Formsma zelf gezegd! Ben benieuwd naar zijn kwaliteiten maar het lijkt me een erg goede aankoop!


Miralem super star, show us today how good you are
FORZA SC HEERENVEEN
Gebruikersavatar
Koekje
Nieuw talent
Berichten: 148
Lid geworden op: 05-11-2006 17:42
Locatie: H'veen
Contacteer:

Bericht door Koekje »

Ben ook wel benieuwd wat hij gaat doen. Weet vrijwel niks van hem.
Koekje erbij?
Plaats reactie