Brian Vandenbussche

> voor iedereen die nu elders voetbalt

Moderators: Beheerders, Fanmasters

Plaats reactie
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

VDB was niet zo sterk tijdens de voorbereiding. Het kan maar zo dat Van Dijk zijn kans pakt.
Op basis van vorig seizoen hoort VDB te keepen, maar als hij dan een paar foutjes maakt??
Tsja......
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Wat is dat nou weer voor onzin, VDB heeft genoeg krediet opgebouwd lijkt me de laatste 2 seizoenen. Jullie moeten niet overal wat achter zoeken, VDB is gewoon dit jaar 1ste keeper.
Op naar het volgende seizoen....
Gekko
Forumicoon
Berichten: 10137
Lid geworden op: 26-02-2005 12:35
Locatie: Heerenveen

Bericht door Gekko »

Gezien het gebrek aan ervaring in de ploeg kan Van Dijk nog wel eens een tijdelijk streepje voor hebben als VDB wat onzeker staat te keepen.
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Wat is dat nou weer voor onzin,
Als jij op je werk ook foutjes gaat maken, kun je ook je biezen pakken. Simpel!
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Oke, dan kunnen we Zuiverloon, Breuer, Bradley, Garcia-Garcia, Sulejmani, enz enz ook wel uit de basis gooien, die heb ik ook op foutjes mogen betrappen deze oefencampagne.
Op naar het volgende seizoen....
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

Brain is en blijft onbetwist de nummer 1 anders hadden we boy toch ook niet hoeven te verkopen. Dus gewoon van den Busche op de goal en geen gelul dat van Dijk mischien wel de voorkeur geniet, was hij niet degene die ter discussie stond bij rkc en kijk waar die nu spelen!
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

lecram01vak 28 schreef:van den Busche
Is dat die nieuwe keeper?
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

Je snapt toch wel wat ik bedoel niet? Mannetje uit stadskanaal zit je hier niet verkeerd?
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Je snapt toch wel wat ik bedoel niet? Mannetje uit stadskanaal zit je hier niet verkeerd?
Oei, die komt aan. Niet zo zeuren, nergens voor nodig, af en toe een vrolijke noot, doet wonderen.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

Is niet verkeerd bedoelt hoor de Zuid maar jij begrijpt toch wel wie ik bedoel? En hij is bij mij onomstreden de nummer 1
DE ZUID
Basisspeler
Berichten: 996
Lid geworden op: 02-12-2002 17:12
Locatie: 24 km van DKV

Bericht door DE ZUID »

Snap ik, maar ook ik betrap hem regelmatifg op foutjes, vandaar.
ONS 4 kanaal
ONS Sneek 4 - de slachters van Sneek????
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

lecram01vak 28 schreef:Is niet verkeerd bedoelt hoor de Zuid maar jij begrijpt toch wel wie ik bedoel? En hij is bij mij onomstreden de nummer 1
Na het vertrek van Waterman natuurlijk wel , Waterman en Vandenbussche hadden aanvullende kwaliteiten waardoor ze elkaar beter maakten.
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

lecram01vak 28 schreef:Je snapt toch wel wat ik bedoel niet? Mannetje uit stadskanaal zit je hier niet verkeerd?
Je kan toch wel tegen een grapje, man :mrgreen:
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

Ja hoor dat zeler,maar is het van jou ook een grapje dat je op dit forum komt of ben je echt supporter van Heerenveen? Maar je bent het wel met me eens dat brian de nummer 1 is?
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

lecram01vak 28 schreef:Ja hoor dat zeler,maar is het van jou ook een grapje dat je op dit forum komt of ben je echt supporter van Heerenveen? Maar je bent het wel met me eens dat brian de nummer 1 is?
Vraag 1, lees mijn berichten even door, dan weet je het zeker. Denk je soms dat alleen Heerenveen supporters uit Friesland komen? Vraag 2, mijn avater zegt genoeg, toch?
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

Ja hoor jij kan toch ook tegen een geintje? Zo zullen er ook ongetwijfeld mensen uit Heerenveen voor Groningen zijn. Maar goed ondanks een mischien mindere voorbereiding zal verbeek toch voor brian als nummer 1 kiezen. En rob van dijk als stand-inn met Agil Etemadi als talentvolle derde doelman.
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

Heren deze knop Afbeelding is voor persoonlijke berichten aan elkaar.

Deze Afbeelding is voor discussies

De volgende keer als jullie onder elkaar willen geinen neem dan deze Afbeelding knop en niet deze Afbeelding :wink:
lecram01vak 28
Bankzitter
Berichten: 180
Lid geworden op: 20-01-2006 21:58
Locatie: Heerenveen

Bericht door lecram01vak 28 »

Na vanavond is dus wel duidelijk wie de nr 1 is. Wat is van Dijk een prutser zeg, wat een fout bij die corner en je kan geen bal op hem terugspelen, brian is de nummer 1 dat lijkt me nu wel duidelijk toch?
sch4-live
Wereldspeler
Berichten: 2120
Lid geworden op: 28-12-2005 11:22

Bericht door sch4-live »

lecram01vak 28 schreef:Na vanavond is dus wel duidelijk wie de nr 1 is. Wat is van Dijk een prutser zeg, wat een fout bij die corner en je kan geen bal op hem terugspelen, brian is de nummer 1 dat lijkt me nu wel duidelijk toch?
Dat kon ik je wel eerder vertellen maar Rob VD Dijk hebben we hopelijk maar 1 keer nodig dit seizoen.
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Waarom stond Brian niet onder de lat/reserve bank
Heb niets gehoord of gezien van hem vandaag
Misschien een overbodige vraag,maar viel me gewoon op
Gebruikersavatar
Royce_SCH
Wereldspeler
Berichten: 2128
Lid geworden op: 25-02-2007 15:18

Bericht door Royce_SCH »

Wiggs schreef:Waarom stond Brian niet onder de lat/reserve bank
Heb niets gehoord of gezien van hem vandaag
Misschien een overbodige vraag,maar viel me gewoon op
Voor de 100e keer, hij heeft last van zijn lies! En Verbeek speelde de 1e helft net zoals hij gaat doen tegen Willem||, dus met van Dijk.
NIET JIJ, MAAR WIJ ZIJN HEERENVEEN!!
drika746
Superster
Berichten: 2580
Lid geworden op: 05-01-2007 21:37

Bericht door drika746 »

Royce_SCH schreef: Voor de 100e keer, hij heeft last van zijn lies! En Verbeek speelde de 1e helft net zoals hij gaat doen tegen Willem||, dus met van Dijk.
En poulsen en sibon dan blijf ik vrijdag thuis :shock:
Jordi-SCH
Bankzitter
Berichten: 232
Lid geworden op: 26-08-2006 21:42
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-SCH »

Royce_SCH schreef:Voor de 100e keer, hij heeft last van zijn lies! En Verbeek speelde de 1e helft net zoals hij gaat doen tegen Willem||, dus met van Dijk.
Heeft Verbeek dat gezegd? Zou het dramatisch vinden als Verbeek volgende week echt begint met Bradley i.p.v. Prager en al helemaal met Poulsen i.p.v. Beerens.Het spijt me,maar volgens mij heb je er dan gewoon vrij weinig verstand van.
Proud to be a Feanfan!
Wiggs
Wereldspeler
Berichten: 1315
Lid geworden op: 03-12-2006 17:24

Bericht door Wiggs »

Royce_SCH schreef:
Voor de 100e keer, hij heeft last van zijn lies! En Verbeek speelde de 1e helft net zoals hij gaat doen tegen Willem||, dus met van Dijk.
Zoals je kan lezen schrijf ik het woord overbodig,zal jou waarschijnlijk ontgaan zijn!!!!
Het is een vraag,wil je me antwoorden oke maar hou dan in je achterhoofd dat niet iedereen zo ingewijd dan jou
Als je bij een vraag zo gaat antwoorden zie ik het nut van een forum niet meer in
vlqrt
Superster
Berichten: 3020
Lid geworden op: 11-08-2003 13:17
Locatie: Leeuwarden

Bericht door vlqrt »

vlqrt schreef:Heren deze knop Afbeelding is voor persoonlijke berichten aan elkaar.

Deze Afbeelding is voor discussies

De volgende keer als jullie onder elkaar willen geinen neem dan deze Afbeelding knop en niet deze Afbeelding :wink:
heren zie bovenstaande


Deze post ga ik bewaren :mrgreen:
Gebruikersavatar
Hielke
Forumicoon
Berichten: 5854
Lid geworden op: 20-06-2007 09:26

Bericht door Hielke »

Wiggs schreef:Waarom stond Brian niet onder de lat/reserve bank
Heb niets gehoord of gezien van hem vandaag
Misschien een overbodige vraag,maar viel me gewoon op
Vandenbussche zat gisteren tegen Espanyol op de tribune. Hij kwam vlak voor de wedstrijd vak 7 inlopen kijken of er nog een stoeltje vrij was en belandde uiteindelijk na veel gesprekjes met supporters in vak 6.

Is inderdaad die blessure plus het feit dat hij neem ik aan geschorst is voor Willem II (door z'n rode kaart in de Arena).
Gebruikersavatar
Flying Tilster
Forumicoon
Berichten: 5690
Lid geworden op: 24-09-2005 09:34
Locatie: Kootstertille

Bericht door Flying Tilster »

Royce_SCH schreef:En Verbeek speelde de 1e helft net zoals hij gaat doen tegen Willem||, dus met van Dijk.
Dat mag ik toch hopen van niet. Want in de 2e helft met o.a. Beerens en Garcia-Garcia werd het voorin veel gevaarlijker.
Wij zijn Fries, wij zijn één, wij zijn sc Heerenveen
Ago
Selectiespeler
Berichten: 746
Lid geworden op: 12-08-2005 23:07

Bericht door Ago »

Wiggs schreef: Zoals je kan lezen schrijf ik het woord overbodig,zal jou waarschijnlijk ontgaan zijn!!!!
Het is een vraag,wil je me antwoorden oke maar hou dan in je achterhoofd dat niet iedereen zo ingewijd dan jou
Als je bij een vraag zo gaat antwoorden zie ik het nut van een forum niet meer in
Tsja, volgens het verslag in de Leeuwarder Courant speelde hij niet omdat ie geschorst is de eerste competitiewedstrijd.
Dat heeft niks met een liesblessure te maken.
Vandaar Rob van Dijk op goal.
Gebruikersavatar
ItFean82
Forumicoon
Berichten: 5832
Lid geworden op: 27-04-2006 16:35

Bericht door ItFean82 »

Het wil niet per saldo zeggen dat het ook waar is, als het in de LC staat. VDB heeft zelf aangegeven dat hij last had van zijn lies, betrouwbaarder kan niet lijkt mij.
Op naar het volgende seizoen....
Jordi-SCH
Bankzitter
Berichten: 232
Lid geworden op: 26-08-2006 21:42
Locatie: Assen

Bericht door Jordi-SCH »

Misschien is het een combinatie van beiden.Verbeek twijfelt wat over wie die laat keepen aangezien VDB geschorst is tegen WillemII vervolgens komt Brian naar hem toe en geeft aan dat hij wat last heeft van zijn lies.En op dat moment is de keuze van Verbeek gemaakt.(Is maar hypothetisch hoor :wink: )
Proud to be a Feanfan!
Plaats reactie